Šta je novo?

Xiaomi 15/15 ultra

Ja sam nosio nekada, ne secam se koji servis je bio, samo telefon i na osnovu serijskog broja su mi popravili telefon, iako ja nisam uzeo telefon na ugovor. Logicno mi je da bi trfebali da zamene telefon, omome koji ga je doneo. Ali ako se odnese u recimo A1, onda mora vlasnik da preda. Sta ako se izgubi fiskalni racun i da li negde pise da fiskalni mora da se cuva do kraja ugovorne obaveze ili da je garancija sklopljeni ugovor? Svakako je garancija na uredjaj, a ne na coveka, a negde mora da je ubacen i serijski broj telefona? Samsung znam da ima evropsku garanciju, koja vazi i u Srbiji i nije im bitno da li je telefon kupljen u Srbiji ili Nemackoj, posto je bas tako i kako se zove : Evropska garancija. Za xiaomi nisam siguran.
 
Ja sam nosio nekada, ne secam se koji servis je bio, samo telefon i na osnovu serijskog broja su mi popravili telefon, iako ja nisam uzeo telefon na ugovor. Logicno mi je da bi trfebali da zamene telefon, omome koji ga je doneo. Ali ako se odnese u recimo A1, onda mora vlasnik da preda. Sta ako se izgubi fiskalni racun i da li negde pise da fiskalni mora da se cuva do kraja ugovorne obaveze ili da je garancija sklopljeni ugovor? Svakako je garancija na uredjaj, a ne na coveka, a negde mora da je ubacen i serijski broj telefona? Samsung znam da ima evropsku garanciju, koja vazi i u Srbiji i nije im bitno da li je telefon kupljen u Srbiji ili Nemackoj, posto je bas tako i kako se zove : Evropska garancija. Za xiaomi nisam siguran.
Gore sam napisao... Servis ne menja telefon... Servis ili popravi ili daje potvrdu da telefon u garantnom roku ne moze da se popravi i da je predlozena zamena uredjaja. U tom slucaju zamenu vrsi prodavac. Ako je u tom slucaju u pitanju telefon koji je kupljen na ugovor kod nekog operatera, ne moze niko da zameni telefon osim vlasnika ugovora preko koga je i kupljen taj telefon... Takva je procedura za telefon, tako je za bilo koji drugi uredjaj u garantnom roku...
 
Znaci u globalu, da ne daj boze dodje do toga, da molim boga da moze da se popravi i da ja onda popravljenog mogu da ga podignem iz servisa, posto sam ga predao...
 
Znaci u globalu, da ne daj boze dodje do toga, da molim boga da moze da se popravi i da ja onda popravljenog mogu da ga podignem iz servisa, posto sam ga predao...
Onaj ko ga je predao bez problema moze i da ga podigne. Popravljenog ili ne. Ako je popravljen, nosis ga kuci, ako ne moze da se popravi, dobijes potvrdu da telefon ne moze da se popravi (gotovo nemoguce u garantnom roku) i opet ga nosis kuci... Nemas razloga da molis Boga 😉
 
Nisam mislio da se molim Bogu, da li ce da mi vrate, to je jasno, ipak sam ga ja doneo, nego da ce da se popravi :) mada se nadam da do toga nece uopste da dodje
 
Vrh Dno