Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Hvala,kod mene nema te shopping kartice pa sam bio zbunjen gde da gledam. Nadam se da će se pojaviti i kod mene, to mi je trenutno najbolja ponuda.
Pa dok sam bio na pripejd bila ta ponuda GO extra plus , posle ragistracije kartice sve se pogubilo
Posle deset dana od registracije pojavilo se Go extra plus . verovatno da sacekas jedno desetinu dana pojavice se
 
Prebacujem se danas na prepaid, devojčica od 20 i neku sitno godinu me pita zašto, kažem hoću 50% popusta, kaže ona "Da li ste vezani za ovaj broj?". Prvo sam se zbunio, nisam shvatio na šta mislim pod "vezanošću", a onda konstatujemo da je broj u mom vlasništvu i svakodnevno se koristi, duže nego što ona ima godina. Da, reklo bi se da sam vezan.

Kaže, da ste novi korisnik, mogla bih da Vam ponudim 50% pousta. Znači, sada može 50% i u poslovnici, ali samo za nove korisnike.
 
Da li je neko od vas ili neko koga poznajete dobio u yettel petku telefon ili nesto drugo sto pisu za 1 din?
 
Da potvrdim priču za 50 % na 24 meseca. Zahtevao juce prenos broja u mts, danas zvali i nudili 50 % na sve. Nažalost, ne moze drugačije...

Pitanje, jel ovo uspeva i posle dve godine opet? Jel ima neko ko gura vec 2,3 puta isto?
 
Prebacujem se danas na prepaid, devojčica od 20 i neku sitno godinu me pita zašto, kažem hoću 50% popusta, kaže ona "Da li ste vezani za ovaj broj?". Prvo sam se zbunio, nisam shvatio na šta mislim pod "vezanošću", a onda konstatujemo da je broj u mom vlasništvu i svakodnevno se koristi, duže nego što ona ima godina. Da, reklo bi se da sam vezan.

Kaže, da ste novi korisnik, mogla bih da Vam ponudim 50% pousta. Znači, sada može 50% i u poslovnici, ali samo za nove korisnike.
Njima je bitno da rade a svim korisnicima da daju Difoltna pitanja a i odgovore .

Njima je sve ono što im piše u
" sistemu " jedino što su kroz obuku i posao učili , ne trudivši se da se na neki sporedan način približe korisnicima i da za svakog naprave nešto što ih neće odvesti kod drugog provajdera .
 
Da potvrdim priču za 50 % na 24 meseca. Zahtevao juce prenos broja u mts, danas zvali i nudili 50 % na sve. Nažalost, ne moze drugačije...

Pitanje, jel ovo uspeva i posle dve godine opet? Jel ima neko ko gura vec 2,3 puta isto?

Meni je upravo istekao šesti ciklus sa 50%. U decembru 2012. sam dobio Telenor rukavice.

Mada sam bio ubeđen da sam rukavice dobio uz drugi ugovor na 50%, ne vidim mail komunikaciju na tu temu iz 2010. godine.

Ali eto, može više puta...
 
Na postpaidu kod njih sam od 2010, a na 50% popusta od 2012. Proslog leta je bilo prvi put da moram da se natezem tj. podnosim zahtev za prepaid. Pre toga popust ugovaran lako putem emaila ili fb chata. Sta ce biti za 2 godine, ko zna.
 
Nije to samo u vezi 50% popusta, u poslednjih godinu i po do dve o svemu je postalo znatno teže i zamornije dogovarati se sa njima.

Ali najgore od svega je što ovde više nemaš dobrog operatera kod kog ćeš preći i kazniti ove loše zbog načina na koji rade i nesvesnog odnosa prema korisnicima i sve se svodi na presipanje iz šupljeg u prazno odnosno potencijalno menjanje operatera tako što prelaziš iz jednog lošeg kod drugog lošeg - i tako svaki dvogodišnji ciklus.
 
Poslednja izmena:
Otkud znam, meni je Mobtel/Telenor/Yettel sasvim OK. Nemam problema sa signalom i kvalitetom mreže. Godinama sam već na paketima sa dodatnim servisima, gde bi me ti servisi koštali više nego što plaćam ceo paket. Tokom godina sam imao nekoliko reklamacija, uvek na roaming, i svaka rešena u moju korist nakon jednog e-maila.

Za sve ove godine, najveća zamerka mi je baš trenutna situacija u kojoj moram da podnosim zahtev za prepaid, da bih dobio lošije uslove nego prethodne dve godine, po većoj ceni. Ali nekako računam, sve živo je poskupelo u prethodne dve godine, pa neka ide i mobilni paket.
 
Meni je upravo istekao šesti ciklus sa 50%. U decembru 2012. sam dobio Telenor rukavice.

Mada sam bio ubeđen da sam rukavice dobio uz drugi ugovor na 50%, ne vidim mail komunikaciju na tu temu iz 2010. godine.

Ali eto, može više puta...
Hahahaha legendo, daboga ti uspelo jos toliko puta 😂 sve u svemu bitno da moze.
 
Meni je upravo istekao šesti ciklus sa 50%. U decembru 2012. sam dobio Telenor rukavice.

Mada sam bio ubeđen da sam rukavice dobio uz drugi ugovor na 50%, ne vidim mail komunikaciju na tu temu iz 2010. godine.

Ali eto, može više puta...

Takodje, u aprilu mi istice 6. ciklus kod Telenora/Yettela i svaki ugovor sa 50% popusta, nista telefon vec samo cist saobracaj i to sa dosta razgovora u mrezi.
Paralelno sa tim se trosi jos jedan postpaid i 3 prepaida koji se isto koriste uglavnom u mrezi.|

Dakle, oko 5000 mesecno bez uredjaja, samo za digitalne usluge.

Promena je pocela sa natezanjem za ovaj poslednji ugovor 50% kada twitter ekipa vise nije imala tu opciju. Kulminacija je bila ovog meseca kada je vracanje na default paket iz ugovora tumaceno od Yettela kao krsenje ugovora i gubljenje prava na 50% do kraja ugovorne obaveze.
Klasican bullshit.

Tako da 5 brojeva odlazi iz Yettela.
 
Poslednja izmena:
Ма, какви. Није више то мрежа какав је био оригинални Теленор. Откад су дошли ови Чеси, то се полако, све више и више, утапа у просек мобилног оператера у Србији, без жеље за нешто више. Само су цене високе остале.
 
Nisi u toku Filozofe, Etisalat iz Abu Dabija je sada većinski vlasnik.
Знам, знам, у току сам, само сам мало неспретно срочио. Хоћу да кажем да, откад су отишли Норвежани, то није више та мрежа. Првих неколико година су крцкали оно што им је остављено, после тога пут у просек.
 
Nesto se desava na dva pripaid broja nema vise Goextra plus, ,
Na ovaj postpaid broj istice ugovor 21/2025 zvao da vidim sta tamo mi spremili ,Yetel 6 za 1600din i yetel 20 za 1999 din
Da sacekam kraj ugovora i 22/2025 da predjem u neku drugu mrezu
 
Nesto se desava na dva pripaid broja nema vise Goextra plus, ,
Na ovaj postpaid broj istice ugovor 21/2025 zvao da vidim sta tamo mi spremili ,Yetel 6 za 1600din i yetel 20 za 1999 din
Da sacekam kraj ugovora i 22/2025 da predjem u neku drugu mrezu
Ako želite 50% popusta na mesečnu pretplatu 24 meseca, a ne žuri Vam se, podneti zahtev za prelazak na dopunu.
Ako Vam se žuri, onda podneti zahtev za prelazak u drugu mrežu ( kod drugog operatora ) najkasnije do 13h da bi Vas Yettel istog dana mogao pozvati.
Samo da napomenem da su neki članovi foruma pisali da kada su podneli zahtev za dopunu, da je Yettel odolevao pritisku i kada je takozvana služba za brigu o korisnika ( agent ), zovu pretplatnika, znaju da ispevaju priču kako je ta cena sa sajta odlična za to što Vam ta tarifa nudi.

Srdačan pozdrav.

Mislili ste na datum : 21.01.2025. i 22.01.2025. ?
 
Ako želite 50% popusta na mesečnu pretplatu 24 meseca, a ne žuri Vam se, podneti zahtev za prelazak na dopunu.
Ako Vam se žuri, onda podneti zahtev za prelazak u drugu mrežu ( kod drugog operatora ) najkasnije do 13h da bi Vas Yettel istog dana mogao pozvati.
Samo da napomenem da su neki članovi foruma pisali da kada su podneli zahtev za dopunu, da je Yettel odolevao pritisku i kada je takozvana služba za brigu o korisnika ( agent ), zovu pretplatnika, znaju da ispevaju priču kako je ta cena sa sajta odlična za to što Vam ta tarifa nudi.

Srdačan pozdrav.

Mislili ste na datum : 21.01.2025. i 22.01.2025. ?
Moja greska 21,02,2025 , Imam vremena ali pratim sta se desava, buni me zasto nema vise na priped ni jedan popust od 50%
 

Prilozi

  • Yetel.png
    Yetel.png
    13.8 KB · Pregleda: 44
Ako želite 50% popusta na mesečnu pretplatu 24 meseca, a ne žuri Vam se, podneti zahtev za prelazak na dopunu.
Ako Vam se žuri, onda podneti zahtev za prelazak u drugu mrežu ( kod drugog operatora ) najkasnije do 13h da bi Vas Yettel istog dana mogao pozvati.
Samo da napomenem da su neki članovi foruma pisali da kada su podneli zahtev za dopunu, da je Yettel odolevao pritisku i kada je takozvana služba za brigu o korisnika ( agent ), zovu pretplatnika, znaju da ispevaju priču kako je ta cena sa sajta odlična za to što Vam ta tarifa nudi.

Srdačan pozdrav.

Mislili ste na datum : 21.01.2025. i 22.01.2025. ?
moja situacija je bila maja '24 iz a1 u yettel, doso trazio prenos broja na prepaid, kaze mi radnica moze odmah na postpaid pitam 50% ona kaze da, rekoh super moze total 40 sa 50% moze zavrsili proces dala mi karticu, to je bilo oko 12 mozda pola 1, vec u 3 popodne me zove operaterka iz a1 i dala mi je neo neo sa 50%
 
Nesto se desava na dva pripaid broja nema vise Goextra plus, ,
Na ovaj postpaid broj istice ugovor 21/2025 zvao da vidim sta tamo mi spremili ,Yetel 6 za 1600din i yetel 20 za 1999 din
Da sacekam kraj ugovora i 22/2025 da predjem u neku drugu mrezu
Sklonili su mangupi tu karticu iz app jos pre par dana. Sad samo kada udjes u Yettel za tebe imas "50 % popusta" i "predji na postpejd uz 30 gb neta..." a ni na jedno ni na drugoj kartici nemas mogucnost da vidis ni pakete ni njihove cene.
 
Yettel akviziteri ako vas ima javljajte se 😉
 
Na postpaidu kod njih sam od 2010, a na 50% popusta od 2012. Proslog leta je bilo prvi put da moram da se natezem tj. podnosim zahtev za prepaid. Pre toga popust ugovaran lako putem emaila ili fb chata. Sta ce biti za 2 godine, ko zna.
Da, u Telenoru je to bilo lako nastaviti ugovor sa 50% popusta na pretplatu, a sada je ponižavajuće i oduzima mnogo energije i vremena. Meni najviše smeta što te korisnički servis bukvalno uputi u poslovnicu A1 ili mts ako nisi zadovoljan ponudama na aplikaciji.
 
Meni ne smeta uopšte - samo ih ljubazno poslušam uz neizostavno "Hvala i doviđenja".
Ne trebaju vam moje pare - OK, ne trebaju mi meni vaše usluge, idem tamo gde ste me poslali...
I ovo nije vezano za Yettel već generalno za sve koji imaju takav nastup.
 
Nazad
Vrh Dno