Šta je novo?

X-COM: Enemy Unknown

Igra je skroz zarazna! Svidja mi se! Original sam isto pikao :D
Nego imam dva pitanja:

1. Mogu li se iskljuciti smaracke animacije tokom borbe?
2. Da li postoji neka igra koja je slicna ovoj, a da je novijeg datuma i da nije MMORPG?

1. Da, imas u opcijama da iskljucis
2. UFO: Afterlight, dosta stvari u XCOM-u je pokupljeno odande
 
kako da ga namamim?

Meni je ovako uspelo:

petoro stoje u onom malom delu pre hodnika sa snajpom iza ograde u sredini. Posaljem assulta unutra, levo gore i sa balkona mu puknem pistoljem par metaka. Oni se tu nesto muvaju par turnova, uglavnom bi trebalo da ti onaj desno mind-controluje mamac (meni assault), a posle toga glavni izlazi napolje, pravo u sacekusu :-devil-: .

edit: izvinjavam se :)
 
Poslednja izmena:
nemoj da se ljutiš ali brate koristi spoiler opciju kad si vec prethodno sakrio :S:
 
Poslednja izmena:
Jel uspeo neko da zavrsi na Ironmanu/Classic+? Jeste bas izazovno... Jedna greska, wipuju ti tim i to je to...
 
Da ne otvaram novu temu, treba mi mala pomoc. Video sam na You Tube proceduru kako se instalira legendarni XCOM Apocalypse preko DOSBoxa. E sada, ima tu gomila cimanja i nesto mi se bas ne instalira tako. Da li postoji drugi nacin da igra proradi ili moram da kupujem na Steamu (na Steamu podrzava 95/2000/XP/Vistu)?
 
E vako, vec sam ga ukratko nahvalio pre nekog vremena, kad sam poceo da ga igram,
sad sam konacno nasao vremena da ga zavrsim, te da bacim par reci.
Ovo je po meni uz Walking Dead serijal najbolja igra koja je izasla u 2012-oj godini. Odma da kazem da nisam
jos odigrao Far Cry 3, on mi je sledeci na redu, i ocekujem da ce on uz ove dve igre ciniti ono najbolje sto smo
dobili od virtualne zabave u prosloj godini :)

Slab sam na potezne takticke strategije, pa sa jos ubacenim elementom RPG-a, za mene je to perfektna mesavina.
Igra me podseca sto se tice prastarih naslova na vrsni Incubation koji sam obozavao da igram kao klinac, a od
nesto novijih naslova mogu ga uporediti sa Silent Storm-om, bas lice, i po grafickom prikazu, i po mehanici/fizici, upravljanju, pa i gameplay-u... e sad uzivao sam ja u te dve igre, ali su bile bogami preteske, nisam imao strpljenja i srljao sam, ali zato sad kad sam uvatio XCom, lego mi je ko budali samar :D zeleo sam da konacno predjem kako treba neku igru iz ovog zanra, i bogami sam je presao perfektno i sa uzivanjem.

U pocetku ce vam bez sumnje trebati vremena da naucite sve slojeve ove poprilicno kompleksne igre, u skorije vreme nisam video neku igru sa ovoliko raznoraznih slojeva, a sve kuca perfektno, ko svajcarski sat.
Postoji neki tutorijal na pocetku, ali on ce vam objasniti samo borbeni segment igre, dok ste van borbe, u svom
komadnom centru, ostavljeni da sami sve ucite, experimentisete, provaljujete itd... igra vas tek malo uputi u to,
malo vas gurne, ostalo je na vama, ali istrazivacete sve to sa uzivanjem, a kad konacno budete imali sve to u
malom prstu, pozelecete jos, iako to nikad na pocetku ne bi ste rekli, kad vidite o cemu sve morate voditi racuna.

Dakle glavni segment igre su borbe na 3D mapi, ali ako u komandnom centru ne odradite sve na visokom nivou, snosicete ogromne posledice u toku same borbe...
Engine igre je fenomenalan, grafika je zaista odlicna i veoma prijatna, fizika je sasvim dobra, gradjevine se ruse pri ostecenjima nastalim u borbama, zaista dosta toga je destruktabilno na mapi, i tu je akcenat na taktiku, jer nece svaki zaklon dugo trajati, a neprijatelji dolaze sa svih strana i veoma su precizni i ubitacni, tako da ce i najmanja greska poslati vaseg vojnika u vecna lovista... ova igra ne oprasta, ako niste skoncetrisani sve vreme i ako ne isplanirate dobro svaki korak, budite sigurni da ce te biti kaznjeni...
Zvuk i muzika u igri prate grafiku, sto ce reci fenomenalni su, a sama igra je jako dobro optimizovana, te radi glatko i bez problema, tako da se moze reci da smo dobili pun paket ovde, igri prakticno nista ne fali...

Sto se tice ostalih slojeva igre, sem pomenutog borbenog, da nabrojim i sta sve trebate raditi i o cemu voditi racuna u komadnom centru:

- Istrazivanje novih tehnologija i razmisljanje sta vam je najprece prvo istraziti i kolko ce to vremena oduzeti
- Kopanje zemljista,gradjenje gradjevina, a resursi su veoma limitirani i razmisljanje sta prvo izgraditi i kojim redosledom ici dalje, igra vas tera da planirate nekoliko koraka unapred...
- Kupovina opreme za vase vojnike, pocev od oruzja, dodatne opreme i stitova, da kupovine vozila i letelica kao i delova za njih...
- Kupovina novih oruzja,vozila i njihovo unapredjivanje
- Nadogradnja samog komadnog centra
- Kupovina satelita, pa razmisliti u koje zemlje sveta ga slati, zatim kupovina letelica i dodatne opreme za njih, da stite satelit, biranje oruzja itd...
- Prodaja skupljenih artikla u toku same borbe
- RPG element biranja nadogradnje vaseg lika kako stice iskustvo, i to u dva segmenta, onaj koji se odnosi na vatreno oruzje, i onaj koji se odnosi na psihicke mogucnosti, ako vojnik ima taj talenat...

itd itd, da ne nabrajam dalje, ali ovo je prilicno kompleksna igra, gde se sve uzima u obzir, i svaka sitnica mora biti uradjena ispravno, u suprotnom igra ce vas surovo kazniti za vreme okrsaja na mapi... tako da, ko je strpljiv i zeli vise od igra, voli da detaljise i da se udubi i prija mu kompleksnost, uzivace u ovoj igri... svi ostali ce je mrzeti zbog velike tezine...
meni je jako lepo legla, jer u danasnje vreme previse je jednostavnih/decjih igra, a malo onih koji mogu ponuditi izazov starim veteranima, koji imaju preko 1000 igra iza sebe...

Likovi u igri su zanimljivi, i zavolecete ih kako budete prelazili misije i nadogradjivali njihove sposobnosti, tolko ce te ih zavoleti da necete dopustiti da niko od njih 6 zagine na terenu, jer ako se to desi, radije cete ponoviti misiju, nego izgubiti clana u kog ste ulozili dosta truda...

Sto se tice tezine igre, prilicno je teska na pocetku dok se ne usemite, kad sve budete prostudirali pocinje da bude laksa, a kad stvari budete drzali u malom prstu, postace vam cak i laka, kad maximalno nadogradite vojnike i tehnologiju...

Jedina mana igre je izlizana prica o vanzemaljcima, moglo je to biti i zanimljivije uradjeno, ali daleko od toga da je lose, savrseno sluzi svrsi... takodje mogo bi malkice zameriti i to sto igra nema preterano raznih okruzenja, msm ima ih, ali toliko dugo traje i toliko cete borbi imati, da ce ta okruzenja posle nekog vremena neumitno krenuti da se ponavljaju, ali igram poseduje randomiser nivo-a, te menja teren i prepreke na isto okruzenju, te to malo osvezava i poboljsava stvari...

Igra je teska zaraza, privlacna, obilna, slatka porcija, koja se degustira sa uzivanjem, skidam kapu Firaxis-u, na trudu i godinama rada da ovako nesto naprave, to svakako nije bilo lako, da u ovako kompleksnom obliku naprave igru sa modernim enginom i tehnikalijama, koja radi savrseno, bez i jednog jedinog baga, a za igru je izasao samo jedan mizeran pec na samo pocetku, kad je izasla, pa to je fascinantno... mnogo jednostavnije igre se kupaju u bagovima, a ova leprsa od samog release-a!
nisam igrao ranije delove iz ovog serijala, znam da Xcom seze jos iz daleke proslosti, dok sam igrao i sam Incubation, iz tog je perioda, i tokom godina, ova igra je dobila solidan broj nastavaka... nijedan mi nije toliko privukao paznju, ali ovaj je objasnio, po svim kritikama vazi za najbolji deo ovog poznatog serijala...Next Gen verzija stare legende, skidam kapu - 10/10

 
doduse izasla su 3 patcha a poslenji je imao

Second Wave Advanced Gameplay Options

Damage Roulette: Weapons have a wider range of damage.
New Economy: Randomized council member funding.
Not Created Equally: Rookies will have random starting stats.
Hidden Potential: As a soldier is promoted, stats increase randomly.
Red Fog: Combat wounds will degrade the soldier’s mission stats.
Absolutely Critical: A flanking shot guarantees a critical hit.
The Greater Good: Psionics can only be learned from interrogating a psionic alien.
Marathon: The game takes considerably longer to complete.
Results Driven: A country offers less funding as its panic level increases.
High Stakes: Random rewards for stopping alien abductions.
Diminishing Returns: Increased cost of satellite construction.
More Than Human: The psionic gift is extremely rare.



If the player has finished the game on Impossible, these four additional Second Wave features will be unlocked.

War Weariness: Funding goes down over time.
E-115: Elerium degrades over time.
Total Loss: Lose all soldier gear upon death.
Alternate Sources: The power source cost to build facilities increases dramatically.

koji daleko upotpunjava osecaj igranja

meni je i dalje osecaj bilo da je tb borba mogla biti malo bolje odradjena i nije da i dalje nema bagova koji se nisu resili, ali bez obzira sasvim solidna igra
 
pipizdeo sam.igrao sam pirata neko vreme dok nisam kupio igru na popustu.onda sam igrao sve iz pocetka na originalu.izasao sam iz igre a nisam snimio poziciju i sad izgleda sve od pocetka od prve misije.autosave nije ukljucen po default-u.da mi je neko pricao ne bi verovao :(
 
Nazad
Vrh Dno