shin-bojan
Čuven
- Učlanjen(a)
- 14.10.2004
- Poruke
- 8,540
- Poena
- 925
Nece raskid ugovora ici tako lako kao sto sam mislio.
U aprilu sam potpisao ugovor na 30 meseci (9 meseci po dinar). Posto su u medjuvremenu prikljucnu taksu preimenovali u instalacione radove, to cu sigurno morati da platim.
Racunao sam da cu osim tih 11000 jos platiti ovih 6 meseci po dinar (koje sam dobio kao deo promocije), ali Yettel se ne slaze.
Ponudili su mi dve opcije:
1. Placanje prikljucne takse + 21 mesec pretplate od 2700, iako ne mogu da mi pruze uslugu (znaci isplatu citavog ugovora)
2. Placanje prikljucne takse + potpisivanje novog ugovora za Yettel kucni internet (koji mi ne treba). Prvo mi je receno da bi taj ugovor bio na 12 meseci, da bi me onda prebacili kod kolega kojima je to posao i oni su mi rekli da ipak mora na dve godine.
Nijedna od opcija mi nije prihvatljiva jer se u oba slucaja radi o znatnom iznosu, a uslugu nemam ili mi ne treba.
Na kraju su mi rekli da odem u poslovnicu da dobijem preciznije informacije, ali nemam neka ocekivanja jer ljudi tamo znaju jos manje od ovih iz podrske.
Sve u svemu, izrazito sam nezadovoljan uslogom. Do svega ovoga je i doslo zbog netacnih informacija koje su mi dali, a cak i kod raskida nastavljaju da mi daju konfliktne informacije.
Slag na tortu je odgovor na reklamaciju koji sadrzi recenice poput "Važno nam je da znate da se poslovanje naše kompanije zasniva na pozitivnom korisničkom iskustvu".
U aprilu sam potpisao ugovor na 30 meseci (9 meseci po dinar). Posto su u medjuvremenu prikljucnu taksu preimenovali u instalacione radove, to cu sigurno morati da platim.
Racunao sam da cu osim tih 11000 jos platiti ovih 6 meseci po dinar (koje sam dobio kao deo promocije), ali Yettel se ne slaze.
Ponudili su mi dve opcije:
1. Placanje prikljucne takse + 21 mesec pretplate od 2700, iako ne mogu da mi pruze uslugu (znaci isplatu citavog ugovora)
2. Placanje prikljucne takse + potpisivanje novog ugovora za Yettel kucni internet (koji mi ne treba). Prvo mi je receno da bi taj ugovor bio na 12 meseci, da bi me onda prebacili kod kolega kojima je to posao i oni su mi rekli da ipak mora na dve godine.
Nijedna od opcija mi nije prihvatljiva jer se u oba slucaja radi o znatnom iznosu, a uslugu nemam ili mi ne treba.
Na kraju su mi rekli da odem u poslovnicu da dobijem preciznije informacije, ali nemam neka ocekivanja jer ljudi tamo znaju jos manje od ovih iz podrske.
Sve u svemu, izrazito sam nezadovoljan uslogom. Do svega ovoga je i doslo zbog netacnih informacija koje su mi dali, a cak i kod raskida nastavljaju da mi daju konfliktne informacije.
Slag na tortu je odgovor na reklamaciju koji sadrzi recenice poput "Važno nam je da znate da se poslovanje naše kompanije zasniva na pozitivnom korisničkom iskustvu".