Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Ja ni ne pijem alkohol, falim te Bože pa nisam ko ostala današnja deca.
Broj je registrovan na mog roditelja, ne želim da kažem da li je na mog oca ili na moju majku.
Glupav ću zvučati (valjda) ali kada ja budem nazvao Call Centar, šta i kako da ih pitam da dobijem informacije?
Ok, ne moras da ostavljas javno informacije. Verovatno će roditelji morati da otkazu. Ali ti nazovi i probaj da zvucis zrelo. Reci slobodno njima na kome je broj. Jer oni svakako znaju u korisničkom. Reci sta je urađeno ne moraš ti reći da si uradio. Kad budu pitali das tri cifre JMBG. Ako je aktivno pitaj pošto je greskom aktivirano u aplikaciji da li može da se otkaže. I kako. Ako slučajno kazu da ne može. Pozovi se na zakon o zakljucivanja na daljinu. U svakom slucaju možeš i nama javiti epilog. Na kraju krajeva zamoli mamu ili tatu ne bitno da ode do poslovnice i uputi ih sta kako (saznaces) komunikacija je pola posla. Srećno
 
Moraće tvoji roditelji da reše problem, pošto je broj na jednog od njih a i ti si još maloletan.
Otići ću ja sutra sam u poslovnicu da proverim da li mogu da rešim stvar, ako ne mogu onda ću morati sa roditeljem da dođem da rešimo stvar. Svejedno me samo zanima da li sam na Total 10 ili Total Data paketu od sada i šta će se morati platiti od dodatnih troškova kada sam menjao paket na daljinu bez menjanja trajanja ugovorne obaveze i kada sam deaktivirao u isto vreme. Znam da ćete misliti i reći bolje da roditelj s tobom ide ali sad kad sam prešao na postpejd i kad sam imao problem/pitanje, sve sam uvek sam rešavao preko poslovnice bez problema. Ali ću proveriti u poslovnici(da li mogu ja) da rešim sam stvar, bez da cimam svog roditelja. Ako ne mogu, kao što sam već onda ćemo zajedno u poslovnicu otići i rešiti stvar. Kada sam dolazio kod njih kada sam imao pitanje/problem, samo su pitali za broj telefona i na koga je registrovan. Tamo me dve žene poznavaju pa se nadam da ću s njima moći (sam) da rešim problem koji sam ja uzrokovao.
Ok, ne moras da ostavljas javno informacije. Verovatno će roditelji morati da otkazu. Ali ti nazovi i probaj da zvucis zrelo. Reci slobodno njima na kome je broj. Jer oni svakako znaju u korisničkom. Reci sta je urađeno ne moraš ti reći da si uradio. Kad budu pitali das tri cifre JMBG. Ako je aktivno pitaj pošto je greskom aktivirano u aplikaciji da li može da se otkaže. I kako. Ako slučajno kazu da ne može. Pozovi se na zakon o zakljucivanja na daljinu. U svakom slucaju možeš i nama javiti epilog. Na kraju krajeva zamoli mamu ili tatu ne bitno da ode do poslovnice i uputi ih sta kako (saznaces) komunikacija je pola posla. Srećno
Pa ni ne želim ali izgleda da moram da shvatite o čemu pišem. Probat ću i naravno da ću im reći na koga se broj vodi. Znači moram da kažem šta je urađeno a šta ja nisam? Dobro, to znam. Ne razumem ovaj deo : Ako je aktivno pitaj pošto je greskom aktivirano u aplikaciji da li može da se otkaže. I kako. Ako slučajno kazu da ne može. Pozovi se na zakon o zakljucivanja na daljinu. Dobro, javit ću vam epilog da znate šta će se desiti kada uradite ono što sam ja uradio. Zamolit ću ih, i nije mi jasan deo : i uputi ih sta kako (saznaces) komunikacija je pola posla. Hvala Vam mnogo! I nije mi jasno šta će roditelji morati otkazati, promenu paketa koji sam ja (glupan) uradio ili ugovornu obavezu?
 
Poslednja izmena:
Otići ću ja sutra sam u poslovnicu da proverim da li mogu da rešim stvar, ako ne mogu onda ću morati sa roditeljem da dođem da rešimo stvar. Svejedno me samo zanima da li sam na Total 10 ili Total Data paketu od sada i šta će se morati platiti od dodatnih troškova kada sam menjao paket na daljinu bez menjanja trajanja ugovorne obaveze i kada sam deaktivirao u isto vreme. Znam da ćete misliti i reći bolje da roditelj s tobom ide ali sad kad sam prešao na postpejd i kad sam imao problem/pitanje, sve sam uvek sam rešavao preko poslovnice bez problema. Ali ću proveriti u poslovnici(da li mogu ja) da rešim sam stvar, bez da cimam svog roditelja. Ako ne mogu, kao što sam već onda ćemo zajedno u poslovnicu otići i rešiti stvar. Kada sam dolazio kod njih kada sam imao pitanje/problem, samo su pitali za broj telefona i na koga je registrovan. Tamo me dve žene poznavaju pa se nadam da ću s njima moći (sam) da rešim problem koji sam ja uzrokovao.

Pa ni ne želim ali izgleda da moram da shvatite o čemu pišem. Probat ću i naravno da ću im reći na koga se broj vodi. Znači moram da kažem šta je urađeno a šta ja nisam? Dobro, to znam. Ne razumem ovaj deo : Ako je aktivno pitaj pošto je greskom aktivirano u aplikaciji da li može da se otkaže. I kako. Ako slučajno kazu da ne može. Pozovi se na zakon o zakljucivanja na daljinu. Dobro, javit ću vam epilog da znate šta će se desiti kada uradite ono što sam ja uradio. Zamolit ću ih, i nije mi jasan deo : i uputi ih sta kako (saznaces) komunikacija je pola posla. Hvala Vam mnogo! I nije mi jasno šta će roditelji morati otkazati, promenu paketa koji sam ja (glupan) uradio ili ugovornu obavezu?
Ukratko sam hteo da ti kažem ako sta bude kako da nastavis razgovor.
Ali da ne komplikujem.
Nazovi i pričaj sve u trećem licu.
Beoj je na tom i tom. Aktivirano je to i to greskom.
Njih ne zanima ni ko si ti ni ko je aktivirao.
Bitno je da znas na kome je broj i tri cifre JMBG.
Da li si skontao suštinu? 0639000
Besplatan poziv.
Ako nesto ti kszu a nisi siguran. Zahvali se pitaj ovde nas pa zovi opet.
Jel ti ovo Razumljivo sada?
 
Ukratko sam hteo da ti kažem ako sta bude kako da nastavis razgovor.
Ali da ne komplikujem.
Nazovi i pričaj sve u trećem licu.
Beoj je na tom i tom. Aktivirano je to i to greskom.
Njih ne zanima ni ko si ti ni ko je aktivirao.
Bitno je da znas na kome je broj i tri cifre JMBG.
Da li si skontao suštinu? 0639000
Besplatan poziv.
Ako nesto ti kszu a nisi siguran. Zahvali se pitaj ovde nas pa zovi opet.
Jel ti ovo Razumljivo sada?
Sve sada razumem Gospodine, hvala Vam mnogo na odgovoru i objašnjenu.
 
I nauk za sledeći put - kada ti se nešto učini neuobičajeno povoljno dobro razmisli zašto je to tako i da li je to u potpunosti baš tako kako ti se na prvi pogled čini pre nego što išta prihvatiš.
 
Da se nadovežem i uputim momku (mada nisam naročito stariji od njega pretpostavljam) još jedan savet: čitaj papire. Čitaj, čitaj, čitaj. Jeste da ume biti zamorno (pogotovo kad čitaš 10 strana birokratskog teksta pisanog veličinom fonta od <10pt) ali vredi. Sitna slova mnogo znače, a još veću glavobolju izazivaju kad se preskoče (kao što vidiš na ličnom primeru).

Elem, po meni bolja ti je opcija nazvati korisnički servis, možeš bilo kad to da uradiš. Ja sam tako jednom prilikom rešavao neku nedoumicu oko prelaska na novi paket koji sam radio u 3 ujutro jer eto, palo mi na pamet. Nazvao, sredio sve za 5 minuta i vozdra.
 
Ništa nećeš moći ti da uradiš u poslovnici. Pitaće na koga se vodi broj i tražiće ličnu kartu..sam bez roditelja ideš dzabe.
Čak ako se vodi broj na majku ni preko telefona neće hteti da ti daju bilo kakvu informaciju..naravno sem ako ne zvučiš preko telefona kao zrela odrasla ženska osoba 🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️
 
Da se nadovežem i uputim momku (mada nisam naročito stariji od njega pretpostavljam) još jedan savet: čitaj papire. Čitaj, čitaj, čitaj. Jeste da ume biti zamorno (pogotovo kad čitaš 10 strana birokratskog teksta pisanog veličinom fonta od <10pt) ali vredi. Sitna slova mnogo znače, a još veću glavobolju izazivaju kad se preskoče (kao što vidiš na ličnom primeru).

Elem, po meni bolja ti je opcija nazvati korisnički servis, možeš bilo kad to da uradiš. Ja sam tako jednom prilikom rešavao neku nedoumicu oko prelaska na novi paket koji sam radio u 3 ujutro jer eto, palo mi na pamet. Nazvao, sredio sve za 5 minuta i vozdra.
Sada mi kod čovečuljka piše da koristim Total Data. To znači da ću od sada koristi Total Data i ako sam ja aktivaciju deaktivirao?
 
Naravno,bar mesec dana.
 
Pa čekaj, šta si mislio da će se desiti?
 
Aha, znači meni će se Total Data nakon mesec dana valjda deaktivirati i vratiti me na Total 10? I da me ne vrate na Total 10 i ostanem na Total Data, meni još bolje jer mi stvarno treba neograničeni internet.
A da lepo kucnes na Facebooku poruku,opises problem i vrlo brzo ces dobiti odgovor? Nece to ici bas tako,ti odjavio i vrate te na stari paket. Pisi im,oni su adresa za tebe a ne ovaj forum. Ne mozes dobiti tacan odgovor sem ako ti se ne javi neko iz Yettela a to je malo verovatno.
 
Aha, znači meni će se Total Data nakon mesec dana valjda deaktivirati i vratiti me na Total 10? I da me ne vrate na Total 10 i ostanem na Total Data, meni još bolje jer mi stvarno treba neograničeni internet.
Sad već malo gubim konce, ti hoćeš da ti zadrže Total Data ili da te vrate na Total 10? Ako je ovo prvo, što si hteo da otkažeš?

Bilo kako bilo, pravac FB/Tviter/call centar pa vidi sa njima. Ovde možemo samo da nagađamo a to ne pomaže u ovoj situaciji
 
Najbolje je da kažeš roditeljima šta si uradio, objasniš im šta si zamislio ili šta bi želeo, pa zajedno odete u poslovnicu ili uz prisustvo roditelja pozoveš call centar i lepo objasniš šta i kako i sve se dogovorite..to je najbezbolnija varijanta, bez da dalje gušimo temu i pokušavamo da pomognemo, a da ti u stvari nisi siguran šta želiš.
 
Samo da javim da mi je vraćeno na stari paket sa nekim čudom dodatnim popustom. Ali dobro, bitno je da se problem rešio.
 
Samo da javim da mi je vraćeno na stari paket sa nekim čudom dodatnim popustom. Ali dobro, bitno je da se problem rešio.
Jel bila kakva intervencija na kraju? Mislim jeste zvali ili nešto? Ili što si otkazao prošlo?
Mislim sta je poslo od ruke da se vrati na stari paket?
 
Jel bila kakva intervencija na kraju? Mislim jeste zvali ili nešto? Ili što si otkazao prošlo?
Mislim sta je poslo od ruke da se vrati na stari paket?
Pa zvali su me sa +381639000 ali se nisam mogao javiti zato što telefon nije bio kod mene ali kada smo probali nazvati 0639000 automat nam nije predlagao broj da nam se javi trenutno slobodni operater, nego samo za mobilnu telefoniju, Wifi, TV, Roaming i da se priča na engleskom. Kada smo pritisnuli na engleski celo vreme je vrteo pozadinsku muziku, nismo dobili slobodnog operatora. I par puta smo nazvali Call Center i automat nam je iste brojeve vrteo. Ali dobro, bitno je da su razumeli da želim deaktivaciju ne obustavljanje deaktivacije i vratili me na stari paket sa većim dodatnim popustom.
 
Pa zvali su me sa +381639000 ali se nisam mogao javiti zato što telefon nije bio kod mene ali kada smo probali nazvati 0639000 automat nam nije predlagao broj da nam se javi trenutno slobodni operater, nego samo za mobilnu telefoniju, Wifi, TV, Roaming i da se priča na engleskom. Kada smo pritisnuli na engleski celo vreme je vrteo pozadinsku muziku, nismo dobili slobodnog operatora. I par puta smo nazvali Call Center i automat nam je iste brojeve vrteo. Ali dobro, bitno je da su razumeli da želim deaktivaciju ne obustavljanje deaktivacije i vratili me na stari paket sa većim dodatnim popustom.
Automat ti je stalno vrteo brojeve kad si zvao Call center ali je bitno da su te razumeli...

Zašto imam utisak da i dalje fali onaj najbitniji deo priče (ko je na kraju koga dobio, šta si im rekao, šta su ti rekli, kako i koji na kraju su ti popust dali)...

Bez ljutnje, ali ako si u razgovoru sa njima bio konfuzan u meri kako konfuzno ovde pričaš ja sam stvarno impresioniran kako ste se na kraju sporazumeli.
 
Automat ti je stalno vrteo brojeve kad si zvao Call center ali je bitno da su te razumeli...

Zašto imam utisak da i dalje fali onaj najbitniji deo priče (ko je na kraju koga dobio, šta si im rekao, šta su ti rekli, kako i koji na kraju su ti popust dali)...

Bez ljutnje, ali ako si u razgovoru sa njima bio konfuzan u meri kako konfuzno ovde pričaš ja sam stvarno impresioniran kako ste se na kraju sporazumeli.
Ja sam napisao da nisam s njima mogao pričati preko 0639000 zato što automat nije imao opciju broja za slobodnog operatera nakon pritiska taster 1. Svejedno su videli u sistemu da želim deaktivaciju pa su na osnovu toga i uradili (deaktivaciju). Da li je sada jasno?
 
Imam jedno pitanje. Izvinjavam se ako je pogrešna tema.
Ranije su Telenor i njegova banka imali neku povezanost i beneficije ako si korisnik obe usluge. Kakva je danas situacija? Da li korisnici Jetela imaju neke pogodnosti u Mobi banci i obrnuto? Ne znam da li je tu uključena i televizija, pošto vidim da i to nude.
 
^^Opet nisi dorečen do kraja - OK, na kraju se niste ni čuli ali su ti oni sami odradili deaktivaciju novog i dali popust na stari ugovor... Koliki popust, uz koje uslove...
 
Ja sam napisao da nisam s njima mogao pričati preko 0639000 zato što automat nije imao opciju broja za slobodnog operatera nakon pritiska taster 1. Svejedno su videli u sistemu da želim deaktivaciju pa su na osnovu toga i uradili (deaktivaciju). Da li je sada jasno?
Moraš kopati po opcijama, zavučeno je to. Klikneš za proveru stanja na računu, pa posle toga mislim još neki taster pa onda tek ti nudi opciju operatera. Barem koliko se sećam.

Imam jedno pitanje. Izvinjavam se ako je pogrešna tema.
Ranije su Telenor i njegova banka imali neku povezanost i beneficije ako si korisnik obe usluge. Kakva je danas situacija? Da li korisnici Jetela imaju neke pogodnosti u Mobi banci i obrnuto? Ne znam da li je tu uključena i televizija, pošto vidim da i to nude.
Imaš ako preneseš platu u Mobi banku da 6 meseci dobijaš po 400 dinara. Sem tog smešnog bonusa nema više ništa, ranije su imali onaj Sjajan spoj ali toga nema duže vreme.
 
Pozdrav
Da li ima i dalje popusta 50%, ako se predje od drugog operatera?

Uskoro supruzi istice ugovor u A1, a posto ne planiram telefon da uzmem i nema nekih pogodnosti zelim da predje u Yettel.
 
Pozdrav
Da li ima i dalje popusta 50%, ako se predje od drugog operatera?

Uskoro supruzi istice ugovor u A1, a posto ne planiram telefon da uzmem i nema nekih pogodnosti zelim da predje u Yettel.
Nikad nije bilo toga 🤣
Prelazio si na prepaid i onda tri dana kasnije dobijes u aplikaciji popust u tom smeru kad ides 🤣.
Do sad su na A1 nudili neo neo za 1250 kad vide da je pokrenut prebos pa nek pita kad budu zvali. A za yettel bi trebalo da radi sa prenosom na prepaid... Niko nije prijavio da ne radi do sada nijednom... I yettel pristojno radi. Nek se ne obazire na to sto im je najlosija mreža. Ako nema volte yettel ima superiorniji 3G. Tako da može lepo da posluži i u Srbiji.
 
Nikad nije bilo toga 🤣
Prelazio si na prepaid i onda tri dana kasnije dobijes u aplikaciji popust u tom smeru kad ides 🤣.
Do sad su na A1 nudili neo neo za 1250 kad vide da je pokrenut prebos pa nek pita kad budu zvali. A za yettel bi trebalo da radi sa prenosom na prepaid... Niko nije prijavio da ne radi do sada nijednom... I yettel pristojno radi. Nek se ne obazire na to sto im je najlosija mreža. Ako nema volte yettel ima superiorniji 3G. Tako da može lepo da posluži i u Srbiji.
Juče sam bio u poslovnici i rekli su mi da to ne postoji više. Trenutna ponuda je 6 meseci besplatno i ostalih 18 meseci se plaća. Da li može neko da potvrdi ovo?
 
Informacije iz poslovnice su vrlo diskutabilne.
Na žalost, vrlo često protivrečne.
 
Nazad
Vrh Dno