Šta je novo?

VERAT - i.dioti neopevani !!!

Očigledno ovde se radi o dve stvari o jednom propustu da se i pored obaveštenja na sajtu pošalje cirkularni mail korisnicima kako bi dotični povukli svoju poštu lokalno, jer ako se čekalo toliko dugo moglo se dati korisnicima još 7-15 dana a i lep je poslovan gest i drugo o nekulturi korisnika da pljuje kako mu se hoće što nije uredu. Tuži, preti advokatima, traži nadoknadu štete pismeno izvinjenje ali nemoj pljuvati. Ne znam da li bi sebe tako pljuvao da su mailovi bili lokalno pohranjeni a da je crkao hdd a bekap nisi imao, stego bi zube ili molio za pomoć tipa hdd recovery i sl. I ja imam poštu i na ptt i na yahoo i da mi sutra obrišu reč im ne bih rekao bilo da to urade slučajno ili namerno, neplaćam ništa a i ne koristim nešto ultra pogotovo ptt. Važne stvari se bekapuju sopstvenom rukom, oslanjaš se na sebe ne na druge jer ko se čuva i Bog ga čuva (kako je sada lako pametovati). Sada obriši suze budi muško jer naučio si još jednu lekciju iz života odraslih, a ne kao neka histerična seka persa. Ovo nije pljuvanje ni po tebi ni po Veratu jednostavno desilo se a i nauk za sve nas ovde zato i postoje ovi forumi da razmenjujemo i širimo znanje jer i na greškama se uči. Gledaj to i sa vedrije strane kad bi raščistio sav taj veliki nered u porukama, ono što ti je bitno zamolićeš ljude da ti pošalju ponovo ono što je izgubljeno prebolećeš sigurno (jedino ako nisu šifre i brojevi bankarskih računa u stranim bankama :S: ) nisi ni prvi a ni poslednji. Glavu gore sinko, glavu gore...
PS ako sam nekog smorio i uvredio unapred se izvinjavam
 
AuReUs ReCtoR je napisao(la):
Moram da uletim :D

@MarijanKO
lepo si rekoa dosta stvari,
Stvarno ljudi sta je s` vama.. od kad se vazne informacije (toliko vazne da dizete ovoliku galamu oko toga) cuvaju negde gde niste sigurni ni vi sam da sutra dan nesto moze da se desi provajderu ?!!? btw: outlook je jedan soft. koji sam dolazi uz m$-ove OS-ove i koji skida mail sa servera i ostaje vam u racunaru...
WebMail nikad u zivotu nisam koristio, sve svuces lepo na svoj racunar pa onda radis sa njima ...

a ne, mi smo svi imbecili i ne znamo sta je to autluk. :bottle:
A ti ako nikad nisi koristio webmail nemoj ni nas da teras da predjemo na aut. Neko drzi mailove na webmailu iz razloga bezbednosti, ne moze nikakav qurac da ti uleti ako ga sam ne downloadujes. Na primer. A tek skidanje nepotrebnog djubreta od XX MB koje preko webmaila lako obrises jer znas da je spamcina.

nego mnogi ovde uporno brane njih, ne znam iz kog razloga, i govore da su korisnici krivi jer ne rade bekap!!??! ALO BRE. Kakav bekap pa kad ja moram iz 5 drzava da pristupam webmailu, gde da nosim bekap na cd-u i da ga snimam iz neta cafea nekog po evropi?!? Ali na stranu to oko bekapa. Pogledajte ovako: neko pravno lice cije poslovanje zavisi od 24h dostupnosti klijentima nije moglo uopste da koristi svoj mail jedno 2-3 dana. Znate li koliki su to gubitci u $$$$$ za nekoga??! Dakle to je mnogo veci problem nego gubitak potaka. A tek svi mailovi koji nisu stigli tih par dana, jer su otisli u 'etar'. Znaci meni je neko narucio posao od 3000e ali ja ga nisam primio zbog NECIJE tamo greske i samim tim sam izgubio posao. Klijent je odustao, kada vidi da nema odgovora, otisao kod konkurencije koji su mu istog trena odgovorili. Toliko o pravdanju i razlozima. :wall:
 
Da je Verat nekom toliko naneo stetu, verovatno bi podneo tuzbu, zar ne ?!
A ja iskreno ni jednog naseg provajdera ne gledam ozbiljno, jer je ovo ipak Srbija, ovde je sve moguce .. Ovde veruj samo sebi ..
 
"Da je Verat nekom toliko naneo stetu, verovatno bi podneo tuzbu, zar ne ?!"

sa takvim razmisljanjem nikada necemo dogurati daleko...
Ako, mozda, bice...
A tuzba.. hehe ti kao da nisi odavle.
 
Pa zbog takvih kao ti ovde ce uvek da se pricao, srbija(tm), i te ti kao da nisi odavde price... Dokle ces da cutis? Ili ces da dodjes na ovaj ili neki drugi forum, gde nikoga nije ni briga za tebe, tvoje gubitke... i da kukas. Ako si stvarno izgubio posao vredan 3K evra (ili bilo koliko), zna se, na sud.
I za sledeci put znas, ili jeftino ili dobro, nema oba nigde, svaka skola se placa.
 
Alo ljudi, pricate stalno tuzba pa tuzba... Pa to ide na parnicni postupak, to moze da se protegne na nekih 10-ak godina... Svako rociste po xx eura pa puta 10 godina... zbog cega? Malo nerviranja? Nema veze, obrisavi vam nalog, naucili ste lekciju, promenite provajdera.

Sto se tice samog verata, hostuju mi prezentaciju... Zvao sam par puta podrsku hostinga, i svaki put sam dobio info: E brate, ja to stvano ne znam kako se radi, nikad nisam dizao forum na prezentaciji, prckaj ti to malo pa ce valjda da proradi???
Aman, koga to oni zaposljavaju kao podrsku?
A o onom cuvenom: ne mozete da aktivirate vase mail naloge koji vam se dodeljuju uz .co.yu domen preko telefona, posaljite mail, pa cemo da aktiviramo...
No comment.
Poz, A
 
Kakvo vam je to razmisljanje ljudi... ako vam je nesto vazno, radite backup, a sud ne moze da povrati izgubljeni rad.
 
Geek_master je napisao(la):
Kakvo vam je to razmisljanje ljudi... ako vam je nesto vazno, radite backup, a sud ne moze da povrati izgubljeni rad.

Nisam imao nameru da se ukljucujem, bilo je zanimljivo i posmatrati sa strane ali...

Pre svega ja koristim mail za posao, imam oko 60 mb poruka pa stoga malo o bekapu... Nije ni to nesto sto se radi svakoga dana, te stoga ako je frekvencija npr. jednom mesecno ili redje opet se moze zadesiti da je steta ovakvog poteza jako velika a pritom uopste me ne interesuje ko je kriv. U takvoj situaciji covek prosto ne zna sta da radi. Zivo me interesuje kako se neko uopste odlucio da stane na stranu verata u ovome? Da me ne bi pljuvali evo zasto - sve i da je cela stvar ugovorno i zakonski ispravna, na ovom forumu se javilo x korisnika koji su jaaako nezadovoljni u najmanju ruku. Samo po sebi to je dovoljna antireklama i zapravo sve sto je potrebno da bi se ocenio rad doticne gospode. Znaci mnogo nezadovoljnih korisnika usluga svakako ne ide u prilog prici - sve su uradili ok, cak i da je sve po pravilima kao sto rekoh. Da ne pricam o tome kako su objasnjenja zasto nije poslat kruzni mail u najmanju ruku neozbiljna narocito imajuci u vidu ozbiljnost i tezinu poteza o kome je trebalo obavestiti ljude. :mad:

Nisam mislio nikoga da provociram, jednostavno poslovna politika u vecini kompanija u nasoj zemlji i nije bas ispravna, a korisnici usluga/kupci cesto ostanu uskraceni isl. Ovo bas i nije bio slucaj paranoje i isfrustriranosti pojedinca, mnogi su se javili ogorceni zbog svega sto se desilo. Ajd sada da gazimo po njima, trebalo je ovo da uradis i to pa te ovo ne bi kacilo ... Da, jeste, prava logika. Da sam ja pratio saobracajne propise do u slovo imao bih bar 10 zgazenih ljudi i jedno 15 sudara iza sebe ... Pa izadji na crveno na ulicu ponovo, da vidis sta cu da ti radim... :d
 
MarijanKo je napisao(la):
E da i komentar jedan broj na ceo grad...
Sta mislis da li je lakse nakaciti se kod provajdera kada ima samo 1 broj ili 4??
na jednom broju su sve pristupne linije.. pa svako ima podjednaku verovatnocu da ce da se nakacina internet
kada imas 4 broja.. Svaki broj ima svoje dodeljene prispune linije..
tako da ti je verovatnoca mnogo manja da ces da se nakacis na internet..
ako imas 64 pristupne linije na 4 broja znaci 16 po broju.. i ako se svih 16 nakaci bas na broj koji ti vrtis TI SE NIKAD neces nakaciti na internet onda. zato lepo ako imas samo jedan broj i 64 pristupne linije a 16 ih je vec nakaceno onda tiimas preostalih 48 pristupnih linija da se nakacis..

Jel ti sad jasno zasto je bolje SMAO JEDAN BROJ ?
Plus pravo merilo je KOLIKO pristupnih linija ima svaki provajder a ne koliko ima telefonskih brojeva..

toliko od mene . ajd cao

Ti ocigledno ne ides od 21-02h.
 
E da i jos jedna stvar oko protoka. Znaci skoro redovno se desava da barem 1 nedeljno na fletu nestane potpuno od 4.30 do 6-7h.
 
daddy je napisao(la):
Da sam ja pratio saobracajne propise do u slovo imao bih bar 10 zgazenih ljudi i jedno 15 sudara iza sebe ... Pa izadji na crveno na ulicu ponovo, da vidis sta cu da ti radim... :d

Ne vidim kakve ovo veze ima sa bilo cime.

Inace, za ljude koji ne znaju kako da rade backup maila...
"Mail ne morate da koristite samo preko webmaila, vec mozete da instalirate neki program koji ce sa servera skidati i brisati poruke i cuvati ih na vasem racunaru. Ako koristite vise racunara, program mozete instalirati na usb stick i nositi ga svuda sa sobom. U tom slucaju mail se nece cuvati na serveru ozloglasenih provajdera, nego kod vas licno. Kada mislite da je potrebno, podatke sa usb sticka mozete backupovati na cd. U tom slucaju ce vas dragoceni rad, koga ste bili prinudjeni da drzite na serveru zlih provajdera, biti sacuvan u slucaju da oni namerno zele da upropaste vas dragoceni rad."
 
Kako neko moze uopste da brani verat sto se tice protoka/slobodnih linija itd tu su extra losi, od 21 pa do 3 ujutro net jedva radi preko dial-upa a da su jeftini jesu....
 
Moram da priznam sa tugom i bolom
i izrazim svoje veliko nezadovoljsto
sa pomenutim provajderom :S:
ciji sam korisnik skoro od osnivanja.
Zadnjih nekoliko meseci ne da ne valja,
nego i preko dana imam problema da
se zakacim ...
Na zalbu sam dobio odgovor:
'Pa koristite 041 cena je ista kao za lokalni
poziv ...'
Na pitanje '.. cemu onda sluze paketi koje
nudite?' nisam dobio odgovor do danas ...
 
Cudno ,ja sa njima nemam problema a korisnik sam oko dve godine. U pocetku mi je veza pucala a i kad bi se nakacio protok je bio uzasan. Onda su me komsije obavestile da mi u zgradi imamo pcm :( :( :( pa sam smanjio brzinu pristupa i sve je bilo ok. Btw 041 se ne placa po ceni lokalnog poziva...
 
Verovatno misli na 042
 
Drda je napisao(la):
Da 042 ...
Svetlo u mraku se nazire, stize aDSL :)

Za koji nemam tehnickih mogucnosti :d
A i za lovu za adsl bi bilo seci usi krpi dupe ;)
 
Meni Verat nece da otvare sve strane pod Xp-om dok pod Me-om radi super, ali to je samo 1 od problema, a ima ih jos 100, pa sam zato i prestao da ga koristim...
 
Villy_Da_Man je napisao(la):
Meni Verat nece da otvare sve strane pod Xp-om dok pod Me-om radi super, ali to je samo 1 od problema, a ima ih jos 100, pa sam zato i prestao da ga koristim...

LOOOOOOOOOOOOOOL !!!
Ovo je vec prevrsilo svaku meru :d
Kakav thread, umro sam od smeha!
 
patton je napisao(la):

Nek me neko prosvetli, ali sta ovo znaci, a uz to me i nervira...?
 
LOL .. .Loughing out loud ... valjda :guitar:
Na stranim forumima koriste mnogo takvih skracenica... IMHO - In my honest opinion

.. i tako .. ima toga
 
melkor je napisao(la):
LOL .. .Loughing out loud ... valjda :guitar:
Na stranim forumima koriste mnogo takvih skracenica... IMHO - In my honest opinion
Hm... mislim da je IMHO - In My Humble Opinion
 
ma bitno je da se shvati poneta... ali da ne ulazimo u offtopic :)
 
u glavnom, dosli smo na to, da je bzvze ovaj topic stavljen ;)

Zbog par "klinaca"
 
evo sta je meni bilo...

- dakle imam hosting kod Verata
- od pre 10ak dana nisam mogao da pristupim web mailu
- zovem tehn podrsku, a oni me prebacuju sa jednog na drugi broj, dok konacno nisam dosao kod nekog ko zna sta treba da se uradi
- posto mi je firma promenila adresu, morao sam faxom (kazu: ne moze mail!) da im na memorandumu posaljem nove podatke
- probam ja to nekoliko dana, ali nikako ne ide - fax ih nesto zeza!
- zovem svaki dan i sve isto: ne znaju kako fax nije stigao, ili misle da je stigao ali ne mogu da ga nadju... i sve tako
- posle skoro nedelju dana cimanja, jedan od njih mi kaze "ma, dobro, moze ipak i e-mail!"...
- posaljem mailom i oni mi posle skoro 5(!) sati omoguce pristup inboxu... odnosno, PRAZNOM inboxu!!!

summa summarum: BOLIDI!
 
MarijanKo je napisao(la):
Ovo je da ne poverujes. Kolika gomila tehnicki neobrazovanih likova...
...Tako da ko god izgubi emailove je zasluzio epitet tehnicka neznalica. I krivca je iskljucivo vasa a ne provajderova....

E, ova ti je dobra :D :D :D :D

MarijanKo je napisao(la):
I na kraju ako se i predpostavi da su nekom nalog greskom obrisali. Pa sta onda..

E, ova ti je josh bolja :D :D :D :D
 
Nazad
Vrh Dno