Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

Čovek bi rekao pošto je "digitalna banka" da je privukla više klijenta i ima više profita, ali nije tako. Ova banke je među zadnjima što se obrta novca tiče.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ovo jeste sve postpaid tri ugovora tri telefona. Ja sam hteo sa svog Yettel racuna na njihov Yettel racun da platim racune za otplatu telefona paket i otplata uredjaja. To nije moglo. Nema izvršitelja inače bi mi rekao da je nešto komplikovano.
To je ono sto rade (da li svesno ili ne) ali mame ljude da uzimaju telefone od 1RSD preko kredita jer su medjusobno povezani.Ljudi,da li prevareni ili zaneseni novim uredjajem i ne obracaju paznju da ustvari ne sklapaju ugovor sa Yettelom,nego kredit sa Yettel bankom potpisuju i pristaju na sve,a posle kuknjava.
Elem,to je drugi problem,ali ovo sto ti kazes malo cudno zvuci jer ako mozes da popunis u Posti nalog za uplatu sa svim potrebnim parametrima,ne vidim problem da u banci na iste te racune ne moze da se uplati odredjen iznos (ako imas broj partije)
 
Možda je malo glupo pitanje, ali mi je potrebna informacija
Da li mogu podignuti nekako sam limit na kreditnoj kartici? Ili da uplatim potreban novac sam sebi na račun, zbog depozita koji mi treba za rent a car
 
To je ono sto rade (da li svesno ili ne) ali mame ljude da uzimaju telefone od 1RSD preko kredita jer su medjusobno povezani.Ljudi,da li prevareni ili zaneseni novim uredjajem i ne obracaju paznju da ustvari ne sklapaju ugovor sa Yettelom,nego kredit sa Yettel bankom potpisuju i pristaju na sve,a posle kuknjava.
Elem,to je drugi problem,ali ovo sto ti kazes malo cudno zvuci jer ako mozes da popunis u Posti nalog za uplatu sa svim potrebnim parametrima,ne vidim problem da u banci na iste te racune ne moze da se uplati odredjen iznos (ako imas broj partije)
Pa da, sve sam imao. Eto, na kraju je ipak morao ćale da se cima.
 
Možda je malo glupo pitanje, ali mi je potrebna informacija
Da li mogu podignuti nekako sam limit na kreditnoj kartici? Ili da uplatim potreban novac sam sebi na račun, zbog depozita koji mi treba za rent a car
Ako prebaciš pare na kreditnu možeš da ih koristiš, naravno. A pitao sam ih ja za povećanje limita, evo kojj sam odgovor dobio sa mejla [email protected]:

Da bi zahtev za modifikaciju limita bio preuzet u razmatranje neophodno je da je koristite tri meseca uz redovno izmirenje mesečnih obaveza.

Nakon isteka navedenog roka na ovaj mejl nam se obratite i navedite željeni iznos limita uz potrebnu dokumentaciju.

To mogu biti poslednja tri elektronska izvoda po računu ili sken popunjene/overene Potvrde o zaposlenju i visini primanja, obrazac u prilogu. Pošto zaradu primate kod nas, izvode možete preuzeti u aplikaciji putem opcije Moji računi / Tekući račun / Akcije / Lista izvoda.

Po prijemu navedenog zahtev će biti prosleđen na dalje provere, a rok obrade je do 15 dana
 
Ja im više ne verujem, navedeno je na sajtu da za neke kreditne proizvode može da se koristi slanje podataka putem euprave i to je ranije zaista funkcionisalo, ali sada mi nisu prihvatili i tražili su mi overenu potvrdu iz firme. Jedini razlog za ostanak u banci je bio baš taj što sam mogao sve da završim brzo i online.
 
S tim što ovo "ili" ne znači da ti biraš šta ćeš da im pošalješ, nego traže sve. Od mene su dobili i izvode i saglasnost iz e-uprave gde imaju celu moju istoriju zaposlenja i prosek plate, ali svejedno traže da im dostavim njihov obrazac potvrde o zaposlenju i to da nosim lično ili da učim ove moje kako da elektronski potpišu dokument ...
Što se mene tiče, ne treba mi njihova kreditna.
 
Pa ja nemam takvo iskustvo, meni su u junu inicijalno odobrili kreditnu samo sa tri poslednja izvoda (i to su mi bili iz inteze). U međuvremenu sam tražio veći limit pa su mi odgovorili da sačekam tri meseca. Uskoro ističe taj period pa ću ponoviti zahtev, javiću ako se nešto promenilo.
 
Meni su inicijalno dali limit koji je za dlačicu niži od iznosa jedne plate iako su rekli da se odobrava limit do iznosa dve plate. Rekli da prođe tri meseca pa da tražim povećanje limita. Prošlo tri meseca, tražio povećanje limita za duplo (opet nešto niže od iznosa dve plate) i odbili. Pritom stalno nude dozvoljen minus, keš kredit itd. koji mi ne trebaju. Sve dugove po kreditnoj isplaćujem uredno i na vreme i imam a vista štednju kod njih.
 
Meni je bilo slično sa dozvoljenim minusom, pa sam ga ugasio, sad planiram i kreditnu karticu da ugasim i da tražim novu banku :)
 
Petak na subotu opet usklađivanje i radovi. Ovo me podseća na jednu online igricu nastalu 1997. godine. Pošto tada nisu imali jake servere, brz internet i mogućnost da se ažuriranja igračkih parametara rade u realnom vremenu, gašenje serverra je prvo bilo zakazivano za svaku noć u jedan, pa se to posle radilo nedeljno, dvonedeljno... Tako i ovde, sa stopostotnom sigurnošću znamo šta sledi svake druge subote ujutru.
 
Zašto se žalite u vezi limita kreditne kartice? Meni su nudili godinama kreditnu i uporno nisam hteo da je uzmem. Ne volim da se kreditno zadužujem i trošim samo koliko imam.
A onda sam u trenutku slabosti, da ih skinem sa grbače, pristao.
Dali su mi 600.000 din limit, mada nemam pojma zašto. To je visestruko preko moje zarade. Sad koristim kreditnu isto kao debitnu. Da li je limit 60.000 ili 600.000 isto mi dođe.
Bez zezanja pitam: zašto želite veliki limit? Da bi ste se puno zadužili? Što se više zadužiš, više platiš banci. Možda iz istorije transakcija vide da niste finansijski odgovorni pa pokušavaju da vaš zaštite od vas samih? (i sebe, naravno)?
 
Kreditna kartica može lepo da posluži da se premosti kraći period. Napr. treba nešto da kupiš danas, ostao si bez para, plata stiže za nedelju dana. Platiš kreditnom, za nedelju dana legne plata, dospeće duga za kreditnu je za tri nedelje, kada i platiš sav iznos i gotovo. Banka te je beskamatno kreditirala tih 3 nedelje.
Ili sve plaćaš kreditnom, izmiruješ dug na vreme u potpunosti, a dinari ti stoje na nekom štednom računu i na njih ide i kamata.
Pozdrav
 
Upravo tako. I zašto onda neko želi veliki limit? Pogotovo ako zna da ne može da ga pokrije sledećom platom?
Može da podeli na rate, ali plaća kamatu. Ali i tu treba imati meru, a ne kupitiš nešto za šta nemaš para a što vredi kao nekoliko tvojih plata... pa da paseš travu trebaju ti meseci dok otplatiš, a sve vreme plaćaš kamatu banci... Zato mi nije jasno zašto neko želi veliki limit.
Meni dali preveliki limit po mom mišljenju, pa jednostavno ignorišem šta piše i trošim koliko mogu da priuštim.
 
Trošak posedovanja kreditne kartice je isti, bez obzira na iznos limita. Kad je već tako, onda je bolje imati veći limit nego manji. Jednostavno, već limit - veće su ti mogućnosti.
Nisu ni banke naivne, ne odobravaju limite napamet, već prate i prihode i kreditnu istoriju korisnika. Cilj im je da ti daju najveći limit koji možeš da vratiš.
I na kraju, sve se svodi na samokontrolu korisnika. Niko te ne tera niti da imaš kreditnu karticu, niti da koristiš ceo limit.
Pozdrav
 
Ja sam tražio limit malo preko pola plate. Svejedno im nije bilo dovoljno tri izvoda iz prethodne banke, saglasnost na podatke e-uprave i podaci iz poreske. Tražili potvrdu iz firme...
Sad tražim kako da povučem saglasnost sa e-uprave, a razmišljam i da zahtevam da izbrišu sve što sam im poslao.
 
Upravo tako. I zašto onda neko želi veliki limit? Pogotovo ako zna da ne može da ga pokrije sledećom platom?
Može da podeli na rate, ali plaća kamatu. Ali i tu treba imati meru, a ne kupitiš nešto za šta nemaš para a što vredi kao nekoliko tvojih plata... pa da paseš travu trebaju ti meseci dok otplatiš, a sve vreme plaćaš kamatu banci... Zato mi nije jasno zašto neko želi veliki limit.
Meni dali preveliki limit po mom mišljenju, pa jednostavno ignorišem šta piše i trošim koliko mogu da priuštim.

Zašto se žalite u vezi limita kreditne kartice? Meni su nudili godinama kreditnu i uporno nisam hteo da je uzmem. Ne volim da se kreditno zadužujem i trošim samo koliko imam.
A onda sam u trenutku slabosti, da ih skinem sa grbače, pristao.
Dali su mi 600.000 din limit, mada nemam pojma zašto. To je visestruko preko moje zarade. Sad koristim kreditnu isto kao debitnu. Da li je limit 60.000 ili 600.000 isto mi dođe.
Bez zezanja pitam: zašto želite veliki limit? Da bi ste se puno zadužili? Što se više zadužiš, više platiš banci. Možda iz istorije transakcija vide da niste finansijski odgovorni pa pokušavaju da vaš zaštite od vas samih? (i sebe, naravno)?

Znači izgleda svakome nude ono što neće, a ne daju ono što hoće. Ti nećeš veći limit na kreditnoj, a oni ti nude, ja neću dozvoljen minus i keš kredit, a to mi uporno nude, a ne daju mi limit na kreditnoj koji hoću.

Ja kreditnu karticu isključivo koristim za odloženo plaćanje do 15. u sledećem mesecu. Nisam ni dinara dao na kamatu po kreditnoj u životu i tu sam veoma disciplinovan. Debitnu karticu u zemlji ne koristim. Sve plaćam kreditnom. Kada stigne plata otplatim svu potrošnju sa kreditne od prošlog meseca, a ostatak ide na štednju. Na tekućem računu mi je skoro uvek nula, osim kad ubacim evre za trošenje u inotranstvu. Kredit koji sam prethodno imao kod druge banke sam uredno plaćao i na kraju i prevremeno otplatio. Dakle, ne da nisam finansijski neodgovaran, nego sam vrlo finansijski disciplinovan.

Ovde nije stvar zašto neko hoće ili neće veći limit, to je privatna stvar, već zašto deluje kao da im je politika banke prema klijentima paušalna. S obzirom da su mi nudili keš kredit u iznosu dvocifreno većem od traženog limita na kreditnoj, po kamatnoj stopi povoljnijoj od zvanične, očigledno da smatraju da sam kreditno sposoban, ali iz nekog razloga ne žele da povećaju limit na kreditnoj kartici.
 
Poslednja izmena:
Znači izgleda svakome nude ono što neće, a ne daju ono što hoće. Ti nećeš veći limit na kreditnoj, a oni ti nude, ja neću dozvoljen minus i keš kredit, a to mi uporno nude, a ne daju mi limit na kreditnoj koji hoću.

Ja kreditnu karticu isključivo koristim za odloženo plaćanje do 15. u sledećem mesecu. Nisam ni dinara dao na kamatu po kreditnoj u životu i tu sam veoma disciplinovan. Debitnu karticu u zemlji ne koristim. Sve plaćam kreditnom. Kada stigne plata otplatim svu potrošnju sa kreditne od prošlog meseca, a ostatak ide na štednju. Na tekućem računu mi je skoro uvek nula, osim kad ubacim evre za trošenje u inotranstvu. Kredit koji sam prethodno imao kod druge banke sam uredno plaćao i na kraju i prevremeno otplatio. Dakle, ne da nisam finansijski neodgovaran, nego sam vrlo finansijski disciplinovan.

Ovde nije stvar zašto neko hoće ili neće veći limit, to je privatna stvar, već zašto deluje kao da im je politika banke prema klijentima paušalna. S obzirom da su mi nudili keš kredit u iznosu dvocifreno većem od traženog limita na kreditnoj, po kamatnoj stopi povoljnijoj od zvanične, očigledno da smatraju da sam kreditno sposoban, ali iz nekog razloga ne žele da povećaju limit na kreditnoj kartici.
Nece da podignu limit zato sto vide da uredno sve vracas i da na tebi nisu dobri ni dinara. Za kredit da ti uvale po kakva god da je kamata zaradili su. Zasto da daju nekome pare a dobiti za njih nema. Ja imam kreditnu i u RF i prvi mesec kada sam malo zatajio sa uplatama i platio kamatu sami su bez mog znanja podigli limit za neke 22000 din. Nisam ni znao vec slucajno kada sam usao u aplikaciju video da ima kao viska nekih para. Mozda gresim ali ovo je neki moj zakljucak. Banke su to. Ne daju nam pare sto nas vole vec da bi zaradile.
 
Jutros uplatio novac na svoj račun u drugoj banci, jerbo mi se nova YB kartica još proizvodi. Uvek odabrano instant plaćanje. Bilo mi je važno da ta uplata legne istog trenutka, kako bih drugom karticom platio nešto. I ništa. Transakcija je na čekanju. Na kakvom čekanju i zbog čega, nema nikakvih objašnjenja. Niti mogu da je storniram kako bih pokušao ponovo. Mogu samo da čekam da se sistem smisli, valjda. A stiglo je obaveštenje da je račun zadužen i da je transakcija izvršena... Lepota tranzicije.
 
Meni uvek stigne svaka takva poruka, ali kao što rekoh sinoć, od letos se zna šta sledi svake druge subote ujutru i bez da pošalju obaveštenje.
 
U mojoj ulici imam Eurobank bankomat na kom sam uvek podizao sa Y Dina ili sad Master. Sad mi je izbacio karticu Master pre početka procesa, odmah cim sam ubacio on je izbacio. Sreća da imam na G , pa preko NFC-a.

Taj bankomat Eurobanke je nov isti je kao Raiffeisen spolja. Dok je korisnički interfejs isti kao u i svaki EB. Na tač je i baš je brz.
 
Izgleda da salju smsove, al meni nije stigao
Meni uopšte ne stižu ti SMS-ovi sa obaveštenjima, ne znam da li ima veze s tim što sam jednom prilikom rekao da me ne zovu i ne nude usluge... 😆
Supruzi, koja je isto u banci, uredno stižu. Npr. bilo je nekoliko SMS-ova/mejlova sa info oko nove aplikacije u poslednjih par meseci, meni nijedan nije stigao.
 
Mislim da se to uključuje u obaveštenjima, da li želiš tu vrstu obaveštenja, ne znam napamet koja vrsta.
Inače, nova kartica mi je poslata posle nepunih 12 dana što je baš za svaku pohvalu. Mislim da mi je poslednji put tako brzo poslata još za vreme TB.
 
Inače meni trenutno u novoj aplikaciji neće ni početni ekran da očita, dakle aplikacija uopšte ne radi poslednjih 15 minuta, ali uredno stiže ponuda za dozvoljeni minus po ko zna koji put...
 
Nazad
Vrh Dno