Šta je novo?

Web Dizajn pomoc !!!

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.

ele

Cenjen
Učlanjen(a)
28.12.2012
Poena
170
Moja oprema  
CPU & Cooler
i9 9900K FUMA 2
Matična ploča
GIGABYTE Z390 AOURUS PRO
RAM
32GB 3600MHz
GPU
RTX 3080
Storage
2TB
PSU
750W
Kućište
SHINOBY
Monitor
ALIENWARE AW2521H 360hz
Miš & tastatura
Mionix Avior 7000
Ostale periferije
Razer ostalo
Mobilni telefon
S21 ultra
Pristup internetu
  1. Optički internet
S obzirom da treba da napravim licni sajt za fax (jedan od uslova za ispit) napravio sam ga preko besplatnog webbuildera na netu,tacnije preko wixa.( http://www.wix.com ) Medjutim problem je sledeci pa bih bio zahvalan kad bi dali vase predloge jer sam sve moguce probao.Napomenuo bi da sam pocetnik u ovome i da sam tek poceo da ucim,i da imam neko najosnovnije znanje da ne kazem nikakvo. :)
Sajt sam napravio,publikovao i dobio sajt na njihovom domenu ali njihov domen pri pregledu rada ne sme da se pojavi,pa cu vam reci sta sam uradio:
1.Objavio sajt i sa linka kojeg sam dobio kopirao source u notepad,prepravio sta mi treba ubacio meta tagove koji su mi bili potrebni,izbacio reklame (koji su takodje bili u source kodu).
2.Iz notepada sacuvao kao web stranicu sa UTF 8 encodingom jer ostale brljavi i sacuvao kao index.html
3.Index.html otvara kao single link sa celim sadrzajem koji je na samom sajtu samo bez reklama,medjutim s obzirom da imam vise stranica na sajtu ne cita description sa ostalih stranica (vec samo na pocetnoj) i u title se pojavljuje wix.com sto mi je strogo zabranjeno.
4.Sam link radi,cita sve slike,sve linkove pravilno pokazuje i ucitava.Samo sto kada se prebaci npr sa pocetne na stranicu "o meni" u source ne cita desctription sa te stranice iako sam u samom wixu kad sam pravio sajt to podesio.
Mene zanima da li postoji mogucnost da uklonim to wix.com i da li postoji neki tag koji kad bi ga ja ubacio u source on citao desctription sa ostalih stranica.
Nadam se da ste me razumeli,ako niste pitajte :) Hvala unapred.