Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

1. da svaki sms bi trebalo da je 6 rsd ali mozes iskljuciti sve smsove u app, 2. da uvek stigne notifikacija, nisam siguran za istoriju, 4a, u teoriji da, u praksi nisam probao, 5. stednja po vidjenju 🤑
 
1. Mozes da ugasis to iz aplikacije, mislim da dolazi podrazumevano ugaseno sad - znaci 0 ce da te kosta svakako
2. Sad rade ok. Istorijat godinu dana radi, sad sam gledao transakcije za 8 februar 2024
3. Radi, presiroko pitanje.
3a. Skidace ti verovatno gde imas para ali idu prvo devize pa dinari, otvoris dva avista racuna pa ostavis pare gde ti odgovara - potvrdice vec neko da to radi tako
3b. Neko drugi ce
4a. Mogu
4b. Samo na Yettel bankomatu - to nemas nigde ionako
4c. Samo na Yettel bankomatu - to nemas nigde ionako
4d. Ne moze, cela poenta ove banke je da ne ides u poslovnicu. Otvaranje racuna i eventualno da uzmes karticu kad stigne ili ako je proguta bankomat i to je to.
5. Da je JOS UVEK u toku tranzicija na novu aplikaciju i da se neke stvari jos sredjuju. Za razliku od pre par meseci sad je dosta bolja situacija ali jos tu ima da se cacka. Da otvoris obavezno avista racune jer imas finu kamatu za dinare bez orocavanja. Mozes da dizes pare na bilo kom bankomatu (u zemlji) bez provizije ako si na Bank Max. Kad preneses platu bice ti 0 odrzavanje (zvanicno ako imas 35000+ primanja, nezvanicno se ne zna vise ali bice 0 verovatno svakako). I da, los kurs u menjacnici, medju losijima u Srbiji.

I sto je najbitnije, da se ne primas na apsolutno sve zalopojke ovde na forumu, neki ljudi preterano patetisu oko besmislenih stvari ali treba da pratis jer ima i ljudi koji ukazuju na neke bitne stvari.
 
Poslednja izmena:
Sve kako lanikor kaže +
3a. Jeste tako, uvek idu devize prvo
3b. Koristim redovno u inostranstvu karticu, u januaru sam bio 2 nedelje van, sve plaćao karticom i skidalo sa dinarskog računa. Nisu bili iznosi veći od 100e, al bih rekao da je konverzija korektna tj. da za te iznose nije vredno cimanje za podizanje dinara, menjanje dinara u devize u menjacnici (ne banci) pa uplata na bankomat da bi mi posle skidalo sa deviznog prvo.

Takođe se slažem da je ovo banka koja ima dosta dobrih stvari. Neke su konkurenti stigli poslednjih godina, ali i dalje mislim da je odlična. Ovo sa podizanjem bez naknade na drugim bankomatima je opasna stvar kad se navikneš. Ne bih pristao ni na šta drugo.
Plus, ima kamatu 4% na dinarsku štednju po viđenju što je odlično. Svako ko ima "viška" para, ne mora da ih oročava. Dostupne su ti uvek, a ako kapne nešto kapne.
 
Bili smo do yettela i otvorili smo bank lite, rekla je radnica da postoji mogucnost za bank max bez naknade ali nam se ne ceka pa je odma otvorila bank lite, poslala je upit ili zahtev kako vec, pa ce nam javiti ako odobre bank max bez naknade i potvrdila je da je kao minimum 35k
 
Dok oni ovo sve ispeglaju da radi kao stara Mobi aplikacija, možda se pojavi novi kupac i opet budu prodati istom vlasniku. :D Onda sve nanovo... Meni se iskreno više sviđalo i mislim da su bili odgovorniji dok je bila uprava Mobi banke.
 
Ovo da je neko ozbiljan uzeo iz početka da radi, već bi završio, a ako ne, bar bi znao šta i kako radi. Ovi su probili sve sopstvene rokove koje su sami sebi postavili. 😊
 
pa veci im je fokus na mobilnu mrezu, mislim iskreno svakako imaju samo malu bankarsku licencu ali su sasvim okej po meni, nisam imao nekih smetnji mada ni ne koristim toliko, samo za uplatu stednje i to je to, ali majka ce videti da se prebaci iz unikredita kod yettela na bank max ako joj odobre bez naknade :)
 
Jel moguce da pri placanju ne pamte obrasce niti imena kao sto je bilo u Mobi banci na mobilnoj aplikaciji? Da moram u mobilnoj aplikaciji svaki put rucno da upisujem za odredjenu osobu njen broj racuna?

Na desktop aplikaciji postoje cesti primaoci i onda sam prisiljen da ulazim na desktop aplikaciju kako bi nekome uplatio neke pare da ga konstantno ne smaram za broj racuna.
 
Ja i na ovoj novoj imam česte primaoce, mada je to ono, tri primaoca. A onako konforno da počneš da pišeš pa da se on " seti", to nema više. Napredujemo.
 
Jel moguce da pri placanju ne pamte obrasce niti imena kao sto je bilo u Mobi banci na mobilnoj aplikaciji? Da moram u mobilnoj aplikaciji svaki put rucno da upisujem za odredjenu osobu njen broj racuna?

Na desktop aplikaciji postoje cesti primaoci i onda sam prisiljen da ulazim na desktop aplikaciju kako bi nekome uplatio neke pare da ga konstantno ne smaram za broj racuna.

Ako sam dobro razumela pitanje ista opcija postoji i u mobilnoj aplikaciji. Nakon placanja trebalo bi da postoji opcija Sacuvaj kao obrazac ako se dobro secam. Takodje obrazac se moze kreirati i bez placanja. Potrebno je kliknuti na Plati a zatim u poslednjoj opciji Obrasci/Primaoci dodati novi obrazac Kasnije prilikom placanja dovoljno je odabrati primaoca i uneti iznos.
 
Nije bilo za potrebe time u mobi aplikaciji, cesto cu zaboraviti da odradim to pri uplatama, al ajde probacu da razmisljam o tome. Ranije bukvalno sam ukucao dva slova imena i momentalno mi izbaci automatski sve rezultate svih osoba pod tim imenom kojima sam placao, samo odaberem osobu i sve se automatski popuni.
 
Jel moguce da pri placanju ne pamte obrasce niti imena kao sto je bilo u Mobi banci na mobilnoj aplikaciji? Da moram u mobilnoj aplikaciji svaki put rucno da upisujem za odredjenu osobu njen broj racuna?

Na desktop aplikaciji postoje cesti primaoci i onda sam prisiljen da ulazim na desktop aplikaciju kako bi nekome uplatio neke pare da ga konstantno ne smaram za broj racuna.
Kod mene se pojavljuju česti primaoci tj kome si prosledio sredstva više od 1og puta automatski ti se dodaju na vrhu u obliku kruzića ispod je search. Samo kad plaćaš klikneš na "Izaberi račun"( zelenom bojom označeno) i pojavi ti se prozor se sačuvanim obrascima i sa onima primaocima kojima si slao novac. Izabereš i automatski ti se popune polja samo dodaš/izmenio iznos.
 
Dok oni ovo sve ispeglaju da radi kao stara Mobi aplikacija, možda se pojavi novi kupac i opet budu prodati istom vlasniku. :D Onda sve nanovo... Meni se iskreno više sviđalo i mislim da su bili odgovorniji dok je bila uprava Mobi banke.

Uprava je ista. Samo su ime promenili.
 
@Tilek ako je tako, onda ne bih znao šta se desilo sa tim ljudima, kada su ovoliko napravili problema sa prelaskom na novu aplikaciju... Baš čudno, ali sramotno kada je banka u pitanju. Ipak banka treba kao takva da uliva sigurnost, a ne da strepiš da li nešto radi ili ne...
 
Uprava možda jeste ista, ali programeri i rešenja koja primenjuju sigurno više nisu isti. To je toliko očigledno. Izgleda su hteli baš da uštede.
 
@agasoft uštedeli su ga na maks ako mene pitaš. :D
 
Хвала на одговорима на мојих много питања и потпитања.

Само да проверим. на јетел банкоматима могу да улажем и подижем евре?

Волео бих ако неко зна по ком курсу и на који начин раде обрачун при плаћању картицом у иностранству при плаћању са динарског рачуна, при плаћању са девизног рачуна.
односно моје
3б kako sa dinarskog računa, kako sa deviznog, koji kurs , konverzije master exc....prodajni kurs banke,....NBS ?
то једино нисам добио одговор :)
 
Jeste da nisu sve zavrsili sa aplikacijom kako je trebalo do kraja prosle godine ali sada su vam omogucili popust na ski pass, na casove skijanja itd..pa taman dok se vratimo svi sa skijanja valjda ce i aplikaciju i web resiti. :D

Verovatno vam je stigao mail za te nove pogodnosti sa master karticom.
 
Волео бих ако неко зна по ком курсу и на који начин раде обрачун при плаћању картицом у иностранству при плаћању са динарског рачуна, при плаћању са девизног рачуна.
односно моје
3б kako sa dinarskog računa, kako sa deviznog, koji kurs , konverzije master exc....prodajni kurs banke,....NBS ?
то једино нисам добио одговор :)

Дебитна картица мастеркард је везана за вишевалутни рачун. Код плаћања у иностранству скидају се средства у еврима, уколико их имаш. Уколико немаш, скида динаре.

Конверзија се врши тако што се инострана валута која није евро конвертује у евро по курсу мастеркарда. Уколико немаш евре на рачуну, конверзија се даље врши у динаре по курсу банке. Дакле, препорука је да увек имаш евре на рачуну да покрију инострану трансакцију.
 
Tako da moj iskren savet ako bas imas tanke zivce s bankama - ovo za backup, neka druga dok se ne stabilizuju po tvom ukusu.
Ovo je bio dobar savet, šteta što ga nisam poslušao. Mesec dana je prošlo, napravili su neku brlju sa mojim podacima u sistemu i ne mogu da reše, što me ujedno blokira da otvorim račun. Pre nekoliko dana je navodno sve bilo rešeno i ja danas odem i opet ne može. Fantastični su.
 
@brzibg nije moglo da se reši ni otvaranjem računa uz nasumice dodeljen broj tekućeg i drugačiji username?
 
Znam da ovako nešto ni u starom sistemu nije moglo. Drugarica je je već davne 2018. započela proces otvaranja. Nešto se zeznulo prilikom unosa podataka, adrese čega već, ili je to možda bilo fotografisanje lične karte i nije se moglo dalje. Nalog nije nikada bio do kraja kreiran, ali nije mogao ni novi da se otvori ni na koji način, pa ni u prodavnici. Jer se i tad sve vezivalo za JMBG i sistem je to pamtio, ma šta da se pokušalo. Na kraju su neke dobre devojke iz centrale reagovale posle mesec i nešto čekanja, ko zna gde i šta obrisale ili popravile, došle kod nje u stan i završile otvaranje... A pošto je ovaj novi sistem "bolji" od prethodnog...
 
Aj opet da proverim:
Plaćanje u zemlji QR kodom, mobilnim bankarstvom , elektronskim bankarstvom(web aplikacija) nema provizije do 300000din ?

Jel otvaranje računa zahteva odlazak u yettel mesta ( u NS nema ekspozitura) ?
 
Javi im se na chat-u, dobićeš sve podatke tačne. Bolje pitaj njih nego da se oslanjaš na naše odgovore.
 
@brzibg nije moglo da se reši ni otvaranjem računa uz nasumice dodeljen broj tekućeg i drugačiji username?
Možda je moglo, ali ja insistiram na mom broju računa.

Na kraju su neke dobre devojke iz centrale reagovale posle mesec i nešto čekanja, ko zna gde i šta obrisale ili popravile, došle kod nje u stan i završile otvaranje... A pošto je ovaj novi sistem "bolji" od prethodnog...
Da, te neke tete iz centrale su kao obrisale, tako mi je javila podrška, ali mi juče njihov radnik reče da on vidi tri profila. Neko laže.

Tako da je moj utisak da su oni zaposlili gomilu amatera, koji svoje neznanje rešavaju nadobudnošću i laganjem. Snajka iz prve poslovnice je pregazila taj moj prvi profil, jer nije nastavila proceduru, već je krenula sve ispočetka. To sam skapirao jer dok je ona radila, meni je prvo stigao SMS da mi je broj obrisan iz profila jer je dodeljen drugom, a onda i mejl. Pa kad je zvala nekog za pomoć, iz razgovora sam shvatio da je trebalo da ide na neku karticu sa indikativnim ponudama, odakle samo završi proces. Onda me je ubeđivala da uopšte nije moguće da ja izaberem račun na sajtu i da račun sigurno već pripada nekome i neke ostale nebuloze. Ostalo je da se javi, kad reše tiket, nikada nije. Ustvari, jeste me zvala posle 7 dana da mi ponudi keš kredit, kao korisniku banke.

Zatim ide ovaj deo sa podrškom koja je kao sve uradila, a očigledno nije. Videćemo šta će uraditi njen kolega iz druge prodavnice.
 
Banka i onako posluje sa minusom u odnosu na staro ime Mobi banke i Telenora... Tako da, ne gine im prodaja opet i promena imena firme, a za to ćemo verovatno čuti za 2-3 godine. Velika je sramota šta su sebi dozvolili i to ne mogu da verujem. Sakupili programere iz par firmi koji su završili IT akademiju koji nije fakultet, nego kurs od 2 godine, pa nije ni čudo što jedno srede, a time pokvare drugo... Krivo mi je što je tako, ali ako se ne poprave i ne ispeglaju da sve radi, zamolio bih za preporuku neke druge banke sa vaše strane koja radi na principu ove (što se tiče prebacivanja para, upalte na bankomatima deviza i dinara)... Hvala vam ra razumevanju.
 
I umesto da opalis tamo gde je problem - losa obuka tog zaposlenog sto je hronicni problem u svim bankama - opalis po programerima koji nemaju veze sa ovom situacijom.

Predlazem da sa Agasoftom NAPOKON predjete u Rajfajzen, tamo je sve super i cvetaju ruze.

Mi ostali cemo da patimo ovde.
 
Nazad
Vrh Dno