Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

A što su oni krivi što nisi platio račun na vreme? Inače je poruka puštena 2.6 da će isključenja biti od 4.6. Dakle bilo je vremena. A na sve to imao si mogućnost da se pozivom na 063/9000 zaštitiš od isključenja na 5 dana. Takođe, sada pozivom na 063/9000 imaš mogućnost "uključenja na reč". Tsko da nigde ne vidim problem a još manje njihovu neku krivicu u ovom slučaju.

Pa, uvek je praksa da je neko drugi kriv. Pogledaj samo koliko kuknjave ima oko prekoracenja racuna, a greskom korisnika
 
Pa npr krivi su jer kad god su mi slali racun postom stizao je od 20 na dalje. Ja ne znam da li ti radis, ali kada imas 1 full time posao koji se preklapa sa vremenom kad banke rade i jedan part time, ostaje ti samo jedna jedina subota i nekad ce se desiti da bas taj dan ne mozes uplatiti...
Druga stvar - da stigla je poruka 2.6. uvece kada banke ne rade, zato sam uplatio 3.6, a iskljucili su me 4.6 (danas) i uplata naravno jos nije proknjizena. Prosli mesec sam uplatio na vreme pa su me umalo iskljucili jer im je trebalo da proknjize uplatu nedelju dana.

Da li sam ja kriv - jesam, ali zato sto sam presao na Telenor, a znao sam da je mts ok po tom pitanju... Ja iskreno ne znam koja to firma za takav tip usluga ti prekine uslugu ako zakasnis par dana da uplatis od datuma stizanja racuna. A taj sistem sa zastitom broja od iskljucenja ne znam iskreno cemu sluzi, jer naravno da ce svako hteti zastiti broj od iskljucenja... Sto se tice njihove krivice - krivi su jer ti posalje poruku ako ne uplatis danas iskljucujemo te u vecernjim satima - pa ti meni reci koja banka radi uvece? Uglavnom mene kao njihovog klijenta ne zanima njihov nacin poslovanja - ja sam nezadovoljan takvim ophodjenjem i vraticu se na mts gde sam bio zadovoljan sa svime sem sa 3G koji su popravili...
 
Pa npr krivi su jer kad god su mi slali racun postom stizao je od 20 na dalje. Ja ne znam da li ti radis, ali kada imas 1 full time posao koji se preklapa sa vremenom kad banke rade i jedan part time, ostaje ti samo jedna jedina subota i nekad ce se desiti da bas taj dan ne mozes uplatiti...

Imam i ja vrlo slično radno vreme. Problem plaćanja računa sam rešio otvaranjem web banking naloga. I nema više čekanja u redovima. Preporučujem online, web banking i sl.
 
Vec 3.eg u mesecu su podaci za uplatu dostupni preko kratkog koda *411#.
To je mesec dana pre iskljucenja.

Postoje 3 operatera i MNP tako da izbor postoji.

Zato nemojte da vam operateri kvare raspolozenje i da se nervirate, kazu da utice na lepotu :).
 
Poslednja izmena:
MNP nikad ne bih koristio obzirom na ono obavestenje svaki put prilikom poziva da je broj prebacen u drugu mrezu. Nisam siguran da li to jos postoji, ali pretpostavljam da je to neka zakonska obaveza zbog minuta u mrezi i sl.

@batke: poslacu ti pm sada.
 
Poslednja izmena:
Pa npr krivi su jer kad god su mi slali racun postom stizao je od 20 na dalje. Ja ne znam da li ti radis, ali kada imas 1 full time posao koji se preklapa sa vremenom kad banke rade i jedan part time, ostaje ti samo jedna jedina subota i nekad ce se desiti da bas taj dan ne mozes uplatiti...
Druga stvar - da stigla je poruka 2.6. uvece kada banke ne rade, zato sam uplatio 3.6, a iskljucili su me 4.6 (danas) i uplata naravno jos nije proknjizena. Prosli mesec sam uplatio na vreme pa su me umalo iskljucili jer im je trebalo da proknjize uplatu nedelju dana.

Da li sam ja kriv - jesam, ali zato sto sam presao na Telenor, a znao sam da je mts ok po tom pitanju... Ja iskreno ne znam koja to firma za takav tip usluga ti prekine uslugu ako zakasnis par dana da uplatis od datuma stizanja racuna. A taj sistem sa zastitom broja od iskljucenja ne znam iskreno cemu sluzi, jer naravno da ce svako hteti zastiti broj od iskljucenja... Sto se tice njihove krivice - krivi su jer ti posalje poruku ako ne uplatis danas iskljucujemo te u vecernjim satima - pa ti meni reci koja banka radi uvece? Uglavnom mene kao njihovog klijenta ne zanima njihov nacin poslovanja - ja sam nezadovoljan takvim ophodjenjem i vraticu se na mts gde sam bio zadovoljan sa svime sem sa 3G koji su popravili...

Pa nisi korisnik od juce pa da ne znas kad, sta i kako.
Drugo, napisao ti je covek. Ako ti je priroda posla takva i nemas u blizini poslovnicu koja radi duze, placaj elektronski.
Sve se moze kad se hoce. Problem je samo sto vecina ovde trazi izgovore
 
Pa npr krivi su jer kad god su mi slali racun postom stizao je od 20 na dalje. Ja ne znam da li ti radis, ali kada imas 1 full time posao koji se preklapa sa vremenom kad banke rade i jedan part time, ostaje ti samo jedna jedina subota i nekad ce se desiti da bas taj dan ne mozes uplatiti...
Druga stvar - da stigla je poruka 2.6. uvece kada banke ne rade, zato sam uplatio 3.6, a iskljucili su me 4.6 (danas) i uplata naravno jos nije proknjizena. Prosli mesec sam uplatio na vreme pa su me umalo iskljucili jer im je trebalo da proknjize uplatu nedelju dana.

Da li sam ja kriv - jesam, ali zato sto sam presao na Telenor, a znao sam da je mts ok po tom pitanju... Ja iskreno ne znam koja to firma za takav tip usluga ti prekine uslugu ako zakasnis par dana da uplatis od datuma stizanja racuna. A taj sistem sa zastitom broja od iskljucenja ne znam iskreno cemu sluzi, jer naravno da ce svako hteti zastiti broj od iskljucenja... Sto se tice njihove krivice - krivi su jer ti posalje poruku ako ne uplatis danas iskljucujemo te u vecernjim satima - pa ti meni reci koja banka radi uvece? Uglavnom mene kao njihovog klijenta ne zanima njihov nacin poslovanja - ja sam nezadovoljan takvim ophodjenjem i vraticu se na mts gde sam bio zadovoljan sa svime sem sa 3G koji su popravili...

Za stizanje računa kriviš poštu a ne njih. Meni račun uvek stiže oko 6-7 u mesecu. Postoji mogućnost online plaćanja ili da ostaviš nekom da plati za tebe a u krajnjem slučaju prošle su dve subote od kad je istekao rok za plaćanje.


Ne znam preko koje banke plaćaš, preko Intese, Raiffeisen, Komercijalne, preko pošte, sve uplaćeno do 16h tog dana je sutra na računu Telenora a nakon toga prekosutra. Tako da iskreno malo mi je sumnjiva ta priča. Nikad nijedan problem sa plaćanjem računa nisam imao. Da je uplaćeno 3.6 proknjžilo bi se 4.6 i sigurno ne bi bio ugašen.

Nijedna firma nije dobrotvorna ustanova pa ni Telenor. Naravno da hoće da naplate svoje usluge a podsećam te da je rok za plaćanje bio 20.5 Ti račun nisi platio ni naredne dve nedelje i onda se žališ što si isključen...

Imaš ti puno pravo da pređeš gde hoćeš i koristiš usluge koje hoćeš i nemam ja ama baš ništa protiv tebe samo je u ovom slučaju krivica isključivo tvoja i žalba nije na mestu.

Pozdrav!
 
E vidis a kad se ljudi zale za MTS, uvek se brane nemarni korisnici :)

Inace: Raiffeisen u Merkatoru radi do 21, na Terazijama do 19h, Intesa u Knezu do 20h, Intesa u Delta City do 22h (valjda?). Ako nisi iz Beograda, e onda *** :(
Ali trajni nalozi su normalna stvar - vec je i u ovoj temi dat predlog, ko ne veruje trajnim nalozima, neka trazi SMS trajni nalog u Intesi, i cao.
 
Nevezano ovo sad za Telenor, toliko ima mogućnosti da se račun izmiri na vreme da je bespredmetna priča na tu temu. Ne znam kakvi su Vip i MTS po pitanju isključenja itd pa zato iste nisam komentarisao ali cenim da niko ne gasi dan nakon što istekne rok za plaćanje...
 
Slazem se sa vecinom,uglavnom imao si bar 5 nacina placanja racuna na vreme,dobio si i upozorenje od njih,imao si cak i opcije da produzis rok za placanje i to besplatno,posta ti je kriva sto ti racun tako kasno stize,meni uglavnom najdalje do 10-og i to mi se desilo mozda 2 puta,uglavnom je vec oko 5-og u sanducetu,tako da prijatelju tu njihova krivica nije ni 1%,vec iskljucivo tvoja i poste.
 
Gde zivis kada ti racun stize posle 20-og? Ja sam iz Beograda i racun za maj mi je juce (03.06) stigao postom.

Inace Telenor ima racun u Raiffeisen banci. Kada korisnik isto ima racun u Raiffeisen-u i placa online, pare se odmah prebacuju na Telenorov racun. U tom slucaju nema ni provizije.

Pozdrav
 
Ne plaća se provizija ni na šalteru kad plaćaš u Raiff. I pare odmah legnu, no Telenor to vidi tek sutra ujutru. No svakako je poenta da itekako ima opcija..
 
Ne znam preko koje banke plaćaš, preko Intese, Raiffeisen, Komercijalne, preko pošte, sve uplaćeno do 16h tog dana je sutra na računu Telenora a nakon toga prekosutra. Tako da iskreno malo mi je sumnjiva ta priča. Nikad nijedan problem sa plaćanjem računa nisam imao. Da je uplaćeno 3.6 proknjžilo bi se 4.6 i sigurno ne bi bio ugašen.
Uplaceno je oko 15h u Beogradu 3.6. ne znam tacno koja banka, devojka je uplatila, mogu da ti slikam racun ako ne verujes. Inace sam placao i u Intesa i u Raiffeisen u Novom Sadu i najranije mi je proknjizeno za 3 dana, a par puta i 7 dana. Tako mi je vec par puta stizao na racun "dug" koji nisam imao vec mi proknjize uplatu posle 100 godina.

Nijedna firma nije dobrotvorna ustanova pa ni Telenor. Naravno da hoće da naplate svoje usluge a podsećam te da je rok za plaćanje bio 20.5 Ti račun nisi platio ni naredne dve nedelje i onda se žališ što si isključen...
Nije dobrotvorna ustanova ali takodje znaju da racun salju postom, i cim nisi u vecem gradu posta kasni danima/nedeljama, i shodno tome trebaju imati obzira. Ja sam mozda jednom ili dva puta u godinu i po dobio racun pre 20. u mesecu...

Inace: Raiffeisen u Merkatoru radi do 21, na Terazijama do 19h, Intesa u Knezu do 20h, Intesa u Delta City do 22h (valjda?). Ako nisi iz Beograda, e onda *** :(
Nisam iz Beograda i mislim da bi Telenor trebao da zna da ima korisnike van Beograda...

Sada sam pogledao racune par meseci unazad posto su mi veci - Prenesi i surfuj XL - trebao bi imati 5000 min u Telenor mrezi posle potrosenih besplatnih minuta za sve mreze, ali u racunu uredno pise da su mi svi pozivi nakon tih minuta ka Telenoru naplaceni. Ista stvar sa drugim brojem. Takodje sada sam dobio racun na mail ovaj mesec posto sam trazio - saobracaj u telenor mrezi u okviru paketa XXX minuta, van paketa XX minuta - i tih XX minuta je naravno naplaceno(ne razumem obzirom da imam 500 min za sve mreze i posle toga 5000 u telenoru)... Jel moze neko proveriti istu stvar kod sebe ako prima na mail racun?

btw. Racun mi je porastao sa uglavnom 2000 din na 3000 - 4000 din od kada sam se sa Prenesi i Surfuj 1000(1820) prebacio na Prenesi i Surfuj XL(1995 din) iako sam isto komunicirao - skoro sve su pozivi u Telenoru(sms-ova posaljem mozda 100, i MB potrosim max 200-300). Od kada sam uzeo taj novi paket kao da mi se vise ne racunaju ti besplatni minuti unutar mreze nakon potrosenih...
 
Jesi cuo za reklamacije?;)
 
Cuo sam, ali prvo cu sve lepo da pripremim sto se tice potrosnje, pa onda da odem lepo... Vec sam imao problem jednom sa Telenorom koji sam resio preko inspekcije i reklamacije, tako da ne boj se... :d
 
pa sto kaze Septimus ,, Vec 3.eg u mesecu su podaci za uplatu dostupni preko kratkog koda *411#. svetu lepo pise , evo danas dobio racun

znaci 04 / 06 / 2014 ,, nego vidi sa tvog postara stati radi
 
Ako si procitao moje postove iz tog razloga sam prebacio racun na email da mi stize i stigao je uredno ovaj mesec, ali opet ne volim takav nacin poslovanja za takav tip usluga. Svako ima pravo da izrazi svoje misljenje i ne znam zasto je problem ako kazem da mislim da nije u redu ako iskljuce nekoga ko im toliko para placa redovno citavo vreme dok je kod njih zato sto ovaj put nije platio na vreme.
 
Nemoj da platis oa onda pises reklamacije. Vidi odmah da li se ne slaze i pisi reklamaciju.

Ocigledno je sa Lelenorovci samo cute ili ignorisu Telenor probleme, ali ih ima i tamo. Posto se ne prica, ovo je predlog sa VIPa:)
 
Ako si procitao moje postove iz tog razloga sam prebacio racun na email da mi stize i stigao je uredno ovaj mesec, ali opet ne volim takav nacin poslovanja za takav tip usluga. Svako ima pravo da izrazi svoje misljenje i ne znam zasto je problem ako kazem da mislim da nije u redu ako iskljuce nekoga ko im toliko para placa redovno citavo vreme dok je kod njih zato sto ovaj put nije platio na vreme.

Evo danas mi je stigao sms da je proknjižena moja uplata za račun za MAJ koji sam platio sinoć. Danas mi je i e-račun stigao.
Baš me čudi da ti toliko kasne računi. Da li ti kasne i računi ostalih režijskih troškova ili samo Telenor?
 
Evo danas mi je stigao sms da je proknjižena moja uplata za račun za MAJ koji sam platio sinoć. Danas mi je i e-račun stigao.
Baš me čudi da ti toliko kasne računi. Da li ti kasne i računi ostalih režijskih troškova ili samo Telenor?
Sad je nebitno posto stize na email, ali ostali isto kasne... I znam da je do poste, i rekao sam da je do poste, ali Telenor je svestan da posta zna da kasni pogotovo u manjim mestima...
Ali ostaje problem broj 2, a to je kad god uplatim racun - a uglavnom to radim u BG ili NS prodje par dana dok proknjize. Znaci juce je placeno u BG u nekoj banci pored autobuske, zaboravih kojoj, u 15h i jos danas nije proslo, a sumnjam i da ce u narednih par dana. Inace nemam problema sa knjizenjem ostalih uplata posto uglavnom sve to odjednom placam, samo sa Telenorom...
 
Vrlo čudno. Dok sam plaćao račun e-bankingom preko rfb, uvek mi je uplata odmah prolazila, jer i telenor ima račun u rfb.

Pre nekoliko godina, prebacio sam plaćanje na trajni nalog i o tome više ne razmišljam. Samo stiže sms o iznosu računa i nekoliko dana kasnije potvrda da je plaćen. Sam račun dobijam na mail i do sada, a 12 godina sam na računu i 3 godine pre toga prepaid, nikada nisam imao razlog za reklamaciju.
 
Sad je nebitno posto stize na email, ali ostali isto kasne... I znam da je do poste, i rekao sam da je do poste, ali Telenor je svestan da posta zna da kasni pogotovo u manjim mestima...

Iskreno, to je problem između Pošte i korisnika i ne vidim nijedan razlog zašto bi Telenor zanimalo to što u nekoj poslovnici Pošte rade nesposobni ljudi kima dostava do korisnika kasni po 2+ nedelje!

Sorry, ali tako je.

U ovom slučaju, više imaš razloga da kriviš i tužiš poštu nego Telenor.
 
Ovo pitanje vec prelazi u off, ali nek ostane sada.

1)Medjubankarski platni promet:

Ako se uplati u Raiff banci racun bude proknjizen sutradan izmedju 9am i 11am.
Postoje intervali u domacem platnom prometu za medjubankarska placanja (4 ili 5 puta dnevno) i ne znaci ako je danas uvece u nekoj banci uplaceno da ce to biti ujutro u 09am na stolu tj. u drugoj banci na racunu davaoca usluga.

2)Ako Telenor uplata ne legne danas na Telenorov racun, sutra iako legne tokom dana - nece biti proknjizena.

3) Licno iskustvo :
Do sada nisam imao problema sa Telenorom i placanjem, a pogotovo ne biram provajdera telekom usluga prema tome koliko dugo ce da trpi neplacanje racuna.
 
Poslednja izmena:
Na stranu to sto kad se potpise ugovor jasno se definisu takve stvari, kad se placa, sta se placa i slicno. I nema posle meni se ne svidja kako ovo ili ono. Potpisao si, znaci slozio si se sa time da mesecno izmirujes svoje obaveze. Tamo u ugovoru pise isto tako da ako ih ne izmirujes sta se desava. Telenor je po meni bar dosta korektan po tom pitanju. Dakle rok je bio 20.5 za placanje. Covek je citave 2 nedelje zakasnio sa placanjem nije bitno iz kog razloga i zamisli iskljucen je... Stvarno sramota za Telenor(Vip, MTS, ko god bio to). A na sve to je imao mogucnost i da zastiti broj od iskljucenja i da ga ukljuci na "majke mi platio sam". To sto nije iskoristio to, to je njegova stvar ali nema mesta nikakvoj zalbi ovde.

Sto se tice knjizenja, hajde da kazemo da mozda sa nekom bankom i postoji problem ali sa gore navedenim tipa Intesa, Raiffeisen, Komercijalna kao i sama posta, apsolutno nikakvnih problema godinama vec.

Tako da, iznos racuna znas vec 4tog u mesecu, imas bar 5 nacina da ga platis narednih 30 dana(ukljucujuci i zastitu broja). Taman da si jedini na svetu kome banka knjizi uplatu 20 dana neces imati problem... Cela prica postaje glupa skroz jer problem ne postoji, samo treba da se plati na vreme ono sto se potrosilo prethodni mesec.
 
Izvlacis stvari iz konteksta kao i citavu poentu price. Ne vredi vise da raspravljam u ovoj temi... U pravu si, svaka cast...
 
Ne već ti ne želiš da prihvatiš da je krivica isključivo tvoja u ovom slučaju i da nema mesta za žalbu. Ništa ja protiv tebe nemam samo kažem onako kako jeste. No u pravu si, nema potrebe da nastavljamo priču oko nečega što je očigledno.
 
n1tro, ne radi to tamo neki radnik, pa da se ljutiš. Takav im je sistem, isključiće te makar dugovao 5 dinara ili 5000 dinara, ili plaćao im 500 mesečno ili 50000 mesečno račune.

Sistem je tako programiran, i precizni su kao hirurzi. Čak im je lepo programirano i kada se padaju praznici, vikendi, neće isključena uvek da budu stritno 27. već nekad i 29. ili 30 . .....

Tako da je to softverski regulisano, i trebalo bi sve to već do sada da znaš.

Samo jedan poziv na 9000 je mogao da ti odloži isključenje na 5 dana, sasvim dovoljno da prodje uplata.

Ako je nekad uplata kasnila po 5-7-9 dana, to je samo i isključivo do pošte u kojoj plaćaš, (pretpostavljam da je u pošti) još ako je manje mesto i slično, to onda radnici zadržavaju uplate (ništa novo). U bilo kojoj banci, sve što uplatiš danas, prolazi danas.

Sutra je kod njih na računu.

Znam i kad meni ljudi uplaćuju, ili šaljem na otkup PE-om, a uplata na račun, znam da kad šaljem u veći grad, to je već istog dana kad preuzme kupac, na mom računu.

Kad šaljem u manje mesto/selo, to nema po par dana da mi se pojavi na računu. Iako su svi umreženi, i svaka uplata mora da prodje isti dan...
 
Некад не буду баш поштени, ;) обично плаћам дан-два после 20. а нарочито кад стигне порука да тог и тог дана крећу искључења. Једном уопште нису послали ту поруку, ја уплатио негде 22. или 23. али је био петак па им уплата легла у понедељак ... али су ме већ били искључили. Рачун је прошао и истог дана су ме укључили али је уз следећи рачун дошао и харач за прикључење. Зато сада Теленор рачуне плаћам у првој половини месеца, чим стигну рачуни а то би требало да буде управо ових дана.
Телеком углавном пусти још један месец форе и тек онда искључују. Пре пар година ми није стигао рачун (или сам га превидео, затурио) и ја заборавим да платим. На следећем рачуну нисам приметио неплаћено, мада се понекад деси да платим када већ напишу следеће рачуне, па опет нисам платио. Тек трећег месеца су ми искључили број.
 
Rekao sam se ne javljati ali treba samo ovo opet da napisem - uplaceno 3.6. U banci - uplata jos nije proknjizena... Kao sto rekoh meni najranije 3-4 dana i to je kad uplatim u raiffeisen, inace 5+ uvek...
 
To meni zvuči kao naučna fantastika.... Ni jedna banka ne knjiži uplatu 5 dana, još ako se to tebi redovno dešava ,menjaj banku/uplatno mesto .... nešto tu debelo ne radi ...
 
Nazad
Vrh Dno