Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Jel se zna da li će nova banka imati svoju app za novčanik kao Raipay npr?
 
Poslednja izmena:
Teško da će praviti svoj novčanik sad kad konačno imaju Google Pay i Apple Pay, niti bi to imalo puno smisla u njihovom slučaju. Imaju oni mnoooogo veće probleme da reše pre nego što budu mogli da se bave takvim stvarima
 
Agent me je uputio da otvorim zahtev preko aplikacije (pošto oni nemaju uvid u detalje - razumljivo). Odradio, pa ću videti kako će se dalje odvijati. Mislim da postoji ozbiljan problem ako isključivanje kanala plaćanja samo prebaci trošak na korisnika za odbijanje tranakcije. I dalje ima smisla da se isključi kanal, ali ne puno.
Kako funkcioniše plaćanje putem Interneta kod drugih banaka? Ako ovo ispadne problem, a na drugom mestu je bolje rešeno, neće mi biti problem da promenim banku.

Nije 35 dinara nikakav problem. Problem je loš sistem. Neki skript će mi očistiti račun a da mi ne skine ni dinara, nego će sve banka da mi uredno uzme 35 din po 35 din...
 
Pisao sam pre par dana o tome,to se i meni desavalo cini mi se da su mi skinuli 5 ili 6 puta po 35 dinara,cak su mi skidali iako par dana pre toga nisam ni pokusavao da nesto kupim.
Evo sta su mi odgovorili:

"Zahvaljujemo se na dostavljenim podacima kao i na izdvojenom vremenu.

Detaljnom proverom u samom sistemu, kao što ste i u prvobitnom mejlu naznačili, jeste da su postojala tri pokušaja ka trgovcu ALIEXPRESS.COM u iznosu od 312.5RSD (2.84USD.)

Sva ova tri pokušaja su odbijena iz razloga što su tada bili prekoračeni limiti za broj transakcija na internetu, ili je u trenutnku plaćanja Vaš internet kanal bio isključen, obzirom da ste napomenuli da preventivno uključite i isključite kanal, te bi savet svakako bio da limiti nešto duže budu uključeni, ukoliko i jeste takva praksa upravljanja limitima.

Ove limite možete definisati kroz mobilnu aplikaciju na putanji Kartice/ odabir MasterCard kartice/ Limiti, gde u trećem segmentu (internet) možete podesiti kako dnevni broj transakcija izvršenih putem interneta(maksimum 50), tako i mesečni broj transakcija (maksimum 100).

Dodatno bih vas obavestila da SMS obaveštenja o Odbijenim kartičnim transakcijama stiže sa jednim danom zakašnjenja, te u Vašem slučaju, kada je obaveštenje stiglo 22.04. nije se odnosilo na plaćanje koje ste vršili tog dana, već na gore pomenuta tri pokušaja plaćanja ka navedenom trgovcu.


Za sva didatna pitanja i nedomice, stojimo Vam na raspolaganju."

Nista narocito ali mislim da tako mogu non-stop da skidaju po 35 dinara,ne naplacuju kada prodje uplata a naplacuju kada je neuspesna sto je opet cudno posto mi je naplacen predmet i poslat pre nego sto su mi poskidali te pare za neuspesnu naplatu tako da mi nije nista jasno.
Ovo se desavalo dok sam bio na poslu i bez interneta znaci radio sam i nisam pokusavao nista da narucujem a ne vidim razlog zasto bi neki prodavac pokusao nesto da naplati?
 
Mislim da se i meni isto desilo. Znači da očekujem ovakav generički odgovor koji mi ništa ne govori što već nisam znao.

Probaću jedino da držim kanal plaćanja internetom otvoren nešto duže nakon uspešne tansakcije, pa da vidim da li će se opet ovako nešto desiti. Ali opet bilo bi lepo da banka crno na belo napiše koliko dugo treba da se drži kanal plaćanja otvoren nakon uspešne transakcije.

Ono što mene buni je što sam mislio da postoji neki handshake kod ovakvih plaćanja. Inicirano -> prihvaćeno -> plaćeno -> potvrđeno plaćanje... nešto tako. A ne probam da okinem plaćanje pa udarim u zid ili ne, i naplatim "pokušaj". A onda banka cenu tog pokušaja prebaci na korisnika (35 dinara). I kako korisnik da ima bilo kakvog uticaja tu? Ograničim broj i iznos transakcija, isključim kanal plaćanja, ne držim novac na računu,.. svaki put meni naplate 35 dinara. Sad se nešto zaglupelo i 3 puta "udarilo u zid" i meni naplatili 75 dinara. Šta mi garantuje da neće sledeći put biti 15 puta? Ili 200 puta? ili 1500 puta?
Meni nije dovoljno to što će mi 24 sata kasnije stići hiljade poruka i videti da su mi sve pare završile kao bankarska provizija.

Prilično sam siguran da nešto ovde nije uskladu sa NBS pravilima.

Kako je kod drugih banaka? Kod njihovih virtuelnih kartica o kojima se pisalo? Da li i tako nešto naplate korisniku ako recimo nemaš dovoljno sredstava?
 
Ja koristim Intesine virt. kartice. Nikad mi se nije desilo (pu pu) da naplati van limita koji si zadao.
 
Ne znam sta da ti kazem meni je uredno naplaceno a posle par dana mi stizu te poruke o neuspelim naplacivanjima i njihovim skidanjima 5/6 puta po 35 dinara.
 
...

Prilično sam siguran da nešto ovde nije uskladu sa NBS pravilima.

Kako je kod drugih banaka? Kod njihovih virtuelnih kartica o kojima se pisalo? Da li i tako nešto naplate korisniku ako recimo nemaš dovoljno sredstava?
I meni se čini da ovako koncipirano-nije u skladu sa pravilima koje je postavila NBS. Ali ipak, bilo bi dobro da znamo da li se to naplaćuje kod drugih banaka.

Ja sam baš zbog toga, sumnjajući na Ali express, obrisao Mobi karticu i ubacio Visu digital vezanu za iRačun. Kartica je stalno aktivna i nije mi se desilo da je Ali pokušao da naknadno naplati bilo koji iznos koji nije u vezi sa konkretnom i realnom kupovinom/transakcijom. Ovo mi se dešavalo samo u Mobi banci... i da, prestalo je kada sam obrisao Mobi karticu sa Alija.
 
Čekam da vidim kako će da izgleda nova aplikacija i nova banka, pa ću odlučiti da li ću ostati i dalje.
 
Epilog mojih "odbijenih" transakcija:

Poštovani,

Razlozi za odbijanje kartične transakcije mogu biti različiti, u vašem slučaju konkretan razlog odbijanja su limiti. Tačnije, limiti za internet plaćanja su bili isključeni ili smanjeni u pogledu dnevnog limita u broju transakcija.

Nakon korigovanja transakcija je uspešno izvršena 03.05.2024. u 09:46h.
Poruke o odbijenim transakcija ne stižu u realnom vremenu, upravo zbog toga ste dobili obaveštenje dan kasnije.
Naknada za odbijenu kartičnu transakciju na inostranom terminalu je
definisana u skladu sa Tarifnikom banke, i njen iznos je 35rsd.

Za sve dodatno, na raspolaganju smo.

Srdačan pozdrav,

Dakle, uključio sam "limit", platio (5 trasakcija), pare su mi skinute, dobio potvrdu od Aliexpressa da je plaćeno, dobio SMS poruku od banke da je plaćeno, isključio sam opciju plaćenja preko interneta. Sutradan je banka rešila da su mi 3 transakcije odbijene poslali su mi SMS i skinuli 75 dinara.

Neću dalje da im pišem. Znam šta se desilo. Zaglupeo im se sistem i trošak su prebacili na mene.

Problem je što sam ih pitao za koje transakcije su mi naplatili 3x35 dinara, a nisu mi odgovorili. Obično kad je odbijena transakcija ona stoji u aplikaciji u delu "odbijene" i tačno znam o čemu se radi i zašta mi je naplaćeno. Sada ništa, a ni podrška izgleda da ne zna više.
Po SMS-u u 9:47h, koji sam dobio nakon uspešne trasnakcije, mogu samo da zaključim da je u pitanju jedna od 17,02€ i da su 3 puta neuspešno probali da mi je odrade i onda jednom uspešno. Izgleda da im to isključivanje Internet kanala plaćanja nije baš sinhronizovano. Sada, kada uključim, sačekam pola sata, pa onda platim nešto, onda sačekam pola sata, pa isključim. User experience mi je ovim totalno srozan.

Kada saberem plus i minus, ne mislim da mi je ovo dovoljan razlog da odmah pređem u drugu banku, ali kod mene imaju "žuti karton".
 
Ја укључим канал и платим, онда сачекам да добијем СМС или да се види у апп и онда искључим канал...
 
Ја укључим канал и платим, онда сачекам да добијем СМС или да се види у апп и онда искључим канал...
Da. I ja isto. Ali eto vidiš nešto nije bilo u redu i iako sam jednom kliknuo "plati", 4 puta je pokušano, a jednom prošlo. Možda sam imao sreće, moglo je duže da traje taj period i da pokušava desetinama puta dok ne prođe.
Problem je izgleda bio između uključivanja i placanja, a ne nakon toga. Kad jednom vidiš u app ili dobiješ SMS to je za poslednji pokušaj koji je na kraju prošao. Ko zna koliko puta pre toga je pokušano a da ne znaš. Misliš da si uključio plaćanje, a ono je izgleda još neko vreme isključeno a da to ne znaš.
 
Jel neko skorije imao problema sa uplatom novca na bankomatu ?
Prosle nedelje, a i danas mi se desilo na dva razlicita bankomata da je uplata nije dostupna.. nebitno dal € ili dinari.
Sa dve razlicite kartice sam probao.. Jel to nesto onemoguceno ili sta se desava ?
 
Jel neko skorije imao problema sa uplatom novca na bankomatu ?
Prosle nedelje, a i danas mi se desilo na dva razlicita bankomata da je uplata nije dostupna.. nebitno dal € ili dinari.
Sa dve razlicite kartice sam probao.. Jel to nesto onemoguceno ili sta se desava ?
Rade uplate. Jedino ako nisu zamenili pune kasete sa uplaćenim novcem pa zato ne radi. Da znaš da je na njima predviđena i uplata pazara pa pravna lica neretko koriste priliku da ih upotrebljavaju mimo radnog vremena i vikendom, te je to još jedan od razloga zašto se kasete prepunjuju.
 
Mobi Banka ne radi sa pravnim licima ;)
 
Koji krš ova banka, nešto mi je hitno potrebno, a Chat ne radi to jest više ne postoji, na twitter-u upućuju na kontakt centar, a kc non-stop zauzet.
 
Koji krš ova banka, nešto mi je hitno potrebno, a Chat ne radi to jest više ne postoji, na twitter-u upućuju na kontakt centar, a kc non-stop zauzet.
Meni radi chat. Probaj preko compa na ebank da se ulogujes ili preko telefona idi na sajt banke pa se tamo uloguj na korisnicko ime i lozinku.
 
Savetujem svima da razmisle dvaput da li žele da zadrže račun u Yettel banci. Pre 10-ak dana sam na bankomatu Yettel (Telenor) banke u Beo Shopping centru htela da sebi uplatim na račun 22000 din pa sam ubacila 11 novčanica od 2000 din. Bankomat mi je bio prepoznao samo 12000 pa sam zato izabrala da odustajem od transakcije, međutim kad mi je ponovo otvorio slot tamo je bilo samo 12000. U prevodu progutao mi 10000. Odgovorili mi iz banke tek juče nakon 10 dana kako nakon njihove provere nema nikakvih anomalija i da se tu slucaj završava! Ako ništa drugo barem ću da objavim gde god budem mogla ovu njihovu sramotu a banku ću naravno promeniti što pre.
 
Savetujem svima da razmisle dvaput da li žele da zadrže račun u Yettel banci. Pre 10-ak dana sam na bankomatu Yettel (Telenor) banke u Beo Shopping centru htela da sebi uplatim na račun 22000 din pa sam ubacila 11 novčanica od 2000 din. Bankomat mi je bio prepoznao samo 12000 pa sam zato izabrala da odustajem od transakcije, međutim kad mi je ponovo otvorio slot tamo je bilo samo 12000. U prevodu progutao mi 10000. Odgovorili mi iz banke tek juče nakon 10 dana kako nakon njihove provere nema nikakvih anomalija i da se tu slucaj završava! Ako ništa drugo barem ću da objavim gde god budem mogla ovu njihovu sramotu a banku ću naravno promeniti što pre.
Ako si dobila pismeni odgovor, uputi pritužbu na rad Mobi banke NBS
Tačka 6, da li se pritužba odnosi na novčani iznos, upišeš 10000 i obrazložiš situaciju. U objektu postoje nadzorne kamere, kasete, odnosno kofere sa novcem bankomata za uplatu i isplatu prate službe obezbeđenja, itd. tako da ta priča ne pije vodu i po službenoj dužnosti moraju da opravdaju svoje navode, u šta čisto sumnjam da hoće.
 
pre par dana sam na bankomatu u beo shoping centru uplatio 10 evra i ubacim jos neke dve novcanice 250 dinara koje su bile zalepljene selotejpom. sto se tice 10 evra dobijem poruku da je izvrsena uplata ali u aplikaciji nisu vidljive za dinare mi je bankomat ispisao da su zadrzane i nisu se pojavile na aplikaciji. 10 evra se pojavilo na aplikaciji sutra pre podne a dinari nisu . kada sam pozvao banku pitao sam sta se desava i dobio odgovor da je neka kaseta za novcanice bila puna i da je doslo do problema da ce kolege proveriti i kako rece momak rucno osloboditi novac koji ce se pojaviti na mom racunu. tako je i bilo veoma prijatan i korektan razgovor .
da ne krivimo odmah banku ljudi svasta ubacuju u bankomate ja gledao kada je stos novcanica stavljen sa sve spajalicom , u novinama ste citali da je bas u bankomatu mobi banke pronadjen metak ...... nije uvek banka kriva krivi su nekada i korisnici . sto se tice novcanica u bankomatu kada se izvade kasete i log bankomata tacno se vidi postoji li neslaganje i koliko je to neslaganje uporedi se sa reklamacijama za taj bankomat i reklamacije se resavaju u najmanjem mogucem roku desava se masina je to zaglupi se pobrljavi ali ako ima visak novca u kaseti banka niti hoce niti sme niti ce rizikovati da za 10.000 dinara rizikuje gubljenje licenci.
u doba korone je meni bankomat druge banke pobrljavio i nije izbacio novac a sa racuna mi je skinut taj iznos prijavio sam i u roku od 24 sata se meni taj iznos vratio na racun , desilo se da u bankomatu nije bilo dovoljno novca za ti isplatu i da se dogodilo da je zabagovao ( oni multi bakomati) .
bankomati imaju odvojene kasete za uplatu isplatu i sumnjive novcanice , lako se pregleda ako se pojavi problem.
 
Drug je uplatio 200e na intezin bankomat koji se nisu pojavili na racunu. Pred praznike sad, dobio je novac drugog radnog dana na racunu. Dakle ostao je bez novca namenjenog za put za praznike. Od banke ni izvin'te. Tako da sve su manje vise u haosu, tj boli ih uvo da gaje dobru poslovnu politiku.
 
Da krenemo da se snimamo pre nego što ubacujemo novac u bankomat?
 
Ili ako ne veruješ tehnologiji, da na starinski način sacekaš ispred šaltera i da sam uplatio ili podignem novac.
 
pre par dana sam na bankomatu u beo shoping centru uplatio 10 evra i ubacim jos neke dve novcanice 250 dinara koje su bile zalepljene selotejpom. sto se tice 10 evra dobijem poruku da je izvrsena uplata ali u aplikaciji nisu vidljive za dinare mi je bankomat ispisao da su zadrzane i nisu se pojavile na aplikaciji. 10 evra se pojavilo na aplikaciji sutra pre podne a dinari nisu . kada sam pozvao banku pitao sam sta se desava i dobio odgovor da je neka kaseta za novcanice bila puna i da je doslo do problema da ce kolege proveriti i kako rece momak rucno osloboditi novac koji ce se pojaviti na mom racunu. tako je i bilo veoma prijatan i korektan razgovor .
da ne krivimo odmah banku ljudi svasta ubacuju u bankomate ja gledao kada je stos novcanica stavljen sa sve spajalicom , u novinama ste citali da je bas u bankomatu mobi banke pronadjen metak ...... nije uvek banka kriva krivi su nekada i korisnici . sto se tice novcanica u bankomatu kada se izvade kasete i log bankomata tacno se vidi postoji li neslaganje i koliko je to neslaganje uporedi se sa reklamacijama za taj bankomat i reklamacije se resavaju u najmanjem mogucem roku desava se masina je to zaglupi se pobrljavi ali ako ima visak novca u kaseti banka niti hoce niti sme niti ce rizikovati da za 10.000 dinara rizikuje gubljenje licenci.
u doba korone je meni bankomat druge banke pobrljavio i nije izbacio novac a sa racuna mi je skinut taj iznos prijavio sam i u roku od 24 sata se meni taj iznos vratio na racun , desilo se da u bankomatu nije bilo dovoljno novca za ti isplatu i da se dogodilo da je zabagovao ( oni multi bakomati) .
bankomati imaju odvojene kasete za uplatu isplatu i sumnjive novcanice , lako se pregleda ako se pojavi problem.
Pogrešno. Banke su isključivo krive i dužne da svoje bankomate održavaju na valjan način. A ne da korisnik mora da se pre korišćenja bankomata moli bogu da sve radi kako treba.

I da je ovo prava država neke banke bi odavno izgubili dozvolu za rad.
 
Pogrešno. Banke su isključivo krive i dužne da svoje bankomate održavaju na valjan način. A ne da korisnik mora da se pre korišćenja bankomata moli bogu da sve radi kako treba.

I da je ovo prava država neke banke bi odavno izgubili dozvolu za rad.
evo ako neko od forumasa radi za NCR moze da napise kako je u svetu jer je podrska odavde iz beograda za bankomate po celom svetu. sto se tice spanije isto je kao i ovde.
 
Nazad
Vrh Dno