desp
Znamenit
- Učlanjen(a)
- 24.12.2002
- Poruke
- 9,823
- Poena
- 1,025
Naravno da nisam - izbegavam domace firme (za ovaj Telenor i njegovo poslovanje odluke donose ljudi u Srbiji kao i za vecinu stranih firmi koje su registrovane u Srbiji), a sa "nasim" firmama se ne posluje - to ti je #1 pravilo kada imas firmu u sw vodama![]()
OK, toliki hejt ljudi obično iskazuju zbog takvih i sličnih razloga. Zato sam pomislio.
Inače, dugujem izvinjenje jer mi je promakao detalj da si napisao da ti ugovor ističe 30.07.2016. Mada mi tek sada ništa nije jasno; dakle onda si potpisao ugovor sa njima 30.07.2014, kupio telefon na rate (što tada naravno nisi pomenuo), a samo nekoliko dana pre toga si ovoliko nezadovoljstva iskazao…
Pa te nije bilo par meseci na ovom delu foruma, da bi se onda pojavio, naravno, opet sa nekim problemom i čekanjem da istekne ugovor
04.06.2014 #6092
Da li sam ja kriv - jesam, ali zato sto sam presao na Telenor, a znao sam da je mts ok po tom pitanju... Ja iskreno ne znam koja to firma za takav tip usluga ti prekine uslugu ako zakasnis par dana da uplatis od datuma stizanja racuna. A taj sistem sa zastitom broja od iskljucenja ne znam iskreno cemu sluzi, jer naravno da ce svako hteti zastiti broj od iskljucenja... Sto se tice njihove krivice - krivi su jer ti posalje poruku ako ne uplatis danas iskljucujemo te u vecernjim satima - pa ti meni reci koja banka radi uvece? Uglavnom mene kao njihovog klijenta ne zanima njihov nacin poslovanja - ja sam nezadovoljan takvim ophodjenjem i vraticu se na mts gde sam bio zadovoljan sa svime sem sa 3G koji su popravili...
03.07.2014. #6361
Ja vas sve razumem, ali i dalje be razumem ko od vas uzima telefone i dalje kod njih (a i ostalih operatera). Uz PiS XL telefoni su skuplji ili ista cena kao novi... Cist primer nexus 5.
04.07.2014. #6415
Nije to problem, problem je sto na svakom racunu zakinu nesto, tako da cu definitivno morati otici tamo. Na svakom racunu ima po 200 - 300 dinara nekih fantomskih troskova (da kazem tako) - tipa bude cena ukupna pa plus PDV i kada se rucno sabere bude 200-300 dinara manje. Videcu ako stignem da pokazem prethodne, ali u svakom slucaju i da mi daju lg g3 za 1 din i 50% popusta iz principa necu ostati na telenoru - cim ugovor istekne cao zdravo... Sa mts nisam imao ni jedan jedini problem sem sto nisam imao 3G kod kuce, ali sad su i to sredili...
19.07.2014. #6550
Ja sam dobio odgovor vezan za potpisivanje ugovora 6 meseci pre isteka starog. Popust mi nisu odobrili iako su mi racuni veci i zelim da predjem na veci paket i uzmem G3 verovatno - kazu da popust na paket uz telefon bi bio moguc da nisam u decembru 2012. uzeo telefon uz ugovor(ako se dobro secam par clanova ima ugovor i telefon i odobreno im je 6 meseci ranije da uzmu novi telefon uz popust na paket), ovako mi nude samo 6 meseci ranije da potpisem noviugovor i uzmem telefon na 6 rata. Sve bi to bilo ok sem cinjenice da u sustini dobijam telefon da platim na 6 rata, koji je uz to kod vecine paketa skuplji nego da udjem u prodavnici u uzmem novi (gde isto mogu na rate), tako da mislim da cu rado da sacekam jos koji mesec da lepo raskinem ugovor i vratim se na mts... Ovo sa paketima vec postaje deracina, a telefoni su nenormalno vece cene nego u prodavnicama tako da cao zdravo Lelenore...
21.07.2014. #6558
Ja stvarno ne znam kako ta "usluga" nije za nove korisnike kada sam licno video nove korisnike koji su dobili telefon na rate. Nista pisacu na reklamacije da pitam da li moze ili ne, ako ne moze cekam da ugovor istekne pa menjam mrezu - em su im skuplje tarife, em su im telefoni skuplji...
24.07.2014. #6560
Meni su takodje potvrdili (pozivom) da nema sanse ranije da se potpise ugovor na veci paket i novi telefon 4 meseca ranije, vec da moram cekati jos 3 meseca i obratiti se onda Telenoru i posto placam 2 broja i imam vece racune obezbedice mi da mogu da kupim telefon na 6 rata, sto svaki korisnik moze... To je tzv. pogodnost za stare korisnike.
Pisao sam im na reklamacije da mi jave koliko bi trebao plaititi za prevremeni raskid ugovora, i da li trebam sta kod njih da resim za prenos broja (MNP) u VIP ili mts posto cu sada odmah ili prilikom isteka ugovora da predjem na drugu mrezu. 3 dana je proslo, jos nikakav odgovor ili poziv.
29.07.2014. #6602
Prvo sam trazio da potpisem 4 meseca ranije uz prelazak na skuplji paket i kupovinu telefona, a onda posto su mi ponudili specijalnu ponudu da potpisem i 3. ugovor jer ce mi dati telefon na rate trazio sam samo informacije za prebacivanje broja na drugu mrezu, kada mogu raskinuti ugovor najranije i koliko bi me kostalo da ga raskinem odmah - pritom navodeci da imam 2 broja sa ukupnim racunima oko 6000 mesecno, da su mi ponudili specijalnu ponudu koju moze svaki novi korisnik da dobije i da nisam zainteresovan da cekam kraj ugovora da bi ga produzio obzirom da su bezobrazno skupi i da su im telefoni skuplji nego novi (sem jednog ili dva). I dalje nema odgovora...
Poslednja izmena: