Bilo je već to pitanje i niko se nije javio, pa zato i pišem o tome, pogotovu što su neki odustali od potpisivanja benefit izjave, smatrajući da nemaju šansu da dobiju. @Pera-kojot prvo nije potpisao, pa onda ipak jeste nakon što sam ja naveo da znam primere još nekih koji jesu. Ne znam sad kad mu leže plata, ali svakako računam da će uskoro moći da nam javi da li je dobio. @s5p je isto dobio kontradiktorne informacije iz kontakt centra i prodavnice, ali nije nam na kraju napisao da li je potpisao.Ok da pokušamo da pojednostavimo priču- može li bilo ko ko nema nikakvu uslugu kod Yettela da potvrdi da je primio benefit od 500 rad na račun ?
Baš se odnosi na aktuelnu promociju? Pitam, pošto znam da ti imaš Bank MAX odavno. Za ranije promocije svakako jeste potvrđeno (iako je isto uvek bila priča da mora nešto da se ima u Yettelu), ali za aktuelnu zbog kontradiktornih informacija postoje sumnje. Ili su možda i u tvoje vreme bili isti uslovi? Aktuelna je benefit izjava iz ove poruke.Mogu da potvrdim.
Isto je bilo i ranije iako je iznos bio manji (400 dinara mesečno).Bilo je već to pitanje i niko se nije javio, pa zato i pišem o tome, pogotovu što su neki odustali od potpisivanja benefit izjave, smatrajući da nemaju šansu da dobiju. @Pera-kojot prvo nije potpisao, pa onda ipak jeste nakon što sam ja naveo da znam primere još nekih koji jesu. Ne znam sad kad mu leže plata, ali svakako računam da će uskoro moći da nam javi da li je dobio. @s5p je isto dobio kontradiktorne informacije iz kontakt centra i prodavnice, ali nije nam na kraju napisao da li je potpisao.
Baš se odnosi na aktuelnu promociju? Pitam, pošto znam da ti imaš Bank MAX odavno. Za ranije promocije svakako jeste potvrđeno (iako je isto uvek bila priča da mora nešto da se ima u Yettelu), ali za aktuelnu zbog kontradiktornih informacija postoje sumnje. Ili su možda i u tvoje vreme bili isti uslovi? Aktuelna je benefit izjava iz ove poruke.
Nisam aplicirao , niti potpisao. Uslov im je da budem yettel korisnik, bilo cega.Bilo je već to pitanje i niko se nije javio, pa zato i pišem o tome, pogotovu što su neki odustali od potpisivanja benefit izjave, smatrajući da nemaju šansu da dobiju. @Pera-kojot prvo nije potpisao, pa onda ipak jeste nakon što sam ja naveo da znam primere još nekih koji jesu. Ne znam sad kad mu leže plata, ali svakako računam da će uskoro moći da nam javi da li je dobio. @s5p je isto dobio kontradiktorne informacije iz kontakt centra i prodavnice, ali nije nam na kraju napisao da li je potpisao.
Baš se odnosi na aktuelnu promociju? Pitam, pošto znam da ti imaš Bank MAX odavno. Za ranije promocije svakako jeste potvrđeno (iako je isto uvek bila priča da mora nešto da se ima u Yettelu), ali za aktuelnu zbog kontradiktornih informacija postoje sumnje. Ili su možda i u tvoje vreme bili isti uslovi? Aktuelna je benefit izjava iz ove poruke.
E, svašta stvarno, znači prave sad frku i oko toga. Pera-kojot je 3. marta napisao da je neki dan ranije prešao preko aplikacije, a onda je 5. marta javio da je tog dana bez problema potpisao benefit izjavu, i to u poslovnici bez bankarskog savetnika. To je iskustvo u potpunosti suprotnom sa tvojim, a on čak ni nema uslugu u Yettelu. Ostaje pitanje da li će mu biti uplaćeno, ali svakako je suština da je sistem dozvolio prijavu. Nije, doduše, isključeno da su nešto u međuvremenu menjali, pa da blokiraju nove naknadne izjave, tj. da je zahtevani redoslev izjava, pa promena paketa. Moglo bi se ipak reći da to nije baš u duhu promocije, jer je ideja da se privuku novi korisnici, što u suštini isključuje vas koji ste već prešli iz nekog drugog razloga.Ja sam danas isao da pitam za tu promociju, ne mogu da je dobijem jer sam samoinicijalno presao na max paket u aplikaciji, trebao sam preko njihovog bankara u radnji ili tako nesto, pokazao mi je na laptopu da mu sistem ne dozvoljava da mi se dodijeli tako da ***. I plata je legla u medjuvremenu
Da, da, to je druga promocija. Za te ranije nije sporno da je moglo, iako se pominjao isti uslov. Ja sam čak čuo da su nekima to i automatski puštali. Znači osoba prebaci platu kako bi prešla na Progresiv 5+, a onda joj tih 400 din iznenadno legne, po ko zna kom principu, jer uslugu u Yettelu nema. Kod ove aktuelne je baš zapelo po tom pitanju, pa otud diskusija i nesuglasice.Isto je bilo i ranije iako je iznos bio manji (400 dinara mesečno).
Jasno, hvala na potvrdi. Znači tebe su baš obeshrabrili, a ostaje da vidimo da li opravdano...Nisam aplicirao , niti potpisao. Uslov im je da budem yettel korisnik, bilo cega.
S tim da ja nisam njihov korisnik za nijednu uslugu, nemam pravo. Nisam se dalje interesovao...
Не ради плаћање преко сајта, ово је хорор.
Ostale bi 3, 4 banke onda 😂Време је да се отерају све стране банке
Ja sam bio danas u poslovnici u St.Pazovi , za benefit izjavu mogu samo novi korisnici koji koriste Yettel postpaid, a ja sam stari korisnik koji ima njihov kućni internet i postpaid i leže mi plata ali ne mogu da dobijem , takođe mi je to rečeno i na četu banke u aplikaciji.E, svašta stvarno, znači prave sad frku i oko toga. Pera-kojot je 3. marta napisao da je neki dan ranije prešao preko aplikacije, a onda je 5. marta javio da je tog dana bez problema potpisao benefit izjavu, i to u poslovnici bez bankarskog savetnika. To je iskustvo u potpunosti suprotnom sa tvojim, a on čak ni nema uslugu u Yettelu. Ostaje pitanje da li će mu biti uplaćeno, ali svakako je suština da je sistem dozvolio prijavu. Nije, doduše, isključeno da su nešto u međuvremenu menjali, pa da blokiraju nove naknadne izjave, tj. da je zahtevani redoslev izjava, pa promena paketa. Moglo bi se ipak reći da to nije baš u duhu promocije, jer je ideja da se privuku novi korisnici, što u suštini isključuje vas koji ste već prešli iz nekog drugog razloga.
Da, da, to je druga promocija. Za te ranije nije sporno da je moglo, iako se pominjao isti uslov. Ja sam čak čuo da su nekima to i automatski puštali. Znači osoba prebaci platu kako bi prešla na Progresiv 5+, a onda joj tih 400 din iznenadno legne, po ko zna kom principu, jer uslugu u Yettelu nema. Kod ove aktuelne je baš zapelo po tom pitanju, pa otud diskusija i nesuglasice.
Jasno, hvala na potvrdi. Znači tebe su baš obeshrabrili, a ostaje da vidimo da li opravdano...
Ima vremensko ograničenje do datuma dospeća. Ranije je bilo do kraja kliringa (18h), a sada, čini mi se, ostaje duže, ali ne drži me za reč.Da li mogu nekako da ga sačuvam za kasnije ili on trajno nestaje?
Definitivno nestane, jedino što su Yettel trajni nalozi datirani na poslednji u mesecu, inače se svi brišu.Ne nestane ni kad prođe datum dospeća?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari