Šta je novo?

Yettel Hipernet

Nece raskid ugovora ici tako lako kao sto sam mislio.
U aprilu sam potpisao ugovor na 30 meseci (9 meseci po dinar). Posto su u medjuvremenu prikljucnu taksu preimenovali u instalacione radove, to cu sigurno morati da platim.
Racunao sam da cu osim tih 11000 jos platiti ovih 6 meseci po dinar (koje sam dobio kao deo promocije), ali Yettel se ne slaze.

Ponudili su mi dve opcije:
1. Placanje prikljucne takse + 21 mesec pretplate od 2700, iako ne mogu da mi pruze uslugu (znaci isplatu citavog ugovora)
2. Placanje prikljucne takse + potpisivanje novog ugovora za Yettel kucni internet (koji mi ne treba). Prvo mi je receno da bi taj ugovor bio na 12 meseci, da bi me onda prebacili kod kolega kojima je to posao i oni su mi rekli da ipak mora na dve godine.

Nijedna od opcija mi nije prihvatljiva jer se u oba slucaja radi o znatnom iznosu, a uslugu nemam ili mi ne treba.
Na kraju su mi rekli da odem u poslovnicu da dobijem preciznije informacije, ali nemam neka ocekivanja jer ljudi tamo znaju jos manje od ovih iz podrske.

Sve u svemu, izrazito sam nezadovoljan uslogom. Do svega ovoga je i doslo zbog netacnih informacija koje su mi dali, a cak i kod raskida nastavljaju da mi daju konfliktne informacije.
Slag na tortu je odgovor na reklamaciju koji sadrzi recenice poput "Važno nam je da znate da se poslovanje naše kompanije zasniva na pozitivnom korisničkom iskustvu".
 
pa odmah mogu da ti kazem da to nije tako po zakonu. ti treba da platis priljucnu taksu (troskove instalacije) + mesece koje si koristio uslugu po punoj ceni a to je tih 6m po ceni iz cenovnika.
posalji im mail ponovo i stavi ratel u cc.
 
Ratel se ne bavi takvim sporovima, treba mu pravnik.
 
pa odmah mogu da ti kazem da to nije tako po zakonu. ti treba da platis priljucnu taksu (troskove instalacije) + mesece koje si koristio uslugu po punoj ceni a to je tih 6m po ceni iz cenovnika.
posalji im mail ponovo i stavi ratel u cc.
I ja mislim da je tako, videcu sta ce mi reci u poslovnici.

Sto se tice ratela, ovo stoji na kraju odgovora na reklamaciju:
Pravna pouka: Ukoliko nije zadovoljan odgovorom Yettela na uloženi prigovor na pruženu uslugu, potrošač može da se obrati Ratel-u u roku od 60 dana od dobijenog odgovora ili Telu za vansudsko rešenje spora, u roku od 1 godine od uloženog prigovora na pruženu uslugu ili nesaobraznost uređaja. Adresa na koju potrošac može da se obrati Ratel-u je https://portal.ratel.rs/cyr/complaint/complaint/form. Za vansudsko rešenje spora potrošač može da izabere Telo za vansudsko rešenje spora iz liste koja se nalazi na adresi https://vansudsko.mtt.gov.rs/adrbodies.
 
Problem ti je zato sto to nije prigovor na pruzenu uslugu vec na dugovanje koje ce eventualno dospeti nakon obustave usluge.
 
Mozete li mi reci za televizore koji nisu Android da li mogu da kupim neki uredjaj i da instaliram Yettel TV aplikaciju u drugoj sobi? Imam samo jedan box uredjaj koji sam dobio od Yettela, drugi nemam.
I ako moze neka preporuka za neki uredjaj koji ce lepo da radi da je dobar odnos cene i kvaliteta po vama?
 
Postroji aplikacija i za LG i Samsung televizore, ne mora biti android
Inače, ako baš hoćeš android box, mora biti sa Google tv (Android TV) sistemom
 
Vidaa sistem je.
Znaci bilo koji Android Tv Box mogu da uzmem? Na sta da obratim paznju, samo da je 4K kao televizor?
 
Vidaa sistem je.
Znaci bilo koji Android Tv Box mogu da uzmem? Na sta da obratim paznju, samo da je 4K kao televizor?
Imamo temu za android boxove gde ima nekoliko preporuka za istestirane i kvalitetne modele.
 
Da li yetel box za tv radi kada se nakaci na neki internet koji nije njihov npr SBB
 
RN_Yettel.png
Stvarno nisam u toku sa visinom provizija koje se uzimaju na ime računa za telekomunikacije.
Nekada je kod SBB-a (Beogrid-a) moglo plaćanje bez provizije na njihovim šalterima. Takvu mogućnost je davala i PoštaNET na šalterima Pošte. Telekom (MTS), tj. Supernova mi nije dala tu mogućnost u svojim poslovnicama pa sam morao drugde (u Pošti konkretno, za iznos od 60 dinara poslednji put).
Ali ovaj iznos od 65 što mi nude... I to u svojim objektima? Prvi put čujem, vidim tačnije.
Inače sam odabrao plaćanje online karticom i sad kad mi ide puna cena nude mi ovu "pogodnost" pride.
 
To ti je tzv. destimulacija. Nude tu uslugu, ali ne žele da je koristiš. To je jer oni ne žele da njihove poslovnice budu šalteri za plaćanje računa, već žele da sklope što više ugovora i prodaju što više uređaja. Ista „provizija" oduvek postoji u A1. npr.
 
Pogledajte prilog 462857
Stvarno nisam u toku sa visinom provizija koje se uzimaju na ime računa za telekomunikacije.
Nekada je kod SBB-a (Beogrid-a) moglo plaćanje bez provizije na njihovim šalterima. Takvu mogućnost je davala i PoštaNET na šalterima Pošte. Telekom (MTS), tj. Supernova mi nije dala tu mogućnost u svojim poslovnicama pa sam morao drugde (u Pošti konkretno, za iznos od 60 dinara poslednji put).
Ali ovaj iznos od 65 što mi nude... I to u svojim objektima? Prvi put čujem, vidim tačnije.
Inače sam odabrao plaćanje online karticom i sad kad mi ide puna cena nude mi ovu "pogodnost" pride.
zato sto nece oni da placaju te provizije jel ih mnogo taj internet kosta sramota stvarno
 
To ti je tzv. destimulacija. Nude tu uslugu, ali ne žele da je koristiš. To je jer oni ne žele da njihove poslovnice budu šalteri za plaćanje računa, već žele da sklope što više ugovora i prodaju što više uređaja. Ista „provizija" oduvek postoji u A1. npr.
Na prvi pogled sam pomislio da je neka prevara dok nisam uočio adresu. Prethodni provajder tu mogućnost nije davao pa sam mislio da ni ovi nemaju (nijednom nisu pomenuli). A i dogovor je bio da sve plaćanje ide online, u suprotnom svakako bih otišao u neku poštu ili banku jer mi nijedna njihova poslovnica nije toliko blizu.
Uostalom, ako im se ne radi naplaćivanje što ne ukinu tu mogućnost kao MTS (Supernova) ili EPS (za manja mesta za sada). Ovako mi je njihov nastup u svakom slučaju delovao kao "pecanje".
 
Moze da se upeca samo ko vec nije platio online. Ali ozbiljno cemu takvo trolovanje.
 
Pratim povrsno ovu temu iako sam Y hipernet korisnik skoro dve godine... UO mi traje do 1.februara 2025. Nisam ispratio koje su neke opcije trenutno za produzenje za postojece korisnike? Da li je ono sa sajta sve sto se moze dobiti ili su moguce neke pogodnosti preko agenata... Ne menja mi se provajder jer mi je Y generalno ok. Ali cene su digli u nebesa. Posto mi tv nije neophodan mozda na kraju uzmem samo opticki net, a tv uzmem preko neke alternative... Ja sad placam paket 2100rsd a ovo sto vidim sada kosta 3300...
 
Jedno pitanje, kakav je ping na evropskim CS2, Valorant isl. serverima u proseku. Negde sam pročitao da je dosta gore od MTS Optike, jel to tačno ili je trač?
 
Ako znas IP ja mogu da ti izmerim. Generalno rutiranje nije isto kao na mts-u pa su razlike u latenciji moguce.
 
Da li se mozda pojavila mogucnost prelaska sa Supernove na Yettel optiku?
 
Trenutna opcija što se tiče maksimalnog grejs perioda je 11m. Ko je zainteresovan može da mi piše u poruci, rado ću mu pomoći :)
 
Ima neko kontakt za 13x1 sobzirom da me ubedjuje agent u mojoj zgradi da takva ponuda nema samo 11x1 za 15 dana mi istice mts
 
Nazad
Vrh Dno