Šta je novo?

Xiaomi Poco F3

Kakvi ste sa baterijom ovih dana?
Kako sam ga azurirao na 12.5.6 radio je perfektno nekih nedelju dana ,skinem ga sa punjaca i cak posle 2-3h je i dalje 100%.Posle nedelju dve je poceo da trosi bateriju i preko noci cak 10%.I uvek je prvo ovo "uredjaj u stanju mirovanja"
Pre sa ukljucenim 120hz,gps,wifi,mobilni podaci, Bluetooth koriscenost ekrana 6sati i izdrzi 24h od poslednjeg punjenja,sada nije tako..Polako sumnjam u baterijj ali isto tako i ne jer mu nesto izjeda bateriju u stanju mirovanja. Probao sam i fabricki reset pre dve nedelje.
 

Prilozi

  • Screenshot_2021-12-07-12-06-01-102_com.miui.securitycenter.jpg
    Screenshot_2021-12-07-12-06-01-102_com.miui.securitycenter.jpg
    58.1 KB · Pregleda: 55
Kakvi ste sa baterijom ovih dana?
Kako sam ga azurirao na 12.5.6 radio je perfektno nekih nedelju dana ,skinem ga sa punjaca i cak posle 2-3h je i dalje 100%.Posle nedelju dve je poceo da trosi bateriju i preko noci cak 10%.I uvek je prvo ovo "uredjaj u stanju mirovanja"
Pre sa ukljucenim 120hz,gps,wifi,mobilni podaci, Bluetooth koriscenost ekrana 6sati i izdrzi 24h od poslednjeg punjenja,sada nije tako..Polako sumnjam u baterijj ali isto tako i ne jer mu nesto izjeda bateriju u stanju mirovanja. Probao sam i fabricki reset pre dve nedelje.
Potpuno ista situacija i kod mene sto se tice baterije, samo sto sam ja kupio fon pre par dana tako da sam odmah skinuo 12.5.6
P.S. Nevezano za ovo sto se tice proximity senzora nemam nikakvih problema radi savrseno.
 
Kakvi ste sa baterijom ovih dana?
Kako sam ga azurirao na 12.5.6 radio je perfektno nekih nedelju dana ,skinem ga sa punjaca i cak posle 2-3h je i dalje 100%.Posle nedelju dve je poceo da trosi bateriju i preko noci cak 10%.I uvek je prvo ovo "uredjaj u stanju mirovanja"
Pre sa ukljucenim 120hz,gps,wifi,mobilni podaci, Bluetooth koriscenost ekrana 6sati i izdrzi 24h od poslednjeg punjenja,sada nije tako..Polako sumnjam u baterijj ali isto tako i ne jer mu nesto izjeda bateriju u stanju mirovanja. Probao sam i fabricki reset pre dve nedelje.
Ja imam taj zadnji update i uglavnom punim mob prije spavanja. Svaki put ujutro me dočeka 100%. Ovaj update imam možda mjesec dana otprilike. Ne igram igre na njemu ali ga dosta često upotrebljavam za društvene mreže, puštam mjuzu na android auto svakodnevno (via bluetooth ne preko kabela, da se ne pomisli da se puni mobitel za to vrijeme), visim na netu, dve kartice različitih operatera, bluetooth konekcija sa smartwatch 24 h/dnevno, uvijek je uključen 120 hz ekran, wifi takođe uvijek uključen, email refresh 3 accounta svakih pola sata. Od punjenja do 20% baterije meni prođe, vjerovali ili ne, skoro 48 sati. Ponavljam punim ga pred spavanje otprilike svaku drugu noć. Ja zadovoljan. Trenutno 22 i po sata od punjenja, baterija na 66% sot oko 2,5 sata.
P.S. mobitel sam kupio krajem jula, znači oko 4 i po mjeseca ga koristim, bez da sam ga ijednom vraćao na tvorničke postavke.
 
Poslednja izmena:
Kakvi ste sa baterijom ovih dana?
Kako sam ga azurirao na 12.5.6 radio je perfektno nekih nedelju dana ,skinem ga sa punjaca i cak posle 2-3h je i dalje 100%.Posle nedelju dve je poceo da trosi bateriju i preko noci cak 10%.I uvek je prvo ovo "uredjaj u stanju mirovanja"
Pre sa ukljucenim 120hz,gps,wifi,mobilni podaci, Bluetooth koriscenost ekrana 6sati i izdrzi 24h od poslednjeg punjenja,sada nije tako..Polako sumnjam u baterijj ali isto tako i ne jer mu nesto izjeda bateriju u stanju mirovanja. Probao sam i fabricki reset pre dve nedelje.
Obrisi cache za Google play services (Gugl plej usluge). Vidim da ti je potrosilo preko 5%. Sve preko 2% je previse. Desava se da se nekad zaglave. Moguce da se uz to zaglavi i neka sinhronizacija, nista novo kod androida.
 
Upravo se skida update.
 

Prilozi

  • Screenshot_2021-12-08-21-03-13-424_com.android.updater.jpg
    Screenshot_2021-12-08-21-03-13-424_com.android.updater.jpg
    43.5 KB · Pregleda: 42
  • Screenshot_2021-12-08-21-02-50-582_com.android.updater.jpg
    Screenshot_2021-12-08-21-02-50-582_com.android.updater.jpg
    52.1 KB · Pregleda: 42
Ne gubi vreme, već diži frku, traži realizaciju svojih prava i zahtevaj da se reši ili raskidaj ugovor.
Brate,ako mi verujes jos uvek nista nije reseno_OVI iz A1 se vade na servis,ovi iz servisa na proizvodjaca..Kazu da je poslat proizvodjacu pa se ceka odgovor dali da mi dozvole ili ne da uzmem nov telefon...Bas je veliki bezobrazluk sa svih strana,nit mi daju nov tele a imam sva zakonska prava na nov telefon do 6 meseci...Nit mi daju raskid ugovora....IMA LI LJUDI MOJI NEKO ISKUSTVA SA OVIMA IZ A1 I NJIHOVIM OVLASCENIM SERVISIMA?PRITOM IMAMO SA NJIMA JOS DVA UGOVORA I DVA SATA UZETA KOD NJIH...OVO JE SRAMOT AI A1 OPERATERA I OVIH IZ SERVISA KOJI SAMO GOVORE MALO STRPLJENJA,,,DAJTE NEKI SAVET..
 
Sta se deres, kad si odneo telefon, nema 2 nedelje
Kakve veze ima da li su dve nedelje ili nedelja,procitaj malo zakon da vidis sta pise...Zakonsko pravo je svakog kupca da mu se da nov telefon ili raskid ugovora ako on to trazi..I niko se ne dere,ako nemas neki savet da das ne moras ni tako da se postavljas prema meni...Postoji zakon i postoje prava koja svaki kupac ima prava da ostvari.Ili u ovoj drzavi ta prava nema niko od nas ko kupi tel od operatera?
Sta se deres, kad si odneo telefon, nema 2 nedelje
kOMSIJA ODNEO TELEFON KOD NJIH ZBOG MRTVIH PIKSELA,I IMAO PRAVO DA DOBIJE NOV TELEFON.DALI SU MU NOV TELEFON POSLAT U KESICI IZ KOJA SE KORISTI ZA ZAMRZIVAC...
 
Zakon kaze 30 dana rok za resavanje reklamacije. A komsija nije trebao da preuzima kesice vec da vrati svu opremu neispravnog telefona i uzme nov (zapakovan) uredjaj.
Caps Lock = dranje
 
Poslednja izmena:
Zakon kaze 30 dana rok za resavanje reklamacije. A komsija nije trebao da preuzima kesice vec da vrati svu opremu neispravnog telefona i uzme nov (zapakovan) uredjaj
Zakon kaze drugacije..Da do 6 meseci imas pravo da trazis nov telefon,zamenu za drugi uredjaj ili raskid ugovora.A komsija se zalio na to sto su mu tako poslai telefon,sef poslovnice je rekao da ni njemu nije jasno pa je zvao ove iz servisa i ovi su rekli da je to nov telefon i nikom nista...Toliko o vracanju i uvazavanju korisnika...Malo bolje pogledaj prava kupaca u slucaju da se korisniku mobilni ponasa kao moj.Drustvo za zastitu potrosaca i trzisna inspekcija kazu drugacije u vezi tih 30 dana i problemu koji se javlja kod telefona..U ovom mom slucaju ne treba nekih mnogo velikih testova,samo ubacis karticu i koristis ga dva dana i sve ti bude jasno...Tako da se niko ne dere,nego sam pitao za savet jer imam jos dva uredjaja preko njih i oba su iz Xiaomi kompanije....Tako se ne postupa sakorisnicima koji redovno placaju svoje racune,a pritom ne dobiju ni zamenski telefon...
 
Pa imas pravo na zamenu ali imaju i oni pravo da 30 dana ne rade nista i tek onda konstatuju kvar. I nece niko ukupno ni 2h da testira tvoj telefon, a ne 2 dana, nisi jedina musterija. A komsija je lud ako je prihvatio telefon u kesi iz servisa, trebali su pastetu da mu posalju, kad je to prihvatio i pomirio se (i sa telefonom u kesi i sa odgovorom sefa poslovnice) i nije za bolje
 
Pa imas pravo na zamenu ali imaju i oni pravo da 30 dana ne rade nista i tek onda konstatuju kvar. I nece niko ukupno ni 2h da testira tvoj telefon, a ne 2 dana, nisi jedina musterija. A komsija je lud ako je prihvatio telefon u kesi iz servisa, trebali su pastetu da mu posalju, kad je to prihvatio i pomirio se (i sa telefonom u kesi i sa odgovorom sefa poslovnice) i nije za bolje
Ok je to za komsiju,ali ga niko ni pet posto nije zarezivao ni ovi iz Vipa tada niti iz servisakoje je zvao...Nije da je tek tako to prihvatio.A za ovu zalbu sto tvrdis da ti se telefon ovako ponasao kao moj,tu gadno gresis..Trebali su da mi daju posle reklamcije nov..Jer sa takvim ponasanjem telefona nema sta da se diskutuje i raspravlja uopste.Ne kazem ja da sam jedina musterija,ali kazem da je ko zna kolikomusterija ovako tretirano ili telefoni vraceni na fabricko podesavanje i to napisano prilikom vracanja musteriji telefon da je servis jedino to uradio i da je sa telefonom sve u redu atelefon nastavi prilikom vracanja da se isto ponasa...Greska je sto se ljudi lako odricu svojih prava i ne obracaju inspekciji rada i drustvu potrosaca..A prava imaju,itekao..Taj cinizam ostavi za negde drugde i konstantuj sa nekim drugim ljudima na takav nacin stvari.Ja sam samo pitao za iskustva drugih ljudi i to je to...Ne mogu bas ni tako da se ponasaju prema musterijama koji placaju za to sto su kupili...Ajd ne daj Boze da eto uzmes nov tel kod operatera pa pocne da ti se telefon ponasa ovako kao moj,pa ga odness na reklamaciju a pritom znas dobro svoja prava sto se reklamacije tice...Pitao bih te da li bi bio ovako cinican i prema sebi u tom slucaju....Mislim,lako je drugom soliti pamet na ovaj nacin....Samo nisam musterija koja se zadovoljava odgovorom iz servisa time da mu je mob vracen na fabricka podesavanja i da je sa softverom sve u redu,a softver i baterija u katastrofalnom stanju...Mozda neki prosecan kupac koji bas i ne zna nista o telefonima,pogotovo Xiaomi i njihovom softveru....Tako da ako nemas neki konkretan savet,nemas ni razloga da mi se ovako obracas...
 
Ok je to za komsiju,ali ga niko ni pet posto nije zarezivao ni ovi iz Vipa tada niti iz servisakoje je zvao...Nije da je tek tako to prihvatio.A za ovu zalbu sto tvrdis da ti se telefon ovako ponasao kao moj,tu gadno gresis..Trebali su da mi daju posle reklamcije nov..Jer sa takvim ponasanjem telefona nema sta da se diskutuje i raspravlja uopste.Ne kazem ja da sam jedina musterija,ali kazem da je ko zna kolikomusterija ovako tretirano ili telefoni vraceni na fabricko podesavanje i to napisano prilikom vracanja musteriji telefon da je servis jedino to uradio i da je sa telefonom sve u redu atelefon nastavi prilikom vracanja da se isto ponasa...Greska je sto se ljudi lako odricu svojih prava i ne obracaju inspekciji rada i drustvu potrosaca..A prava imaju,itekao..Taj cinizam ostavi za negde drugde i konstantuj sa nekim drugim ljudima na takav nacin stvari.Ja sam samo pitao za iskustva drugih ljudi i to je to...Ne mogu bas ni tako da se ponasaju prema musterijama koji placaju za to sto su kupili...Ajd ne daj Boze da eto uzmes nov tel kod operatera pa pocne da ti se telefon ponasa ovako kao moj,pa ga odness na reklamaciju a pritom znas dobro svoja prava sto se reklamacije tice...Pitao bih te da li bi bio ovako cinican i prema sebi u tom slucaju....Mislim,lako je drugom soliti pamet na ovaj nacin....Samo nisam musterija koja se zadovoljava odgovorom iz servisa time da mu je mob vracen na fabricka podesavanja i da je sa softverom sve u redu,a softver i baterija u katastrofalnom stanju...Mozda neki prosecan kupac koji bas i ne zna nista o telefonima,pogotovo Xiaomi i njihovom softveru....Tako da ako nemas neki konkretan savet,nemas ni razloga da mi se ovako obracas...
O cemu ti bre pricas, aj dogovori se sam sa sobom jesu ti vratili resetovan telefon i rekli da je sve u redu ili jos cekas na resenje reklamacije. Sta bi tek radio da si kupio nesto, dosao kuci, otpakovao a ono ne radi, DOA. Pa u servis pa cekaj odgovor 20-30 (ili ranije 45) dana. I ako saljes ponovo, drugi put, ima da cekas 60 dana na resenje.
Ti zamislio dodjes, doneses, pogledaju i daju ti nov? Pa to nema ni u bajkama
 
Pa imas pravo na zamenu ali imaju i oni pravo da 30 dana ne rade nista i tek onda konstatuju kvar. I nece niko ukupno ni 2h da testira tvoj telefon, a ne 2 dana, nisi jedina musterija. A komsija je lud ako je prihvatio telefon u kesi iz servisa, trebali su pastetu da mu posalju, kad je to prihvatio i pomirio se (i sa telefonom u kesi i sa odgovorom sefa poslovnice) i nije za bolje
Krivo mi je samo sto sam dugogodisnji korisnik njihove mreze i redovno sve placamracune kako valja i plus imam tri ugovora kod njih...Ima nas mnogo takvih,ali jesramota njihovo ponasanje i ophodjenje prema musterijama...
O cemu ti bre pricas, aj dogovori se sam sa sobom jesu ti vratili resetovan telefon i rekli da je sve u redu ili jos cekas na resenje reklamacije. Sta bi tek radio da si kupio nesto, dosao kuci, otpakovao a ono ne radi, DOA. Pa u servis pa cekaj odgovor 20-30 (ili ranije 45) dana. I ako saljes ponovo, drugi put, ima da cekas 60 dana na resenje.
Ti zamislio dodjes, doneses, pogledaju i daju ti nov? Pa to nema ni u bajkama
Nisu meni vratili tako telefon,ali ima kome jesu... A za ovaj moj sam pitao dali je imao neko takvog iskustva...Tako da sam se lepo ja dogovorio sa sobom,a opet ti ostro...Ne moras ni da saljes drugi put u servis i cekas 60 dana..Trazis raskid ugovora i toliko,jer,oni prema tebi nisu ispunili uhovornu obavezu.Dali ti skart telefon,pritom se prave ludi...Tako da je to tvoje pravo koje IMAS I TREBA DA OSTVARIS..Nemam nameru da cekam 60 dana jer radim,putujem i treba mi telefon za koji sam sklopio ugovor..Ako to ne moze,Boze moj..Raskid ugovora i dovidjenja.
 
Poslednja izmena:
Vidi kad si ostavio u servis, racunaj 8 dana od tada moraju da te obaveste (odbili, prihvatili, prosledili dalje - bukvalno nebitno sta jave, samo da jave) i jos 22 do resavanja. Ako bude ranije da castis i da se hvalis po gradu kako su ti brzo resili, a ne da kukas. Ajde raskini ugovor (bez placanja penala) pre nego sto resis reklamaciju pa da ti dignemo spomenik kao prvom u istoriji kome je to uspelo...
Ako ti treba telefon, trebao si predati operateru a ne servisu i traziti zamenski, a za ostale informacije i iskustva poseti https://forum.benchmark.rs/threads/...akone-i-praksu-faq-u-ii-postu.119544/page-356

p.s. Predji kod drugog operatera, kupi u prodavnici, uzmi drugi model telefona, nosi u drugi servis - isto ces proci
 
Krivo mi je samo sto sam dugogodisnji korisnik njihove mreze i redovno sve placamracune kako valja i plus imam tri ugovora kod njih...Ima nas mnogo takvih,ali jesramota njihovo ponasanje i ophodjenje prema musterijama...

Nisu meni vratili tako telefon,ali ima kome jesu... A za ovaj moj sam pitao dali je imao neko takvog iskustva...Tako da sam se lepo ja dogovorio sa sobom,a opet ti ostro...Ne moras ni da saljes drugi put u servis i cekas 60 dana..Trazis raskid ugovora i toliko,jer,oni prema tebi nisu ispunili uhovornu obavezu.Dali ti skart telefon,pritom se prave ludi...Tako da je to tvoje pravo koje IMAS I TREBA DA OSTVARIS..Nemam nameru da cekam 60 dana jer radim,putujem i treba mi telefon za koji sam sklopio ugovor..Ako to ne moze,Boze moj..Raskid ugovora i dovidjenja

Vidi kad si ostavio u servis, racunaj 8 dana od tada moraju da te obaveste (odbili, prihvatili, prosledili dalje - bukvalno nebitno sta jave, samo da jave) i jos 22 do resavanja. Ako bude ranije da castis i da se hvalis po gradu kako su ti brzo resili, a ne da kukas.
Ako ti treba telefon, trebao si predati operateru a ne servisu i traziti zamenski, a za ostale informacije i iskustva poseti https://forum.benchmark.rs/threads/...akone-i-praksu-faq-u-ii-postu.119544/page-356
Pa ja i jesam telefon predao operateru,a ne servisu..Dobio ja sve odgovore koje nisu bas u skladu sa bilo kakvim zakonom o kupovini uredjaja kod operatera...Pritom nit dobio zamenski uredja nit sta drugo...Operater se vadi na servis,servis na proizvodjaca..Pa kad im lepo kazes koja su tvoja zakonska prava u ovakvom slucaju oni to proizvoljno i kako hoce kapiraju a ti ako se ne obratis trzisnojinspekciji i drustvu za zastitiu potrosaca,cekas koliko oni misle da treba da cekas i placas ugovornu obavezu prema njima koja i nije bas tako mala...Tako da je to,to u zemlji Srbiji..NA ZALOST..
 
Ako ti je lakše, imao sam još gore iskustvo sa Telenorom. Nikad nisu priznali da je telefon loš. Otišao od njih (dva post paid broja i dva prepaid, sada su dva četiri postpaid). Nisu nikad priznali problem, tri puta mi vraćali neispravan telefon sa servisa tvrdeći da je ispravan. Ja završio s njima, ali i sa kupovinom telefona preko bilo kog operatera.
 
Kako da promenim zvuk obaveštenja za određenu aplikaciju?
Uđem u aplikacije, pa nađem tu aplikaciju, pa notifikacije, push notifikacije, zvuk, i tu kad označim koju hoću ne prihvati
 
Posto mi se neda citat 22 strane
a naso sam ga za 300e.
Isplati li se kupovina?
Koje su mu glavne mane vi sto ga imate?
Moram naglasit da bi ja drage volje nesto manje ispod 160mm.
Al kolko vidim mi 11 lite 5g ima nekih pizd.
Gledam vec 3 deana malo ovo, pa m3 pro, pa mi 11 lite 5g,
lood sam vise
 
Isplati se. Jedina mana mu je sto se nekad pali ekran dok si u pozivu. Meni se to desi svaki 5. 6. put i to kad bas duze nesto pricam, pa valjda mrdam ruku ili nesto pomeram i onda se upali. Sve ostalo je vrh. Za bateriju meni se cini da je dosta dobra. Ako i ima nesto da mu jede bateriju ovih dana, sto pominju, sredice sledecim apdejtom. Specifikacije su top, ekran je extra, 120hz, za taj novac tesko da se moze naci bolji uredjaj...
 
Iskreno ja ga ne bih ponovo kupio i jedva cekam da ga promenim.
Ovaj problem sa proximitijem prilikom razgovora i zajljucavanjem/otkljucavanjem ekrana u toku istog, onemogucava da ga posmatram kao telefon uopste.
 
Sta je s Kamerom?' Vidim da mu kameru najvise spocitavaju...
 
Sta je s Kamerom?' Vidim da mu kameru najvise spocitavaju...
Lakše ti je da postavljaš pitanja na koja su odgovori već dati na ovoj temi nego da pročitaš 20-ak strana?
Nisu mi jasni ovi koji pišu odgovore na tvoja pitanja...
 
Shodno pitanju je i dobio kratak subjektivan odgovor s moje strane. Za sve detalje tu su 22 strane i to je to...
Nije frka ni kad neko lupam gleda hitno da uzme fon ili neki proizvod u tom momentu na akciji pa nema vremena da cita sve, a ono zanimaju ga ukratko + i - strane.
 
Pojavila mi se danas opcija za update na 12.5.7 Jel neko već radio update, kakve su promjene i ponaša li se telefon bolje u odnosu na 12.5.6?
 
Kako dobijate toliko brže updatove, ja sam i dalje na 12.5.4.0, kupljen u Gig...?
 
Nazad
Vrh Dno