I meni se čini da ovako koncipirano-nije u skladu sa pravilima koje je postavila NBS. Ali ipak, bilo bi dobro da znamo da li se to naplaćuje kod drugih banaka....
Prilično sam siguran da nešto ovde nije uskladu sa NBS pravilima.
Kako je kod drugih banaka? Kod njihovih virtuelnih kartica o kojima se pisalo? Da li i tako nešto naplate korisniku ako recimo nemaš dovoljno sredstava?
Poštovani,
Razlozi za odbijanje kartične transakcije mogu biti različiti, u vašem slučaju konkretan razlog odbijanja su limiti. Tačnije, limiti za internet plaćanja su bili isključeni ili smanjeni u pogledu dnevnog limita u broju transakcija.
Nakon korigovanja transakcija je uspešno izvršena 03.05.2024. u 09:46h.
Poruke o odbijenim transakcija ne stižu u realnom vremenu, upravo zbog toga ste dobili obaveštenje dan kasnije.
Naknada za odbijenu kartičnu transakciju na inostranom terminalu je
definisana u skladu sa Tarifnikom banke, i njen iznos je 35rsd.
Za sve dodatno, na raspolaganju smo.
Srdačan pozdrav,
Da. I ja isto. Ali eto vidiš nešto nije bilo u redu i iako sam jednom kliknuo "plati", 4 puta je pokušano, a jednom prošlo. Možda sam imao sreće, moglo je duže da traje taj period i da pokušava desetinama puta dok ne prođe.Ја укључим канал и платим, онда сачекам да добијем СМС или да се види у апп и онда искључим канал...
Rade uplate. Jedino ako nisu zamenili pune kasete sa uplaćenim novcem pa zato ne radi. Da znaš da je na njima predviđena i uplata pazara pa pravna lica neretko koriste priliku da ih upotrebljavaju mimo radnog vremena i vikendom, te je to još jedan od razloga zašto se kasete prepunjuju.Jel neko skorije imao problema sa uplatom novca na bankomatu ?
Prosle nedelje, a i danas mi se desilo na dva razlicita bankomata da je uplata nije dostupna.. nebitno dal € ili dinari.
Sa dve razlicite kartice sam probao.. Jel to nesto onemoguceno ili sta se desava ?
Meni radi chat. Probaj preko compa na ebank da se ulogujes ili preko telefona idi na sajt banke pa se tamo uloguj na korisnicko ime i lozinku.Koji krš ova banka, nešto mi je hitno potrebno, a Chat ne radi to jest više ne postoji, na twitter-u upućuju na kontakt centar, a kc non-stop zauzet.
Ako si dobila pismeni odgovor, uputi pritužbu na rad Mobi banke NBSSavetujem svima da razmisle dvaput da li žele da zadrže račun u Yettel banci. Pre 10-ak dana sam na bankomatu Yettel (Telenor) banke u Beo Shopping centru htela da sebi uplatim na račun 22000 din pa sam ubacila 11 novčanica od 2000 din. Bankomat mi je bio prepoznao samo 12000 pa sam zato izabrala da odustajem od transakcije, međutim kad mi je ponovo otvorio slot tamo je bilo samo 12000. U prevodu progutao mi 10000. Odgovorili mi iz banke tek juče nakon 10 dana kako nakon njihove provere nema nikakvih anomalija i da se tu slucaj završava! Ako ništa drugo barem ću da objavim gde god budem mogla ovu njihovu sramotu a banku ću naravno promeniti što pre.
Pogrešno. Banke su isključivo krive i dužne da svoje bankomate održavaju na valjan način. A ne da korisnik mora da se pre korišćenja bankomata moli bogu da sve radi kako treba.pre par dana sam na bankomatu u beo shoping centru uplatio 10 evra i ubacim jos neke dve novcanice 250 dinara koje su bile zalepljene selotejpom. sto se tice 10 evra dobijem poruku da je izvrsena uplata ali u aplikaciji nisu vidljive za dinare mi je bankomat ispisao da su zadrzane i nisu se pojavile na aplikaciji. 10 evra se pojavilo na aplikaciji sutra pre podne a dinari nisu . kada sam pozvao banku pitao sam sta se desava i dobio odgovor da je neka kaseta za novcanice bila puna i da je doslo do problema da ce kolege proveriti i kako rece momak rucno osloboditi novac koji ce se pojaviti na mom racunu. tako je i bilo veoma prijatan i korektan razgovor .
da ne krivimo odmah banku ljudi svasta ubacuju u bankomate ja gledao kada je stos novcanica stavljen sa sve spajalicom , u novinama ste citali da je bas u bankomatu mobi banke pronadjen metak ...... nije uvek banka kriva krivi su nekada i korisnici . sto se tice novcanica u bankomatu kada se izvade kasete i log bankomata tacno se vidi postoji li neslaganje i koliko je to neslaganje uporedi se sa reklamacijama za taj bankomat i reklamacije se resavaju u najmanjem mogucem roku desava se masina je to zaglupi se pobrljavi ali ako ima visak novca u kaseti banka niti hoce niti sme niti ce rizikovati da za 10.000 dinara rizikuje gubljenje licenci.
u doba korone je meni bankomat druge banke pobrljavio i nije izbacio novac a sa racuna mi je skinut taj iznos prijavio sam i u roku od 24 sata se meni taj iznos vratio na racun , desilo se da u bankomatu nije bilo dovoljno novca za ti isplatu i da se dogodilo da je zabagovao ( oni multi bakomati) .
bankomati imaju odvojene kasete za uplatu isplatu i sumnjive novcanice , lako se pregleda ako se pojavi problem.
evo ako neko od forumasa radi za NCR moze da napise kako je u svetu jer je podrska odavde iz beograda za bankomate po celom svetu. sto se tice spanije isto je kao i ovde.Pogrešno. Banke su isključivo krive i dužne da svoje bankomate održavaju na valjan način. A ne da korisnik mora da se pre korišćenja bankomata moli bogu da sve radi kako treba.
I da je ovo prava država neke banke bi odavno izgubili dozvolu za rad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari