Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Da li se mozda neko seca no koju foru su napravili ono prvo zaokruzivanje minuta i to svima, bez obzira na ugovor? Vec sledece zaokruzivanje, svaki minut, a ne samo prvi, nisu mogli da "provuku" svima, vec ko je hteo mogao je da ostane na starim paketima. U cemu je tu bila razlika?
 
Ništa, s' obzirom da je po njima ovo OK, jer su nas "prethodno obavestili na sajtu Telenora", izguraću još ovih godinu dana - pa onda ćao-zdravo Telenoru.

Počeću ko ovi današnji klinci da jurim ove akcije sa pre-paid karticama - plus ću koristiti skype i slične programe preko WiFi.


@mrmilos
Da, više uopšte nije toliko isplativo uzimati telefone preko operatera. Sad su krcati mali oglasi telefona uzetih na ugovor starih par meseci.
 
Poslednja izmena:
Sad se najviše isplati uzeti popust, a fon kupiti baš tako, neka cena izmedju novog i njihove cene, na oglasima ....
 
Baš to - za 200 evra uzmeš bruka telefon na oglasima, a oni (Telenor konkretno) ti traže (npr. uz Prenesi i Surfuj 1000 koji ja imam) da platiš još 6 rata po 3-4.000 za takve telefone.
 
Ako vas stvarno forsiraju da menjate paket tokom ugovora, svi zajedno tuzbu, i neplacanje racuna i eto :)
 
Postoji li zakljucak koji se moze izvuci iz ove teme?
Imam 5 postpaid ugovora od koji su 3 potkacena promenom (prenesi i dopuni 490 - za decu).
Ako prestanem da placam ta 3 broja , da li ce mi ukinuti druga 2 (zenin i moj)?
Osim prestanka izmirivanja obaveza (zbog kojih mi preti tuzba) da li postoje drugi modeli borbe?

'aj' da batalmo filozofiju oko drzave Srbije i zapada vec da se pozabavimo prakticnim stvarima i konkretnim resenjima. OK?

Mogu li iskoristiti cinjenicu da u prizemlju moje 3-spratne zgrade nema Telenor signala. Postoje dzepovi u naselju gde nikada nema signala i los je protok podataka - da li da pocnem da im saljem zvanicne dopise pa da ispadne da oni ne ispunjavaju obavezu?
 
Poslednja izmena od urednika:
Prebaci druga 2 broja na tudje ime, a ova tri prekini da placas. Pa onda nece njih da iskljucuju.
 
Telenor postaje svakim danom polako bahatiji i losiji prema korisnicima. Treba cesto sa njima "ratovati" da bi se izborili za usluge. Posto njihova usluga nije jeftina i moji zahtevi prema njima su nesto visi. Poslednju reklamaciju sam im uputio pre par dana (razlog: vezu sa korisnickim centrom nisam mogao da uspostavim gotovo 2 sata) i ocekujem njihov odgovor.
Pored Telenora, koristim (na sluzbenom telefonu) i Vip postpaid usluge. Nazalost, Vip jos uvek nije alternativa Telenoru. Samo je jeftiniji. Vip jeste relativno pristojno resenje u Beogradu, Novom Sadu, Nisu i sl., medjutim ako ste cesto na putu ili zahtevate da mreza radi ama bas uvek, iskustvo je veoma frustrirajuce. Na dosta mesta jednostavno nema signala ili signal postoji a nije moguce uspostavljanje veze, veza se povremeno prekida i sl. Prica o internetu na takvim mestima je naucna fantastika. Slicni problemi nisu tako retki i u Beogradu. Svako priblizavanje granici predstavlja rizik da se udje u roming. Cesto je nocna mora dobiti nekakvu onformaciju od korisnickog centra, jer su jednostavno neobavesteni i ne znaju kako da pomognu. To sto su nesto jeftiniji, po mojem misljenju jednostavno se ne isplati, barem za sada.
Na mts imam samo prepaid broj; ne secam se kada sam uspeo da dobijem korisnicki centar, a pre 7-8 godina sam imao jaako lose iskustvo sa njima na postpaid-u. Ne znam kako sada stoje stvari kod njih.
Zakljucak je da uvek se mora pristati na nekakav kompromis i nazalost stalno "ratovati" sa operterima i traziti svoje pravo.
 
Poslednja izmena:
Postoji li zakljucak koji se moze izvuci iz ove teme?
Imam 5 postpaid ugovora od koji su 3 potkacena promenom (prenesi i dopuni 490 - za decu).
Ako prestanem da placam ta 3 broja , da li ce mi ukinuti druga 2 (zenin i moj)?
Osim prestanka izmirivanja obaveza (zbog kojih mi preti tuzba) da li postoje drugi modeli borbe?

'aj' da batalmo filozofiju oko drzave Srbije i zapada vec da se pozabavimo prakticnim stvarima i konkretnim resenjima. OK?

Mogu li iskoristiti cinjenicu da u prizemlju moje 3-spratne zgrade nema Telenor signala. Postoje dzepovi u naselju gde nikada nema signala i los je protok podataka - da li da pocnem da im saljem zvanicne dopise pa da ispadne da oni ne ispunjavaju obavezu?

Posalji im dopis mailom da ti prebacivanje na nove paktete predstavlja neplanirano velike troskove i da ti na nekim brojevima omoguce nekakav popust ili da ces u protivnom svih 5 brojeva preneti u drugu mrezu. Prema mom iskustvu to je najbolji nacin. Doduse, jeste problem ako ima jos dosta vremena do isteka ugovora, ali stalnom prepiskom sa njima mozda nesto i uradis. Neplacanjem ce ti iskljuciti te brojeve i kasnije te utuziti, tako da time nista ne dobijas vec ce te sve mnogo vise kostati.
 
Poslednja izmena od urednika:
Telenor postaje svakim danom polako bahatiji i losiji prema korisnicima. Treba cesto sa njima "ratovati" da bi se izborili za usluge. Posto njihova usluga nije jeftina i moji zahtevi prema njima su nesto visi. Poslednju reklamaciju sam im uputio pre par dana (razlog: vezu sa korisnickim centrom nisam mogao da uspostavim gotovo 2 sata) i ocekujem njihov odgovor.
Pored Telenora, koristim (na sluzbenom telefonu) i Vip postpaid usluge. Nazalost, Vip jos uvek nije alternativa Telenoru. Samo je jeftiniji. Vip jeste relativno pristojno resenje u Beogradu, Novom Sadu, Nisu i sl., medjutim ako ste cesto na putu ili zahtevate da mreza radi ama bas uvek, iskustvo je veoma frustrirajuce. Na dosta mesta jednostavno nema signala ili signal postoji a nije moguce uspostavljanje veze, veza se povremeno prekida i sl. Prica o internetu na takvim mestima je naucna fantastika. Slicni problemi nisu tako retki i u Beogradu. Svako priblizavanje granici predstavlja rizik da se udje u roming. Cesto je nocna mora dobiti nekakvu onformaciju od korisnickog centra, jer su jednostavno neobavesteni i ne znaju kako da pomognu. To sto su nesto jeftiniji, po mojem misljenju jednostavno se ne isplati, barem za sada.
Na mts imam samo prepaid broj; ne secam se kada sam uspeo da dobijem korisnicki centar, a pre 7-8 godina sam imao jaako lose iskustvo sa njima na postpaid-u. Ne znam kako sada stoje stvari kod njih.
Zakljucak je da uvek se mora pristati na nekakav kompromis i nazalost stalno "ratovati" sa operterima i traziti svoje pravo.
Vidids druze ja sam kod njih dugo vec postpejd,sigurno nekih 5 god,mozda i jace,a pre toga i koju god. bio pripejd...,za to vreme koje sam na postpejdu nisam imao 3,4 reklamacije...,od toga dve sam ja zeznuo tj.nakon njihovog odgovora video sam da sam pogresio i 2 reklamacije od kojih su mi jednu oni vratili (opet ja nisam znao da to tako funkcionise),znaci stornirali su mi u sledecem racunu tu moju primedbu.I sad neki dan je mozda jedino njihova greska bila,a opet su mi stornirali tih 150-160 din.,tako da sa njima ja imam odlicno iskustvo...i bez obzira sto su malo skuplji od ova dva (uglavnom je to u parama razlika,ne u dinarima) i dalje su najbolji...,ne bi bili dzabe 6 operater u svetu ;-)
MTS je najjeftiniji,ali su ocajni i dosta kradu,VIP je ok kao sto si ti rekao samo za velike gradove... ;-)
 
MTS ne krade, vec im je sistem mozda uradi mali Mikica, a njih boli uvo kad nesto ne funkcionise kako treba :) Mada evo zadnjih godinu dana vise vidim pridike na racun Telenora nego na racun MTS-a. (mozda su MTS-ovci samo oguglali i prihvataju trenutno stanje :D)

Ali da je Telenor samo malo skuolji od VIP-a ili MTS-a???? U VRLO retkim slucajevima.
 
MTS ne krade, vec im je sistem mozda uradi mali Mikica, a njih boli uvo kad nesto ne funkcionise kako treba :) Mada evo zadnjih godinu dana vise vidim pridike na racun Telenora nego na racun MTS-a. (mozda su MTS-ovci samo oguglali i prihvataju trenutno stanje :D)

Ali da je Telenor samo malo skuolji od VIP-a ili MTS-a???? U VRLO retkim slucajevima.
Ljudi pojma nemaju i uopste ne citaju sta se kad i kako tarifira i onda kukaju...,a MTS je uvek krao druze,pa i sad...,da nije tako ne bi za pola godine izgubili 300.000 korisnika ;-) koji su otisli ili u VIP ili u Telenor ;-)
Sto se tice cena,znaci u 50 para,dinar je razlika tj.skuplji telenor...,to je po meni zanemarljivo jer im je mreza dobra i ne kradu,bar mene nisu nikad,kao ni moju sestru koja je skoro 2 god. kod njih na ugovoru ;-)
 
@stena85
Lepo mi je kad cujem da neko nije imao problema, bilo sa kojim operaterom. Prema dosadasnjem iskustvu, moje je misljenje da Telenor ima najbolju uslugu, ali je to delom i zbog nesposobnosti druga dva operatera. Zaista ne bih davao znatno vise para Telenoru ako imam dosta povoljniju ponudu od Vip-a, a da je usluga ista ili makar slicna. Nazalost, Vip je jos uvek daleko.
Za prethodnih 8-9 godina imao sam reklamacija, sto vecih, sto manjih. Davno, imao sam velikih problema sa eFax uslugom koja nikada nije proradila kako treba (ni u Mobtelu ni u Telenoru), tako da sam posle godinu i jace dana istu morao da iskljucim da ne bi bacao pare. Problem prosle godine je bio taj sto su blokirali port 5060 koji se koristi za SIP protokol, a da to nigde nisu napisali i njihovi operateri naravno pojma nisu imali o tome (takodje niti sta je to SIP). Siguran sam da je razlog tome bio da bi ljudi kupovali tarifni dodatak "Dodaj medjunarodne pozive", a sto je ubedljivo najskuplji VoIP koji sam ikada video. Verujem da su dobili prilicno reklamacija na ovu temu tako da sada vise nema blokade porta 5060. Takodje, usluga PlatiMo mi nikada nije proradila; pisao sam im i isao u korisnicki i na kraju sam jednostavno odustao. Dalje, meni je vrlo nelogicno da u romingu ne postoji nikakav nacin da se kontrolise kolicina potrosenih megabajta za postpaid korisnike, a pritom za prepaid je naravno moguce!? Uzimajuci u obzir "jako povoljnu" cenu imterneta u romingu, za taj slucaj sam zatrazio i misljenje Ratel-a.
Sto se tice moje poslednje reklamacije koju sam im uputio pre nekoliko dana na rad korisnickog centra cekam odgovor i okacicu ga ovde.
 
Ljudi pojma nemaju i uopste ne citaju sta se kad i kako tarifira i onda kukaju...,a MTS je uvek krao druze,pa i sad...,da nije tako ne bi za pola godine izgubili 300.000 korisnika ;-) koji su otisli ili u VIP ili u Telenor ;-)
Ti isti (dobar deo njih ako ne i najveci), medju kojima i dobar broj onih koje znam, su otisli taman pre nego sto je MTS poboljsao mrezu i sistem. I pobegli su zbog loseg signala u svom stanu i slicno.
Oni koji su pobegli nervozni zbog necega kod MTS-a su pobegli glavom bez obzira (mada ih licno razumem, sumnjam da bih durgacije postupio). Ali uzeti to kao neki reper stanja u MTS-u... je mesanje baba i zaba iskreno.

Sto se tice cena,znaci u 50 para,dinar je razlika tj.skuplji telenor...
A sta ti gledas konkretno? Prepaid?
Jer ako poredim postpaid, MTS ima za svakoga 50% popusta, i na godinu dana a ne samo na 2. Telenor to daje kako kome, i to samo nakon smaranja sa trazenjem prelaska u drugu mrezu (od cega bih ja licno vise pizdeo nego od mnogo cega). Znaci, postoji svasta u Telenoru samo moras da gubis vreme da se cenkas :)
E problem dolazi kad se uzmu u obzir paketi sa netom.. P&S. 1800RSD za 300 minuta? I sa popustom je to 900RSD. Kod MTS-a je slican paket (300min) svega 560RSD. To je ipak vise nego 50 para...

to je po meni zanemarljivo jer im je mreza dobra i ne kradu,bar mene nisu nikad,kao ni moju sestru koja je skoro 2 god. kod njih na ugovoru ;-)
E pa vidis to je problem... svako gleda svoje iskustvo. Tebe nisu, neke jesu, ti nisi imao problema, neki jesu...

I sta to inace znaci da MTS krade? To na milion mesta pricaju, ali nigde ne vidim konkretno sta/kako?
 
Poslednja izmena:
Ti isti (dobar deo njih ako ne i najveci), medju kojima i dobar broj onih koje znam, su otisli taman pre nego sto je MTS poboljsao mrezu i sistem. I pobegli su zbog loseg signala u svom stanu i slicno.
Oni koji su pobegli nervozni zbog necega kod MTS-a su pobegli glavom bez obzira (mada ih licno razumem, sumnjam da bih durgacije postupio). Ali uzeti to kao neki reper stanja u MTS-u... je mesanje baba i zaba iskreno.


A sta ti gledas konkretno? Prepaid?
Jer ako poredim postpaid, MTS ima za svakoga 50% popusta, i na godinu dana a ne samo na 2. Telenor to daje kako kome, i to samo nakon smaranja sa trazenjem prelaska u drugu mrezu (od cega bih ja licno vise pizdeo nego od mnogo cega). Znaci, postoji svasta u Telenoru samo moras da gubis vreme da se cenkas :)
E problem dolazi kad se uzmu u obzir paketi sa netom.. P&S. 1800RSD za 300 minuta? I sa popustom je to 900RSD. Kod MTS-a je slican paket (300min) svega 560RSD. To je ipak vise nego 50 para...


E pa vidis to je problem... svako gleda svoje iskustvo. Tebe nisu, neke jesu, ti nisi imao problema, neki jesu...

I sta to inace znaci da MTS krade? To na milion mesta pricaju, ali nigde ne vidim konkretno sta/kako?

1.MTS je uvek imao dobru pokrivenost,mozda i vecu od telenora gledajuci celu Srbiju,ali net,usluga,ceo sistem ocaj blagi...krenuli su kao sa modernizacijom,medjutim daleko je ona jos od ova dva operatera po kvalitetu i pokrivenosti
2.Telenor daje drugi vid popusta npr.duplira ti ceo paket (sad mislim da je ta akcija narednih 6 meseci se duplira),to sto mts casti sa tim akcijama je samo zato da ljudi ne bi bezali iz njega jer puca po savovima...,ali se slazem da daju dosta dobre akcije,medjutim paketi se meni licno ne svidjaju...i svi su manje vise slicni kod svih operatera...
Ranije je mts davao najpovoljnije mob-ove medjutim nedavno sam uporedjivao telefone i kako videh vise nisu povoljniji od telenora.
3.Lepo te krade,skida ti minute,tarifira nenormalno narocito ranije kad se trenutno stanje nije moglo proveravati po 10 dana...
4.Drug mi radi u mts-u i sam to kaze da su otisli nacisto i da gube trku sa ova dva i zato najvise akcija upravo oni i daju da bi ljude navatali na jos 2 god. ugovora
5.Uostalom smesno je porediti naseg operatera i uporedjivati ga sa drugim inostranim gromadama kakav je Telenor,pa i VIP...i za kraj,prenos brojeva kod nas postoji vec nesto vise od godinu dana...,za pola ove god. je vec pobeglo 300.000,pri tom fali jos pola god.u 2011-oj i neku ih je tu pobeglo bar 50.000 i jos od jula do sad...,odokativno sigurno je pobeglo bar 400.000 (ova racunia od 300.000 je podatak iz ratela od kad se prenose brojevi)
 
2.Telenor daje drugi vid popusta npr.duplira ti ceo paket (sad mislim da je ta akcija narednih 6 meseci se duplira)
Duplo vise za isto ili isto za 50% manje sve ti je jedno - u oba slucaja to ispadne 560RSD naspram 900RSD ili 990RSD naspram 1800RSD za isto. U svakom pogledu mnogo bolji izbor kod MTS-a.
Jedino ako se gledaju Prenesi paketi sa popustom, onda vec mogu da pridju nekako obicnim Mix paketima. Sa jedinom razlikom sto novi korisnik to nikako ne moze da dobije, pa je Telenor opet duplo skuplji, i sto od trenutnim korisnika Telenora samo nekolicina njih moze da dobije i mora da se smara da bi dobila taj popust.

medjutim paketi se meni licno ne svidjaju...i svi su manje vise slicni kod svih operatera...
Ma da.... 560RSD i 900RSD (kad mozes da dobijes i na Telenoru popust) za isti paket - bas su slicni :)

Ranije je mts davao najpovoljnije mob-ove medjutim nedavno sam uporedjivao telefone i kako videh vise nisu povoljniji od telenora.
To su odlucili da urade da ne bi vise Telekom bio koriscen kao zakrpa bahatih uvoznika koji ne znaju kako da se otarase telefona koje ne uspevaju da prodaju.
Mada kako sam gledao cenu za SGS3, MTS je opet bio isplativiji (logikom da za istu cifru dobijem mnogo vise protoka)

3.Lepo te krade,skida ti minute,tarifira nenormalno narocito ranije kad se trenutno stanje nije moglo proveravati po 10 dana...
Jbm li ga, meni se to nije desavalo - i sta sad, ja lazem?:)

4.Drug mi radi u mts-u i sam to kaze da su otisli nacisto i da gube trku sa ova dva i zato najvise akcija upravo oni i daju da bi ljude navatali na jos 2 god. ugovora
A drug ti je direktor Telekoma i ima pregled svih desavanja?:) Daj molim te... takvo razmisljanje moze svaka susa da napravi sama za sebe. Ali samo glavonje znaju zasto sta rade. (a zadrzavanje korisnika nesto ih ne brine, toliko sam siguran)

5.Uostalom smesno je porediti naseg operatera i uporedjivati ga sa drugim inostranim gromadama kakav je Telenor,pa i VIP
Smesno je misliti da su Telenor/VIP Srbija ista stvar sto su i Telenor i VIP uopste.
Prosto pogledaj Telenor u Norveskoj i Svedskoj pa uporedi sa nama (da, imaju NIZE cene svega tamo).
Pogledaj VIP ponudu u Austriji, Hrvatskoj i Makedoniji - pa uporedi sa ovom smejurijom ovde.
Toliko o "svetskim" kompanijama :)

...i za kraj,prenos brojeva kod nas postoji vec nesto vise od godinu dana...,za pola ove god. je vec pobeglo 300.000,pri tom fali jos pola god.u 2011-oj i neku ih je tu pobeglo bar 50.000 i jos od jula do sad...,odokativno sigurno je pobeglo bar 400.000 (ova racunia od 300.000 je podatak iz ratela od kad se prenose brojevi)
A koliko ih je pobeglo NA MTS, i koliko od toga su prepaid brojevi i koliko od toga su korisnici sa primetnom potrosnjom? Ne znas? Dzaba brojke onda.
 
A šta tolko dobijam više kod Telenora nego kod mt:s-a? Kod mt:s-a dobijam HSPA+ internet u svim gradovima u kojima sam bio, na putevima često HSPA, EDGE je dostupan na celoj GSM mreži, izvlači i 200kbps bez problema. Neke manje bitne putne pravce su pokrili signalom, neke lokacije u okolini gradova bar ovde na jugu Srbije koje su popularna izletišta isto imaju pokriveno.

Telenor i Vip dosta kasne. Čim se mrdne iz nekog grada, EDGE je tu i samo EDGE. Na manje bitnim putnim pravcima Telenor i Vip jedva i da imaju ili uopšte nemaju signal. A što se HSPA+ brzina, ja dobijam bolje rezultate na mt:s nego na Telenor mreži. Možda kod Telenora nisam premium korisnik, al nisam ni kod mt:s-a (oba postpaid).

Izuzetno često na telefonu slušam internet radio (uglavnom 32kbps AAC+), i izuzetno retko se desi da ne može da izgura buffer, nebitno EDGE ili HSPA ili HSPA+. mt:s je unapredio mrežu, možda sa zakašnjenjem, ali s druge strane ako ja na mt:s-u imam 2 do 7Mbit download u gradu, 2 do 4Mbit upload, a van grada imam HSPA koji izvuče po 2-3Mbps down i 800kbps - 1Mbps upload, a znam da na toj lokaciji imam EDGE kod Telenora i Vipa... Rekao bih da postoji razlika.

Iskreno kao korisnik ne vidim šta to kod Telenora dobijam za 1800 din (PIS 1000) što kod mt:s-a nemam za 560dinara (MixNet M - 50% off). Dobro, rećićete 400MB i 400 SMS poruka, al realno meni to ne treba.

Provera stanja je vrlo ažurna, ne radi do 2. u mesecu isto ko kod Telenora, šta znam... Listing kasni, tek oko 8. u mesecu se može pogledati, ali bože moj.

Sve u svemu, ja sam od 2004. do prošle godine bio kod Telenora, prešao na mt:s i zadovoljniji sam onim što kod mt:s-a dobijam za svoj novac. Planiram da ostanem tu još neko vreme. Uz 3 aktivna postpaid ugovora kod mt:s-a.

Samo vreme će pokazati da li grešim, ali bože moj, promena operatera je u današnje vreme izuzetno laka.
 
Poslednja izmena:
Duplo vise za isto ili isto za 50% manje sve ti je jedno - u oba slucaja to ispadne 560RSD naspram 900RSD ili 990RSD naspram 1800RSD za isto. U svakom pogledu mnogo bolji izbor kod MTS-a.
Jedino ako se gledaju Prenesi paketi sa popustom, onda vec mogu da pridju nekako obicnim Mix paketima. Sa jedinom razlikom sto novi korisnik to nikako ne moze da dobije, pa je Telenor opet duplo skuplji, i sto od trenutnim korisnika Telenora samo nekolicina njih moze da dobije i mora da se smara da bi dobila taj popust.


Ma da.... 560RSD i 900RSD (kad mozes da dobijes i na Telenoru popust) za isti paket - bas su slicni :)

Smesno je misliti da su Telenor/VIP Srbija ista stvar sto su i Telenor i VIP uopste.
Prosto pogledaj Telenor u Norveskoj i Svedskoj pa uporedi sa nama (da, imaju NIZE cene svega tamo).
Pogledaj VIP ponudu u Austriji, Hrvatskoj i Makedoniji - pa uporedi sa ovom smejurijom ovde.
Toliko o "svetskim" kompanijama

Svaka ti je na mestu. ovo kazem kao korisnik Telenora, a koji je 2010. presao sa mts-a...
 
Ja vec 6-7 meseci koristim i 064 mrezu i nikada nisam primetio da me kradu, tako da batalite te pausale i generalizaovane ocene o kradji. Mozda je nekada bilo, ali koliko sada vidim, ljudi se slabo zale na to. I ako se zale, zale se korisnici sva tri operatera, te to ne moze biti karakteristicno samo za Telekom.
Vremena se menjaju, nije Telenor ono sto je nekada bio (posebno dok je bio Mobtel). Telenor danas stagnira, a Mts svakodnevno uvodi nove usluge i povoljnosti. Takodje, pokrivenost i mreza su im dobri, po mnogima bolji neko god Telenora.
 
Kakve cifre...,ako mislis ovo 300.000 to je ratel bio objavio ili neke novine koje su dobile info od ratela (ne secam se tacno odakle sam procitao)?!
I da,tu gde sam to procitao kazu da je jako malo korisnika otislo iz Telenor/Vip u MTS,vec uglavnom telenor beze na vip,a vip u telenor,a iz mts-a beze svi u ova druga dva...,najvise u VIP i on ima najvise brojeva prenesenih kod njih...,to sam procitao pre nekih mesec dana...,nema razloga da lazem,da izvinte na izrazu zabole me za sva tri,ali ovu sam procitao i po meni je Telenor zakon...
 
Ma Telenor ovde i npr. u Svedskoj su veoma razlicite stvari. Prosto mi je bilo tesko da poverujem koliko su razliciti. Takodje, razlika izmedju A1 u Austriji i Vip kod nas je nebo i zemlja. A1 je u Austriji najbolji operater (doduse i najskuplji).

"Svi operateri su trenutno zauzeti, molimo Vas pokusajte kasnije" - ovo sam jako cesto cuo kad sam zvao operatere u mts. Nedopustivo. Korisnicka podrska je to sto, po mojem misljenju, izdvaja ozbiljne od neozbiljnih operatera.
Hocu npr. da promenim tarifni paket - procedura je razlicita kod operatera; od vrlo jednostavne preko portala za 1min, do jako komplikovane pozivanjem nekog broja, cekanja na javljanje operatera, objasnjavanje sa njim ako se javi, a onda to i naplate. Kod Vip-a i ne moze u toku meseca, vec samo od pocetka sledeceg; za mts ne znam.
Danas npr. hocu da kada ukljucim telefon dobijem sms obavestenje ko me je pozivao a da pri tome niko ne dobije sms poruku da sam ponovo dostupan, a sutra hocu da je svi dobiju... -u Vip-u nisu ni razumeli sta to znaci, a na osnovu iskusta koje imam sa mts, ne verujem da bih se usudio ni da ih pitam.
Hocu da dodam ili ukinem tarifni dodatak, a da se ne smaram sa operaterima i ne idem u korisnicki, niti ukucavam kilometarske kodove. Hocu da kada pozovem korisnicki servis, da mi se operater javi u roku od 1 minuta. Ako mi treba neka informacija vezano za pozive i usluge i uputim je mail-om, hocu da dobijem odgovor u toku dana najkasnije. Zelim da u 3g mrezi ping bude uvek (ili gotovo uvek) ispod 100ms kako bi mi voip radio sto bolje. Zelim da mreza radi ama bas uvek, necu nikakve prekide, pucanja veze, neplanirana preopterecenja, zastoje u internetu....

Moze tu jos dosta da se nabraja. Za sve sto sam nabrojao, znam da moram dodatno da platim ako to i zelim. Mobilni telefon koristim prilicno (~1000-1200min, ~3GB), tako da sam spreman da platim visu cenu za bolje usluge. Razlika od 500-600 dinara ne igra ulogu ukoliko usluge nema ili je losa. Kao sto sam napisao, cesto imam poneku reklamaciju na rad Telenora, ali to je zato sto dosta od njih i zahtevam. Cinjenica je da polako postaju bahatiji prema svojim korisnicima, sto cu svakako uzimati u obzir kada sledeci put potpisujem ugovor. Sto se tice Vip-a, reklamacije im veoma retko saljem, jer po dosadasnjim iskustvima ne mogu nisto posebno od njih da ocekujem. Opet cu da naglasim da sa mts nemam prevelikog iskustva (osim jednog koje je bilo jako davno, kratko i negativno); sada imam prepaid broj koji se retko koristi, a prema i tom skromnom iskustvu bojim se da bi mi bila agonija kada bih aktivirao postpaid u toj mrezi. Narocito posto mislim da ih nimalo ne zanima da zadrze korisnike.

Nijedan operater nije idealan; pitanje je sta ko zeli, kakvu vrstu usluge i koliko je spreman da je plati. Ukoliko je najbitnija cena, Telenor je los izbor.
 
Poslednja izmena:
Ma Telenor ovde i npr. u Svedskoj su veoma razlicite stvari. Prosto mi je bilo tesko da poverujem koliko su razliciti. Takodje, razlika izmedju A1 u Austriji i Vip kod nas je nebo i zemlja. A1 je u Austriji najbolji operater (doduse i najskuplji).

"Svi operateri su trenutno zauzeti, molimo Vas pokusajte kasnije" - ovo sam jako cesto cuo kad sam zvao operatere u mts. Nedopustivo. Korisnicka podrska je to sto, po mojem misljenju, izdvaja ozbiljne od neozbiljnih operatera.
Hocu npr. da promenim tarifni paket - procedura je razlicita kod operatera; od vrlo jednostavne preko portala za 1min, do jako komplikovane pozivanjem nekog broja, cekanja na javljanje operatera, objasnjavanje sa njim ako se javi, a onda to i naplate. Kod Vip-a i ne moze u toku meseca, vec samo od pocetka sledeceg; za mts ne znam.
Danas npr. hocu da kada ukljucim telefon dobijem sms obavestenje ko me je pozivao a da pri tome niko ne dobije sms poruku da sam ponovo dostupan, a sutra hocu da je svi dobiju... -u Vip-u nisu ni razumeli sta to znaci, a na osnovu iskusta koje imam sa mts, ne verujem da bih se usudio ni da ih pitam.
Hocu da dodam ili ukinem tarifni dodatak, a da se ne smaram sa operaterima i ne idem u korisnicki, niti ukucavam kilometarske kodove. Hocu da kada pozovem korisnicki servis, da mi se operater javi u roku od 1 minuta. Ako mi treba neka informacija vezano za pozive i usluge i uputim je mail-om, hocu da dobijem odgovor u toku dana najkasnije. Zelim da u 3g mrezi ping bude uvek (ili gotovo uvek) ispod 100ms kako bi mi voip radio sto bolje. Zelim da mreza radi ama bas uvek, necu nikakve prekide, pucanja veze, neplanirana preopterecenja, zastoje u internetu....

Moze tu jos dosta da se nabraja. Za sve sto sam nabrojao, znam da moram dodatno da platim ako to i zelim. Mobilni telefon koristim prilicno (~1000-1200min, ~3GB), tako da sam spreman da platim visu cenu za bolje usluge. Razlika od 500-600 dinara ne igra ulogu ukoliko usluge nema ili je losa. Kao sto sam napisao, cesto imam poneku reklamaciju na rad Telenora, ali to je zato sto dosta od njih i zahtevam. Cinjenica je da polako postaju bahatiji prema svojim korisnicima, sto cu svakako uzimati u obzir kada sledeci put potpisujem ugovor. Sto se tice Vip-a, reklamacije im veoma retko saljem, jer po dosadasnjim iskustvima ne mogu nisto posebno od njih da ocekujem. Opet cu da naglasim da sa mts nemam prevelikog iskustva (osim jednog koje je bilo jako davno, kratko i negativno); sada imam prepaid broj koji se retko koristi, a prema i tom skromnom iskustvu bojim se da bi mi bila agonija kada bih aktivirao postpaid u toj mrezi. Narocito posto mislim da ih nimalo ne zanima da zadrze korisnike.

Nijedan operater nije idealan; pitanje je sta ko zeli, kakvu vrstu usluge i koliko je spreman da je plati. Ukoliko je najbitnija cena, Telenor je los izbor.

Manje vise se slazem sa tobom,cena mi nije toliko bitna koliko kvalitet toga sto placam,a to mi Telenor sasvim ok pruza...,po meni najbolje ;-)
 
Samo jednu stvar da vas pitam.

Ja na Telenoru imam problem sledeće vrste:
Nalazim se recimo u centru grada - nebitno da li je to Pirot ili Niš (naj češće sam tu, pa pouzdano znam), uđem u neki objekat, za koji ne mogu ni da kažem da je nešto previše zaklonjen od bazne stanice, da ima ne znam ni ja kolko debele zidove itd, i telefon čim nema idealan 3G signal, prelazi vrlo brzo na EDGE - ne mogu da držim telefon u 3G only modu, jer sam često i van zone 3G pokrivenosti.

Ovaj simptom nemam na mts mreži, mnogo, mnogo češće je telefon na 3G, i nije mi jasno, recimo na 3 kilometra od bazne stanice Telenora, u kolima, kroz prozor se vidi fizički 3G bazna stanica Telenora, meni telefon nikako da sam pređe na HSPA, na EDGE-u je uporno. mt:s je uveliko na 3G-u na toj lokaciji.

Da napomenem da ovaj "fenomen" nije vezan za telefon, isto je na Nokia N82, HTC Desire, Nexus S. Nema nikakve razlike, svi se isto ponašaju.

Da li sam usamljen sa ovakvim iskustvom što se Telenora tiče?
 
Samo jednu stvar da vas pitam.

Ja na Telenoru imam problem sledeće vrste:
Nalazim se recimo u centru grada - nebitno da li je to Pirot ili Niš (naj češće sam tu, pa pouzdano znam), uđem u neki objekat, za koji ne mogu ni da kažem da je nešto previše zaklonjen od bazne stanice, da ima ne znam ni ja kolko debele zidove itd, i telefon čim nema idealan 3G signal, prelazi vrlo brzo na EDGE - ne mogu da držim telefon u 3G only modu, jer sam često i van zone 3G pokrivenosti.

Ovaj simptom nemam na mts mreži, mnogo, mnogo češće je telefon na 3G, i nije mi jasno, recimo na 3 kilometra od bazne stanice Telenora, u kolima, kroz prozor se vidi fizički 3G bazna stanica Telenora, meni telefon nikako da sam pređe na HSPA, na EDGE-u je uporno. mt:s je uveliko na 3G-u na toj lokaciji.

Da napomenem da ovaj "fenomen" nije vezan za telefon, isto je na Nokia N82, HTC Desire, Nexus S. Nema nikakve razlike, svi se isto ponašaju.

Da li sam usamljen sa ovakvim iskustvom što se Telenora tiče?

Taj "fenomen" se javlja otkako su mrezu nazvali "pametnom". Ne znaju, ne zele ili su nesposobni da ga rese. Mislim da je ovo poslednje :) Isto mi se desava; da je signal pun i ima HSPA, a onda ode u Edge. Sve vreme je pun signal. Posle 1-2minuta ponovo se vrati u HSPA. Zbog tog problema sam im pisao i stalno im pisem i "pljujem" gde god stignem. Naravno, kao sto sam i rekao, postaju jako bahati i tvrde da ne znaju za taj problem. Jako mnogo ljudi se zalilo na tu njihovu tzv. "pametnu" mrezu.
Posalji im lepo reklamaciju mailom, napljuj ih na twitteru ili kako god, mozda naposletku i "provale" da imaju problem. Tako su se isto pravili ludim da kao nista ne znaju o blokadi SIP protokola, a onda odjednom sve proradilo.
 
Poslednja izmena:
Hocu npr. da promenim tarifni paket - procedura je razlicita kod operatera; od vrlo jednostavne preko portala za 1min, do jako komplikovane pozivanjem nekog broja, cekanja na javljanje operatera, objasnjavanje sa njim ako se javi, a onda to i naplate. Kod Vip-a i ne moze u toku meseca, vec samo od pocetka sledeceg; za mts ne znam.
Kako kada, pod ugovorom od MNP-a ne moze u toku meseca da se menja kod MTS-a :( (do ranije je moglo i primetno se koristilo da se plati 1 dan a dobije sav saobracaj i prenese u sledeci mesec :) - kod Telenora ti sve srazmerno daju)

Danas npr. hocu da kada ukljucim telefon dobijem sms obavestenje ko me je pozivao a da pri tome niko ne dobije sms poruku da sam ponovo dostupan, a sutra hocu da je svi dobiju... -u Vip-u nisu ni razumeli sta to znaci, a na osnovu iskusta koje imam sa mts, ne verujem da bih se usudio ni da ih pitam.
A kod Telenora, po ovome, mozes?
Hocu da dodam ili ukinem tarifni dodatak, a da se ne smaram sa operaterima i ne idem u korisnicki, niti ukucavam kilometarske kodove.
A kako bi hteo inace?
Ako ti je ista lakse nego *797*3*1*4# od website-a (telenor?) ili zvanja korisnickog...?

Hocu da kada pozovem korisnicki servis, da mi se operater javi u roku od 1 minuta.
E, hoce hoce... i na Telenoru uvek, svakome, i prepaid korisniku sa 14 RSD kredita ;)

Ako mi treba neka informacija vezano za pozive i usluge i uputim je mail-om, hocu da dobijem odgovor u toku dana najkasnije.
Ili lepo odes na Twitter operatera i pitas direktno i dobijes brze.

Mobilni telefon koristim prilicno (~1000-1200min, ~3GB), tako da sam spreman da platim visu cenu za bolje usluge. Razlika od 500-600 dinara ne igra ulogu ukoliko usluge nema ili je losa.
Za toliko minuta i GB koliko si naveo razlika izmedju VIP/MTS-a i Telenora je mnoooogo veca. Na Telenoru ti treba 4500RSD za najveci P&S, kod MTS-a za1500, kod VIP-a... oko 2200RSD.
Mozda ti mozes dobiti popust od 50% kod Telenora ali ne mogu svi - to je ono sto izdvaja Telenor.


Nego, kakve vi sve to reklamacije imate na operatere, ja za ovih 10-15 godina, za sve brojeve koje sam imao na svoje ime, jednom sam imao zalbu :)
 
Ja na Telenoru imam problem sledeće vrste:
Nalazim se recimo u centru grada - nebitno da li je to Pirot ili Niš (naj češće sam tu, pa pouzdano znam), uđem u neki objekat, za koji ne mogu ni da kažem da je nešto previše zaklonjen od bazne stanice, da ima ne znam ni ja kolko debele zidove itd, i telefon čim nema idealan 3G signal, prelazi vrlo brzo na EDGE - ne mogu da držim telefon u 3G only modu, jer sam često i van zone 3G pokrivenosti.
Ja u centru Beograda unutar zgrade imam signal, a cim se bukvalno predje ulaz, koji je skroz otvoren, nema signal :) Ne da prelazi na EDGE ili nesto - prekine razgovore odmah :) A 5m od ulaza opet ima signal.

Da li sam usamljen sa ovakvim iskustvom što se Telenora tiče?
Pre jedno 2-3 godine, prica kolega koji je presao sa MTS-a bas zbog signala.
Stavio svoju karticu u moj telefon, susti. Stavim karticu u njegov telefon, sve OK. Vratimo - moja radi OK, njegova susti. Kao da razlicite kartice imaju razlicit prioritet.
 
@alfaunits
Ma ne, imam onaj PiS1000 paket od 1800 din.. To su kombinovani minuti sto trosim i po nekim akcijama, nisam lud da im dajem 4500 din svakog meseca :) Internet zaista ide toliko, ali to je druga prica.
Sve sto sam nabrojao moze (i ono oko obavestavanja o dostupnosti - to zovu missed calls1 i 2 koliko se secam), i slazem se da postpaid ima prioritet kod njih. Omatoreo sam malo da pamtim zvezdice i brojeve za neke usluge :)
To sa prioritetom sa SIM karticama imaju svi; npr. sluzbenici Imleka, cim pozovu mts korisnicki na prvo zvono se javlja operater, prosto divno :) :)

Cuo sam da je mts sredjivao mrezu, pa kad mi istekne ugovor sa ovima, verujem da cu je probati bar na 3 meseca :) Nadam se da ce biti bolje nego sto je bilo i zaista vise bih voleo da nekakav profit ostane ovde nego da ode u Norvesku, imaju oni dosta bez da im mi dajemo :)
Samo da me ne otkacinju kad zovem korisnicki - to jako retko radim i samo kad mi je hitno i zato "odlepim" kad me otkace :) Znaci, ako im je mreza sada dobra, zaista im ne treba jos puno, samo da se malo potrude oko svojih korisnika i pokazu da im je stalo.
E da, da dodam: morate se stalno zaliti i slati im reklamacije, dosadjivati im, smarati ih - da se ne opuste i ne uzmu nas zdravo za gotovo. Ipak mi smo ti koji dajemo pare.
 
Poslednja izmena:
И мали ОТ, кад смо већ код ВИП-а, да ли имаш проблема са смартовима ( недовољан број, чудни рачуни итд) и шта мислиш о комбинацији 700 смартова за 1158 рсд на 2 године + експирија типо за 1 рсд?
Kasnim sa odgovorom, nisam na vreme video poruku, ali ipak da ti odgovorim da ne misliš da neću. :)
Sa Smartovima nikakvih problema za sada nemam. S obzirom za razna loša iskustva za koja sam čuo dobro sam obratio pažnju na ovo i za sada je sve ok.

Što se tiče drugog dela pitanja, pa generano uzimaj Smart ako ćeš ga najviše koristiti na razgovore, jer se jedino tako isplati. Sam paket... šta znam ja sam uzeo Smart 1100 na 2 godine za 1.134 dinara + telefon tako da je ovo svakako lošija ponuda u odnosu na to. No ako ti odgovara paket zbog popusta i ako ćeš minimum 400-500 smartova trošiti na razgovore + telefona za 1 dinar - koji vredi ako se nevaram oko 170 evra u slobodnoj prodaji onda uzimaj.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno