Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Mozda ovo drugo, meni je isticala licna skoro i radila je normalno aplikacija...
 
Meni yettel bank app nova jednostavno ne radi, ukucam broj mobilnog i 4 zadnje cifre JMBG i ono nastavi ostaje sivo , ne da mi da potvrdim.
Nešto se mislim , uskoro mi ističe lična pa moram da je obnovim ili je do androida 15 koji je beta pa možda app ne podržava u nekom smislu beta OS?!
Kao treca opcija je moguce da ti sistem ne vidi tacan JMBG (pogresno upisan, nije upisan, ...). Zovni njihov call centar i raspitaj se ili skokni do Yettel banke, ako ti je blizu.
 
Nemojte mnogo da očekujete, jer isti ljudi koji su "unapređivali" stari sistem i aplikaciju, isto "unapređuju" i novi.
 
Meni yettel bank app nova jednostavno ne radi, ukucam broj mobilnog i 4 zadnje cifre JMBG i ono nastavi ostaje sivo , ne da mi da potvrdim.
Nešto se mislim , uskoro mi ističe lična pa moram da je obnovim ili je do androida 15 koji je beta pa možda app ne podržava u nekom smislu beta OS?!
Pretpostavljam da si probao force close, clear data, pa da opet pokušaš?
 
Jesam i neće.

Ali da mi nije JMBG u sistemu onda ne bii ni poslali otp na sms..
Svasta je moguce.

Ono sto mozes u medjuvremenu da probas jeste da se ulogujes na nekom drugom pametnom telefonu, ako ga imas, cisto da otklonis sumnju da je do trenutne verzije operativnog sistema koji koristis na trenutnom mobilnom.
 
U novoj aplikaciji se transakcije kreditnom karticom uopšte ne vide dok se ne proknjiže nakon par dana. Takođe, transakcija kešbeka uopšte nije vidljiva.

Nego, interesantno da je kešbek na pumpi u Srbiji ispao u dinarima i malo veći od 5% u odnosu na originalni iznos kupovine u dinarima. Po podacima iz stare aplikacije, kešbek koji se vrši u evrima se u dinare konvertuje po prodajnom, a ne kupovnom kursu, verovatno jer se vodi kao povrat sredstava, a ne uplata, tako da je to ipak nešto povoljnije.
 
Svasta je moguce.

Ono sto mozes u medjuvremenu da probas jeste da se ulogujes na nekom drugom pametnom telefonu, ako ga imas, cisto da otklonis sumnju da je do trenutne verzije operativnog sistema koji koristis na trenutnom mobilnom.
Hvala na savetu sad isprobao na S20+ android 13 lepo sve radi.
Znači da nije app pisana za beta OS sa pixela , A15
 
Da nisi slučajno blokirao upotrebu kartice kroz aplikaciju? Ili se možda greškom desilo sada u prelasku na novu aplikaciju?
Nisam ja plaćao preko. Čitam ovde ljudi se žale, pa imam takav utisak. Ja čekam svoju karticu već 20 dana. Očekujem da bude zlatna.
 
Malo glupo pitanje, da li ova banka izdaje čekove? 😄 Progresiv 5+ paket.

Kakva je procedura? Ili to Y banka banka ne nudi?
 
Stigao mi račun na klik za struju, pokušao preko nove aplikacije, ali bez uspeha, nisam znao da ne može.
 
Neće, platio preko stare aplikacije.
 
Ја сам почетком месеца платио 3 рачуна на клик из нове апп.
 
Novu App imam za ukras, odnosno zbog potencijalnih obaveštenja, koja će valjda biti uvedena za našeg veka. Ako novi web ne bude odgovarao mojim potrebama, selidba mi ne gine. Već istražujem gde bi to potencijalno moglo da bude, mada znam da izbor nije nešto predivan.
 
Да ли су се појавили лимити по каналима у новој апликацији? Да је инсталирам поново .... ( да јој дам шансу :) )
 
Sudeći po tome šta im piše na sajtu, upravljanje limitima bi trebalo da dođe u paketu sa push notifikacijama i logovanjem u web aplikaciju. A s obzirom na to da za manje od 10 dana počinje naplata SMS-ova, rekao bih da će ove ili sledeće nedelje ponovo pasti neko ažuriranje.

Elem, da li je neko od vas otvarao račun uz opciju slanja ugovora na kućnu adresu, čisto me interesuje vremenski interval - koliko je prošlo od popunjavanja podataka do slanja ugovora, a potom i do aktivacije računa. I da li to utiče na čekanje kartice, tj. da li se izrada kartice inicira popunjavanjem podataka na sajtu ili tek posle potpisa ugovora.
 
Koji će to haos da bude... Umesto da su pustili u avgustu obaveštenja na test... Jok, neki Goran iz IT prvo mora da se vrati sa letovanja...
 
Sudeći po tome šta im piše na sajtu, upravljanje limitima bi trebalo da dođe u paketu sa push notifikacijama i logovanjem u web aplikaciju. A s obzirom na to da za manje od 10 dana počinje naplata SMS-ova, rekao bih da će ove ili sledeće nedelje ponovo pasti neko ažuriranje.

Elem, da li je neko od vas otvarao račun uz opciju slanja ugovora na kućnu adresu, čisto me interesuje vremenski interval - koliko je prošlo od popunjavanja podataka do slanja ugovora, a potom i do aktivacije računa. I da li to utiče na čekanje kartice, tj. da li se izrada kartice inicira popunjavanjem podataka na sajtu ili tek posle potpisa ugovora.
Izrada kartica kod Yettel banke se pokreće tek pošto Yettel banka dobije svu potrebnu potpisanu dokumentaciju.

Naoružajte se strpljenjem, jer na Balkanu ništa ne ide glatko.
 
Ја сам почетком месеца платио 3 рачуна на клик из нове апп.

Racune na klik placam sa računa kreditne kartice. Nisam video tu opciju u novoj aplikaciji. Samo sa tekućeg računa. Dosta bagova ima nova aplikacija. Poslednjih dana uopšte ne može da otvori transakcije priliva na tekući račun. Takođe, transankcije kreditnom karticom su od početka prikazane jako loše. Nigde se ne vidi ime prodavca, kao kod debitne kartice, nego se umesto toga kod svake transakcije prikazuje vaše ime. Takođe, kao što sam već pominjao, nijedna transankcija kreditnom karticom se ne vidi pre knjiženja, a transakcija kešbeka na kreditnu karticu se uopšte ne vidi. Kod knjiženja mnogih transakcija u inostranstvu piše "Google Pay podizanje gotovine" umesto plaćanje na POS terminalu. Dosta sve to brljavo i musavo deluje...
 
Novu App imam za ukras, odnosno zbog potencijalnih obaveštenja, koja će valjda biti uvedena za našeg veka. Ako novi web ne bude odgovarao mojim potrebama, selidba mi ne gine. Već istražujem gde bi to potencijalno moglo da bude, mada znam da izbor nije nešto predivan.
Sudeći po tome šta im piše na sajtu, upravljanje limitima bi trebalo da dođe u paketu sa push notifikacijama i logovanjem u web aplikaciju. A s obzirom na to da za manje od 10 dana počinje naplata SMS-ova, rekao bih da će ove ili sledeće nedelje ponovo pasti neko ažuriranje.

Juče sam baš pričao sa operaterom jedno 10-ak minuta i ne očekujte mnogo od tih PUSH notifikacija ni u novoj APP!

Biće vidljive jedino i samo kada se uđe i otvori mobilna aplikacija... što je bezveze, jer kod Raiffeizen banke te push notifikacije rade baš onako kako treba i kako se očekuje, a to je da posle svakog odliva ili priliva tebi se na ekranu pojavi notifikacija o transakciji, što je super i što u potpunosti zamenjuje sms!

A ovi iz Yettel banke opalili po SMS-u ni manje ni više nego 6 dinara, kao da nisu deo Yettel grupacije i sms poruke im idu preko stelita! :(
 
Poslednja izmena:
Sto neko rece, da ce zaista raditi kako treba do sad bi ih vec uveli, barem dok je aplikacija jos uvek "test"... Nema od tog posla nista.
 
Juče sam baš pričao sa operaterom jedno 10-ak minuta i ne očekujte mnogo od tih PUSH notifikacija ni u novoj APP!

Biće vidljive jedino i samo kada se uđe i otvori mobilna aplikacija... što je bezveze, jer kod Raiffeizen banke te push notifikacije rade baš onako kako treba i kako se očekuje, a to je da posle svakog odliva ili priliva tebi se na ekranu pojavi notifikacija o transakciji, što je super i što u potpunosti zamenjuje sms!

A ovi iz Yettel banke opalili po SMS-u ni manje ni više nego 6 dinara, kao da nisu deo Yettel grupacije i sms poruke im idu preko stelita! :(
Onda mi jedino ostaje da kuriru tutnem 200 dinara za kafu i da mu kažem da vrati ugovor u Beograd. Koja je uopšte poenta tih push notifikacija ako neće biti klasične notifikacije?

Taman sam se ponadao da će možda uspsti da ulože napor i da se vrate na dobar kolosek, ali vidim da od "prve srpske mobilne banke" ipak i dalje ćorak.
 
Slabo ja verujem tim operaterima. Pa niko neće da otvara nonstop aplikaciju banke. Uostalom, neka vide od Yettel kolega, Yetel aplikacija itekako može da šalje obaveštenja.
 
Korisnicka podrska nije znala da vam kaze kad pustaju GPay i Apple Pay, a zna da li ce i kako ce da rade push notifikacije.

Znace se kako radi kad izadje taj update, sve ostalo je beskorisno.
 
Jel ce biti povecana slova u update app, ova trentuno su najsitnija od 200 app koje imam , zalio im se , dobio odgovor povecajte u telefonu, he, pa reko povecana su na max, i onda morao da im posaljem slike od MOBI Bank gde su slova i brojevi najveci od svih app i sve se lepo vidi , i njihovih minijaturnih u yettel bank.
 
Ljudi jedno pitanje koje malo ne pripada ovoj tebi,ali ima i sa njom veze.
Naime,sad u ponedeljak sam hteo podici 60000 din sa yettel master karticom na bankomatu adiko banke (imam podizanja na drugim bankomatima bez provizije).
Njihov automat me 2 puta odbio (pisalo i na ekranu),posle sam te pare podigao uredno na intesa bankomatu,ali kad sam pogledao u yettel bank app,oni mi zaduzili i jednu transakciju od 60000 na adiku i jednu regularnu na intesi.
Jel realno da se u ovoj zemlji i to desava?
Zvao odmah i moju i adiko banku.
Ovi iz adika rekli da tek otvaraju bankomat pocetkom meseca i da tad mogu proveriti jel ima visak para,uzas.
Da li je realno da 500 evra neko mora cekati vise od pola meseca,da nema druga brza opcija?
Pri tom trebam toliko biti u neizvesnosti?
Kakva neozbiljnost i propust.
 
Nije normalno ali je tako. Moras izvrsiti pritisak kako god. Ako budes cekao da oni rese potrajace
 
Nazad
Vrh Dno