Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

eBanking radi još neko vreme, posle prelaze na novi.

Da li se zna kada prelaze na novi eBanking, samo kada bi bar zadržali funkciju da može na mail da se dobije potvrda o plaćanju u PDF-u...! :)
 
Da li je realno da najstariji datum koji mogu da izaberem je 16.09.2023?!

Znači baš kad mi je trebalo da filtriram sve transakcije sa određenog računa od otvaranja mog računa skontam da je najstariji datum u kalendaru 16.09.23.... a to nije datum otvaranja mog tekućeg računa... Tako je bilo u Mobi banci.
 
Da li se još nekom na novoj aplikaciji ne vide određene transakcije kreditnom karticom? Konkretno ja ne vidim ni jednu fuel cashback transakciju kao ni transakciju koja mi je na čekanju za depozit za rent a car? Na web aplikaciji eve lepo prikazuje.

Ni ja ne vidim cash back transakcije kreditnom. Funkcionalnosti vezane za kreditnu karticu u novoj aplikaciji su i dalje na gotovo nepostojeće.
 
Da li je realno da najstariji datum koji mogu da izaberem je 16.09.2023?!

Znači baš kad mi je trebalo da filtriram sve transakcije sa određenog računa od otvaranja mog računa skontam da je najstariji datum u kalendaru 16.09.23.... a to nije datum otvaranja mog tekućeg računa... Tako je bilo u Mobi banci.
Вероватно ни то још нису оспособили или и не знају за тај баг(ако је баг). Пробај пиши им на чету или неки мејл, чисто да знају за то ако до сад нису сазнали.

Едит: Сад сам им писао на чету и у апликацији може да се види само за последњих годину дана а на вебу (моби банка) може од када је отворен рачун...
 
Poslednja izmena:
Da, cash back transakcije za kreditnu se ne vide. Tek se uredno prikazuju u mesečnom izvodu.
 
Едит: Сад сам им писао на чету и у апликацији може да се види само за последњих годину дана а на вебу (моби банка) може од када је отворен рачун...
Puno hvala za info. Iskreno to je glupost ali 'ajd... Barem na webu može. Doduše nisam još ni probao web verziju proverim sad.
 
Jel zna neko kako se vrsi mesecna naplatna sa kreditne kartice? Zato sto mi nista nije jasno. Ja kad saberem sve u onoj sekciji sa stare aplikacije gde pise predstojece rate izadje oko 4500 dinara. Medjutim meni uporno skidaju po 8-8500 dinara. Kontaktirao podrsku, jedva im objasnio. Oni kazu idite u MobiBanka aplikaciju (tad je jos radila) i pogledajte sta pise kad se udje u kreditnu karticu > status valjda. Tu je stojalo 3850 dinara. Oni mi rekose to je minimalna rata koju banka potrazuje i ako to platim nece nista skinuti 15. Ja platio internim prenosom, danas mi skinuli jos 4200. Pritom u avgustu je nisam koristio uopste.

Sta vise, ako se ne varam banka potrazuje minimum 6% valjda od ukupnog duga, a to je ~3700 dinara. Tako da pojma nemam sta skidaju i naplacuju.
 
Jedino merodavno: izvod. Dobijaš ga mailom, pogledaj šta tačno u njemu piše. Imaš sve po stavkama, kao i ukupni zbir za prethodni mesec. Tu je i cash back, ako si imao.
 
Kod tebe uopšte nema NFC u tim prečicama. Ovaj novčanik mislim da je prečica do Google wallet-a. Dodir na tu ikonu verovatno ne isključuje wallet, već ga otvara.
Da, to je prečica. Sve je ok. Samo da kazem da notifikacije za plaćanje karticom i digitalno rade odlično. Sad na mejl nema potrebe više da stižu.
 
Jedino merodavno: izvod. Dobijaš ga mailom, pogledaj šta tačno u njemu piše. Imaš sve po stavkama, kao i ukupni zbir za prethodni mesec. Tu je i cash back, ako si imao.
Pogledao sam i izvod, tu je stojalo 8150 dinara. Nego mi nije jasno odakle 8000 a ovi iz podrske tek mi deluju da nemaju pojma :)
 
Do 15. plaćaš potrošnju za prethodni mesec + rate ako imaš nešto na otplati + "trošak" podele na rate (6%), isto na rate.
 
Šteta što klikom na "otplati" ne unese iznos koji treba da se otplati. Nego moram da pamtim iznos sa prethodnog ekrana ili da računam na osnovu preostalog limita.
 
Zanima me otkud 8000 ako su mi podele na rate ~4300 a u avgustu nisam nista kupovao preko nje.

@Zekan_ Sta ulazi u potrosnju za prethodni mesec? Sve sto je korisceno a nije podeljeno na rate ili?
 
Da, sve što si potrošio na kreditnoj u prethodnom mesecu a nisi podelio na rate dospeva na naplatu 15. Ako ne otplatiš sam celokupni iznos, banka će ti skinuti sa tekućeg rate + 5% (minimalno 1000 dinara) po revolving modelu od preostalog duga.
 
Da, sve što si potrošio na kreditnoj u prethodnom mesecu a nisi podelio na rate dospeva na naplatu 15. Ako ne otplatiš sam celokupni iznos, banka će ti skinuti sa tekućeg rate + 5% (minimalno 1000 dinara) po revolving modelu od preostalog duga.
Ahaaaaa. Znaci oni ti zasebno naplate sto si ti podelio na rate + ti naplate 5% od ukupnog duga koliko ti je ostalo u tom trenutku. Onda to ima smisla zasto je veca cifra. Zar nije onda isplativije ne deliti nista na rate? Onda ti skidaju samo 5% od ukupnog duga i kamatu. Ovako ti dva puta naplate. Jednom za rate za taj mesec a drugi deo od preostalog duga.
 
Poslednja izmena:
Stigla mi nova kartica. Otišao na web da podesim limite, za svaku promenu traži potvrdu mTokenom iz mobilne aplikacije ili SMS-om. Gde u aplikaciji generisati mToken? Kaže na početnom ekranu, ali ja to ne nalazim. Verzija aplikacije 2..1.24, Play Store mi ne nudi update na nešto novije...
 
  • Like
Reagovanja: mnt
Jel uspeo neko da aktivira novu aplikaciju na android 15 ? Nemoguce izabrati dugme nastavi u 2 koraku nakon SMS-a
 
@H4wkeye
Ne, ne, pogrešno si razumeo. Kada podeliš transakciju na rate, naplate ti 6% od iznosa transakcije i to posle plaćaš mesečno, nema dodatne kamate na taj dug podeljen na rate. Ono što potrošiš u toku meseca a nisi podelio na rate možeš da otplatiš na dva načina:
1. Otplatiš celu potrošnju 15, ovo moraš sam da uplatiš.
2. Banka ti, ako sam ne otplatiš celu potrošnju, automatski skida po revolving modelu 5% iskorišćenih sredstava ili minimum 1000 dinara.

Konkretan primer, recimo da si potrošio u jednom mesecu 100.000, a imaš transakciju od 25000 koju si podelio na 5 rata, pa svakog meseca plaćaš po 5000 + 300 dinara otplatu na rate (glavnica + 6% kamata/5 rata).
1. Otplaćuješ sam ceo potrošeni iznos, znači da 15. sam moraš da platiš 5300 ratu + kompletnu potrošnju koja nisi podelio na rate od 75000, znači ukupno 80300.
2. Revolving model, koji banka sama naplati, i to tako što ti skine ratu od 5300 + 5% od 75000, ali sada na ovaj ostatak duga moraš i kamatu da platiš koja je oko 25% godišnje; znači plaćaš 5300 otplatu na rate + 3750 (5% od 75000), dakle ukupno 9050 i sada ti je ostatak duga koji nisi podelio na rate 71250 + zaračunata kamata na ostatak duga 1485.
 
Imaju li aplikaciju na sajtu za download, treba mi za stariji telefon android 9. Playstore ne dozovoljava download...
 
Pixel 7 Pro, Android 15 beta
Posto je beta verzija onda nece raditi. Mora da bude regularna verzija.
Imaju li aplikaciju na sajtu za download, treba mi za stariji telefon android 9. Playstore ne dozovoljava download...
Mozda ti ne dozvoljava download jer ti je Google nalog vezan za drzavu koja nije Srbija. Na Google Play pise da Yetel bank aplikacija radi na Androidu 9 i novijim.
 
Posto je beta verzija onda nece raditi. Mora da bude regularna verzija.
To nema nikakvog smisla, koja je razlika ? Izmedju zadnje beta verzije i release ne sme da budu neke promene koje imaju breaking changes.

Aplikacije od drugih banki rade bez problema (raiffeisen, stara mobi, otp). Stara mobi aplikacija dok je nisu ugasili sljakala on beta 1 do zadnje bete bez problema, kao i ostale 2 banke sto imam.
 
To nema nikakvog smisla, koja je razlika ? Izmedju zadnje beta verzije i release ne sme da budu neke promene koje imaju breaking changes.

Aplikacije od drugih banki rade bez problema (raiffeisen, stara mobi, otp). Stara mobi aplikacija dok je nisu ugasili sljakala on beta 1 do zadnje bete bez problema, kao i ostale 2 banke sto imam.
Programeri koji rade na Yettel bank Android aplikaciji su podesili parametre tako da aplikacija zahteva regularnu verziju Androida.
 
Programeri koji rade na Yettel bank Android aplikaciji su podesili parametre tako da aplikacija zahteva regularnu verziju Androida.
I ne postoji nikakva poruka za to, vec bas odlucili da to ne radi kad uneses SMS kod koji ti stigne ? Prvi deo prodje bez problema, samo kad uneses kod, dugme se ne aktivira, ne postoji nikakav feedback korisniku, ili njima uopste.

Da sam ja klijentu tako prodao aplikaciju ne bi mi ni platili. A i mene bi bilo sramota.

Ako ne podrzava verziju Androida na kojoj se pokrece to mora odmah na startu da ti kaze, iskreno sumnjam da je to problem, odakle ti info ?
 
Nazad
Vrh Dno