Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Pa ja bih uzeo možda whatsapp, i taj eco bonus, realno mi ništa drugo i ne treba. Spotify plaćam, hbo imam na tv (koji ne gledam), netflix, youtube premium... Više mi je tih servisa preko glave. Da li deezer može da se podesi na Amazon Echo uređajima, pošto zbog njih i držim Spotify, možda mogu da ga otkažem?
 
isto je za sve korisike, ja sam se vratio sa postpejda na pripejd i nakon 3 dana se pojavio promo 50 % za prelazak na postpejd.
Mozda je nekada moglo. Sada ko sa Yettel postpejda predje na Yettel pripejd , mora da prodje 30 dana da bi bila ponuda sa popustom.
Bez popusta moze na postpejd posle 3 dana.
 
Kako bre nema kada je meni prosle nedelje broj prebacen na pripejd u utorak a u cetvrtak sam dobio ponudu u app za 50%?

Taj broj inace "spava". Za sada sam gratis dobio 3 meseca 2 app po 10 Mb. Instagram i Wapp. I aktivirao, naravno ali kako je broj sinov, nisam probao da li fuknkcionise.

Posto broj i dalje spava, Juce je stigla nova poruka:

besplatna aktivacija Bonus dodatka koji sadrzi 2.000 din kredita i 5Gb interneta u domacem saobracaju koji vazi 7 dana.

Spavamo i cekamo bolju ponudu 😁💪.
 
Naravno, uvek je klasika bez greške u svim slučajevima, čeka se puna dva dana kad se broj aktivira kao pripejd, pa se trećeg dana učitaju sve pripejd promocije i postpejd 50 % promo.
 
Kako bre nema kada je meni prosle nedelje broj prebacen na pripejd u utorak a u cetvrtak sam dobio ponudu u app za 50%?

Taj broj inace "spava". Za sada sam gratis dobio 3 meseca 2 app po 10 Mb. Instagram i Wapp. I aktivirao, naravno ali kako je broj sinov, nisam probao da li fuknkcionise.

Posto broj i dalje spava, Juce je stigla nova poruka:

besplatna aktivacija Bonus dodatka koji sadrzi 2.000 din kredita i 5Gb interneta u domacem saobracaju koji vazi 7 dana.

Spavamo i cekamo bolju ponudu 😁💪.
to si dobio zato sto je broj reaktiviran ko nov tj ponovo postao prepaid tih 2000 bonus kredita i 5gb na 7 dana ako se ne potrosi u 60dana od aktivacije broja u prepaid sistemu propasce.
To imas na svakoj novoj kartici kad kupis
 
Pod ugovorom sam sa yettelom još nekih 16 meseci ,uzeo telefon na rate ..E sad ,ako isplqtim ceo iznos preostali za telefon (oko 20000) jel se automatski završava i ugovor ?Kako ide posle procedura ,jel mogu samo da predjem na prepaid ?
 
Ne zavrsava ti se ugovor, ti ces isplatiti samo uredjaj koji si uzeo ali idalje imas predplate za tih 16 meseci koje su ti preostale.
 
Ako je uzet telefon preko mobi banke na kredit, kada se isplati telefon, broj je slobodan. Tako je barem bilo pre dve godine, ja sam uzeo iphone 11, isplatio ga posle mesec dana i uzeo 50% popusta na pretplatu. Mozda je nesto promenjeno u medjuvremenu.
 
Ako je uzet telefon preko mobi banke na kredit, kada se isplati telefon, broj je slobodan. Tako je barem bilo pre dve godine, ja sam uzeo iphone 11, isplatio ga posle mesec dana i uzeo 50% popusta na pretplatu. Mozda je nesto promenjeno u medjuvremenu.
Uzet preko mobi ..Tako nekako su mi i odgovorili preko Twitter poruke ..videćemo .
 
Kako proveravate preostalu kolicinu interneta iz roaming dodatka a dok ste u roamingu? U call centru mi rekose preko aplikacije, a koliko se secam app mi ne radi kad sam u roamingu… preko koda 311 mi ne prikazuje stamje za internet dodatak za roaming…
 
Evo kome treba pa neka iskorosti da ne propadne :)
 

Prilozi

  • Screenshot_20221111_082223_Yettel.jpg
    Screenshot_20221111_082223_Yettel.jpg
    81.2 KB · Pregleda: 78
Posto više ne reaguju na [email protected] ima li neki drugi kanal komunikacije? Osim Twitter-a na kom nemam nalog.
 
Call centar pa trazis da prenesu sluzbi za brigu o korisnicima da te pozove.
 
Mene su uspeli posle par decenija najzad da naljute. Istekla mi je ugovorna obaveza, nemam nikakvih ponuda u aplikaciji (niti sam imao pred istek ugovorne obaveze), a iz brige o korisnicima me ubeđuju da nisu nikad čuli, niti imaju ponudu Total 40 za 1424 dinara, i da sam ja verovatno loše informisan.
Sve bi to bilo ok da nemam na drugom broju kod njih baš tu ponudu.
 
Tu ponudu imaš samo za trenutnu UO koja ti važi do isteka UO.

Ne može nova UO po toj ceni. Najviše što može da se dobije je 50% manja pretplata ukoliko se ne uzima uređaj
 
Jasno mi je to. Prebaci se na pripejd i sačekaj,ponudiće ti kroz aplikaciju. Ali sam želeo da ti kažem,da za produženje UO,tj obnovu,ne daju te specijalne ponude. Specijalne ponude su isključivo vezane dok ti traje UO.
 
Nije sporna ponuda, nije problem ni ako ne ispunjavam uslove koji god bili, problem je što me ubeđuju da nisam dobro video, da to ne postoji itd.
 
Zasto se ljudi prepiru sa Korisnickim servisom, da znaju nesto ne bi radili tu gde rade. To je prvi nivo podrske, cak su toliko prvi nivo da ne znaju da ne bi trebalo da se ubedjuju. Drzi se tih osnovnih stvari sto znas i kraj, Ako treba nesto drugo ima tehnicka i sluzba za brigu o korisnicima i to je to.
 
Sve si upravu, ali kako da lik dodje do sluzbe za brigu o korisnicima ako ne pozove CC, jer je rekao da nema tviter i ne moze drugacije da dodje do njih. A uvek se nadje neki pametnjakovic u CC da ti soli pamet i ubedjuje da to sto ti hoces i cuo si da moze, jednostavno ne moze...
 
Pa zato uopste ne pricas nista sa pametnjakovicem u CC vec samo trazis da napise zahtev da te kontaktiraju
 
Meni je služba za brigu o korisnicima (ne kontakt centar) u dva navrata rekla da sam sigurno loše video, da ne postoji ponuda koju sam tražio :)
 
u tvom slučaju najbolje što može je Total 40 sa 50 % pa ispadne ukupno 1575 din sa e-računom pošto nemaš aktivnu ugovornu obavezu.
 
u tvom slučaju najbolje što može je Total 40 sa 50 % pa ispadne ukupno 1575 din sa e-računom pošto nemaš aktivnu ugovornu obavezu.
Nije sporno koliko mogu da mi ponude, već me vuku za nos da ponuda koju imam aktivnu u aplikaciji, ali za drugi broj, ne postoji u yettel-u.
 
Nije mi baš jasna ta situacija kod tebe, barem taj koji te zove može da proveri sa dva klika da imaš tu promociju. Ja sam to baš lako završio, ali sam se danas setio da sam od prepiske na Tviteru i dobijanja popusta imao još jedan razgovor. Zvala devojka krenula neku priču, ja je prekinuo i rekao da pročita prepisku i da me ssmo to zanima. Izvinila se i rekla da će me neko zvati ko može da odobri popust. Tako je i bilo
 
Pod ugovorom sam sa yettelom još nekih 16 meseci ,uzeo telefon na rate ..E sad ,ako isplqtim ceo iznos preostali za telefon (oko 20000) jel se automatski završava i ugovor ?Kako ide posle procedura ,jel mogu samo da predjem na prepaid ?
Kad isplatiš uređaj preko banke onda ostaješ bez ugovorne obaveze, ovo sam ja uradio pre 2 nedelje i sad sam za taj broj odradio ugovor za total40 sa 50% popusta.
 
Ok, ja već drugi problem imam sa Yettelom u roku od nedelju dana. Ne mogu da promenim tarifni paket iz aplikacije iako mi je istekla ugovorna obaveza. Jesam se ja nekom zamerio u Yettel-u ili je to jedna od opcija koje izgledaju lepo u aplikaciji, a ne rade?
 
Ok, ja već drugi problem imam sa Yettelom u roku od nedelju dana. Ne mogu da promenim tarifni paket iz aplikacije iako mi je istekla ugovorna obaveza. Jesam se ja nekom zamerio u Yettel-u ili je to jedna od opcija koje izgledaju lepo u aplikaciji, a ne rade?
Možeš u poslovnici bez problema a ako ti se ne ide tamo probaj preko call centra.
 
Nazad
Vrh Dno