Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Ja sam presao sa lite na 5+ racun (prebacio celu platu) i imam pripejd broj u telenoru/yettel a nisam dobio tih 400 dinara
 
Koliko sam razumeo, bankar u Yettel radnji mora da pribeleži zainteresovanost za Pravi par pa tek onda teče rok od 60 dana za uplatu prve zarade.
 
mjok, mene niko nista nije pitao, samo legose pare danas....
imam 063 broj ali je u globaltel mrezi, a deo plate jesam prebacio...
 
Da li u novoj Android aplikaciji postoji mogucnost podesavanja limita po kartici , Omoguici-onemoguci uplata na bankomatu , internet placanje i tako te stvari? Ne mogu nikako to da pronadjem
 
Još uvek ne, rekli su da će biti do kraja leta
 
Stara aplikacija. Da li je neko imao problem da u ručno popunjenom nalogu za plaćanje, u polju svrha plaćanja, ne prihvata "-" uz poruku da nisu dozvoljeni specijalni karakteri, a kada obrišem crticu, ne mogu više da kliknem na plati?
Ako obrišem celu svrhu plaćanja, mogu da kliknem na plati, ali kaže "polje je obavezno", a šta god da upišem, ne mogu više da kliknem na plati.

Poznat problem ili se nešto zaglupelo kod mene?
 
Stara aplikacija. Da li je neko imao problem da u ručno popunjenom nalogu za plaćanje, u polju svrha plaćanja, ne prihvata "-" uz poruku da nisu dozvoljeni specijalni karakteri, a kada obrišem crticu, ne mogu više da kliknem na plati?
Ako obrišem celu svrhu plaćanja, mogu da kliknem na plati, ali kaže "polje je obavezno", a šta god da upišem, ne mogu više da kliknem na plati.

Poznat problem ili se nešto zaglupelo kod mene?
Ma to je kod mene već uobičajena "procedura". Nalog za plaćanje se mora popuniti bez greške i onda ide glatko. Ako slučajno nešto pogrešim, pa ispravim, ili zelim nešto da menjam, bez obzira što je sve pravilno popunjeno, cela ta stranica se zaglupi, ne reaguje na dugme "plati". pa moram da izađem iz tog dela i ponovo na " plaćanja" "plati osobi", pa redom, trudeći se da sve bude bez grešaka i ispravljanja. Onda radi normalno.
 
Stara aplikacija. Da li je neko imao problem da u ručno popunjenom nalogu za plaćanje, u polju svrha plaćanja, ne prihvata "-" uz poruku da nisu dozvoljeni specijalni karakteri, a kada obrišem crticu, ne mogu više da kliknem na plati?
Ako obrišem celu svrhu plaćanja, mogu da kliknem na plati, ali kaže "polje je obavezno", a šta god da upišem, ne mogu više da kliknem na plati.

Poznat problem ili se nešto zaglupelo kod mene?
Ako nemas konkretnu svrhu placanja,kada odaberes sifru placanja, aplikacija sama popuni.Mada,mislim da je ranije prolazilo i ako stavis samo tacku (ili napisem "test" ako je nesto nebitno)
 
Dakle, poznat problem. Neće ni na promenu svrhe plaćanja. Platio preko druge banke.
 
Stiže li Yettel-ova beskontaktna DinaCard kartica?
Jeste juče. Račun otvoren 17. jula, kartica stigla 6. avgusta. U korisničkoj kažu krajnji rok je mesec dana, ali se obično čeka 2 nedelje dok pošalju, plus par dana dok stigne na kućnu adresu. Manje-više tako je i bilo.

Kartica aktivirana i probana, sve ok. Lep i sveden minimalistički dizajn, ako je to nekom bitno.
 
Mala napomena za one koji žele da završe otvaranje računa u Yettel banci preko kurirske službe: kurir će vam tražiti (ako je upućen) i odštaman primerak očitane lične karte, jer bez njega neće biti moguće otvaranje računa.
 
ili ce, kao u mom slucaju, da se vrati posle dva dana, da ocita ;)
 
ili ce, kao u mom slucaju, da se vrati posle dva dana, da ocita ;)
Koliko znam, Dexpress-ov sistem je tako napravljen da ne može da se potvrdi preuzimanje pošiljke ukoliko je obavezno očitavanje lične karte primoca zahtevano od strane pošiljaoca. Gde nastaje problem - ko zna. Moguće da prilikom slanja dokumentacije klijentu, osoblje Yettel banke zaboravi da uključi tu opciju (obavezno očitavanje lične karte) i onda nastane zbrka.
 
Nadam se da citaju ovu temu... jos jedan bag u Yettel aplikaciji. Probao da platim IPS, dobio gresku da QR kod nije dobar, a zapravo nisam imao para na racunu. Prebacio novac na racun i sa istim QR kodom platio bez problema.
 
Meni se dešava da u novoj aplikaciji ne prolaze QR kodovi, a stara ih vidi bez problema i plaćam…
 
Aplikacija je ponovo dostupna, neki bagovi i dalje su tu, na primer, prispeli račun na klik ne može da se skloni, kad se klikne na "sakrij fakturu" nakon ukucavanja pin koda ili autorizacije otiskom prsta, vraća te na početak.
 
Keš-bek za gorivo ne radi na Art petrol pumpama. Na Nis-u mi leglo posle dva-tri dana, na Artu prošlo nedelju dana i dalje ništa
 
Verovatno im POS terminal ima drugi merchant kod.
 
Da li neko ima informaciju da li se gasi i staro internet bankarstvo? Vidim da na sajtu stoji informacja da na novom nece biti moguca prijava bez aplikacije, sto mi je malo besmisleno, jer ne vidim svrhu tog resenja, ako su u aplikaciji dostupna sve iste usluge i ista podesavanja. Ja iskreno i ne koristim aplikaciju, niti sam je ikada instalirao, a sa ovim bi se potpuno izgubio pristup veb bankarstvu za one koji nemaju aplikaciju, tj. obesmislio bi se racun u jetel banci za one koji ne planiraju da instaliraju aplikaciju. Inteza je ostavila staro bankarstvo kada je uvela ono novo sa prijavom preko aplikacije, nadam se da ce i ovi da urade isto
 
  • Like
Reagovanja: mnt
Gde to piše? Pa to je taj uzor, tako ima i OTP. Unosiš korisničko ime i jednokratnu lozinku iz aplikacije.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Po ovome to ce biti jedini nacin za to novo, ali nadam se da ce kao Inteza da ostave staro internet bankarstvo za nas koji ne koristimo aplikaciju, a i za situacije kada neko mora da pristupi internet bankarstvu, a zaboravio je telefon ili ako aplikacija zabaguje ili bilo koje druge slicne situacije. S obzirom da imaju samo jednu poslovnicu, ovime bi bukvalno bilo obesmisljeno otvaranje i koriscenje racuna u Jetel banci za one koji ne planiraju da instaliraju aplikaciju, a ne zive u Erport sitiju, jer se time ostaje bez bar 90+% mogucnosti za upravljanje sredstvima, ostalo bi samo koriscenje kartica i obavestavanje o promenama stanja preko e-poste.
 
Poslednja izmena:
А који је разлог што не користите апп, онако само питам?
Ваљда ће оставити тај стари веб, али ништа ме не би изненадило да и то укину.
 
Gomili servisa, čak nevezanih za bankarstvo, više ne možeš pristupiti bez neke vrste potvrde identiteta i preko mobilnog, da l sms kod, da l preko notifikacije iz app. To je opšti trend, nije yettel ništa drugačiji od ostalih koji ukidaju pristup osetljivim podacima samo sa username/password kombinacijom. Čudno je da još uvek postoji ta opcija kod Inteze, verujem da će je uskoro isključiti.
 
Nazad
Vrh Dno