Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Da li je moguće prilikom prelaska iz druge mreže odma dobiti 50% na pretplatu ili standardna procedura, prelazak na prepaid pa onda preko aplikacije
 
Da li je moguće prilikom prelaska iz druge mreže odma dobiti 50% na pretplatu ili standardna procedura, prelazak na prepaid pa onda preko aplikacije

50 % samo ako se broj u jetel prenese prvo kao pripejd pa onda nakon dva dana ide postpejd sa 50 %
pre bi umrli nego da ti ponude odmah 50 % da pređeš kod njih
 
Избезобразили су се опасно, имам број више од 20 година и њих то не интересује....
Realno, zbog ovakvog šerovanja prepiski najverovatnije i ne daju više 'lako' 50% popusta.
Ovo bi se danas vrlo brzo raširilo, što bi dovelo do toga da imaju problematiku sa korisnicima. Možda su i imali (verovatno jesu).
I da napomenem da ja od npr. 2008 imam 50% popusta na paketu. I tu je bilo raznih cimanja za dobijanje tog popusta. Nekad samo jedna poruka na Twitteru, a nekad mesec dana ganjanja. Ovo nije ništa novo.
Da rezimiram, odavno postoji 50% popusta na pretplatu i cimanje koje ide uz dobijanje istog. Samo su danas socijalne mreze mnogo prisutnije pa i formacije brže putuju. Verujem da nas ima mnogo više na ovom forumu nego pre npr. 10 godina.
 
Ма нема то ама баш никакве везе са оваквим препискама, постали су безобразни очигледно јер им је понуда све лошија и сиромашнија, а пакети све скупљи из године у годину. Реално профит им је на првом месту што је и нормално. Док је власник био Теленор било је иоле коректно, од како су ови преузели мућак.
 
Ima li ko iskustva sa osiguranjem uredjaja u yetelu?

Kradja, polomljen ekran recimo primer...

Ili da mi neko pojasni ovo sa sajta...

Originalna cena uređaja: do 65 000 RSD
Učešće u šteti: 4 700 RSD
419 RSD/mes.

Pukne ekran ili dodje do kradje, osiguranje pokriva 4700?
 
Ne nego ti učestvuješ u šteti 4700, a maksimalna šteta je 65000.
Npr. desi se kvar/lom koji košta 40.000, ti plaćaš 4.700, a oni 35.300.
Maksimalna šteta koja na taj način može biti pokrivena je 65.000
 
Da li je tih 50% na ovu vec "snizenu" cenu sa sajta (npr. total 40 je snizen sa 3250 na 2500 na sajtu) pa je onda 1250 ili je popust na originalnu cenu pa je 1625 cena?
 
Realno, zbog ovakvog šerovanja prepiski najverovatnije i ne daju više 'lako' 50% popusta.
Ovo bi se danas vrlo brzo raširilo, što bi dovelo do toga da imaju problematiku sa korisnicima. Možda su i imali (verovatno jesu).
I da napomenem da ja od npr. 2008 imam 50% popusta na paketu. I tu je bilo raznih cimanja za dobijanje tog popusta. Nekad samo jedna poruka na Twitteru, a nekad mesec dana ganjanja. Ovo nije ništa novo.
Da rezimiram, odavno postoji 50% popusta na pretplatu i cimanje koje ide uz dobijanje istog. Samo su danas socijalne mreze mnogo prisutnije pa i formacije brže putuju. Verujem da nas ima mnogo više na ovom forumu nego pre npr. 10 godina.
To i ja kažem, sada za mogućnost popusta mnogo više ljudi zna i traži popust nego ranije. Ja sam to do sada uvek dobijao za dva broja slanjem samo jednog meila, nazovu posle dva tri dana i gotovo. Sad ćemo videti novembra meseca kako će biti. Ako bude u šta ne verujem oneplus telefona za jedan broj uzeću telefon a za drugi ćemo pregovarati pa kako bude.
 
Pozdrav ljudi, izvinjavam se ako je spam, ali da zamolim ovde, ako je neko slučajno dobio popust na dodatnu opremu od 500 din. da mi prosledi kod u poruci, treba da kupim punjač za telefon. Hvala unapred.
 
Hvala svima! Stiglo mi je par kodova, ako još nekome treba neka piše, proslediću ove što sam dobio.
 
Ima li ko iskustva sa osiguranjem uredjaja u yetelu?

Kradja, polomljen ekran recimo primer...

Ili da mi neko pojasni ovo sa sajta...

Originalna cena uređaja: do 65 000 RSD
Učešće u šteti: 4 700 RSD
419 RSD/mes.

Pukne ekran ili dodje do kradje, osiguranje pokriva 4700?
Pročitaj i sitna slova obavezno..mišljenja sam da ćeš teško ostvariti svoja prava u slučaju krađe ili loma telefona..
Nisu oni to osiguranje smislili zato što vole krajnjeg korisnika.
 
Realno, zbog ovakvog šerovanja prepiski najverovatnije i ne daju više 'lako' 50% popusta.
Ovo bi se danas vrlo brzo raširilo, što bi dovelo do toga da imaju problematiku sa korisnicima. Možda su i imali (verovatno jesu).
I da napomenem da ja od npr. 2008 imam 50% popusta na paketu. I tu je bilo raznih cimanja za dobijanje tog popusta. Nekad samo jedna poruka na Twitteru, a nekad mesec dana ganjanja. Ovo nije ništa novo.
Da rezimiram, odavno postoji 50% popusta na pretplatu i cimanje koje ide uz dobijanje istog. Samo su danas socijalne mreze mnogo prisutnije pa i formacije brže putuju. Verujem da nas ima mnogo više na ovom forumu nego pre npr. 10 godina.
I sa tih 50% popusta su skupi u poredjenju sa njihovim mrezama u Bugarskoj ili Madjarskoj, tako da nema tu nikakve "problematike sa korisnicima"...
Tako da ne brini ti za njih.
 
2.februara mi ustiče ugovor, počeli da mi šalju poruke i SMS-ove sa "odličnim" ponudama, 2549.00 za total 40 i prvih 12 meseci neograničen internet (trenutno imam total data za 1824.50).
Ići ću ovih dana u poslovnicu da tražim da pređem na pripejd pa da vidimo šta će biti.
 
2.februara mi ustiče ugovor, počeli da mi šalju poruke i SMS-ove sa "odličnim" ponudama, 2549.00 za total 40 i prvih 12 meseci neograničen internet (trenutno imam total data za 1824.50).
Ići ću ovih dana u poslovnicu da tražim da pređem na pripejd pa da vidimo šta će biti.

idi tek od 19.jan
 
Bolje idi sto pre jer do kraja januara ako obnovis ugovor, imaces duplo vise interneta ili neogranicen uz T40.
Od 1. Februara dobija se klasicna kolicina neta koja sleduje paketu.
 
To sam i mislio, da uzmem total 40 sa duplo više neta pa onda da pređem na total data ako ponude u aplikaciji, kao što sam i prošli put.
 
2.februara mi ustiče ugovor, počeli da mi šalju poruke i SMS-ove sa "odličnim" ponudama, 2549.00 za total 40 i prvih 12 meseci neograničen internet (trenutno imam total data za 1824.50).
Ići ću ovih dana u poslovnicu da tražim da pređem na pripejd pa da vidimo šta će biti.
Нису то никакве одличне понуде, већ оне стандардне које су на сајту Јетела и које су конкретно и мени понудили преко кол центра, дописивања и смс порука.
Ја ишао пре два дана да поднесем захтев за пребацивање на припејд пошто ми истиче уговор 4. фебруара, наплаћују 1000 динара због раскида уговора. Ја им кажем не желим превремени раскид само тражим да се пређе на припејд када истекне тог дана. Не може, само опција да се дође тад и да се поднесе онда захтев, тако да чекам четврти и одмах идем да поднесем захтев.
Bolje idi sto pre jer do kraja januara ako obnovis ugovor, imaces duplo vise interneta ili neogranicen uz T40.
Od 1. Februara dobija se klasicna kolicina neta koja sleduje paketu.
Мени се да извиниш је*е за њихове дупле мегабајте кад су толико безобразни, на крају крајева има у А1 за мање пара 40гб интернета, сваки телефон може да прими две картице тако да се не секирам због броја да ли ће неко да ме добије, пребацим га на припејд и само одржавам, а њима ако се исплати нек им је са срећом.
 
I nisu odlične, zato sam i napisao "odlične"😁
Nisam znao da su počeli da naplaćuju 1000din, svašta, niko to nije pominjao ovde.
Možda je i do poslovnice, videću šta će meni da kažu.
 
Mislim da nisi najbolje skapirao, tih 1000 je zbog prevremenog raskida, tj, verovatno toliko izadje tih 20ak dana ugovora koji su preostali, a ne fiksna cifra za raskid i prenos u pripejd. Prenos u pripejd je naravno besplatan.
 
@SENebojsa
s razlogom sam ti jasno precizirao da odeš tek 19. januara jer od tad pa sve do datuma isteka ima manje od 15 dana, a unutar zadnjih 15 dana pred datum isteka ugovorne obaveze kad se podnosi zahtev za raskid nema nikakvih penala jer imaš pravo na otkazni rok od 15 dana pred datum isteka ugovorne obaveze.

Da odeš neki dan pre 19. januara oni to onda tretiraju kao da želiš otkup ugovorne obaveze jer ima više od 15 dana do datuma isteka ugovorne obaveze.

@zeljkokg76
tebi ako je datum isteka 4. februar onda ti možeš već od 22. januara podneti zahtev za raskid i prelaz na pripejd bez da plaćaš bilo kakve naknade za raskid jer od 22. januara ulaziš u period zadnje dve nedelje pred datum isteka ugovorne obaveze.
 
2.februara mi ustiče ugovor, počeli da mi šalju poruke i SMS-ove sa "odličnim" ponudama, 2549.00 za total 40 i prvih 12 meseci neograničen internet (trenutno imam total data za 1824.50).
Ići ću ovih dana u poslovnicu da tražim da pređem na pripejd pa da vidimo šta će biti.
I meni istice 8. februara i danas mi poslali istu poruku, ja proverim ono potpuno iste cene sa sajta, i kao odgovorite sa DA ako prihvatate, rek’o samo sto nisam
 
@zeljkokg76
tebi ako je datum isteka 4. februar onda ti možeš već od 22. januara podneti zahtev za raskid i prelaz na pripejd bez da plaćaš bilo kakve naknade za raskid jer od 22. januara ulaziš u period zadnje dve nedelje pred datum isteka ugovorne obaveze.
[/QUOTE@zeljkokg76
tebi ako je datum isteka 4. februar onda ti možeš već od 22. januara podneti zahtev za raskid i prelaz na pripejd bez da plaćaš bilo kakve naknade za raskid jer od 22. januara ulaziš u period zadnje dve nedelje pred datum isteka ugovorne obaveze.
Хвала, нисам ни знао. Прошли пут када сам продужио уговор звали су ме са кол центра, договорили пакет који ми одговара и само рекли послаћемо поруку, ви одговорите са ДА и то је то.
 
Хвала, нисам ни знао. Прошли пут када сам продужио уговор звали су ме са кол центра, договорили пакет који ми одговара и само рекли послаћемо поруку, ви одговорите са ДА и то је то.

isto bi i sada obnovio preko SMS poruke, ali prvo bi morao u poslovnicu da se podnese zahtev za raskid i prelaz na pripejd pa te posle par dana zovu da ostanes na postpejdu sa 50 % popusta gde ti nakon dogovora onda proslede sms ponudu na koju odgovoris sa DA i tako si opet obnovio ugovor i nova 24 ciklusa sa 50 % popusta
 
isto bi i sada obnovio preko SMS poruke, ali prvo bi morao u poslovnicu da se podnese zahtev za raskid i prelaz na pripejd pa te posle par dana zovu da ostanes na postpejdu sa 50 % popusta gde ti nakon dogovora onda proslede sms ponudu na koju odgovoris sa DA i tako si opet obnovio ugovor i nova 24 ciklusa sa 50 % popusta
Ako je ugovorna obaveza od 2 godine istekla u decembru, savet je da se prvo plati decembarski racun, pa da se onda ode i trazi prebacivanje broja na prepaid?
 
Nazad
Vrh Dno