Šta je novo?

Vojvodjanska (OTP) mbanking

^
Hvala! Do ove akcije se bukvalno ne može doći kod njih na sajtu, osim ako imaš ovaj direktan link koji si ostavio...
 
GooglePay mi prikazuje da kartica nije verifikovana za online plaćanja, ma šta to značilo. Danas plaćao u prodavnici, NFC prošao, ali to obaveštenje stoji i dalje. Kada idem da opciju koja rešava problem, ne dogodi se bukvalno ništa. Samo me vrati na početak. Probao i sa računara i sa telefona. Imao neko slično iskustvo sa bilo kojom drugom karticom na GPay?
Jedino da nešto platim GPay-om online, možda mi ponudi neko smislenije rešenje.
 
Imam isto iskustvo sa nekoliko kartica, u suštini ne smeta ni pri korišćenju NFC plaćanja ni kod online plaćanja, s tim da mi pri online traži da unesem CVC ručno.
 
Amazon, problem sa verifikacijom kartice.
Cao drustvo, danima vec mucim muku kako da resim ovaj problem.
Naime vec godinama imam Amazon nalog koji sam najnormalnije koristio, pre par nedelja prilikom kupovine apple gift dopune mi je nalog suspendovan dok ne verifikujem karticu.
Ono sto mi traze je neki vid "Billing Statement-a" gde treba jasno da se vide moje ime, prezime, adresa, zadnje 4 cifre kartice kao i neka od poslednjih transakcija.

Ja to u OTP mobilnoj aplikaciji ili web aplikaciju nemam kao opciju.
Mogu da skinem izvestaj sa racuna na koji je kartica vezana ALI tamo nigde ne pise broj kartice vec samo broj racuna a tako nesto sa Amazon-a odbijaju da prihvate, a izvode sa kartice nije moguce skinuti/stampati sto su mi potvrdili i u banci.

Jel ima neko neku ideju kako resiti ovo?
 
Evo zakacio sam dokument koji sam dobio od njih tj. koji stoji tamo kao uputsvo nakon sto mi odbiju verifikaciju po izvodu sa racuna.
 

Prilozi

  • BillingstatementCCDC_New.pdf
    90.2 KB · Pregleda: 28
Imaš ovde temu za OTP, možda bi tu mogao da pitaš, jer je pitanje specifično za banku. Ne znam kako kod njih izgledaju izvodi, ali kod drugih banaka sa kojima sarađujem uz kartične transakcije pišu i podaci sa nje, poput tipa kartice ili maskiranog broja, što je upravo ono što ti Amazon traži. Ako stvarno nemaš takav podatak (iskreno, čudno mi je, jer kako inače na izvodu razlikuješ plaćanja karticom od drugih promena?), onda ti kao jedina opcija preostaje da pošalješ samu karticu ili snimak ekrana transakcija. Jeste da u zahtevu stoji da je to opcija samo ako je kartica nova, ali opet, suština je da to služi za one koji još nisu dobili prvi izvod, ali valjda bi hteli da prihvate i tebi koji ga ne dobijaš uopšte.
 
Imaš ovde temu za OTP, možda bi tu mogao da pitaš, jer je pitanje specifično za banku. Ne znam kako kod njih izgledaju izvodi, ali kod drugih banaka sa kojima sarađujem uz kartične transakcije pišu i podaci sa nje, poput tipa kartice ili maskiranog broja, što je upravo ono što ti Amazon traži. Ako stvarno nemaš takav podatak (iskreno, čudno mi je, jer kako inače na izvodu razlikuješ plaćanja karticom od drugih promena?), onda ti kao jedina opcija preostaje da pošalješ samu karticu ili snimak ekrana transakcija. Jeste da u zahtevu stoji da je to opcija samo ako je kartica nova, ali opet, suština je da to služi za one koji još nisu dobili prvi izvod, ali valjda bi hteli da prihvate i tebi koji ga ne dobijaš uopšte.
Problem je u tome sto u tupavom izvodu OTP banke nigde ne pise moja adressa, a oni zahtevaju da mora da pise.
Zvacu sutra banku, vrv mogu da mi izdaju dokument gde pored ostalih informacija pise i adresa.
 
Sejda pdf editor bi trebalo da zadrži fontove pa gledaj nekako da umetneš i adresu pa pošalješ
 
Kako inicirati izdavanje nove MC kartice?
Otkako sam je koristio na jednom terminalu, znam tačno i kojem, beskontaktna funkcionalnost ne radi, a kada je ubacim u bankomat, izbaci je posle tri sekunde, pa javi grešku da je "nepodržana kartica". GPay bi mi inače završio posao, ali ako prislonim karticu dodatu u GPay na bankomat, ne mogu da uradim uplatu evra tamo gde je to moguće, a to mi je isto bitan momenat. U m-bank aplikaciji postoji samo privremena blokada, ali ne vidim dalji korak za iniciranje nove kartice. Možda poziv kontakt centru, ili neki drugi korak?
 
Pomislih i ja da bi to moglo da pomogne. Probam tako onda. Hvala! :)
 
Update: nije pomoglo. Mislim da mi ne gine razgovor sa CC :(
 
  • Like
Reagovanja: uji
Probaj da pises putem aplikacije da ti urade novu MC.
 
Otvorio sam prestiž račun u OTP banci, i u opisu računa na zvaničnoj stranici piše sledeće:

Uz OTP Mastercard Platinum debitnu karticu imate mogućnost korišćenja usluga biznis salona na aerodromima u Beogradu, Sarajevu i Beču, kao i besplatan pristup na više od 1500 biznis salona širom sveta unutar široke mreže Lounge Key

Da li je neko lično od vas koristio biznis salone sa njihovom karticom? Meni bi konkretno trebalo za aerodrom Sofija.

Da li to u praksi zaista besplatno funkcionise?

I još jedna stvar da li moze da se koristi samo preko loungekey, ili moze i preko dragonpass, mastercard dragon pass, priority pass itd. ?
 
Ćera je dobila karticu juče, ali ne može da je aktivira po onom uputstvu koje je stiglo, da bi dobila PIN. Postoji neki problem sa slanjem SMS-a - odgovor je da nema dovoljno kredita za datu uslugu. Ja joj prebacio 500 din, ali ista poruka, Javlja se i greška u OTP mob app, verovatno jer kartica nije aktivirana...
 
Poslednja izmena:
OTP juce i danas ima problem sa jednim od partnera koji pruza odredjene usluge za ebanku i sms najbolje da uz pomoc vocaila usluge proba sutra da uradi aktivaciju.
 
Sad videh da im je i sajt u autu. Hvala za info., probaćemo sutra,.
 
Mi dobili 3k pre dva dana
 
Odlazak u banku je rešio sve peripetije. Naime, taj sistem vezano za registraciju kartice i izdavanje PINa im nije potpuno funkcionalan. U toku istog dana je leglo 3k dinara.
 
Jel nekome jos izasla ova ponuda?
Mrzi me da ih zovem i da idem do njih, al za 10k bi mogo da odradim. prenos na neki.mesec :D

1000012558.jpg
 
samo podsetnik, to je navedeno da se racun treba otvoriti "online"!
 
Tako je. Na tom linku
Pokreće se proces otvaranja uz video identifikaciju, sa besplatnim održavanjem od godinu dana. Stoga, bolje se opredelite za Prestiž pa ćete lako smanjiti paket na Praktik ili Klasik ako budete hteli da ostanete.
 
  • Like
Reagovanja: fiy
Imate li problem sa aplikaciom? Poslije par sekundi nakon logovanja me izloguje, ako pokusam Prenesi opciju javi se greska...
 
Nazad
Vrh Dno