amfora
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 05.05.2012
- Poruke
- 165
- Poena
- 180
Moja oprema
- Tablet
- Samsung tablet Galaxy A8 SM-X205NZAEEUC 4G LTE
- Mobilni telefon
- Samsung S21 Ultra
- Pametni uređaji
- Huawei Watch GT2 Pro
Ja sam nosio nekada, ne secam se koji servis je bio, samo telefon i na osnovu serijskog broja su mi popravili telefon, iako ja nisam uzeo telefon na ugovor. Logicno mi je da bi trfebali da zamene telefon, omome koji ga je doneo. Ali ako se odnese u recimo A1, onda mora vlasnik da preda. Sta ako se izgubi fiskalni racun i da li negde pise da fiskalni mora da se cuva do kraja ugovorne obaveze ili da je garancija sklopljeni ugovor? Svakako je garancija na uredjaj, a ne na coveka, a negde mora da je ubacen i serijski broj telefona? Samsung znam da ima evropsku garanciju, koja vazi i u Srbiji i nije im bitno da li je telefon kupljen u Srbiji ili Nemackoj, posto je bas tako i kako se zove : Evropska garancija. Za xiaomi nisam siguran.