Probacu da povecam interval na 3 min pa cemo da vidimo.
Najsigurnija varijanta, bez obzira na firmware, je pustiti da router drži vezu non-stop. Tako će ruter automatski resetovati setovanja pri promeni IP-a kod provajdera, bez problema. Sa jedne strane imamo Lelekom koji ima neka svoja setovanja, sa druge strane imamo 8920g koji ima svoja setovanja.
Šta treba uraditi:
1)
Advanced setup > WAN, sa leve strane editujte 8/35 WAN interface
----------------------------
2) Terajte "NEXT" sve do kategorije "PPP Username and Password" i tu ISKLJUČITE opciju "Dial on demand (with idle timeout timer)" [kao na slici ispod]
----------------------------
Nastavite sa NEXTovanjem, na kraju save and reboot.
Na ovaj način se upravo izbegava situacija koju opisuje Nikola:
"proba da se spoji kada adsl veza opet proradi ali ruter provajdera nije ukapirao da je veza bila pukla i odbije autorizaciju jer misli da to drugi korisnik pokusava da se spoji sa istim username i password. Tu je lek da se ceka i ceka dok ruter provajdera ne ukapira da je u zabludi i prekine staru konekciju koja je vec mrtva."
Dakle, svi koji ste sa dinamičkim IPjem, na ovaj način lišavate ruter muka da iz probuđenog stanja sa starom IP-adresom naleti na novu IP adresu kod provajdera, i izbegavate da se onda ruter dogovara sa telekomom oko nove IP-adrese što je uzrok patnje: i ruter ima svoj idle timeout i provajder ima svoj timeout pa dok se ne "utrefe", veza dugo može biti mrtva. Uključivanje DialOnDemand ima smisla samo za statički IP, zato ga isključite i nećete imati nikakvih problema, bez obzira koji firmware imali.
Kada namestite setovanja na ovaj način, linija je stalno osmatrana i budna, i kada dođe do promene ip-a, ruter to odmah detektuje i pokrene se da prihvati tu izmenu, bez da tera telekom ili nekog drugog provajdera da se prilagođava.