Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

@Pavell Yettel aplikacija, Usluge (treće po redu pri dnu), Ostale usluge, 4G, Aktiviraj
 

Prilozi

  • IMG_20220405_210914.jpg
    IMG_20220405_210914.jpg
    22 KB · Pregleda: 128
@uji ,izgleda da nemam tu opciju.Otisao sam kako si rekao u usluge,ostale usluge,i imam ove stvari.
 

Prilozi

  • Screenshot_20220405-212255817.jpg
    Screenshot_20220405-212255817.jpg
    39.2 KB · Pregleda: 94
Ma nema veze ta opcija, na novom screen shot se vidi da si na 4G, znači da ti je aktivno, a i ne bi vukao 20mbps na 3G.

Probaj na onom spisku da staviš LTE only, pa probaj tako.
Nije zgoreg da posle tih promena mreže uradiš reset telefona, da se odmah zakači na 4G.
 
  • Like
Reagovanja: uji
@uji ,izgleda da nemam tu opciju.Otisao sam kako si rekao u usluge,ostale usluge,i imam ove stvari.
A da pokušaš da skloniš custom rom, vrati na stock i onda pokušaj da izmeriš brzinu. Custom romovi umeju da prave probleme sa mrežom jer nisu lepo optimizovani.
 
@dervisbegovic_ ,to mi je preveliko igranje samo da bi probao sinal interneta,da odem na stock isprobam signal i opet se vratim na custom,posto stock ne podnosim..Znam za to sto pricas,verovatno ima i to uticaja na vec narusen kvalitet interneta..
Da dovrsim pricu od juce iz poslovnice.Zamene mi karticu,aktivira se..Odmah izmerim na licu mesta brzinu,ono 8.5 download..Ja mu pokazem,on na to "pa ne znam sta ocekujes u 20h,to je ok brzina u ovo vreme jer je najvece opterecenje.Kazem mu da sam imao pre 1 marta,pre promene imena brzinu oko 90-100,on me nabedjuje da to nema sanse,pa opet bezobrazluci i svadjanje..Kako mogu raditi tako besobrazni,drcni i svadljivi radnici u Yettel kompaniji,sta je to,kao na buvljaku ili stocnoj pijaci..
 
Čitajući ovaj forum godinama uočio sam trend svađalački raspoloženih ranika u Telenoru. A takvo je i moje iskustvo. Kao da su svi sa iste trake sišli. Postoji neka tendencija nadmenosti i bahatosti u ophođenju sa korisnicima. Ne znam kako to da objasnim. Ali u Vipu nisam nailazio na radnike koji su zdravo raspoloženi za svađu i ubeđivanje.
Dok ovi u Telenor/Jetel kao da pate od nekog problema sa egom, nekako na prostački način planu kada treba nešto pojasniti korisniku.
 
Kao da im je tata generalni direktor Telenora/Yettela pa tako zapene dok grcevito brane stavove kompanije svog tate.Nabedjuju da nema nikakvih problema,svadjaju se,ne popustaju niti izlaze u susret..A u stvari rade za 43k-44k platu mesecno.Posebno u manjim mestima gde se svi poznajemo,umesto da pomognu oni zapene kao da si im gurno prst u oko..Kao da sam otisao kuci kod njega i trazim da mi da nesto licno..Budaletine..
Susta suprotnost radnika iz podrske na Twiteru koji su ljubazni i spremni uporno da pomognu u nekom iskrslom problemu..Izgleda da po lokalnim poslovnicama slabo imaju kontrolu od regionalnih menadzera koji kontrolisu njihov rad sa klijentima.
 
Jel ima neko slican problem?
Inace do sada uvek placao i sve bilo ok… bio do banke, sve proverili i ni oni ne znaju u cemu je problem 🤔

2A71AEE3-A979-4E5B-97DE-CC4C4A350127.jpeg
 
Ja sam presao sa a1 u Y i razovaran sam.
Prosto receno, kradu internet.
Godinama mi je vec potrosnja 3-4gb, a ovde sam od 1. aprila do danas potrosio 6gb.
Slusao sam Deezer, ali ne toliko i opet mi je 90% saobracaja Deezer svuka sa onog data dela umesto sa kvote za njega.
Prijavio, savet airplane mode upaliti, ugasiti. Problem na kratko resen.
Evo danas sam uplatio dodatak 200 mb i ispada da ga je pola sata navigacije i Deezer skinulo u rekordno kratkom roku.
Apsolutno sam se pokajao za sada sto sam prebacio broj i ako ne srede prebacujem se u najkracem mogucem roku na drugu mrezu.
Jel postoji jos uvek minimalno koriscenje mreze?
 
Kod mene je od veceras Yettel katastrofalan, a to se da videti i u statistici, tj. onom dijagramu na modemu. Do juce su mi se dnevnici i filmovi lepo ucitavali, a sad obicnu pesmu sa Youtube-a mota kao dial up pre 20 godina. Ne daj boze da istovremeno otvorim 2 zahtevnija sajta.
Mozda Yettel hoce da podstakne kreativnost kod korisnika, jer zahvaljuci ovom brzom internetu samo se informisemo, a nista ne stvaramo... Hahaha...

Sto se tice zaposlenih u Telenoru, tj. Yettelu, sve zavisi od prodavnice do prodavnice. Ja sam imao problema sa radnicima na istoku zemlje. Sto sam isao zapadnije, to su bili bolji.
 
Ja sam presao sa a1 u Y i razovaran sam.
Prosto receno, kradu internet.
Godinama mi je vec potrosnja 3-4gb, a ovde sam od 1. aprila do danas potrosio 6gb.
Slusao sam Deezer, ali ne toliko i opet mi je 90% saobracaja Deezer svuka sa onog data dela umesto sa kvote za njega.
Prijavio, savet airplane mode upaliti, ugasiti. Problem na kratko resen.
Evo danas sam uplatio dodatak 200 mb i ispada da ga je pola sata navigacije i Deezer skinulo u rekordno kratkom roku.
Apsolutno sam se pokajao za sada sto sam prebacio broj i ako ne srede prebacujem se u najkracem mogucem roku na drugu mrezu.
Jel postoji jos uvek minimalno koriscenje mreze?
Postoji, minimum 3 meseca od datuma aktiviranja broja nakon prenosa.
Naravno, ako nisi pod ugovornom obavezom na 12 ili 24 meseci.
 
Jel postoji u ovoj mrezi jos da kao pripejd korisnik nakon 3 meseca se predje na postpejd i dobije 50% cene tarife bez kupljenog uredjaja?
 
To je odlicno ako moze, gledam Total 5 i Total 12, ako daju 50% svakako su povoljniji od MTSa
 
To je odlicno ako moze, gledam Total 5 i Total 12, ako daju 50% svakako su povoljniji od MTSa
može, potpisuješ ugovor na 24 meseca bez uređaja.

Samo obrati pažnju - dobijaš 50 % popusta na ukupno 24 obračunska perioda, što znači da će ti popust na broju vremenski trajati do
31. marta 2024. godine ako bilo kad u toku ovog tekućeg aprila potpišeš ugovor. Ovaj tekući april bi ti se vodio kao prvi mesec popusta.
1. aprila 2024. ti se gasi popust i tad možeš opet produžiti popust na nova 24 obračunska perioda ( ako i tada bude postojao promo 50 % )
 
Off topic..
Ko ima u planu da sklapa nov ugovor,neka pogleda i Mocnu tarifu u A1,brutalna ponuda za 1500din.
 
Dodje ti 43gb na mesecnom nivou ako podelis sa 24 meseca,na to sve one aplikacije free.Neo minuti i poruke.Odlicna ponuda.Samo promasena tema.Ali neka znaju ljudi i na ovoj temi ako zele da sklapaju nov ugovor,da se ne zalecu za ove prevarante Yettel.
Slažem se da je moćna tarifa za 1500 din super, ali takođe se mora uzeti u obzir da je u pitanju vip A1 mreža.
Naglasio sam da je A1..
 
poslah juce poruku na twiter da zelim da obnovim ugovor sa 50% ..
danas zvali .. sve zavrseno za 3 min razgovora .. stigao sms .. odgovorio sa da ..
paket aktvirali odmah ..total 2
milina ;-)))
i ostaje aktivaj SJAJAN SPOJ kod obnove sudeci po slici ;-)
jel je novi paket aktivan i vidi se novi rok vazenja ugovora a i morao sam ponovo da aktiviram deezer
2022-04-07_160144.jpg
 
Trazio sam preko Twittera da me nazovu u vezi obnove ugovora sa 50% popusta. Danas me zvali i nisu hteli da prihvate.
 
Pokušaću sa prelaskom na prepaid da dobijem 50% popusta, ako ne upali prelazim u A1.

Go Data+ u Yettelu je 1900 din, dok u A1 za duplo manju pretplatu (950 din) dobijam intarifu.

Vidim da kritikuju mrežu u A1, tako da ukoliko budem prenosio broj preneću ga na prepaid prvo.
 
Pokušaću sa prelaskom na prepaid da dobijem 50% popusta, ako ne upali prelazim u A1.

Go Data+ u Yettelu je 1900 din, dok u A1 za duplo manju pretplatu (950 din) dobijam intarifu.

Vidim da kritikuju mrežu u A1, tako da ukoliko budem prenosio broj preneću ga na prepaid prvo.
samo obrati pažnju, ako sad u jetelu sa postejda pređeš na pripejd, moraš 3 meseca biti u jetelu kao pripejd pre nego što ga preneš negde drugde.
A ako hoćeš da ostaneš u jetelu onda opet odmah možeš preći sa pripejda na postpejd sa 50 % popusta.
U tom slučaju ne moraš biti 3 meseca na pripejdu.
Mada, opet ponavljam, ne moraš da gubiš vreme, nema potrebe da prelaziš na pripejd, samo traži da te zove služba za brigu o korisnicima radi ostajanja na postpejdu kod njih sa 50 % popusta.
 
@StefanN98 pošalji im meil i zvaće te, ja tako svake druge godine radim i dobijem popust.
 
poslah juce poruku na twiter da zelim da obnovim ugovor sa 50% ..
danas zvali .. sve zavrseno za 3 min razgovora .. stigao sms .. odgovorio sa da ..
paket aktvirali odmah ..total 2
milina ;-)))
i ostaje aktivaj SJAJAN SPOJ kod obnove sudeci po slici ;-)
jel je novi paket aktivan i vidi se novi rok vazenja ugovora a i morao sam ponovo da aktiviram deezer
Pogledajte prilog 340402
Meni su rekli da Sjajan spoj više nije aktivan i prestaje da radi sa novom ugovornom obavezom.

 
Za one koji prelaze u Yetel.
Ja mislim da sam pogresio sto sam presao sa a1.
Naprosto, subjektivan osecaj je da kradu.
Preneli smo majka i ja na prepaid i tu je ljustilo kredit kao ludo.
Onda smo iskoristili 50% popusta za prelazak na prepaid i uzeli total 5.
Meni je Deezer i neka trunka surfa pojelo svih 5gb za par dana.
Reklamirao sam im dva puta da Deezer ne skida sa kvote i oba puta je kao neosnovano iako meni u app i njima u sistemu stoji razliciti iznos gb.
Tarifni dodatak od 200 mb su mi pojela navigacija i Deezer za pola sata....
Godinama sam trosio 3,4,5 gb, cak i slusajuci Youtube...
Sledeceg meseca cu prebaciti na go data+, pa ako i tu bude problem, cim istekne 3 meseca bezi ili nazad u a1 ili u mts...

Edit, njihov predlog za resavanje sa airplane modom sam pokusao dva puta i nista... Toliko o tome
 
Ovo je od NBG do Senjaka. Dvadesetak min navigacije pa dodaj i deezer i ne znam sto si u cudu. Za ostalo ne mogu da komentarisem.
 

Prilozi

  • 875DB2F7-F673-4B71-B593-A086AC480BC8.jpeg
    875DB2F7-F673-4B71-B593-A086AC480BC8.jpeg
    49.1 KB · Pregleda: 87
Nazad
Vrh Dno