Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

qr i dalje nema osnovu da bude jedini, iz milion razloga. I opet moram da pitam, ako je SMS takvo zlo, kako ga još uvek imaju i Google, Microsoft, PayPal...
 
qr i dalje nema osnovu da bude jedini, iz milion razloga. I opet moram da pitam, ako je SMS takvo zlo, kako ga još uvek imaju i Google, Microsoft, PayPal...
Imaju ga jer nemaju svi ljudi na planeti pametne telefone i/ili pristup Internetu.

Svakako, u budućnosti će verovatno biti ponuđen i RCS (Rich Communication Services) za verifikaciju, koji za razliku od SMS, ima sigurnosni sloj.
 
Mogli su jednostavno zadržati generisanje OTP koda iz aplikacije kao što rade sve banke.

Ovako ispada svi glupi, samo Yettelovci pametni s njihovim QR-om. UX čista nula u tom pogledu, ne znam ko je odobrio da se to pusti tako.
 
Ok, u staroj web aplikaciji više nema mogućnosti plaćanja nikakve vrste. U novu (ni mobilnu ni web) nije implementirana mogućnost podele na rate kod kupovine kreditnom karticom, kao ni plaćanje računa na klik kreditnom karticom, što su ugovorne obaveze banke. Za ovo možemo svi da ih tužimo kod NBS.
 
Navodno ipak još uvek može da se podeli na rate u staroj web aplikaciji. Samo su onemogućene transakcije. 1. decembar je pa ne mogu da proverim, jer je podela na rate do kraja meseca za taj mesec. Svakako, ova druga tačka koju sam naveo je prekršaj ugovorenih obaveza od strane banke.

EDIT: I onaj online chat im je loš. Nakon 3 minuta neaktivnosti (čekam da se javi operater) pita da li želim da prekinem chat zbog neaktivnosti, ja kažem da ne želim, a on ga svakako ugasi nakon minut.
 
I web aplikacija im je puna propusta. Za račun kreditne kartice za datum dospeća obaveza stoji neki iznos u dinarima :ROFLMAO:, za transakcije na čekanju stoji današnji datum umesto datuma transakcije. Na mob aplikaciji kod transakcija kreditnom karticom stoji slika debitne kartice. I tako...
 
Moraš imati mobilnu aplikaciju, pa u njoj skeniraš QR kod na e-bank sajtu, uneseš PIN ili otisak prsta/FaceID i to je to. I imaš 15 sekundi da to sve obaviš.
 
Da li to vise nema uplate dopune za mobilni telefon u ovoj novoj web aplikaciji?
 
Moraš imati mobilnu aplikaciju, pa u njoj skeniraš QR kod na e-bank sajtu, uneseš PIN ili otisak prsta/FaceID i to je to. I imaš 15 sekundi da to sve obaviš.
Instaliraš aplikaciju na mobilni, uloguješ se na mobilnu aplikaciju koriste'i PIN/otisak/FaceID, skeniraš QR kod na web aplikaciji, ponovo potvrdiš PIN/otisak/FaceID, daš DNK koristeći bris usta, daš krv da provere krvnu grupu i na kraju (meni omiljeno) uzorak za spermogram. Nakon toga u pečat kod notara i provera identiteta u SUP-u i 2 svedoka u opštini.
Za sve to imaš 15 sekundi.

Nadam se da neko nije pomislio da sam ozbiljan ;)
 
Da li to vise nema uplate dopune za mobilni telefon u ovoj novoj web aplikaciji?
Za dopune preko aplikacije ide 20% bonus kredita kao posebna stavka za minute i poruke (u mreži, ako se ne varam). Na konkretnom primeru, uplatiš 300 dinara dopunu, a 60 dinara je bonus za razgovore i poruke.
 
da li moze da se dobije VISA ili MC na besplatnom racunu. Naknada?

da li ima smisla ino placanje u EUR sa takvom karticom? Naknada za placanje?
 
Yettel nema Visu u ponudi. Debitna Master - u Start paketu, mesečno održavanje 345 dinara + 500 dinara jednokratno za karticu, ili Max paket, 595 dinara održavanje odnosno 0 dinara uz prenos zarade.

Za sva inostrana plaćanja na Start paketu se zaračunava provizija od 1%, na Max paketu te provizije nema.
 
I web aplikacija im je puna propusta. Za račun kreditne kartice za datum dospeća obaveza stoji neki iznos u dinarima :ROFLMAO:, za transakcije na čekanju stoji današnji datum umesto datuma transakcije. Na mob aplikaciji kod transakcija kreditnom karticom stoji slika debitne kartice. I tako...

Evo još jedan propust. U detaljima računa na web aplikaciji se pojavilo ono što fali u mob - ukupno dugovanje po kreditnoj kartici. Međutim, u staroj aplikaciji je on ispravan, a u novoj su samo preslikana iskorišćenja sredstva, nastavio je da dodaje iznos transakcijama proknjiženim u decembru.
 
Pisao sam im na chatu u vezi nemogućnosti plaćanja sa računa kreditne kartice. Kažu trenutno nije moguće (to traje mesecima, samo sad ne postoji druga opcija zbog onemogućavanja transakcija starom aplikacijom), pošaljite prigovor ukoliko mislite da je banka prekršila ugovor. Uđem u aplikaciju, ispišem prigovor, kliknem pošalji i izađe poruka trenutno nije moguće poslati zahtev. :ROFLMAO:
 
Pozdrav drustvo. Od pre neki dan imam sledeci problem, ne mogu da udjem u aplikaciju Yettel ili u Yettel bank dok sam na wi fi, kad prebacim na mobilni internet sve ok. Jer neko imao ovakav problem?
 
Pozdrav drustvo. Od pre neki dan imam sledeci problem, ne mogu da udjem u aplikaciju Yettel ili u Yettel bank dok sam na wi fi, kad prebacim na mobilni internet sve ok. Jer neko imao ovakav problem?
Ne. Provajder kućnog interneta mi je Supernova, a mobilnog A1.
 
Pozdrav drustvo. Od pre neki dan imam sledeci problem, ne mogu da udjem u aplikaciju Yettel ili u Yettel bank dok sam na wi fi, kad prebacim na mobilni internet sve ok. Jer neko imao ovakav problem?
Imaš li custom DNS na wi-fi? Meni A1 aplikacija nije radila na custom DNSu.
 
Znaci vise nema opcija maplati sa kreditne? Koliko vidim, spamuju ih na chat-u 😂
 
Ja sam mislio da web login trazi autentifikaciju ako si izlogovan iz app kad ono i ako si vec ulogovan ponovo se "uloguj". Bas su ga otezali. A na kraju svakako te pita "sigurno hoces da se prijavis u web?" 😂
 
Što znači da je problem na tvom uredjaju, ne na ruterima.

Proveri da nemaš uključen neki private dns koji pravi problem, adguard ili nešto slično, pa probaj da ih isključiš.
 
Što znači da je problem na tvom uredjaju, ne na ruterima.

Proveri da nemaš uključen neki private dns koji pravi problem, adguard ili nešto slično, pa probaj da ih isključiš.
Hvala na odgovoru. Dns na auto, i iskljucio ga isto opet. Adguard nemam... Malo me cudi da je do pre par dana sve bilo ok, ili pre nedelju dana ne vise a nista nije radjeno ni menjano
 
Znaci vise nema opcija maplati sa kreditne? Koliko vidim, spamuju ih na chat-u 😂

Nema. Idioti su naravno uradili ono što smo i predviđali. Nisu implementirali sve opcije u novoj aplikaciji, a staru ukinuli. Bitno da su kozmetički uradili aplikaciju, a funkcionalno ćorak. Zato će da smaraju za dozvoljene minuse, keš kredite i ostalo svaki drugi mesec...
 
Meni je najjaca ona genericka poruka koju copy-paste-uju na FB svima koji se zale na ovo novo log-in "unapredjenje".

"Znamo da si ljut ali smo odlucili da nas boli uvo sto si ljut." u prevodu.
 
Nema. Idioti su naravno uradili ono što smo i predviđali. Nisu implementirali sve opcije u novoj aplikaciji, a staru ukinuli. Bitno da su kozmetički uradili aplikaciju, a funkcionalno ćorak. Zato će da smaraju za dozvoljene minuse, keš kredite i ostalo svaki drugi mesec...
Objasnili su mi da postoji u listi transakcija. Napravicu neku ovih dana pa cu da vidim radi li.
 
Nazad
Vrh Dno