radjenovic
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 16.06.2018
- Poruke
- 266
- Poena
- 95
Da li je moguće prilikom prelaska iz druge mreže odma dobiti 50% na pretplatu ili standardna procedura, prelazak na prepaid pa onda preko aplikacije
Da li je moguće prilikom prelaska iz druge mreže odma dobiti 50% na pretplatu ili standardna procedura, prelazak na prepaid pa onda preko aplikacije
Realno, zbog ovakvog šerovanja prepiski najverovatnije i ne daju više 'lako' 50% popusta.Избезобразили су се опасно, имам број више од 20 година и њих то не интересује....
To i ja kažem, sada za mogućnost popusta mnogo više ljudi zna i traži popust nego ranije. Ja sam to do sada uvek dobijao za dva broja slanjem samo jednog meila, nazovu posle dva tri dana i gotovo. Sad ćemo videti novembra meseca kako će biti. Ako bude u šta ne verujem oneplus telefona za jedan broj uzeću telefon a za drugi ćemo pregovarati pa kako bude.Realno, zbog ovakvog šerovanja prepiski najverovatnije i ne daju više 'lako' 50% popusta.
Ovo bi se danas vrlo brzo raširilo, što bi dovelo do toga da imaju problematiku sa korisnicima. Možda su i imali (verovatno jesu).
I da napomenem da ja od npr. 2008 imam 50% popusta na paketu. I tu je bilo raznih cimanja za dobijanje tog popusta. Nekad samo jedna poruka na Twitteru, a nekad mesec dana ganjanja. Ovo nije ništa novo.
Da rezimiram, odavno postoji 50% popusta na pretplatu i cimanje koje ide uz dobijanje istog. Samo su danas socijalne mreze mnogo prisutnije pa i formacije brže putuju. Verujem da nas ima mnogo više na ovom forumu nego pre npr. 10 godina.
Pročitaj i sitna slova obavezno..mišljenja sam da ćeš teško ostvariti svoja prava u slučaju krađe ili loma telefona..Ima li ko iskustva sa osiguranjem uredjaja u yetelu?
Kradja, polomljen ekran recimo primer...
Ili da mi neko pojasni ovo sa sajta...
Originalna cena uređaja: do 65 000 RSD
Učešće u šteti: 4 700 RSD
419 RSD/mes.
Pukne ekran ili dodje do kradje, osiguranje pokriva 4700?
I sa tih 50% popusta su skupi u poredjenju sa njihovim mrezama u Bugarskoj ili Madjarskoj, tako da nema tu nikakve "problematike sa korisnicima"...Realno, zbog ovakvog šerovanja prepiski najverovatnije i ne daju više 'lako' 50% popusta.
Ovo bi se danas vrlo brzo raširilo, što bi dovelo do toga da imaju problematiku sa korisnicima. Možda su i imali (verovatno jesu).
I da napomenem da ja od npr. 2008 imam 50% popusta na paketu. I tu je bilo raznih cimanja za dobijanje tog popusta. Nekad samo jedna poruka na Twitteru, a nekad mesec dana ganjanja. Ovo nije ništa novo.
Da rezimiram, odavno postoji 50% popusta na pretplatu i cimanje koje ide uz dobijanje istog. Samo su danas socijalne mreze mnogo prisutnije pa i formacije brže putuju. Verujem da nas ima mnogo više na ovom forumu nego pre npr. 10 godina.
2.februara mi ustiče ugovor, počeli da mi šalju poruke i SMS-ove sa "odličnim" ponudama, 2549.00 za total 40 i prvih 12 meseci neograničen internet (trenutno imam total data za 1824.50).
Ići ću ovih dana u poslovnicu da tražim da pređem na pripejd pa da vidimo šta će biti.
Нису то никакве одличне понуде, већ оне стандардне које су на сајту Јетела и које су конкретно и мени понудили преко кол центра, дописивања и смс порука.2.februara mi ustiče ugovor, počeli da mi šalju poruke i SMS-ove sa "odličnim" ponudama, 2549.00 za total 40 i prvih 12 meseci neograničen internet (trenutno imam total data za 1824.50).
Ići ću ovih dana u poslovnicu da tražim da pređem na pripejd pa da vidimo šta će biti.
Мени се да извиниш је*е за њихове дупле мегабајте кад су толико безобразни, на крају крајева има у А1 за мање пара 40гб интернета, сваки телефон може да прими две картице тако да се не секирам због броја да ли ће неко да ме добије, пребацим га на припејд и само одржавам, а њима ако се исплати нек им је са срећом.Bolje idi sto pre jer do kraja januara ako obnovis ugovor, imaces duplo vise interneta ili neogranicen uz T40.
Od 1. Februara dobija se klasicna kolicina neta koja sleduje paketu.
I meni istice 8. februara i danas mi poslali istu poruku, ja proverim ono potpuno iste cene sa sajta, i kao odgovorite sa DA ako prihvatate, rek’o samo sto nisam2.februara mi ustiče ugovor, počeli da mi šalju poruke i SMS-ove sa "odličnim" ponudama, 2549.00 za total 40 i prvih 12 meseci neograničen internet (trenutno imam total data za 1824.50).
Ići ću ovih dana u poslovnicu da tražim da pređem na pripejd pa da vidimo šta će biti.
Хвала, нисам ни знао. Прошли пут када сам продужио уговор звали су ме са кол центра, договорили пакет који ми одговара и само рекли послаћемо поруку, ви одговорите са ДА и то је то.@zeljkokg76
tebi ako je datum isteka 4. februar onda ti možeš već od 22. januara podneti zahtev za raskid i prelaz na pripejd bez da plaćaš bilo kakve naknade za raskid jer od 22. januara ulaziš u period zadnje dve nedelje pred datum isteka ugovorne obaveze.
[/QUOTE@zeljkokg76
tebi ako je datum isteka 4. februar onda ti možeš već od 22. januara podneti zahtev za raskid i prelaz na pripejd bez da plaćaš bilo kakve naknade za raskid jer od 22. januara ulaziš u period zadnje dve nedelje pred datum isteka ugovorne obaveze.
Ako imaš kod možeš mi prosleditiHvala svima! Stiglo mi je par kodova, ako još nekome treba neka piše, proslediću ove što sam dobio.
Хвала, нисам ни знао. Прошли пут када сам продужио уговор звали су ме са кол центра, договорили пакет који ми одговара и само рекли послаћемо поруку, ви одговорите са ДА и то је то.
Ako je ugovorna obaveza od 2 godine istekla u decembru, savet je da se prvo plati decembarski racun, pa da se onda ode i trazi prebacivanje broja na prepaid?isto bi i sada obnovio preko SMS poruke, ali prvo bi morao u poslovnicu da se podnese zahtev za raskid i prelaz na pripejd pa te posle par dana zovu da ostanes na postpejdu sa 50 % popusta gde ti nakon dogovora onda proslede sms ponudu na koju odgovoris sa DA i tako si opet obnovio ugovor i nova 24 ciklusa sa 50 % popusta
Prosleđen!Ako imaš kod možeš mi proslediti![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari