Šta je novo?

Yettel Hipernet

Ne. Ako hoces da koristis isto opticko vlakno od MTS-a za yettel, mora da se u MTS prijavi otkaz usluge i dobijanje IDP broja prikljucka (koji bi yettel koristio da bi te prebacio na njihov deo mreze)
Otkaz usluge uvek se ceka (i idalje se placa tih) 30 dana. IDP broj kada dobijes (trebalo bi pre tih 30 dana) dajes yettelu i oni ce ti prebaciti uslugu na njih kada se dogovorite. Posle toga vracas opremu MTS-u (jer ti je instalater yettela doneo, i prikljucio njihovu, MTS-ov ruter vise nece raditi).
 
Dakle IDP broj moze da se trazi po isteku UO kod mts, i ceka se oko 30 dana? Istice mi UO 20.1.2023 a u Yettelu mi jedna sluzbenica rece da trazim IDP pre nove godine kako bih osigurao aktuelnu promociju 12 meseci/dinar… kako to ide?
 
tih 30 dana moze da bude i 30 dana pre isteka UO.
znaci najavis otkaz usluge (sa potraznjom IDP broja za prenos na drugog operatera) posle 21. decembra, usluga ce ti se stvarno otkazati onda taman i kada ti istice UO, a IDP broj dobices i ranije, kako bi se prebacio na yettel pre isteka MTS-a
ovako nema perioda gde si ostao bez interneta
 
Poslednja izmena:
samo za L2, IP i rutiranje je skroz yettelovo (cetin.rs), tako da moze tu da bude problema (narocito na CGNAT-u)

bili su u ovom threadu clanovi koji su se opasno zalili na kvalitet neta, a kada su zamenili yettelov ZTE ruter sa svojim, boljim... ne pisu vise nista, pa su valjda zadovoljni
i moj drugar isto nema primedbi od kako sam mu namestio asus ruter umesto yettelovog (ne placa static ip, ima 500/250)
u najgorem slucaju: yettel + tvoj ruter + static ip = slicno iskustvo kao mts optika
Uh, opet ulazis u nesto sto je above your paygrade.... Mrzi me sad da detaljno objasnjavam, nema ni neke poente realno, ali prosto rutiranje Yettela je znacajno bolje od Telekoma, kao sto je generalno cela arhitektura backbone mreze znacajno bolja, tako da tu nema nikakvih problema. CGNAT nosi druge probleme koji nemaju veze sa rutiranje a o kojima se vec dosta diskutuje pa ne bih ni o tome...

Prosto za obicnog korisnika je sasvim dovoljno infomacija da je pristupna mreza ista a da li ce rutiranje biti za deo ms bolje ili losije je bas nebitno... Takodje, oprema koju daje Yettel je prakticno ista kao mts, tako da ni tu nema neke razlike... Da li ce biti bolje sa svojim boljim ruterom, svakako, a sad da li to vredi investicije je vec diskutabilno... a isto je primenjivo i na telekom...
 
Takodje, oprema koju daje Yettel je prakticno ista kao mts, tako da ni tu nema neke razlike...
HG8245Q2 je Kralj u poredjenju sa ZTE H298Q, iako vecina korisnika nece mariti, ne samo u kvalitetu WiFi mreze (atheros + qualcomm odlican chipset), nego i u podesavanjima koja su dostupna na njemu, kada sam ga imao nisam koristio svoj ruter (hoces 1500 MTU na PPPoE ? moze; hoces multiplexovanje interneta i IPTV-a na jedan LAN izlaz preko VLANova za trunk do drugog switcha ? moze.), sto ne mogu da kazem za ostale koji ISP-ovi daju
 
Poslednja izmena:
Slazem se, ali akcenat je bio na prakticno, kome nije dobar ZTE nece se usreciti ni sa HG :)

sad vidim edit tvoj, eto to je poenta cela...
 
Mozda za WiFi jedino.
 
U mts nikada nije bilo da mora da se najavi raskid ili da se ceka 30 dana.
U pravu si, sada sam procitao ceo ugovor, i nigde se ne spominje najava raskida 30 dana pre stvarnog raskida. Cak i pise da u mesecu zavrsavanja usluge, placa se samo onaj deo meseca (po danu) u kojem je korisnik stvarno imao uslugu. Tako da bi @TerzicN mogao odmah da trazi raskid ugovora sa dobijanjem IDP broja, i cim ga dobije, predje na yettel, i da za taj mesec bi mts-u platio manje nego obicno. Takodje, pise da je rok za vracanje opreme mts-u 8 dana od prestanka davanja usluge.

U svakom slucaju @mrmilos morao bi da plati do kraja svoje UO, bez obzira kada dobije IDP broj i predje na yettel.
 
Dakle IDP broj moze da se trazi po isteku UO kod mts, i ceka se oko 30 dana? Istice mi UO 20.1.2023 a u Yettelu mi jedna sluzbenica rece da trazim IDP pre nove godine kako bih osigurao aktuelnu promociju 12 meseci/dinar… kako to ide?
Čeka se oko 24 sata
 
U svakom slucaju @mrmilos morao bi da plati do kraja svoje UO, bez obzira kada dobije IDP broj i predje na yettel.
Ne zurim ja nigde nego su me tako savetovali u Y poslovnici posto je 12m/dinar promocija do kraja godine (kao). Ako ce ona vaziti i u januaru podnecu zahtev mts-u kad mi istekne UO….
 
Nista nije sigurno, ali ti promoteri (i zvanicni sajt) svaki mesec kazu da promocija traje samo do kraja meseca
(jer to zvanicno i jeste, samo sto oni rese da je produze jos jedan mesec, i tako ponovo sledeceg meseca, dok ne rese da je nema vise)
 
Verovatno jos uvek hvataju korisnike, pa ce to verovatno trajati jos neki mesec…
 
Mene je agent prodaje savetovala da pošto ističe ugovor 13.12, samo odnesem opremu i završim sa MTS-om, da se oni kače posle toga na tu opremu, ali da ne moram da tražim IDP broj...
 
A telekomov fiksni? Ne mogu oni da se nakace dok imas aktivne usluge u mts-u. Ako neces fiksni u telenoru, onda je ok, samo ne zaboravi da odjavis fiksni telefon kada budes vracao opremu telekomu.

Mogu oni da se nakace, ali ako ne otkazes fiksni, vec ga prenosis, moraces da cekas da se zavrsi prenos broja da bi te prebacili na telenor, tj. ne znaci ti nista to sto su te povezali fizicki kada neces imati uslugu dok se ne prebaci broj. Ako prenosis fiksni onda juri IDP
 
Poslednja izmena:
Fiksni ? zar nije IDP broj da bi moglo isto opticko vlakno koje imas vec instalirano za mts da se prebaci na yettel uslugu tako da yettel instalater samo zameni modem/ruter i to je to.
Bez prenosa vlakna moraju da ti uvode novo sa bandere/spratskog cvora (busenje, cimanje), ako uopste to mogu kada vec postoji prikljucak na tvojoj adresi.
Evo ovde yettel support sta je odavno pisao za to: https://forum.benchmark.rs/threads/...-i-prenos-optike-u-yettel.484115/post-6493120
 
Jeste, ali mts vodi korisnike po id fixne linije zbog toga je zabuna.

Yettel ce koristiti istu instalaciju, samo ce se zameniti oprema kod korisnika, nije moguce imati dupli prikljucak na istoj adresi ( regularnim putem).
 
@rajkosto Nemanja1 je rekao da su mu rekli da mu ne treba IDP, sto je delimicno tacno, zato sam i napisao u kom slucaju mu treba IDP, a u kom ne.

Malo sam se ja nesrecno izrazio u drugom pasusu, posto je moguce da imas usluge jetela pre nego sto je broj prebacen, ali samo u smislu da si se prebacio preko IDP-a(nemas prekid usluge neta/tv-a), ali je kod jetela problem da ti prebaci broj. Cela poenta price je da ili odjavljujes telefon u mts ili uzimas IDP(ako hoces da prebacis broj), nema 3. opcije. Jer kao sto je receno, koristi se ista instalacija i nije moguce u isto vreme imati oba. Pricam o slucaju da hoces odmah sve da se poveze

Mozda je moguce da se ode u jetel poslovnicu potpisu svi zahtevi i taj za prenos broja, ali onda opet moras da cekas dok to ne dodje u mts, pa dok oni ne odgovore i razvezu to, da bi jetel mogao da poveze. Mozda su nesto menjali u poslednje vreme, ali cisto sumnjam.
 
Poslednja izmena:
Ima li neko broj nekog promotera iz Yetela , u Beogradu . Ako ima neka mi pošalje u pm , ako mu nije teško .
Hvala
 
Kako im radi net? jesu ok? ne razumem da li je ponuda 2000 din ili 2500? (ova za 12 meseci po 1 din)
 
Internet radi dobro, za prosečnog korisnika. A za cenu nismo sigurni ni mi što smo potpisali ugovor... :oops:
 
Oni po defaultu reklamiraju cenu sa dodatnim popustom za postojece postpaid korisnike telefonije (ako imas odgovarajuci postpaid paket). Ako nemas odgovarajuci postpaid paket onda je skuplja cena, moras da odes na sajt pa da kliknes "Ponuda za ostale korisnike".
 
Vredi li ih uzeti pored MTSa i na koliko televizora moze? Koliko imaju kanala
 
U pravu si, sada sam procitao ceo ugovor, i nigde se ne spominje najava raskida 30 dana pre stvarnog raskida. Cak i pise da u mesecu zavrsavanja usluge, placa se samo onaj deo meseca (po danu) u kojem je korisnik stvarno imao uslugu. Tako da bi @TerzicN mogao odmah da trazi raskid ugovora sa dobijanjem IDP broja, i cim ga dobije, predje na yettel, i da za taj mesec bi mts-u platio manje nego obicno. Takodje, pise da je rok za vracanje opreme mts-u 8 dana od prestanka davanja usluge.

U svakom slucaju @mrmilos morao bi da plati do kraja svoje UO, bez obzira kada dobije IDP broj i predje na yettel.
Провери још једном, у Србији тешко да ће те неко пустити без отказног рока. Тако је код већине, барем ових великих Супернова и сличних провајдера.
Најбоље што рече неко тражити отказ месец дана пре истека уговорне обавезе. Најсигурније и најбоље. Обавезно онај на кога се води мора отићи у пословницу.
Па не заборавите да не може телефоном и не може неко у име онога ко је потписао уговор да откаже уговор.
 
Vredi li ih uzeti pored MTSa i na koliko televizora moze? Koliko imaju kanala
procitao li si malo unazad temu? Pisali smo i o stabilnosti i o CGNAT i o uredjajima.
Stabilnost bi trebala da bude identicna kao MTS. Postoji cgnat obavezno svima.
Uredjaji 10 komada, 6 istovremeno.
Ako pregovaras, mozes da dobijes dodatni stb za 1rsd, koji je inace 350rsd.
 
Kako vam radi daljinac od boxa? Meni dosta kasni sa reakcijom na komandu a često umesto STB blinka zelena lampica pored Power dugmeta. Šta bi to trebalo da znači?
 
Skini baterije da ga resetuješ.
Promeni baterije za svaki slučaj.
Proveri da li je apdejtovan.
Resetuj i STB (ovo je difoltna dnevna stvar 🤗)....
 
Ja bih takođe da pohvalim jednog agenta na terenu, našao sam njen broj ovde na forumu i dogovorili smo sve jednim pozivom, instalacija je prošla odlično, sve pohvale,
Dobio sam 15 meseci za 1 din i drugi STB gratis kod nje. (y)
Ako vam treba broj pošaljite mi poruku da ne ostavljam ovde, ne znam da li sme.
 
A kako ste to ti i drugar zamislili da modovanjem aplikacije utičete na i promenite nešto što je blokirano na nivou servera? 😂
Ako je blokirano na nivou servera, kako onda meni radi na sbb mreži na foru koju sam bar 2 x opisao na forumu?
 
Vrh Dno