Šta je novo?

WRC 3 (2012)

Opet ja :d moram jer ne mogu da editujem post. Izgleda pritisci na YT daju rezultate :d

New Info:
-Cars will get dirty depending on the type of each surface.
-All cars, Including the career ones, will be available for single stage/single rally mode.
 
Bih da imam konzolu i dalje.. :)
 
Pa je8em mu misa, znam da si konzolas bio godinama.. :) kad si i zasto prodao? :d

edit, ipak ce izbaciti i demo za pc.
Hi All, we're working on a WRC 3 - PC DEMO. We will release more info in the next weeks
 
Poslednja izmena:
Pa shebala se, sto sam uopste radio upgrade kompa :)
 
Ja uradio intervju sa producentom serijala, bio je ljubazan da mi odgovori na svih 15 pitanja :) Nešto u ScreenFunu 15. septembra, nešto na www.screenfun.rs istog dana.
 
^bedak sto onda nisam imao inspiraciju da im postavim samo 5 pitanja..

Pojavili se novi gameplay klipovi ali sam se toliko razocarao da necu ni da postavim, arkadcina najgora, ja stvarno ne znam sta rade developeri, da li imaju vozacku dozvolu i da li im pro vozaci uopste daju bilo kakve savete i kritike :d:S::mad:

Onaj poslednji klip sa Polom iz Argentine je obecavao, fizika je delovala bar kao u CMR serijalu ali je ponasanje ogibljenja, tockova itd zahtevalo bitne korekcije, mislio sam da ce da srede to a oni izbacili jos arkadnije njesra:S:

evo ipak mada ako cemo realno, ''fizika'' iz kokpita je zestoko njesra i u CMR serijalu, a ovde ne mogu da vidim kameru iz ''treceg lica'' ili iza automobila pa ne mogu da procenim..

[YOUTUBE]4dWCWeURzwQ[/YOUTUBE]
[YOUTUBE]S3J4XxJV_R4[/YOUTUBE]

Igracu ovo, sta da se radi, ali sam se mnogo smorio:wall:
 
Poslednja izmena:
*** ulazi auto u krivinu kao da je F1... Gde je ono cuveno reli zanosenje, uletanje u krivinu... ovo je bas smor teski :S:
 
Odlepio sam! A pogledaj samo par klipova iza, fiziku WRC Pola iz Argentine.. to bas podseca na CMR a i to je dovoljno..

Ne znam sta da mislim, da li ispituju ''teren'' i reakcije na netu ili su stvarno retardi, pa jbote dovoljno je da par dana sa njima provede i amaterski rally vozac i da im objasni neke stvari, ma dovoljno je da si 2 puta seo u auto, makar u ladu ili yugo :d, ako mozete da odradite nesto iole realno-odradite, ako ne mozete- otkaz, stvarno sramota kako se blati wrc licenca:mad:

Sto je najgore ne postoji alternativa.. dirt3 je jos gora igra, mnogo gora igra, automobili imaju 100 kg sa sve vozacem, stejdzevi su kao za paraolimpijce na skejtu, sto je najgore Mafia 2 ima bolju fiziku automobila od 90% naslova danas :d
 
Poslednja izmena:
Odlepio sam! A pogledaj samo par klipova iza, fiziku WRC Pola iz Argentine.. to bas podseca na CMR a i to je dovoljno..

Ne znam sta da mislim, da li ispituju ''teren'' i reakcije na netu ili su stvarno retardi, pa jbote dovoljno je da par dana sa njima provede i amaterski rally vozac i da im objasni neke stvari, ma dovoljno je da si 2 puta seo u auto, makar u ladu ili yugo :d, ako mozete da odradite nesto iole realno-odradite, ako ne mozete- otkaz, stvarno sramota kako se blati wrc licenca:mad:

Sto je najgore ne postoji alternativa.. dirt3 je jos gora igra, mnogo gora igra, automobili imaju 100 kg sa sve vozacem, stejdzevi su kao za paraolimpijce na skejtu, sto je najgore Mafia 2 ima bolju fiziku automobila od 90% naslova danas :d

Video sam taj klip sto si okacio na prethodnoj strani sa Polom. Tamo je stvarno ok fizika. Za ovo sve sto si rekao se apsolutno slazem, DIRT sam batalio jos odavno, to je jad zivi od igre, a nema alternative.
 
^ bas me zanima koja? :d :) sta fali arkadnim simulacijama voznji, posebno kada nemas volan?
 
Pa imas onda CMR4, koji je savrsen za tastaturu i tu arkadnu zabavu.. zasto mora da bude novo i divlje.
 
Poslednja izmena:
^zato sto sam hebeno CMR 2,3,4 presao po 10x za sve ove godine a cmr 2005 nikada nisam zavrsio (karijeru) ali imam tu igru instaliranu odavno, ok je ali definitivno nam treba nesto sveze i mnogo bolje, nije ni cmr savrsen, ne mislim na grafiku nego na fiziku, zvuk, karakteristike automobila, stejdzeve..

RSRBR12 (kao i stock RBR) ne mogu da igram, ima neka fora ali nisam uspeo da odradim, cim krenem da igram popijem bsod samo zbog te instalacije, inace je komp 100% stabilan..
 
:d

[YOUTUBE]2nf72laPJYs&feature[/YOUTUBE]

Mada ako opet bude dz multiplejer ima i ovo da se igra..:smoke:
 
Kao da vozis 100g kafe :d...
 
Videcemo jos.. ali ako je ovo 100g kafe dirt3 je recimo 75g :d

Kapiram da ce stejdzevi biti odlicni, kao i do sada. Uz dz mp.. ne vidim razloga zasto vozio onlajn :)
 
^
screenfun je napisao(la):
Prve dve WRC igre italijanskog Milestona nikog nisu oduševile, ali WRC 3 bi to morao da promeni. Zbog toga smo i razgovarali sa glavnim producentom igre, Marcom Ferrarijem.

hsv.stoned ce te pojesti zbog uvodnog pasusa xD
 
A mene su kao prve 2 verzije odusevile? :) WRC1 definitivno ima bolju fiziku ali i uzasnu grafiku tj view distance i zvuk, wrc2 je to malo popravio ali je zato upravljanje gore a fizika arkadnija :d Takodje WRC2 ima bolje stejdzeve i jedne od najboljih ikada ako ne racunamo Finsku i jos par koje su fail zbog sirine, izgleda itd.

Milestone ne zasluzuje da pravi oficijalnu WRC igru.


Sad procitah tekst.. sledeci put me iscimaj da ih pitam par pitanja, kapiram da mentoli nece imati odgovor ili ce da bulazne kao i sada.
 
Poslednja izmena:
Pa obe ta wrc-2 su bolja u svemu od dirt2 i 3, jedino sto mnogo zaostaju sto se tice prezentacije, grafike i zvuka ali kao rally- svetlosna godina ispred prljavstina.
 
Pa ima još mnogo pitanja u ScreenFunu :) Uostalom, pitao sam ovde imate li neka pitanja koja želite da im postavim. Problem je što ni ne mogu da im bezobrazno postavljam neka pitanja...to sve mora lepo da se zapakuje, tako da ti odgovore na to. Što se tiče WRC 3, probao demo za PS3, DALEKO je bolji od WRC 2 u svakom pogledu. Upravljanje je definitivno izazovnije - bez kontrole stabilnosti je mnogo teže voziti nego prošle godine. Meni se doduše čini da je asfalt previše klizav, lakše se snalazim po šljunku.
 
***a, mrzelo me onda :) kapirao sam da moraju da se uozbilje i da ce ih wrc pritisnuti da naprave realniji rally.

Ali sada imam mnogo kulturnih pitanja, npr zasto Mini lici vise na Fiat 500 ili tako neko porodicno njesra nego na Mini Countryman WRC :d

Znaci problem sa gripom na asfaltu je ostao.. bezveze. Ja ti kazem, ovo iz demo-a je bukvalno za nijansu unapredjen wrc 2 tj fizika i upravljanje a onaj klip sa Polom WRC iz Argentine je obecavao..

Reci mi, jesu sredili steering deadzone? Najjace to sto kada igras i preko tastature upravljanje udari u ''zid'' i ne mozes da skrenes ma koliko pritiskao strelice, bukvalno se 5 sekundi ceses uz bankinu dok bag ne nestane :d

WRC 1 je imao dobru osnovu ali nedovrsenu fiziku i upravljanje ali je bar bio koliko-toliko realan. Problem su bili uzasna optimizacija, uzasan zvuk, grafika, prezentacija.. ali su se automobili ponasali realnije od wrc 2.

WRC3 ce izgleda biti prihvatljiv ali i nista vise od toga (sto se tice zvuka i fizike) a stejdzevi ce biti odlicni.
 
Pa obe ta wrc-2 su bolja u svemu od dirt2 i 3, jedino sto mnogo zaostaju sto se tice prezentacije, grafike i zvuka ali kao rally- svetlosna godina ispred prljavstina.

ne slazem se, ali ukusi su razliciti :p a cenjeni sajtovi kazu dirt3 [86/100] vs wrc 2 [64/100]
 
Poslednja izmena:
''cenjeni sajtovi'' :d pa ti cenjeni sajtovi bi danas rbr-u dali 5/10 :d gomila placenih neznalica koji dr...u na grafiku, zvuk i budzet :d
 
Poslednja izmena:
''cenjeni sajtovi'' :d pa ti cenjeni sajtovi bi danas rbr-u dali 5/10 :d gomila placenih neznalica koji dr...u na grafiku, zvuk i budzet :d

Upravo tako. DIRT serijal je postao toliko njesra da eto do cega su stigli, Showdown aka Ken Block meets Flatout :p
 
Utisci o demo verziji :

Played through the demo last night. (BTW, to get a Euro Playstation account, you basically just have to figure out a valid zip code in London).

They have definitely done a lot of work on the menu system. It's super easy to get into game play and the only time it really slows down is the actual loading of the stage. If you want to retry the stage, you can restart just about as fast as you can click through the menus. The menu system seems to imply that you'll be able to play through a career kind of thing, but alas, it also looks like there's a bunch of Dirt-like challenges to get to the "Ultimate Showdown" driving challenge. At least they're confined to their own separate submenu so I suppose you can ignore them if you want.

Physics are pretty good. The car seems to have good weight and getting a rear wheel off on sand actually causes traction and control issues like it should. Wheel feedback for handling is quite good. I see some limited control for setup—more than Dirt, less than GT5 it looks like—but it was disabled in the demo.

Damage is laughable compared to RBR—even when it's cranked all the way up to Heavy. Suppose that's to be expected, alas. I finally got first place with no assists in the demo, but looking at the replay is was sooo messy, and in RBR I would have holed the radiator within about 45 seconds of starting, from all the posts I mowed down inside turns.

Wheel feedback on dirt roads isn't great, much like the original WRC. This may be a product of my model—a Logitech DFGT, but basically, there's no "small bump" texturing to the road like there is in RBR. You can feel when you hit a big one (barely), but otherwise it feels like driving on pavement, with no extra road vibration transitioning from tarmac to dirt.

Graphics are decent enough—not great but decent, and they have really nice rewind/ffw control on the replays. EDIT: Oh yeah! I meant to specifically call out their automatic road-follow feature for the cockpit cam. It really works well to keep you "looking" towards the turn so you never feel like you can't see the road when you're mid-turn.

Copilot makes good calls and you can adjust them to be early enough to be of use.

So in summary, my two minor complaints so far are bump feedback on the dirt roads and the fact that even when you choose cockpit view, the damn "start cam" keeps you outside the car until the green light. Overall though, I've had a lot of fun with it so far and I'm keeping my $75-ish preorder in place.
 
Vrh Dno