Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Ugovor je istekao i sve isplaćeno. Rekao sam operateru da želim da me pozovu posto me niko nije obavestio da istice niti sam dobio ponudu preko app ili usmeno. Zato želim da me pozovu i na osnovu njihove bezobrazluka da hvatam popust.
 
Da li ima neko Gigatron popust a da mu ne treba, hvala unapred.
 
Samo ako je ugovor sklopljen sa starim paketima. Sa ovim novim - ostaje obaveza.
Значи онда и нема неке претеране потребе исплатити уређај раније, већ плаћати у 24 рате.
 
Do istog zakljucka sam dosao..
Mada i dalje je nejasno sta je tacno zapravo,podeljena su misljenja forumasa.
 
Ma, po zakonu ne može ugovorna obaveza da postoji ako korisnim ne dobija nikakav benefit. Ljudi hoće da kazu. Da operater nema na sta da ti trazi razliku za otkup ugovora ako ga placas po toj punoj ceni. Nema penala za raskid... Tačnije ugovor koji ne daje nikakve benefite naspram bez ugovora nije smislen.
 
Pa kako nema benefita, jel cena uredjaja uz ugovor ista kao maloprodajna, jel cena paketa puna ili s popustom?
 
Miki sto sta nije smisleno ali u praksi vrsljaju po poslovnicama sva 3 operatera i lupaju po usima klijente,nekom daju nesto,nekom ne,vladaju petostruki arsini..
 
Мени су овако одг на твитеру јуче...IMG_1125.jpeg
 
Pa promena tarife je jedno (i treba da moze i pre otplate uredjaja), a raskid UO i potpisivanje nove nesto sasvim drugo.
 
Да али је била прича око преласка на мању тарифу, што је раније могло јер се отплатом уређаја, прекидала УО а сада како неки кажу по новом, то није могуће.
 
Da se zahvalim kolegi @jason13, urađeno po njegovom uputstvu i bez problema u roku 1min dobijen total 40 sa 50% popusta. Nadam se da ćemo jedan dan sesti na pice da platim 🍺🍻
 
Poskupljenja su svuda, a ne verujem ni da je SBB imun na njih. Naravno, sve se vraća i uvek svodi na institucije i na to da li one rade svoj posao ili ne, tj. da li kontrolišu da li se cene opravdano povećavaju i kako to utiče na korisnike, ali to da li te institucije (čak i ako postoje) rade šta treba je uvek posebno pitanje u našoj državi.

Svakako, taj tekst se ne odnosi na mobilnu telefoniju i tu će paketi najverovatnije do daljeg ostati po trenutnim cenama.
 
SBB je digao cene paketa za 150 dinara.
 
Samo sto N1 nije niko obavestio da je April mesec vec uveliko poceo a nisu ni Yettel-u javili da je April krenuo a nisu cene digli.

Dok na sajtu ne vidimo to uvecanje ne verujem, a ovo ce pre da bude ona prica koju vec pisemo da je Yettel vratio cene na normalu bez popusta a da mnogi to sada gledaju kao povecanje.
 
Samo sto N1 nije niko obavestio da je April mesec vec uveliko poceo a nisu ni Yettel-u javili da je April krenuo a nisu cene digli.

Dok na sajtu ne vidimo to uvecanje ne verujem, a ovo ce pre da bude ona prica koju vec pisemo da je Yettel vratio cene na normalu bez popusta a da mnogi to sada gledaju kao povecanje.
Stoji na sajtu od pre neki dan. A to za vraćanje starih cena je trula priča. Ako je nešto koštalo juče 2000 din, danas košta 3000 to je poskupljenje bez obzira kako to oni krstili.
I da, ovo se odnosi na hipernet, ne na mobilnu
 
Stoji na sajtu od pre neki dan. A to za vraćanje starih cena je trula priča. Ako je nešto koštalo juče 2000 din, danas košta 3000 to je poskupljenje bez obzira kako to oni krstili.
I da, ovo se odnosi na hipernet, ne na mobilnu
Pa ne moze da bude poskupljenje ako je prvo cena bila 3000 dinara pa su dali promotivni period za nove korisnike i spustili cenu na 2000 dinara i onda mesec dana kasnije vrate cenu na 3000 dinara.

Kako je to poskupljenje?
 
Lepo je to poskupjenje. Za 50%.
Ako je nešto juče koštalo 2000, a danas 3000 kako to vi tumačite?
Isto tako je pre 6 meseci bilo pojeftinjenje
 
U yettelu odnosno Telenoru sam više od 10 godina. Tačnije 13, elem kad sam bio do poslovnice da pitam za ugovor tj novi paket pitah da li ima neki popust pošto sam dugogodišnji korisnik. Rekli mi da mogu ponuditi smanjenje cena za 2 paketa sa 3000din na 2800din i sa 2500din na 2300din... Bolje da mi nisu ništa rekli. Da li postoji neka caka za dobijanje većeg popusta ili nekih drugih povlastica?
 
Ako ti ističe uskoro ugovorna obaveza, pozovi 063-9000 i agentu reci da želiš da te pozove služba za brigu o korisnicima radi ostanka u jetelu.
Tek nakon dan-dva kad te bude ta služba zvala onda njima kažeš da bi u jetelu ostao samo uz 50% popusta na bilo koji Total paket bez uređaja za oba broja. Sve završiš preko sms poruke kad se dogovoriš s njima.
 
Ako ti ističe uskoro ugovorna obaveza, pozovi 063-9000 i agentu reci da želiš da te pozove služba za brigu o korisnicima radi ostanka u jetelu.
Tek nakon dan-dva kad te bude ta služba zvala onda njima kažeš da bi u jetelu ostao samo uz 50% popusta na bilo koji Total paket bez uređaja za oba broja. Sve završiš preko sms poruke kad se dogovoriš s njima.
Heh. Nadam se da si kopirao ovu poruku. Dok svima objasnis odose prsti 😁.
Ali svaka čast. Ja sam na ovu foru vec tri broja spustio. Ljudi prezadovoljni.
 
e a bukvalno svaki put kad neko pita hoću da odradim copy-paste ali odustanem jer me mrzi da gledam unazad na kojoj sam strani prethodni put ovo napisao pa mi lakše da samo opet napišem. Admini, kude li ste da se pinuje negde na svakoj stranici ova instrukcija za 50 % ? :D
 
Јетел петак ми неночитава гв које сам добио на греб греб. Има ли још неко тај проблем? Мсм да ми није ни прошле недеље очитавало...IMG_1185.jpegIMG_1184.jpeg
 
Evo sad probao, dobio isto 1gb i radi.
Prošli petak sam imao 10gb i radilo je.

Doduše, meni uredno rade i kvote za HBO i Deezer, pa možda i sa tim ima veze.
 
Nazad
Vrh Dno