Šta je novo?

[VIP] Provera stanja

Ma lazu bre, kakvo unapredjenje sistema. Drugarica mi radi tamo. Prso im sistem za obracun racuna prilikom updejtovanja poreske stope sa 18 na 20%.
 
Dragi korisnici, usled unapređenja sistema trenutno postoje određene poteškoće sa proverom stanja na postpaid tarifama. Očekujemo da će usluga biti dostupna u narednih nekoliko dana. U međuvremenu, informativno stanje na računu možete proveriti BESPLATNIM pozivom Korisničkog servisa na 060/1234. Zahvaljujemo se na razumevanju i strpljenju. Vaš Vip

Sa zvanicne strane na fejsu...
 
Ne može ni preko fona da se proveri stanje (maločas zvao).
 
Razgovarao si sa operaterom ?
Strasno...Vrhunac svega je sto ocekuju da ce usluga biti dostupna u narednih nekoliko dana .
 
Ne. Pritisnite 1 trte-mrte... zbog tehničkih poteškoća, provera stanja nije moguća.
 
Razgovor sa KS se naplacuje 10 din samo ako razgovaras sa operaterom ?
Nadam se da oni mogu da vide i da se dok ovo traje nece naplacivati tih 10 din :S:
 
Nema naplate razgovora sa operaterom dok ova "kriza" traje :)
 
Jos ako urade restore od pre 7 dana kad je ovo pocelo, bilo bi lepo. :)
 
Ma to je sve zbog onog turskog č koje stoji na kraju poruke već više od mesec dana - Ç. :D

Nema naplate razgovora sa operaterom dok ova "kriza" traje :)
Automat i dalje govori da se poziv naplaćuje 10 dinara, ali nakon pritiska tastera 0 odmah se daje ton zauzeća. Probao 2 puta, oba puta isto.
Samo bih jednom da proverim okvirno da znam da nisam preterao.

2 Wuk
Džabe se nadaš, na listingu na sajtu se i dalje sve regularno evidentira. :) Taj sistem nikad neće zakazati! :-devil-:
 
Poslednja izmena:
Tebi radi online racun??
 
Stanje ne radi ni online ali spominje se listing? :)
 
A operatera ne mozes da dobijes ni za lek!
A ako probijem limit zato sto nisam bio u mogucnosti da proverim stanje na vreme (skoro 7 dana vec),ko ce to da plati? :(

Vrhunac svega je sto ocekuju da ce usluga biti dostupna u narednih nekoliko dana .
Tek za 5 dana !!!

Postovani korisnice, zbog unapredjenja sistema trenutno niste u mogucnosti da proverite potrosnju. Informacija o vasoj potrosnji ce biti dostupna od 15.10.2012 . Hvala na razumevanju.

Strasno !!!
 
Poslednja izmena:
Kao da bi razlicito trosio da imam uvid u stanje :)
 
Tebi radi online racun??
Stanje ne radi ni online ali spominje se listing? :)
Ne radi provera stanja ni na Online računu, ali tekući listing radi normalno svo vreme.

Izdvojio sam na kraju 5-10 minuta, upalio kalkulator na kompu, pogledao sms poruku sa stanjem od 3.10. nešto posle ponoći kada mi je poslednji put radila provera, pa sabrao sve pozive, poruke i megabajte iz listinga potrošene od 3.10. do danas i eto okvirnog stanja. Imam još sasvim dovoljno smartova do kraja obračunskog perioda. :)

A operatera ne mozes da dobijes ni za lek!
A ako probijem limit zato sto nisam bio u mogucnosti da proverim stanje na vreme (skoro 7 dana vec),ko ce to da plati? :(
Strasno !!!
Pa ti! Nigde ti ne garantuju da će taj sitem raditi. :d

Ali realno stvarno su preterali. Šta god da se desilo trebalo bi to mnogo brže da se sanira. Postoji valjda neki backup sistema ili nešto slično što bi olakšalo popravku.
 
Poslednja izmena:
Ni meni ne funkcionice vec par dana. k*rac ga znao koliko sam do sada spicio. Krajnje neodgovorno!
 
Meni u nedelju nije ni listing radio :D
 
I meni ne radi od 3.10 na dva računa u vipu. Samo da znam koliko sam spicio opet bih racionalnije trošio kada bih bio pri kraju sa smartovima. E sada olakšavajuća okolnost mi je to da mi je večeras presek stanja pa valjda će do tog 15. da reše problem, ali poznavajući ove naše operatera možda i potraje :).
 
Meni tek za 9 dana presek, ima da se zaduzim i boga i oca do tad. Ima da ih tuzim :d
 
Eee,gde je 22.10 kad bude presek stanja. :)
 
Citam ovo i ne verujem da se toliko cimate, pa ja sam godinama bio na mts postpejdu i 3x se desilo da po ceo mesec nisam mogao da proverim stanje na racunu a nemogucnost provere prvih i poslednjih 10-ak dana u mesecu je bila realnost :d Tada su krali kao ludi, na telenoru za 2 godine nikada nisam dobio racun a da ne znam zasto je malo visi od standardnog a na mts-u sam ludeo zbog previsokih racuna. Zato sam i pobegao sa te raspale mreze.

Sredice vip ovo za par dana..

Sad mi cale kaze, do 15. nece srediti :d :d
 
Poslednja izmena:
Kako je krao MTS? Valjda si imao neki tip loga poziva da mozes da uporedis zasto ti je veliki racun, ako jeste...
 
Nisu otvoreno krali (mts) ali su dovodili u zabludu sto je skoro pa isto.:)
Mts je razbijao sa onom proverom stanja. Svaka cast ko im je tada ostao veran.

Btw mogao bi Vip da se "otvori" i zaista apgrejduje biling sistem, ispada smesno da ih je Pdv bacio na kolena.
 
Nisu otvoreno krali (mts) ali su dovodili u zabludu sto je skoro pa isto.:)
Za**** ti to, kad pricaju da je krao, uopste ne pominju da "misle", vec tvrde ;) Nije isto.

Mts je razbijao sa onom proverom stanja. Svaka cast ko im je tada ostao veran.
Samo zbog broja... a i tada MTS nije imao ko zna koliko bolje pakete, tako da... stvarno je bilo cudo :)
 
Nisu otvoreno krali (mts) ali su dovodili u zabludu sto je skoro pa isto.:)
Ja sam koristio MTS posptpaid od kraja 2008. do kraja 2009. paralelno sa Telenorom koji sam privremeno prebacio na prepaid dok ne ikoristim promociju na MTSu, zato što sam dobio onaj vaučer na 10 hiljada uz karte za Police - ako se sećate toga.
Prvih 10 dana nije radilo stanje NIKADA i ponekad poslednja 3-4 dana u mesecu.
A poslednji dan u mesecu su mi u 8 od 12 meseci UREDNO naplaćivali preko pretplate bez obzira što sam imao nepotrošenih minuta i poruka u paketu!
Nisu baš sve pozive i poruke, ali recimo one od 15:00 pa do 23:59. Tako da sam se suzdržavao na kraju svakog meseca da ne zovem.

Žalio se nisam jer se to ionako skidalo od ovih 10.000 koji su išli kao depozit, a i znajući njihove tadašnje rokove za odgovor na reklamaciju i odbijanje osnovanih reklamacija reko bolje da izbegnem raspravu sa njima ionako ne plaćam ništa.
 
Poslednja izmena:
Stanje kod MTS-a i sada nije krajnje krajem meseca (pa ni pocetkom sledeceg), vec tek kad dodje racun (a i tada ima zalbe).
 
Meni proradilo :)

Evo sta kazu na fejsu...

Dragi korisnici, radovi na unapređenju sistema se privode kraju, pa su od jutros većini korisnika dostupne sve opcije za proveru stanja na računu (SMS, govorni automat 060/1234 opcija 1, direktni kontakt sa agentom kao i on-line račun).

Korisnicima kojima je presek stanja 9., 17. i 21. u mesecu informacija o potrošnji biće dostupna do 18.10. U međuvremenu, ti korisnici svoje informativno stanje na računu mogu proveriti besplatnim pozivom Korisničkog servisa na 060/1234 putem direktnog kontakta sa agentom. Još jednom se zahvaljujemo na razumevanju i strpljenju. Vaš Vip
 
Koja glupost sto imaju preseke razlicitih dana u mesecu, nije ni cudo da sistem ima problema :D
 
pise u poruci da od 15og treba da proradi
 
Meni je presek stanja 1. Evo danas proradilo.
 
Vrh Dno