Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Ok da pokušamo da pojednostavimo priču- može li bilo ko ko nema nikakvu uslugu kod Yettela da potvrdi da je primio benefit od 500 rad na račun ?
Bilo je već to pitanje i niko se nije javio, pa zato i pišem o tome, pogotovu što su neki odustali od potpisivanja benefit izjave, smatrajući da nemaju šansu da dobiju. @Pera-kojot prvo nije potpisao, pa onda ipak jeste nakon što sam ja naveo da znam primere još nekih koji jesu. Ne znam sad kad mu leže plata, ali svakako računam da će uskoro moći da nam javi da li je dobio. @s5p je isto dobio kontradiktorne informacije iz kontakt centra i prodavnice, ali nije nam na kraju napisao da li je potpisao.

Mogu da potvrdim.
Baš se odnosi na aktuelnu promociju? Pitam, pošto znam da ti imaš Bank MAX odavno. Za ranije promocije svakako jeste potvrđeno (iako je isto uvek bila priča da mora nešto da se ima u Yettelu), ali za aktuelnu zbog kontradiktornih informacija postoje sumnje. Ili su možda i u tvoje vreme bili isti uslovi? Aktuelna je benefit izjava iz ove poruke.
 
Ja sam danas isao da pitam za tu promociju, ne mogu da je dobijem jer sam samoinicijalno presao na max paket u aplikaciji, trebao sam preko njihovog bankara u radnji ili tako nesto, pokazao mi je na laptopu da mu sistem ne dozvoljava da mi se dodijeli tako da ***. I plata je legla u medjuvremenu
 
Bilo je već to pitanje i niko se nije javio, pa zato i pišem o tome, pogotovu što su neki odustali od potpisivanja benefit izjave, smatrajući da nemaju šansu da dobiju. @Pera-kojot prvo nije potpisao, pa onda ipak jeste nakon što sam ja naveo da znam primere još nekih koji jesu. Ne znam sad kad mu leže plata, ali svakako računam da će uskoro moći da nam javi da li je dobio. @s5p je isto dobio kontradiktorne informacije iz kontakt centra i prodavnice, ali nije nam na kraju napisao da li je potpisao.


Baš se odnosi na aktuelnu promociju? Pitam, pošto znam da ti imaš Bank MAX odavno. Za ranije promocije svakako jeste potvrđeno (iako je isto uvek bila priča da mora nešto da se ima u Yettelu), ali za aktuelnu zbog kontradiktornih informacija postoje sumnje. Ili su možda i u tvoje vreme bili isti uslovi? Aktuelna je benefit izjava iz ove poruke.
Isto je bilo i ranije iako je iznos bio manji (400 dinara mesečno).
 
Bilo je već to pitanje i niko se nije javio, pa zato i pišem o tome, pogotovu što su neki odustali od potpisivanja benefit izjave, smatrajući da nemaju šansu da dobiju. @Pera-kojot prvo nije potpisao, pa onda ipak jeste nakon što sam ja naveo da znam primere još nekih koji jesu. Ne znam sad kad mu leže plata, ali svakako računam da će uskoro moći da nam javi da li je dobio. @s5p je isto dobio kontradiktorne informacije iz kontakt centra i prodavnice, ali nije nam na kraju napisao da li je potpisao.


Baš se odnosi na aktuelnu promociju? Pitam, pošto znam da ti imaš Bank MAX odavno. Za ranije promocije svakako jeste potvrđeno (iako je isto uvek bila priča da mora nešto da se ima u Yettelu), ali za aktuelnu zbog kontradiktornih informacija postoje sumnje. Ili su možda i u tvoje vreme bili isti uslovi? Aktuelna je benefit izjava iz ove poruke.
Nisam aplicirao , niti potpisao. Uslov im je da budem yettel korisnik, bilo cega.
S tim da ja nisam njihov korisnik za nijednu uslugu, nemam pravo. Nisam se dalje interesovao...
 
Ja sam danas isao da pitam za tu promociju, ne mogu da je dobijem jer sam samoinicijalno presao na max paket u aplikaciji, trebao sam preko njihovog bankara u radnji ili tako nesto, pokazao mi je na laptopu da mu sistem ne dozvoljava da mi se dodijeli tako da ***. I plata je legla u medjuvremenu
E, svašta stvarno, znači prave sad frku i oko toga. Pera-kojot je 3. marta napisao da je neki dan ranije prešao preko aplikacije, a onda je 5. marta javio da je tog dana bez problema potpisao benefit izjavu, i to u poslovnici bez bankarskog savetnika. To je iskustvo u potpunosti suprotnom sa tvojim, a on čak ni nema uslugu u Yettelu. Ostaje pitanje da li će mu biti uplaćeno, ali svakako je suština da je sistem dozvolio prijavu. Nije, doduše, isključeno da su nešto u međuvremenu menjali, pa da blokiraju nove naknadne izjave, tj. da je zahtevani redoslev izjava, pa promena paketa. Moglo bi se ipak reći da to nije baš u duhu promocije, jer je ideja da se privuku novi korisnici, što u suštini isključuje vas koji ste već prešli iz nekog drugog razloga.

Isto je bilo i ranije iako je iznos bio manji (400 dinara mesečno).
Da, da, to je druga promocija. Za te ranije nije sporno da je moglo, iako se pominjao isti uslov. Ja sam čak čuo da su nekima to i automatski puštali. Znači osoba prebaci platu kako bi prešla na Progresiv 5+, a onda joj tih 400 din iznenadno legne, po ko zna kom principu, jer uslugu u Yettelu nema. Kod ove aktuelne je baš zapelo po tom pitanju, pa otud diskusija i nesuglasice.

Nisam aplicirao , niti potpisao. Uslov im je da budem yettel korisnik, bilo cega.
S tim da ja nisam njihov korisnik za nijednu uslugu, nemam pravo. Nisam se dalje interesovao...
Jasno, hvala na potvrdi. Znači tebe su baš obeshrabrili, a ostaje da vidimo da li opravdano...
 
Iskreno, bolje im je da zaj... te promocije i ponude kurs sa 1 RSD razlike između prodajnog i kupovnog u menjačnici. Mislim da bi svi to više cenili nego ovo.

Meni je od februara 2024. kad sam krenuo da koristim tadašnji Progresiv 5+ sa prijemom zarade, stizalo tih 400 din x 6 meseci, bez da sam se prijavljivao za to i bez da sam imao bilo šta sa Yettel mobilnim operaterom (postpaid u Yettelu je bio uslov). Na moje pitanje da nije greška, bili su u fazonu ćuti i uživaj...
 
Не ради плаћање преко сајта, ово је хорор.
 
Preuzimanje izvoda nije moguće preko Yettel Bank eBanking-a, već samo preko mBanking-a?
 
Нови сајт, тражи ауторизацију преко апликације, али на апликацији се ништа не појављује. Време је да се отерају све стране банке, прошле године су оствариле чист профит од 1.1 милијарду евра. Рајфајзен на првом месту са 250 милиона.
 
Danas me zove njihova ljubazna devojka, radi anketu o aplikaciji. Razgovor se snimao, kaže. Rekao sam joj sve što mislim, i ona mi je potvrdila da aplikacija nije dovršena. Ako nije dovršena posle 9 meseci, ne znam kad će da bidne. A i sa tim anketama je trebalo ranije. naravno, devojka koja me je zvala je vrlo profesionalna, ljubazno smo se ispričali i znam da ona ni o čemu ne odlučuje.
 
E, svašta stvarno, znači prave sad frku i oko toga. Pera-kojot je 3. marta napisao da je neki dan ranije prešao preko aplikacije, a onda je 5. marta javio da je tog dana bez problema potpisao benefit izjavu, i to u poslovnici bez bankarskog savetnika. To je iskustvo u potpunosti suprotnom sa tvojim, a on čak ni nema uslugu u Yettelu. Ostaje pitanje da li će mu biti uplaćeno, ali svakako je suština da je sistem dozvolio prijavu. Nije, doduše, isključeno da su nešto u međuvremenu menjali, pa da blokiraju nove naknadne izjave, tj. da je zahtevani redoslev izjava, pa promena paketa. Moglo bi se ipak reći da to nije baš u duhu promocije, jer je ideja da se privuku novi korisnici, što u suštini isključuje vas koji ste već prešli iz nekog drugog razloga.


Da, da, to je druga promocija. Za te ranije nije sporno da je moglo, iako se pominjao isti uslov. Ja sam čak čuo da su nekima to i automatski puštali. Znači osoba prebaci platu kako bi prešla na Progresiv 5+, a onda joj tih 400 din iznenadno legne, po ko zna kom principu, jer uslugu u Yettelu nema. Kod ove aktuelne je baš zapelo po tom pitanju, pa otud diskusija i nesuglasice.


Jasno, hvala na potvrdi. Znači tebe su baš obeshrabrili, a ostaje da vidimo da li opravdano...
Ja sam bio danas u poslovnici u St.Pazovi , za benefit izjavu mogu samo novi korisnici koji koriste Yettel postpaid, a ja sam stari korisnik koji ima njihov kućni internet i postpaid i leže mi plata ali ne mogu da dobijem , takođe mi je to rečeno i na četu banke u aplikaciji.
 
Dobro, kod tebe je jasna stvar, nemaju više šta da dobiju od tebe, čak ni platu. Benefit je samo za nove korisnike paketa Bank MAX, to i nije sporno. Neophodnost postpejda ostaje upitna, mada danas mi je baš jedan član privatno javio da je bio u prodavnici i da su mu tu rekli da odskora više ne prihvataju one koji nemaju ugovor sa Yettelom, a ranije su rutinski prihvatali sve. To je već vrlo konkretna informacija, jer je u njoj sadržano i to da je ranije bilo šareno, a da su sad izgleda pooštrili. Ako je stvarno tako, onda je priča nadalje rešena, pa ništa neće značiti ni informacija da su onima koji su dosad potpisali (Pera-kojot ili moje društvo) legle uplate, ako uopšte i do toga dođe. U svakom slučaju, makar će jedna osoba koju znam (MTS-ov korisnik, inače) ispuniti sve uslove bez prenosa plate do kraja marta (samostalna uplata od makar 35k i makar pet kartičnih transakcija), pa ću moći da javim da li je leglo šta.
 
Nisam baš u toku za šta je obavezan postpejd? Ja sam početkom marta otvorio Bank Max a nisam korisnik Yettela
 
Aktuelna je "skrivena" promocija u okviru koje 10 meseci daju po 500 din novim korisnicima paketa Bank MAX. Ko prenosi platu, to mu je jedina razlika, da li će dobiti tih 5k ako je potpisao benefit izjavu ili ne ako nije. Ko ne prenosi, tri meseca dobija bezuslovno besplatno održavanje (to je ujedno i aktuelna javna promocija), a za dodatnih sedam meseci besplatnog održavanja i tih deset nagrada po 500 din mora da ima uplate po drugom osnovu u minimalnom iznosu od 35k, kao i minimum pet transakcija debitnom karticom svakog meseca. Ovde možeš videti kako izgleda benefit izjava koja se potpisuje u Yettelovoj prodavnici. U njoj se ne pominje da je potrebno imati postpejd paket, pa je to kamen spoticanja. Neki su je potpisali i bez toga (mada ostaje da vidimo da li će dobiti nagrade), a neki nisu jer im je rečeno da ne mogu.
 
Mislio sam da vas ne zbunjujem al evo da dodam da se ta identična promocija trenutno nudi velikim kompanijama za njihove zaposlene (bar su ponudili ovoj u kojoj ja radim, a verujem da nismo jedini). Uplata od 5000 ako se prebaci plata bez ikakvih drugih uslova. Ja ih pitao da mi daju 5k iako sam prešao još prošle godine u yettel banku, al nažalost ne može 😀
 
Jel stigao nekome EPSov račun na klik, koliko znam stiže svakog 20. u mesecu ili grešim?
 
Jugoistok, juče.
 
I meni je juče stigao (Bg).
Pošto do sada nisam koristio ovu opciju na klik, koliko dugo račun ostaje vidljiv tj koliko vremena imam za plaćanje od trenutka pojave računa?
Ako je taj rok kratak (24h) da li mogu nekako da ga sačuvam za kasnije ili on trajno nestaje?
 
Da li neko ima iskustva sa tim povoljnim kursom koji daju za kupovinu evra iznad određenog iznosa ( 5000 EUR je minimum ) ?

Npr jutros sam video da menjači traže 117.5 a srednji je 117.22.

Koliko se taj njihov kurs razlikuje od srednjeg po vašem iskustvu ?
 
Kada sam prošle god trazio povoljniji kurs, bili su nasto skuplji nego prosečna gradska menjačnica, možda oko 0,2 rsd u odnosu na prodajni u menjačnicana.
 
Meni su prošle godine dali skoro srednji kurs, mislim samo 0.1 više od srednjeg za kupovinu eur, zavisi i od količine koju menjaš.
Ništa te ne košta da probaš, napiši im poruku na chatu ili ih okreni, pa ti kad ti odobre ni ne moraš da iskoristiš ako ti ne odgovara.

Ne zaboravi da ti što odobravaju kurs rade po nekom standardnom radnom vremenu, pa ti ne vredi posle 4 popodne da tražiš jer iako će ti se javiti podrška oni sami nemaju ovlašćenja da ti nude povoljni kurs
 
Poslednja izmena:
Pre par nedelja dali 117.4 (srednji bio 117.1)
 
Nazad
Vrh Dno