Otići ću ja sutra sam u poslovnicu da proverim da li mogu da rešim stvar, ako ne mogu onda ću morati sa roditeljem da dođem da rešimo stvar. Svejedno me samo zanima da li sam na Total 10 ili Total Data paketu od sada i šta će se morati platiti od dodatnih troškova kada sam menjao paket na daljinu bez menjanja trajanja ugovorne obaveze i kada sam deaktivirao u isto vreme. Znam da ćete misliti i reći bolje da roditelj s tobom ide ali sad kad sam prešao na postpejd i kad sam imao problem/pitanje, sve sam uvek sam rešavao preko poslovnice bez problema. Ali ću proveriti u poslovnici(da li mogu ja) da rešim sam stvar, bez da cimam svog roditelja. Ako ne mogu, kao što sam već onda ćemo zajedno u poslovnicu otići i rešiti stvar. Kada sam dolazio kod njih kada sam imao pitanje/problem, samo su pitali za broj telefona i na koga je registrovan. Tamo me dve žene poznavaju pa se nadam da ću s njima moći (sam) da rešim problem koji sam ja uzrokovao.
Pa ni ne želim ali izgleda da moram da shvatite o čemu pišem. Probat ću i naravno da ću im reći na koga se broj vodi. Znači moram da kažem šta je urađeno a šta ja nisam? Dobro, to znam. Ne razumem ovaj deo : Ako je aktivno pitaj pošto je greskom aktivirano u aplikaciji da li može da se otkaže. I kako. Ako slučajno kazu da ne može. Pozovi se na zakon o zakljucivanja na daljinu. Dobro, javit ću vam epilog da znate šta će se desiti kada uradite ono što sam ja uradio. Zamolit ću ih, i nije mi jasan deo : i uputi ih sta kako (saznaces) komunikacija je pola posla. Hvala Vam mnogo! I nije mi jasno šta će roditelji morati otkazati, promenu paketa koji sam ja (glupan) uradio ili ugovornu obavezu?