Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Zato i kažem - ponuda je koliko dobra i povoljna toliko i bez veze a oni mole Boga da korisnik slučajno zaboravi da je prošao šesti mesec i da sedmi mesec pošalju račun od 8,5k dinara s obzirom da po isteku UO a pre zasnivanja nove ide puna cena paketa.
 
Da li ima neko, da mu uskoro istice ugovor. Cisto da cujem sta je nudjeno. Danas su me zvali da ponude total 10 za 1570 dinara.
Tvrde kako je to ponuda i u slucaju da se podnese zahtev za prelazak u drugu mrezu. 😂
 
Pa tebi bilo na kom paketi da si, bilo koju promociju da koristis po isteku UO ide puna cena pakete, tako da to nikakve veze sa ovom ponudom nema...
@marvet blefiraju i lazu, pokusavaju da navuku koga mogu, samo prenos u drugu mrezu ili na pripejd, i ponudice ti onda 50% na bilo koji paket...
 
ako produzis ugovor u mesecu kad prethodni istekne, ne naplacuju po punoj ceni
 
09.06 mi istice ugovor. 10. sam planirao da podnesem zahtev za prelazak u drugu mrezu. Pa da onda cujem ponudu koju ce dati
Gospodja je bila prilicno uporna. Nema nista nize, to je najjeftinije, vi ste dugogodisnji korisnik itd.
 
Pa tebi bilo na kom paketi da si, bilo koju promociju da koristis po isteku UO ide puna cena pakete, tako da to nikakve veze sa ovom ponudom nema...
Tako je, prisutno mi je to i slažem se, samo što u odnosu na bilo koji paket razlika nakon isteka UO nije tako izražena, a i korisnici obično prate kada im ističe 24-mesečna UO da bi je obnovili uz neku pogodnost a ovde em šest meseci prođe za tren em je razlika 6k mesečno i kada ti sedmi mesec umesto 2,5 dođe račun od 8,5k nije da baš nećeš osetiti bez obzira kolika primanja imao.

Ukratko, moje mišljenje je da je bez veze što nude to na par meseci pre isteka UO i traje do njegovog isteka umesto da daju na bar 12 meseci.
 
Da li ima neko, da mu uskoro istice ugovor. Cisto da cujem sta je nudjeno. Danas su me zvali da ponude total 10 za 1570 dinara.
Tvrde kako je to ponuda i u slucaju da se podnese zahtev za prelazak u drugu mrezu. 😂
Demantuju ih brojna iskustva ovde na forumu. Cena za Total10 je 1300 sa e računom. Slobodno zahtev za pripejd ili prelazak
 
Ogrebao sam kod za popust za prvih 6 mesecnih pretplata po 1 din. uz prelazak na postpejd i ugovor na 24 meseca pa ako nekom treba,javite.
 
Ja mislim da taj kod samo ti možeš da iskoristiš.
Možda grešim.
 
"Kod vazi na donosioca za fizicka lica 30 dana od datuma grebanja". Prema tome trebao bi da vazi za bilo koga ko ga donese.
 
Da li ima neko, da mu uskoro istice ugovor. Cisto da cujem sta je nudjeno. Danas su me zvali da ponude total 10 za 1570 dinara.
Tvrde kako je to ponuda i u slucaju da se podnese zahtev za prelazak u drugu mrezu. 😂
Meni su ponudili total 20 za 2600, a sad imam Total 25 za 1350... uzas. U ponedeljak mi istice ugovor, bez iPhone 15 Pro 512+Gb kao poklona ne ostajem kod njih.
 
Pokusaj sa prelaskom u A1. Nekima su opet dali Neo neo sa 50% popusta.
To cu i da uradim. Posle 21god, bez promene broja, preko 15god na postpaidu, pa sad cu pre da placam vise kod nekog drugog nego da ostanem ovde…
 
Danas ponovo zvala gospodja od juce, da pita da li pristajem na total 10 za 1570 dinara.
Rekao sam da mi je skupo i da cu preci u drugu mrezu. Ona nista, bilo je samo hvala dovidjenja 😂
Mnogo sam voleo Telenor, upropastili su ga.
Od 2007 sam tamo, nikad menjao broj nisam. Svake dve godine su me oni zvali da zahvale za redovno izmirivanje obaveza i da ponude produzenje ugovora sa 50%. Da ponude neku premium aplikaciju ili popust na telefon. Sve je moglo da se dogovori na lepu rec.
Dosli su do “hvala dovidjenja”
Nema vise nista na lepu rec, sve na bezobrazluk, pretnje, zahteve za prepaid ili drugu mrezu.
Bas mi nedostaje da mi u levom cosku ekrana pise Telenor, umesto Yettel. Skroz im je drugacija politika poslovanja i ophodjenje prema korisnicima.
Bas nekako na silu ostajem u ovoj mrezi, iz cisto neke nostalgije za Telenorom.
 
Bolje biti neće - teškom mukom sam nakon 25 godina ja rekao njima "Hvala doviđenja" ali ko ih šiša, svi neka im idu kada su postali oličenje bezobrazluka, pretnji i ucena do poslednjeg momenta kada će ti na kraju ponuditi neke uslove da ostaneš. Kod mene im to nije prošlo...
 
Šteta, i meni je nekako žao posle mnogo godina da se rastajemo. Početkom juna mi ističe ugovor, uvek do sada su mi davali 50%, sad nude popust sa sajta. Verovatno je opcija A1 ako imaju neke pristojne pakete.
 
@marvet @budjoni
Ako se zna novi provereni recept za dobijanje 50 %, što ste smoreni ?
Naravno da će te opet dobiti 50 %, samo što ovoga puta morate podneti zahtev raskida na pripejd ili zahtev prenosa u drugu mrežu.
Najbitnije je razumeti jednu stvar - kao postojeći korisnici, NEBITNI smo operateru, čak i ako je sam broj aktivan 20+ godina
 
Moguće je da će tako biti, mada mi je zaista malo mučno to preganjanje na Tviteru na svake dve godine, baš se loše osećam svaki put kad, kao molim da mi daju popust, oni se kao nećkaju...i na kraju mi daju. Bar je tako bilo do sada. Apsolutno mi nije jasan taj stav prema starim klijentima, a vidim da je to svuda slučaj, svi samo jure nove.
 
@marvet @budjoni
Ako se zna novi provereni recept za dobijanje 50 %, što ste smoreni ?
Naravno da će te opet dobiti 50 %, samo što ovoga puta morate podneti zahtev raskida na pripejd ili zahtev prenosa u drugu mrežu.
Najbitnije je razumeti jednu stvar - kao postojeći korisnici, NEBITNI smo operateru, čak i ako je sam broj aktivan 20+ godina
Sve je to lepo ali ima nas koji jednostavno ne želimo da se igramo sa njima u stilu ti mi tražiš, ja ti ne dam već kao tvrdim pazar da ne ispadnem laka roba ali ću na kraju da ti dam...
 
Nije stvar samo u parama, verovao ili ne to je u čitavoj priči ispala najmanje bitna stavka - više je bilo do njihovog odnosa... Pre četiri a potom i pre dve godine pošaljem im preko Tvitera upit da me neko pozove i već za pola sata do sat eto poziva i očas se dogovorimo oko svega. Ove godine pošaljem upit, oni "u narednim danima neko će vas nazvati". Kako niko ne zove posle četiri dana ponovo im pošaljem poruku, kažu "Strpljenja, uskoro će vas neko nazvati" i opet nekoliko dana niko ne zove... Nećete moj novac - OK, ima ko hoće...
 
Tako je, prisutno mi je to i slažem se, samo što u odnosu na bilo koji paket razlika nakon isteka UO nije tako izražena, a i korisnici obično prate kada im ističe 24-mesečna UO da bi je obnovili uz neku pogodnost a ovde em šest meseci prođe za tren em je razlika 6k mesečno i kada ti sedmi mesec umesto 2,5 dođe račun od 8,5k nije da baš nećeš osetiti bez obzira kolika primanja imao.

Ukratko, moje mišljenje je da je bez veze što nude to na par meseci pre isteka UO i traje do njegovog isteka umesto da daju na bar 12 meseci.

Imam 18 meseci do isteka UO i to mi nude... Mislim da je ponuda stara bar dva meseca, tako da su mi ponudili 20 meseci pre isteka UO
 
Nije stvar samo u parama, verovao ili ne to je u čitavoj priči ispala najmanje bitna stavka - više je bilo do njihovog odnosa... Pre četiri a potom i pre dve godine pošaljem im preko Tvitera upit da me neko pozove i već za pola sata do sat eto poziva i očas se dogovorimo oko svega. Ove godine pošaljem upit, oni "u narednim danima neko će vas nazvati". Kako niko ne zove posle četiri dana ponovo im pošaljem poruku, kažu "Strpljenja, uskoro će vas neko nazvati" i opet nekoliko dana niko ne zove... Nećete moj novac - OK, ima ko hoće...
U danasnje vreme sve se svodi na cenkanje, nije to samo slucaj kod Yettel-a...
 
Nije meni do cene i cenkanja neko što u novom okruženju, otkad više nisu Telenor, ne možeš danima da ih namoliš da te kontaktiraju a kao što rekoh ranije im nije trebalo više od jednog sata.
 
Čim podneseš zahtev za prenos u dugu mrežu ili za prelazak na prepaid, kontakt je zagarantovan i to već sutradan.
 
Super, tako i tek tad su i oni uradili ali je to bilo isuviše kasno. Ignorišeš me danima i misliš "daj da ga lagano pečemo na tihoj vatri, ko ga beeeep, na kraju će leći na rudu" i tek onda kada podneseš zahtev oni se pojavljuju sa ponudom koja se ne odbija - e pa izvinite gospodo iz Yettela ali ipak se odbija...
 
Kome se podnosi zahtev za prenos broja u drugu mrežu i kada (pretpostavljam pre isteka ugovora)?
 
Danas ponovo zvala gospodja od juce, da pita da li pristajem na total 10 za 1570 dinara.
Rekao sam da mi je skupo i da cu preci u drugu mrezu. Ona nista, bilo je samo hvala dovidjenja 😂
Mnogo sam voleo Telenor, upropastili su ga.
Od 2007 sam tamo, nikad menjao broj nisam. Svake dve godine su me oni zvali da zahvale za redovno izmirivanje obaveza i da ponude produzenje ugovora sa 50%. Da ponude neku premium aplikaciju ili popust na telefon. Sve je moglo da se dogovori na lepu rec.
Dosli su do “hvala dovidjenja”
Nema vise nista na lepu rec, sve na bezobrazluk, pretnje, zahteve za prepaid ili drugu mrezu.
Bas mi nedostaje da mi u levom cosku ekrana pise Telenor, umesto Yettel. Skroz im je drugacija politika poslovanja i ophodjenje prema korisnicima.
Bas nekako na silu ostajem u ovoj mrezi, iz cisto neke nostalgije za Telenorom.
Evo ti najsveziji primer, moj.
Podnesi zahtev za prelazak na pripejd u poslovnici, drugog dana zvali i ponudili 50%, ja nastavio Total 10 za 1300.
Kod mene bas bio neki ljubazan agent prodaje.
U svakom slucaju pripejd ili raskid i zovu sutra prekosutra ne pristaj na skuplje od onih cena sto su neki forumasi postavljali ovde.
 
Nazad
Vrh Dno