Šta je novo?

Yettel. (ex. Telenor) - VoLTE

A kada si aktivirao, da li je izlazila ona poruka da nije podrzano od strane carrier-a?
Jeste, to upozorenje stoji čim se aktivira VoLTE na iPhone-u., ali koga briga ako sve radi... Tu poruku više i ne vidim, ona stoji samo u iPhone Settings gde se aktivira VoLTE i nigde više. Radi sa svima - bilo sa 2G/3G/4G korisnicima svih operatera (sa ili bez VoLTE-a) i sa fiksnim linijama, jedino nisam zvao inostranstvo sa Telenor broja (tu je 4G net i VoIP aplikacije)... Prvi put nisu ni hteli da mi aktiviraju jer zvanično iPhone nije podržan, ali pozvao sam još jednom KC i posle kraće provere pristali jer sam insistirao i radi... Usluga je besplatna.
 
Koje ludilo, daju pripejd brojevima a mene sa 11god staza kod njih uslovljavaju na prelazak na 200din skuplji paket.. Brukaju se jako.
 
samo sam pozvao 063 9000 i rekao: molim Vas, ukljucite mi VoLTE i na mom pripejd broju, imam podrzan VoLTE uredjaj.
Naveo sam za svaki slucaj da imam samsung S21, a imam ajfon 11 pro.
Agent je prvo proverio broj i video da je pripejd pa mi je rekao da ce pokusati u sistemu da aktivira VoLTE na pripejd broju, jer se nije susreo s takvim slucajem ranije.
Sacekali smo zajedno tipa 20ak sekundi da vidimo dal ce sistem da mu prihvati VoLTE aktivaciju na pripejd broju.
Uverio se i sam da je aktivacija uspesno prosla. Sve mi radi odlicno kao i na postpejd brojevima.
 
Naravno da vide, ali ako ja naglasim u koji cu model staviti karticu, onda moraju da aktiviraju ako je podrzan model.
 
Nzm da li imaju neku selekciju sa modelima telefona, koristim Huawei Nova 5T, bio sam uporan da mi ukljuce VoLTE na prepaid broju, nista od toga. Ladno me kuliraju sa tim "nemamo tu opciju za prepaid". Mozda ukljucuju na premium uredjajima mada nisam navodio ni uredjaj ni broj. Nije ni dolazilo do toga. Znacilo bi mi ali ne uspevam da ih ubedim. Inace broj koristim 14 godina tako da nisam od juce korisnik Telenora.
 
Jel postoji ikakav razuman razlog zašto VoLTE nije dostupan svima i prepaid i postpaid korisnicima? Ili je u pitanju klasična pohlepa da se korisnici navuku na postpaid i potpišu nove ugovore?
 
Iskreno mislim da to nije razlog jer van foruma malo ko uopšte zna šta je volte i koje su prednosti istog.
 
I mene su iscoolirali kad sam zvao CC, kaže devojka ta opcija ne postoji na pripejd, samo za pospejd korisnike.
 
Odoh u Vip na kraju ugovora, na biz paket, sad i da me pozovu da mi ukljuce, rekao bih neka hvala, ne treba.
 
Jel postoji ikakav razuman razlog zašto VoLTE nije dostupan svima i prepaid i postpaid korisnicima? Ili je u pitanju klasična pohlepa da se korisnici navuku na postpaid i potpišu nove ugovore?
Mislim da ne postoji drugi razlog osim pohlepe. Pogotovo sto i sami znate koliko taj VoLTE znaci samim operaterima. Drugi razlog osim onog koji si naveo ja ne mogu da nadjem.
 
Ko je konstanto na internetu (recimo share-uje internet sa telefona) a ne zeli probleme kada primi poziv, ili obratno… prica dugo a zeli da je online u isto vreme na 4g, njemu znaci. Mali procenat.
 
Ja sam do pre par meseci bio na matorom postpaid paketu i tada mi je rečeno da ne mogu da aktiviram VoLTE dok ne pređem na bilo koji aktuelan postpaid paket. U međuvremenu sam prešao na aktuelni paket i VoLTE mi je na zahtev bio uredno aktiviran (iPhone Xs Max je u pitanju, nisu ni pitali koji je telefon) ali sam posle 10ak dana raskinuo taj postpaid ugovor i prešao na prepaid, i VoLTE mi je ostao aktivan na broju, što sam mogao da potvrdim prilikom pozivanja.

U međuvremenu sam zaključio novi postpaid ugovor sa 50% popusta kroz aplikaciju i prilikom aktivacije novog paketa mi je VoLTE bio deaktiviran i morao sam opet da podnosim zahtev za uključenje.

Tako da, VoLTE tehnički može da bude aktivan na prepaid broju, e sad da li je raskid postpaid ugovora i prelazak na prepaid jedini način da se to postigne, to već ne bih znao.
 
Nove informacije.
Ispostavlja se da postoje dva spiska. Ovaj na sajtu nije ažuran i otkačili su me poslavši mi njega. Onda sam opet kontaktirao i tražio uslugu, i ovog puta je moglo jer je moj telefon bio na nekom novijem spisku.
 
Nove informacije.
Ispostavlja se da postoje dva spiska. Ovaj na sajtu nije ažuran i otkačili su me poslavši mi njega. Onda sam opet kontaktirao i tražio uslugu, i ovog puta je moglo jer je moj telefon bio na nekom novijem spisku.
Ne znam jel imaju novi spisak i kakav je sad tj.sta je podrzano,ali moj Poco f2 pro i dalje kuburi sa dugim slanjem sms-a ako sam na volte,a saljem nekome ko nema volte.
Lencuge jedne nisu u stanju to da rese mesecima.
 
Ni ja ne kontam taj potez da moram da predjem na novi paket da bi mi radio VoLTE...Ne znam kako je kod drugih operatera?
 
Ne znam jel imaju novi spisak i kakav je sad tj.sta je podrzano,ali moj Poco f2 pro i dalje kuburi sa dugim slanjem sms-a ako sam na volte,a saljem nekome ko nema volte.
Lencuge jedne nisu u stanju to da rese mesecima.
To je poznat problem sa Xiaomi telefonima kod svih operatora, da bi se rešilo mora Xiaomi nešto da uradi, a to će biti... nekad.
 
Ja sam na total 5 paketu jos pod ugovorom i nisu hteli da me prebace. Navodno sam na starom Total 5 paketu.
 
Ja imam paket iz prethodne ponude. Ukljucili bez problema.
Odlicno ako si uspeo, meni nece iako im placam 4000 mesecno.

necu vise ni da ih zovem i ponizavam se. Da ih molim da mi ukljuce nesto sto je standard vec godinama svuda, neka.
 
Ma i ja sam se nasao uvredjen.. Ko ih j i njih i volte...
 
Ma ja imam neki koji stvarno nije na spisku, napravili ga za mene. Nije u komercijalnoj ponudi, Start 300
 
Ja kad sam ih cimao preko Twitter-a, niti su me pitali koji je telefon (inace je iPhone 12Pro), niti imam aktuelan postpaid paket (Total4 - ne postoji vise).
Aktivirali, ja aktivirao iz opcija i to je to.
 
Nazad
Vrh Dno