Šta je novo?

Yettel Hipernet

Nude i 13 meseci na prvu. Mene juče zvali, ne znam otkud im moj broj. Ja sam na mts-u još relativno dugo mi traje uo pa sam odbio.
Ako se odlučiš za yettel traži bar 13 po dinar
Ovo je za NS, moguće za BG da nude. Sbb u BG nudi 12 meseci, a u NS 9 meseci dinar. Ma nije mi problem i 11meseci.
 
Bio u poslovnici Yettel-a da tražim IDP broj. Odgovor: mi ne dajemo IDP broj & ne treba Vam IDP broj da pređete kod drugog provajdera; IDP Vam treba / tražite od MTS/ samo kada prelazite iz MTS-a u Yettel..... True/False?
 
Zavisi sta tacno hoces, sa mts optike na yettel optiku, idp trazis od mtsa. Ako nije mts u opticaju vec neki drugi provajder onda nema idp. Svrha idpa je kad se koristi jedan te isti opticki prikljucak jer ne moze druga usluga dok se postojeca ne obustavi.
 
Logicno bi bilo da se trazi od yettela u tom slucaju mada me ne bi cudilo da moze i bez idp- u tom smeru jer ta optika pripada mtsu u osnovi.
 
Jel ima neko od agenata Yettela ovde na forumu ko nudi 13 meseci po dinar. Box 4 sa MTS-om ističe za dvadesetak dana. Preneo bih i mobilni broj.
 
Bio u poslovnici Yettel-a da tražim IDP broj. Odgovor: mi ne dajemo IDP broj & ne treba Vam IDP broj da pređete kod drugog provajdera; IDP Vam treba / tražite od MTS/ samo kada prelazite iz MTS-a u Yettel..... True/False?

Logicno bi bilo da se trazi od yettela u tom slucaju mada me ne bi cudilo da moze i bez idp- u tom smeru jer ta optika pripada mtsu u osnovi.
Ovo je interesantno, da li ima još neko slično iskustvo prelazak sa yettela na mts/yunet?
 
Jel ima neko od agenata Yettela ovde na forumu ko nudi 13 meseci po dinar. Box 4 sa MTS-om ističe za dvadesetak dana. Preneo bih i mobilni broj.
Ja sam dobio 11 meseci za Yettel kod Kuce M, ako hoces mogu da ti posaljem kontakt od agenta?
 
pojavili su mi se novi prospekti u sandučaetu, može sve 3u1
jel to znači da su uveli internet kod mene ili čisto onako
 
U aprilu sam uveo opticki internet i bio sam zadovoljan uslugom.
Zivim kao podstanar i morao sam da se preselim jer gazda prodaje stan. Pre iznajmljivanja novog stana, Yettelova podrska mi je rekla da uslovi za optiku postoje na novoj adresi i to je bitan razlog zbog kojeg sam se odlucio za taj stan.
Podneo sam zahtev za prebacivanje usluge, receno mi je da MTS pravi problem.
Posto posle 4 dana nisam dobio nikakve informacije od Yettela, otisao sam do MTSa i receno mi je na toj adresi ne postoje tehnicke mogucnosti za optiku.

Ponovo sam otisao u poslovnicu i ponudjen mi je mobilni internet sto mi ne odgovara (jer mi internet treba za posao) ili da raskinem ugovor uz placanje pristupne takse (od 11000) i svih preostalih racuna.
Da li je neko bio u slicnoj situaciji i koliko je platio raskid ugovora?
Jako su me zeznuli, jer se sigurno ne bih odlucio za taj stan da sam znao da optika nije opcija.
 
Poslednja izmena:
da se nisi preselio u Belvil? posto sam istu situaciju imao kada sam trazio optiku... i yettel i mts kazu moze (cak me ubedjuju da uzmem optiku) jer tako vide u "sistemu", o onda posle 2 dana javljaju da ne moze...
mislim da sam video na Efektivi da ako provider ne moze da ti pruzi uslugu na novoj lokaciji imas pravo bez penala da raskines ugovor. pogledaj na twiteru ili ih kontaktiraj.
 
Kontaktiracu ih, mada ja svakako raskidam ugovor bez penala.
Ali moram da im platim sve sto sam od njih dobio kao promociju (a i prikljucna taksa spada u to).
 
ne moras da platis preostale racune za uslugu koju ti nisu isporucili.
cak mislim da nista ne moras da platis, jer ne raskidas zato sto ti doslo, vec zato sto ne mogu da ti pruze uslugu na novoj lokaciji
 
odgovor Yettela /na upit preko sajta/ u vezi IDP dobijanja broja
"... Ukoliko ipak odlučiš da pređeš kod drugog provajdera, zahtev za izdavanje IDP broja može podneti vlasnik ugovora, u bilo kojoj Yettel poslovnici, uz važeću ličnu kartu na uvid......":rolleyes:
 
U aprilu sam uveo opticki internet i bio sam zadovoljan uslugom.
Zivim kao podstanar i morao sam da se preselim jer gazda prodaje stan. Pre iznajmljivanja novog stana, Yettelova podrska mi je rekla da uslovi za optiku postoje na novoj adresi i to je bitan razlog zbog kojeg sam se odlucio za taj stan.
Podneo sam zahtev za prebacivanje usluge, receno mi je da MTS pravi problem.
Posto posle 4 dana nisam dobio nikakve informacije od Yettela, otisao sam do MTSa i receno mi je na toj adresi ne postoje tehnicke mogucnosti za optiku.

Ponovo sam otisao u poslovnicu i ponudjen mi je mobilni internet sto mi ne odgovara (jer mi internet treba za posao) ili da raskinem ugovor uz placanje pristupne takse (od 11000) i svih preostalih racuna.
Da li je neko bio u slicnoj situaciji i koliko je platio raskid ugovora?
Jako su me zeznuli, jer se sigurno ne bih odlucio za taj stan da sam znao da optika nije opcija.
Znači imaš dve mogućnosti:
1. Da platiš priključnu taksu i benefite koje si do sada imao (meseci po 1 din.)
2. Da platiš preostale mesece do prestanka UO (u tom slučaju ne plaćaš priključnu taksu)
Izračunaj šta ti se više isplati. A ta priča da nisi ti kriv što se seliš, to ništa ne znači jer nisu ni oni krivi što se ti seliš.
Jedino ako imaš napismeno da su ti potvrdili da postoje uslovi na novoj lokaciji, a i tada bi to morao da dokazuješ preko suda.
Ovo što pričam je po zakonu, e sad druga stvar ako provajder hoće da ti izađe u susret na svoju štetu što je malo verovatno. On ima pravo na nadoknadu kao pod tačkom 1 ili 2 koje sam napisao
 
Znači imaš dve mogućnosti:
1. Da platiš priključnu taksu i benefite koje si do sada imao (meseci po 1 din.)
2. Da platiš preostale mesece do prestanka UO (u tom slučaju ne plaćaš priključnu taksu)
Izračunaj šta ti se više isplati. A ta priča da nisi ti kriv što se seliš, to ništa ne znači jer nisu ni oni krivi što se ti seliš.
Jedino ako imaš napismeno da su ti potvrdili da postoje uslovi na novoj lokaciji, a i tada bi to morao da dokazuješ preko suda.
Ovo što pričam je po zakonu, e sad druga stvar ako provajder hoće da ti izađe u susret na svoju štetu što je malo verovatno. On ima pravo na nadoknadu kao pod tačkom 1 ili 2 koje sam napisao
Ako se dobro secam, jednom od korisnika ovde su kao opciju za prevremeni raskid trazili da plati sve mesece do kraja i prikljucnu taksu zato sto prekida ranije, sto naravno nema smisla, ali eto, ljudi trazili.
 
Za taj slucaj je to bila jeftinija opcija, jer je imao samo jos par meseci do isteka UO. Umesto da plati 12 meseci koje je dobio za dinar, onda bolje samo tih par meseci do isteka UO. Sporno je bilo zasto i prikljucna taksa kad vec hoce da isplati UO do kraja. Ne znam kako se na kraju zavrsilo, nije napisao.
 
Aktuelne ponude za nove Yettel korisnike,11 meseci po dinar i SAMSUNG 4K televizor po ceni od SAMO 1 DINAR uz naše pakete.
Iskoristite ove super ponude jer su vremenski ograničene.
Za sve informacije obratite mi se privatnom porukom.
Svetlana agent/yettel savetnik prodaje.
12942_x.jpg
 
Samo da javim da sam posle zahteva /za IDP/preko kontakt obrasca na yettel.rs i kratkog dopisivanja u kome sam ih obavestio da bez dobijanja uslova/promocije kao za nove korisnike - "pakujem se i idem u mts & nosim i yettel mobilni broj u mts" - dobio promociju za nove korisnike /11mes - 1din/ :)
 
Loše sročeno.
"11 meseci po dinar i SAMSUNG 4K televizor po ceni od SAMO 1 DINAR uz naše pakete" je verovatno 11 meseci za 1 dinar (prva ponuda) i Samsung TV za 1 dinar mesečno uz punu cenu tokom trajanja celokupne ugovorne obaveze (druga ponuda).
 
@radovan.p
Mene zvali i nudili 13x1din kao novom korisniku

@svetlanaM89
Mislim da ne može i 11m po dinar i tv. Nego ili jedno ili drugo
Malo sam pogrešno napisala,kada sam objavila onda sam tek uvidela grešku,izvinjavam se. To su dve zasebne ponude. Prva 11 meseci po 1 dinar,druga je SAMSUNG po 1 dinar gde se ne dobija grejs period,već se plaća puna cena paketa.
Kolege koje nude 13 meseci po 1 dinar,su podogranak firme Yettel. Oni mogu da nude toliko ali ne mogu da daju besplatno usluge na drugi tv ili ekstender za wifi ako je veći objekat. Što Vam izađe oko 1000 dinara mesečno dodatnog troška.
 
U poslednjih par nedelja kada ne ukljucijem yettel tv box par dana, posto gledam dosta netflix i move, kad prevacim na yettel box prijavljuje mi da nemam internet konekciju koja je inace wifi.
Totalna ludorija..
Dakle upalim tv, prebacim na yettel, ova slika ispod bude pocetni ekran, u pozadini ide utakmica uzivo, kliknem ovo zeleno polje “gledaj, on mi izbaci nema internet konekcije..
I onda krene drndanje upali box, ugasi opet nece
Podesavanja, konektuj na wifi bla bla dok ne proradi
 

Prilozi

  • IMG_3457.jpeg
    IMG_3457.jpeg
    252.4 KB · Pregleda: 46
Bilo je vec price o tome, ukratko wifi na tom boksu hoce da zeza nakon budjenja boksa zbog neaktivnosti ili nakon prvog paljenja boksa, tj. restarta, i tu nema nekog resenja osim zice. Prakticno sve sto mozes je da odes na account, pa sistemska podesavanja pa wifi pa da ugasis skroz pa opet menuelno odaberes mrezu kad se pojavi u listi.
 
Jel ima neko od agenata Yettela ovde na forumu ko nudi 13 meseci po dinar. Box 4 sa MTS-om ističe za dvadesetak dana. Preneo bih i mobilni broj.
Mene su zvali bas iz Yetela 3 put i nudili prvo 12 pa onda dva puta po 13 meseci za dinar i jos tv, i ako hocu da prebacim i mobilni u Yetel sve sam odbio.
Tako da mozda i da ih okrenes i trazis sama 13 meseci.
 
U poslednjih par nedelja kada ne ukljucijem yettel tv box par dana, posto gledam dosta netflix i move, kad prevacim na yettel box prijavljuje mi da nemam internet konekciju koja je inace wifi.
Totalna ludorija..
Dakle upalim tv, prebacim na yettel, ova slika ispod bude pocetni ekran, u pozadini ide utakmica uzivo, kliknem ovo zeleno polje “gledaj, on mi izbaci nema internet konekcije..
I onda krene drndanje upali box, ugasi opet nece
Podesavanja, konektuj na wifi bla bla dok ne proradi
To je svima tako, ja ne gasim ruter iz struje, samo drzim par sekunde dugme za gasenje i paljenje tv-a i pojavi se opcija za restart i tako odradim.
 
Moje zapazanje posle nekolko dana Hipernet TV. Internet je sasvim ok, nisam očekivao nikakvih problema, obizom da je optika. Sto se tice Android Boxa, interfejs je ok, samo dok se malo navikne, jer je dosta drugaciji od Irisa ili Move n Go. E sad listanje kanala ide sporo, daljinski reaguje malo sa zakasnjsnjem, ton kod pojacavanja na boxu je vrlo lose uradjen, jedan klil prejako, drugi klik preslabo. Vracanje kanala je sasvim ok, i vrlo precizno. Sto se tice drugih aplilacija na boxu, Max radi super, Netflix ne radi, uredjaj nije sertifikovan. Castovanje kod nekih aplikacija radi, kod nekih ne. Sve u svemu mislim da je Android box mogao da bude malo bolji, ali nije strasno i ovako. Sto se tice rutera, novije je generacije WiFi6, vrlo lako se podesava. Međutim iskusio sam problem kad je u blizini blutut tipa Soundbar da blutut gubi signal kad ruter krene da salje vise wifi podataka. Tipa krene nesto u -4k, ruter povuče vise podataka i Soundbar izgubi blutut konekciju sa TVom. To nisam imao kod Mts i Sbb. Morao sam da udaljim ruter fizicki od Soundbara da bih resio konflikt. To bi bilo to. Pozdrav
 
Daljinski ima BT i kad je rasparen radi preko IR, i onda je sporiji odziv, pa proveri u sistemskim podesavanjima da li je uparen BT daljinski.

Koji je model taj novi WiFi 6? Opet ZTE ili neki drugi?
 
Daljinski ima BT i kad je rasparen radi preko IR, i onda je sporiji odziv, pa proveri u sistemskim podesavanjima da li je uparen BT daljinski.

Koji je model taj novi WiFi 6? Opet ZTE ili neki drugi?
Uparili su daljinski odmah, tako da je povezan na Bt, ali generalno odziv je, kliknem neko dugme pa dve, tri sekunde dok proradi i onda ide normalno. Isto je na oba boxa, pošto su mi aktivirali na dva TV. I tako kad ostavim daljinski neko vreme opet se "uspava" i opet iz pocetka. Zte neki crni ruter je. Ne bih skontao da je wifi6, nego mi se pojavilo pored ikonice na telefonu 6 pa onda iscitah sta je u pitanju.
 
Nazad
Vrh Dno