Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Bez komentara. No, pošto nam je potrošačka svest ravna nuli i ovo će da prođe. Nisu samo cene paketa otišle gore već i cene telefona. Dok mi postojeći paket bude odgovarao i dok na njega bude moglo 50% družimo se, posle, što reče Petar, posle 20god postpaid-a sa ovakvim cenama i ponudom, idemo nazad na dopunu.

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Uzmeš i tražiš raskid ugovorne obaveze i platiće samo onoliko koliko ga je koristio po punoj ceni. Čim ti dođe potvrda o raskidu ugovorne obaveze sutra dan može da ode u Vip i podnese zahtev za prenos broja. Kad tražiš raskid ugovorne obaveze kažeš da ti ga ne prebacuju na prepaid ili gase broj pošto želiš da ga prebaciš u drugu mrežu. Probaće da te obrade i reći kako moraš da platiš sve do kraja ali moraće da ti ponude 2 opcije jedna je ta gde plaćaš preostale mesece do kraja UGOVORNE OBAVEZE a druga gde plaćaš korišćenje po punoj ceni paketa samo za onoliko koliko si ga koristio.

Super kad bi tako bilo i u stvarnosti, ali nije :)
Kad raskineš ugovor, prebacuju te na prepaid. Nakon prelaska na prepaid mora da protekne 90 dana pre nego dobijaš pravo da menjaš mrežu.
 
Poslednja izmena:
Kad trazis raskid ugovorne obaveze, raskidas ugovornu obavezu i broj ostaje na postpaidu (dakle samo se gasi ta obaveza koju imas prema njima, ne i sam broj/ne ide na prepaid). Nakon toga, mozes sa njim sta zelis. Prebacuju na prepaid ako to eksplicitno trazis prilikom podnosenja zahteva. Licno iskustvo.
 
Sad sve zavisi da li ce davati i dalje 50%...
 
Kad trazis raskid ugovorne obaveze, raskidas ugovornu obavezu i broj ostaje na postpaidu (dakle samo se gasi ta obaveza koju imas prema njima, ne i sam broj/ne ide na prepaid). Nakon toga, mozes sa njim sta zelis. Prebacuju na prepaid ako to eksplicitno trazis prilikom podnosenja zahteva. Licno iskustvo.
Apsolutno netačno. Ne možeš da ostaneš na postpaidu ako raskidaš ugovor, prebacuju te na prepaid. Ne postoji način da to izbegneš.
Upravo sam završio borbu sa njima, raskinuo ugovor pa bio na prepaid 3 meseca i od pre 10 dana sam na drugoj mreži.
 
Od toga ko popusti se dobija ne kako treba biti, vec kako bude.

Da si istrajao, ne bi presao na prepaid.


BTW, Tln je poskupeo pred zimu?? Neko rece.
 
Koje cene ovo je stvarno bezobrazluk neviđeni.
Ako ne budu davali 50% izgubiće pola korisnika.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
A kako se to “istraje“ da te ne prebace na prepaid? Štrajk gladju, pretnja da ću napustiti mrežu (a već je napuštam)?

Po pravilniku koji su usvojili u avgustu prošle godine, nakon raskida ti automatski gase broj.

7b621c2096c5c9feb208d9280e843986.jpg


Jedini način da broj ostane aktivan je prebacivanje na prepaid.
 
Jedno je raskid ugovorne obaveze a drugo raskid ugovora. Ti si verovatno tražio raskid ugovora i zato si završio na prepaidu. Kad se raskine ugovorna obaveza prelazi se na ugovor na neodređeno vreme tj. bez obaveze.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 
:) pišeš besmislice. Ugovor = beneficije koje dobijaš po odredjenoj ceni u odredjenom vremenskom periodu koji se smatra ugovornom obavezom.
Ne možeš da raskineš ugovornu obavezu bez da raskineš ugovor. Uostalom, pročitaj ceo stav 11 koji sam gore uslikao, jasno piše šta se i kako raskida i koje su konsekvence.
 
Poslednja izmena:
Cubis, mešaš raskid ugovora i raskid ugovorne obaveze.

Kad raskidaš ugovornu obavezu broj ostaje na postpaidu i dalje. Kad raskidaš ugovor, onda ili gasiš broj, ili podnosiš zahtev na prepaid, ili podnosiš zahtev za prelazak u drugu mrežu.
 
Ajd i ti pročitaj član 11 koji sam gore uslikao. Vidi ŠTA se raskida i pod kojim uslovima, koje su konsekvence.
 
Ovo što si uslikao i zaokružio odnosi se na prevremeni raskid pretplatničkog ugovora, a mi govorimo o prevremenom raskidu ugovorne obaveze.
 
Smiritese

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Nije posebno naznačeno, to je tačno, ali to se podrazumeva.

Ti si napisao da je Ugovor = beneficije koje dobijaš po odredjenoj ceni u odredjenom vremenskom periodu koji se smatra ugovornom obavezom. Što je apsolutno netačno.
 
Haha, podrazumeva se :) Toliko se podrazumeva da to ne moraju ni u svoja opšta pravila da unesu.

Svestan sam da ne postoji mesto na internetu gde je više članova sa nekim svojim fix idejama, "podrazumevanjima" i logikama. Ovo pišem čisto u nadi da se neko ne povede za tim vašim "podrazumevanjima" i krene na o-ruk da raskine ugovor.

Ja nisam poludeo u sekundi pa otišao na Telenor prodajno mesto, gde su me izvaćarili nabrzaka i uvalili mi prelazak na prepaid iako sam to mogao da izbegnem.
Par dana su se vrteli telefoni i razmenjivale informacije, moj broj je trebalo ubaciti u relativno jaku biznis mrežu u VIP-u kojoj je upravo isticao ugovor, pa je i njihov agent bio uključen u konsultacije... Ispada da svi oni, koji se time bave svakodnevno, nemaju pojma. Ili će pre biti da vi pričate napamet o nečemu što niste iskusili, nego samo zaključili "logički".
 
Poslednja izmena:
A što su tarifni paket "Prenesi 250" tako nazvali kad i on ima 100 minuta? :D
 
Počev od 01. aprila 2019. godine, nakon potrošenog internet saobraćaja po maksimalnoj brzini iz tarifnog paketa Telenor Home, Telenor Kućni Internet 100 i Telenor Kućni Internet 150 neće biti moguće korišćenje interneta po smanjenoj brzini, već samo uz aktivaciju tarifnog dodatka.

Više informacija o aktivaciji tarifnog dodatka možete pronaći ovde.

https://www.telenor.rs/sr/privatni/...eta-uz-telenor-home-i-telenor-kucni-internet/
 
U redu, Cubis. Samo mi odgovori ako sam te dobro razumeo: Ugovor je automatski beneficija koje dobijaš po odredjenoj ceni u odredjenom vremenskom periodu koji se smatra ugovornom obavezom.
 
Počev od 01. aprila 2019. godine, nakon potrošenog internet saobraćaja po maksimalnoj brzini iz tarifnog paketa Telenor Home, Telenor Kućni Internet 100 i Telenor Kućni Internet 150 neće biti moguće korišćenje interneta po smanjenoj brzini, već samo uz aktivaciju tarifnog dodatka.

Više informacija o aktivaciji tarifnog dodatka možete pronaći ovde.

https://www.telenor.rs/sr/privatni/...eta-uz-telenor-home-i-telenor-kucni-internet/

Ovo znači da može raskid ugovora bez penala? Bitno se menjaju uslovi ugovora, jer u mom ugovoru piše nakon 100GB, internet možete koristiti i dalje neograničeno o brzini od 2 Mbps. Koristim ga kao backup net, ali su postali jako bezobrazni.
 
Moze, i me moras vracati ruter. APP metoda ce biti garant, ko se zali ponudice da ostanu atari uslovi.
Pametni ce raskinuti anyway, inace ce poskuplhenja samo nastaviti :)

Cubis, mesas UO i ugovor.
 
A da svi u podne pozovu 063 9000?


Sent from my iPhone X using Tapatalk
 
Vec sam pitao ovo i verovatno sam dosadan ali su do skoro bile samo pretpostavke. Da li oni odobravaju novu obnovu ugovora sa 50% popusta (istice mi sad u aprilu) uz istu tarifu Play 5 koju imam sada (s obzirom da su je arhivirali) ili ce me uslovljavati da predjem na nove?
 
Nece te uslovljavati sve do momenta kad resis da uzmes neki aparat kod njih ;)
 
Nazad
Vrh Dno