Dragi korisnici, usled unapređenja sistema trenutno postoje određene poteškoće sa proverom stanja na postpaid tarifama. Očekujemo da će usluga biti dostupna u narednih nekoliko dana. U međuvremenu, informativno stanje na računu možete proveriti BESPLATNIM pozivom Korisničkog servisa na 060/1234. Zahvaljujemo se na razumevanju i strpljenju. Vaš Vip
Automat i dalje govori da se poziv naplaćuje 10 dinara, ali nakon pritiska tastera 0 odmah se daje ton zauzeća. Probao 2 puta, oba puta isto.Nema naplate razgovora sa operaterom dok ova "kriza" traje![]()
Tek za 5 dana !!!Vrhunac svega je sto ocekuju da ce usluga biti dostupna u narednih nekoliko dana .
Postovani korisnice, zbog unapredjenja sistema trenutno niste u mogucnosti da proverite potrosnju. Informacija o vasoj potrosnji ce biti dostupna od 15.10.2012 . Hvala na razumevanju.
Tebi radi online racun??
Ne radi provera stanja ni na Online računu, ali tekući listing radi normalno svo vreme.Stanje ne radi ni online ali spominje se listing?![]()
Pa ti! Nigde ti ne garantuju da će taj sitem raditi. :dA operatera ne mozes da dobijes ni za lek!
A ako probijem limit zato sto nisam bio u mogucnosti da proverim stanje na vreme (skoro 7 dana vec),ko ce to da plati?
Strasno !!!
Za**** ti to, kad pricaju da je krao, uopste ne pominju da "misle", vec tvrdeNisu otvoreno krali (mts) ali su dovodili u zabludu sto je skoro pa isto.![]()
Samo zbog broja... a i tada MTS nije imao ko zna koliko bolje pakete, tako da... stvarno je bilo cudoMts je razbijao sa onom proverom stanja. Svaka cast ko im je tada ostao veran.
Ja sam koristio MTS posptpaid od kraja 2008. do kraja 2009. paralelno sa Telenorom koji sam privremeno prebacio na prepaid dok ne ikoristim promociju na MTSu, zato što sam dobio onaj vaučer na 10 hiljada uz karte za Police - ako se sećate toga.Nisu otvoreno krali (mts) ali su dovodili u zabludu sto je skoro pa isto.![]()
Dragi korisnici, radovi na unapređenju sistema se privode kraju, pa su od jutros većini korisnika dostupne sve opcije za proveru stanja na računu (SMS, govorni automat 060/1234 opcija 1, direktni kontakt sa agentom kao i on-line račun).
Korisnicima kojima je presek stanja 9., 17. i 21. u mesecu informacija o potrošnji biće dostupna do 18.10. U međuvremenu, ti korisnici svoje informativno stanje na računu mogu proveriti besplatnim pozivom Korisničkog servisa na 060/1234 putem direktnog kontakta sa agentom. Još jednom se zahvaljujemo na razumevanju i strpljenju. Vaš Vip
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari