Šta je novo?

VERAT - i.dioti neopevani !!!

The-spiki je napisao(la):
Piše lepo zašto nisu poslali mail upozorenja.
Pazi kad ne verujem da je januara 2004-te uplatio vreme na nalog koji mu je obrisan

Hmm, interesantno...

Ti mora da radis u veratu. A i da radis ne razumem zasto je tako nezamislivo uzeti u razmatranje da je doslo do greske medju tim ljudima koji su brisali naloge? Posto je sasvim moguce da je to neko rucno radio :d Znam kako se to radi kod ptt internet provajdera :d
 
melkor je napisao(la):
Koristim web-mail na Verat-u, gde placam i hosting prezentacije...

Neki priuceni administrator odlucio da brise neaktivne naloge, na serveru koji naravno nije bekapovan ?? ,) , i obrisao i podosta aktivnih naloga, odn. one koji NISU smeli biti obrisani. Znaci, bez upozorenja, e-maila, najave... bilo cega, u nepovrat otisla dvogodisnja korespodencija sa bitnim emailovima, poslovnim kontaktima.... :wall: .

Od tehnicke podrske sam dobio jedno veliko 'IZVINI', ali to mogu da nabiju sebi tamo gde sunce ne z.....
I ko je tu kriv? Ko snosi posledice? Niko naravno.... klijent nema nikakva prava.

To pokazuje kako i u 'nazovi ozbiljnim ISP-ovima' rade magarci koji ne znaju svoj posao, umesto da prodaju jabuke, krompir, sade paprike ili sta su vec sposobni da nauce.

Bas sam isfrustriran, jelte.... I.DIOTI.

Toliko od mene... :wave:

Zivela "Srbija TM"

Dakle, ovi iz Verata su stvarno konji. Pre par dana su mi objašnjavali kako oni u stvari ništa ne garantuju što se tiče protoka na ADSL-u... *******!
 
DusaN je napisao(la):
http://vdial.verat.net/srp/vdial_usluge/283/

Mislim nije da branim Verat, ali ovo ste potpisali kada se sklapali ugovor....

Zapravo, ovo su uveli nekoliko meseci POSTO sam ,npr., ja otvorio nalog, tako da to ja NISAM potpisao i prihvatio, zar ne?
 
A kakvo je obavestenje na sajtu Verata od 10. marta

"Poštovani korisnici,

Svi korisnički nalozi na kojima nije bilo aktivnog paketa više od 1,5 godine, biće izbrisani u naredna 24 sata.

Za sve dodatne informacije možete se obratiti na broj telefona: 3065-426, ili na e-mail adresu: [email protected] "

Naredna 24 sata!!! I onda neko kaze kako su ok postupili!!!
 
Ja licno poznajem melkora i potpuno mi je nemoguce da je propustio da uplati sta god od njega trazili u vezi odrzavanja sajta i svega iz verata ;)

The-spiki moze da veruje ili da ne veruje, to je njegovo pravo. Insistiranjem na tome da "...Pazi kad ne verujem da je januara 2004-te uplatio vreme na nalog koji mu je obrisan.." nece doprineti da se ovaj tred zavrsi ikakvim drugacijim zakljuckom osim da su ovi (ko zeli, moze ovde da doda: konji) iz Verata napravili grubu gresku, sa posledicama za klijenta.

Problem je u tome sto je steta nenadoknadiva, a zbog osetljivosti oblasti gde je nastala, odnosno njene teske tj nemoguce valorizacije u novcu, melkoru ostaje samo da se pushi od besa, a ovima iz verata da budu povlaceni po ovakvim threadovima, pa dok to ne bude jednog dana i znacilo nesto.
 
Poslednja izmena:
silverglider je napisao(la):
Posalje se brate dve do cetiri nedelje pre isteka roka automatski generisan mail podsecanja "niste uplacivali bla-bla i ako takvo stanje ostane, racun ce se automatski ugasiti tog-i-tog datuma. Hvala, dovidjenja i prijatno". (...) Kako god da okrenes, u pitanju je kiks kompanije (korisnika ne interesuje da li je krivo tehnicko osoblje ili menadzmet, oni svi cine tu istu firmu).
da citiram ovo, jer sam upravo tako nesto hteo da napisem... uz to, rok od 24h je totalno debilan! :mad:

btw, meni i dalje ne radi webmail... malo cu da ih cimam ovih dana, sad sam nesto bio u guzvi...
 
Hmz, jos ovaj post i iskljucujem se iz rasprave ...

Mislim da ste dovoljno nezreli, cim vredjate na tom nivou ljude i to jos + ljude koje ne znate ...

Toliko.
 
AuReUs ReCtoR je napisao(la):
Hmz, jos ovaj post i iskljucujem se iz rasprave ...

Mislim da ste dovoljno nezreli, cim vredjate na tom nivou ljude i to jos + ljude koje ne znate ...

Toliko.
Neko ko napravi ovakve gluposti, zasluzuje nesto mnogo gore, ne moramo da ga/ih poznajemo.
 
Ronnie Coleman je napisao(la):
Dakle, ovi iz Verata su stvarno konji. Pre par dana su mi objašnjavali kako oni u stvari ništa ne garantuju što se tiče protoka na ADSL-u... *******!

Ovaj ni jedan provajder ti ne garantuje protok ni na cemu ako to nije napisano zlatnim slovima.. tipa kod verata 512k kosta 2500 dinara a 512k garantovanog protoka kosta oko 10 puta skuplje... dakle postoje samo oni koji kazu da ti ne garantuju protok i oni koji to ne kazu... uostalom kako neko moze da ti garantuje protok kada ga telekom ogranici sa 16 korisnika na 1 megabit???


Sorry for off topik....
 
Poenta je u pristupu klijentu/kupcu, a ne u brisanju neaktivnih accountova; Verat je jedan od provajdera koji je imao probleme i teske muke sa monopolistickim Telekomom i ako nekome opasno treba neka stalna baza vernih potrosaca, onda su to oni. A to poverenje se kupuje pristupom. U krajnjem slucaju, kad se stalno pominje to potpisivanje ugovora, ne verujem da je u njemu pisalo da se potrosac obavezuje svaka dva dana da posecuje home provajdera da proveri ima li ovakvih zahvata. Ok, accountovi moraju da se brisu, to kosta -> javite se ljudima, tim postupkom se raskida saradnja, "hvala vam na poverenju sto ste nas bili izabrali". Malo shlifa ne skodi, mozda ce se neko zbog toga sutra vratiti.

P.S.
Ja nikoga nisam nazvao "magarcem". Kada firma napravi kiks zbog pogresne procene nekoga u toj firmi, to ce sama osetiti na svojim ledjima (na krace ili duge staze), a meni licno ne ide ni iz dzepa ni u dzep.
 
Ako su priznali da su pogresili-ja bih ih tuzio pa kud puklo da puklo!Ako stvarno ne koristite nalog 18 meseci mislim da je ok da vam se on i izbrise.Ja sam imao gore iskustvo sa pttom jer su mi isto tako izbrisali nalog koji doduse nisam ni koristio od novembra2004(a i sto bih kad je verat mnogooo jeftiniji) ali znam da nisam bio u minusu!!!Sto je najgore,ptt webmailu se ne moze pristupiti npr.sa veratove linije tako da nisam ni mogao procitati mail u kome obavestavaju da ce ga izbrisati!Jos sam nazvao njihovu tehn.podrsku i ona curka(moram tako da se izrazim) sto se javila bilo je toliko drska da me je izula iz cipela.tj.patika.nebitno.Ispitivala me faca zasto nisam uplacivao vreme,da i treba da mi iskljuce kad necu da placam(?!)i da idem sad kod tog drugog provajdera pa da tamo proveravam mail!UZAS!!!
A sto se tice veratove tehn.podrske-kadgod sam ih nazvao zbog problema sa kompom rekli su mi da imam virus!xaxaxaxa!znaci bolidi!
 
Nemam nista protiv bilo kog provajdera, niti mi je namera da ih reklamiram... ali ja sam oduvek na Sezamu i zaista ni jednog trenutka nisam imao potrebe da razmatram bilo kog drugog provajdera. Uvek su bili korektni i dovoljno profesionalni. Znam da mi nikada nece obrisati nalog i to mi je stabilna mail adresa na kojoj svako moze da me nadje i ako sam mu je dao pre n godina.
Just my 2 cents...
 
Verat su ******* najveci evo vec 2-3 dana me zeza dial up. Lopovcine konektujem se i nemam protok uopste.
 
Evo ja sam na SCnetu od kada provajder postoji, ali nekoliko zadnjih godina ga koristim samo za mail. Ljudi su krajnje profesionalni, imao sam i neke mail prepiske sa odgovornima i uvek su mi izasli u susret. Da ne kazem da na mail uvek salju obavestenja koja bi me se na bilo koji nacin mogla ticati, od tacnog rada podrske i uplatnih mesta za vreme praznika, preko popusta i redovnog obavestenja unapred kada tacno link nece raditi npr na pola sata zbog budzenja.
Zasto nisam onda stalno kod njih? Zato sto sam na veratu, koji je duplo jeftiniji. Mislim da ljudi u veratu dobro znaju sta ih izdvaja od drugih, i da je bas to ono zbog cega ih ljudi koriste.
 
Olorin je napisao(la):
Verat su ******* najveci evo vec 2-3 dana me zeza dial up. Lopovcine konektujem se i nemam protok uopste.
Moram i ja da se pozalim povodom ovoga, imam isti problem. Verovatno su zaguseni...
 
Pa, nemate onda sta da se zalite - koliko para, toliko muzike. Za najjeftiniju cenu cete dobiti i odgovarajucu uslugu, as simple as that.
 
Silverglider je napisao(la):
Pa, nemate onda sta da se zalite - koliko para, toliko muzike. Za najjeftiniju cenu cete dobiti i odgovarajucu uslugu, as simple as that.

Pazi, jeste to tacno, niko ti ne garantuje protok, ali bas toliko cesto da se to desava, nema smisla. Konektujes se, prodje ti vreme, a nisi odradio ono sto si hteo. Uvece posle 9 ne mogu nikako da dobijem beogradski broj, pa moram na smin, koji ionako stuca. Morali bi nesto povodom toga da urade, usluga je sve losija, a nije sve u ceni. Iskoristicu ovo vreme koje imam, pa cu uplatiti kod nekog drugog i postedecu sebe nervoze...

P.S. Evo, pet puta pokusavam da postujem ovo i nece. Sajtove jedva otvara, osecam se k'o da imam 9600 modem (ili sporiji)...
 
jao ljudi pa i mene su obrisali!! SOTKA BRE!! :mad: :mad: :wall: :wall:

Zvao sam ih i rekli mi - SLUCAJNO obrisali i moj nalog!! A dobio sam taj mail uz hosting. 10 mb korespodencije mi otislo u pm sad!! :wall: :wall: :wall: :crash: :crash:


Mislim... sta reci!?!?!?

Ovo samo kod nas ima. DA SMO NA NEKOM TRULOM ZAPADU ZBOG OVAKVE GRESKE BI BANKROTIRALI JER BI SVIM OSTECENIM KORISNICIMA MORALI DA PLATE DEBELE PARE! :bottle:


strasno... A BEKAP NEMAJU?

P.s. jel izvaljujete kako su danas u raspadu.,. nista ne radi kod njih.... ma uzas, bezim ja!
 
The-spiki je napisao(la):
Kolega? Da smo kolege ne bi ovako pričali :)
Pazi. Opet ovo "priučeni magarac". I opet ide priča da je neko greškom uradi... Kao što sam već rekao. Loše si informisan. Onaj ko ti je rekao da je greška POGREŠIO JE 100 %! Nisu brisani nalozi na koje se niko nije ulogovo preko webmaila! To nije bio kriterijum. Pa ljudi su godinama koristili webmail (i uopšte mail servis) a nisu ništa plaćali... Ugašeni/obrisani su nalozi na koje nije uplaćeno u poslednjih 18 meseci.

aman bre... rodjace... oni su obrisali i naloge koji su dobijeni uz HOSTING!!! Jel razumes srpski?? Po njihovom kriterijumu to je ok, jer zaista retko ko uplacuje net na te naloge od hostinga, oni sluze samo kao kontejner za sve mailove poslate na [email protected] !!! I KRAJ PRICE. ****** su, glupi su, i ovakva greska je neoprostva. PA SUTRA OVAKO MOGU DA NAM OBRISU I HOSTINGE """GRESKOM"""!

:wall: :wall:
 
Uracunajte onda cenu svojih podataka, cenu svojih zivaca, raspolozivost veze i odlucite da li vam se isplati tu ili negde drugde. Sami se kockate time. Ko da je sad to neka velika mudrost...
 
ma da, u pravu si... bezim ja od njih..
sto je mnogo mnogo je...
 
Ma brate smesni su imaju samo 1 br. za ceo beograd ahahha pa eunet je `98 imao 4 komada, lol.
 
e neznam sta da kazem

Ja sam josh jedan od usera sa obrisanim nalogom koji kod njih hostuje 3 prezentacije (par godina), a na net se vec mesecima kacim preko flat wireless-a i ne mogu da pristupim nalozima preko web mail-a.

Zvati ih se ne ispati jer su im telefoni zauzeti. (Verovatno nezadovoljni useri i j**bu sve po spisku) :mad:

Ovakva farsa je josh jedan dokaz da zivimo u zemlji u kojoj je je sve moguce...

Drugi komentar nemam.
 
Ovo je da ne poverujes. Kolika gomila tehnicki neobrazovanih likova...
Prvo ako nesto tvrdite lepo definisite to sto tvrdite i onda potkrepite dokazima..
Sve ostalo je vasa izmisljotina da ne kazem nesto ruznije...
AKo neko tvrdi da je uplatio taj i taj mesec izvoli te godpodo skener u ruke i lepo da racun skenirate i onda imate dokaz da ste stvarno racun platili za sta znam proslu godinu i time niste uleteli u grupu kojoj treba da se iskljuci nalog.

Drugo pored vaseg kompjutera koji ima hard disk od recimo 80 giga vi se sada busate zbog vasih emailova koji zauzimaju sta znam 2 mega? 20 mega? na veratovom servewru a vas je mrzelo da sve te emailove prebacite na svoj maticni kompjuter..

Pa svako normnalan ce svoje privatne i psolovne emailove da drzi kod sebe a ako zeli da ima backup svojevrsni moze da ih drzi i kod provajdera..
Tako da ko god izgubi emailove je zasluzio epitet tehnicka neznalica. I krivca je iskljucivo vasa a ne provajderova....

Cinjenica je da mozda provajder treba da malo bolje obavestava i to moze da im se prigovori ali isto tako provajder ima puno pravo da modifikuje svoju poslovnu politiku jer tako i pise u ugovoru..

Svi vi koji pljujete po veratu i treba da idete sa verata... Pricate o tome kako doprinosite poslovnoj politici i prosperitetu provajdera .. Kako da ne.. godinu dana niste ni jedan jedini sat uplatili provajderu a na vas email account stizu emailovi koji jedu bandwith koji neko mora da plati I svaki email account pored prave poste prima i gomilu spam poste...
40.000 korisnika neka svaki dnevno prima po 5 spam emailova pa vi racunajte..
koliko dnevno se pojede bandwith zbog tamo nekih NEOZBILJNIH klijenata..
Hvala bogu da su vas obrisali da MI ozbiljni klijenti mozemo da imamo koliko toliko bolji bandwith ...

Vidim neko komentarise i pojam garantovan protok... cccc knjigu u sake i obrazujte se po pitanju sta to znaci... I od cega zavisi garantovan protok.. Jedan korisnik ovde je lepo rekao Telekom je limitirao TRANSPORT (ako znate sta jeto? ili da objasnjavam) od centrale do ISP-a na 1Mbit koji mogu da koriste do 16 korisnika u isto vreme.. Ali to je tematika za koju treba maloo vise da se raspitate na drugim forumima gde se polemise o ADSL-u jer je tamo sasvim lepo sve objasnjeno..

A sto se tice "nekativnih" Korisnika. Onih istih o kojiam se ovde govori. Svako ko smatra da je ostecen lepo dokaz crno na belo. Pa onda pljujte po ljudima a u svakom drugom slucaju etiketirani ste kao lazovi i konspiratori...

Kada bi ste samo znali imalo teorije o integrisanim telekomunikacionim mrezama kao i pracenjem optercenja protoka preko istih onda bi manje bilo ovakvih zlih postova...

nego bi ste se okrenuli ka cinjenicama koje i te kako nego govore u korist verat-a.. Ne nisam zaposlen u veratu niti sam ikad radio u veratu ali sam njihov korisnik aktivno zadnje 4 godine. Ako izuzmem sitne probleme koji se svima desavaju kao i opterecenja koje imaju zbog odrdjenog monopoliste a uz sve to po kojoj ceni dobijamo to sto nudi verat Ubedljivo je kod mene na prvoj listi verat.

I na kraju ako se i predpostavi da su nekom nalog greskom obrisali. Pa sta onda.. Malo vas je zabolela sujeta.. siznete.. sitresete se.. naucite lekciju i prestenete da budete glupi kao pre.. ili to sitnicu nikako ne mozete da prevasidjete i idemo dalje...

E da jos jedan mali komentar. AKo vec volite da pljujete...
Jeste li ikad pokusali da poredate sve provajdere jedno pored drugog pa onda da uporewdite sve relevatne parametre pa da vidite koji bi provajder zasluzio da bude najbolji u kategoriji Best Buy, Best Product, Best Shit.?? ili nesto slicno..

E da i komentar jedan broj na ceo grad...
Sta mislis da li je lakse nakaciti se kod provajdera kada ima samo 1 broj ili 4??
na jednom broju su sve pristupne linije.. pa svako ima podjednaku verovatnocu da ce da se nakacina internet
kada imas 4 broja.. Svaki broj ima svoje dodeljene prispune linije..
tako da ti je verovatnoca mnogo manja da ces da se nakacis na internet..
ako imas 64 pristupne linije na 4 broja znaci 16 po broju.. i ako se svih 16 nakaci bas na broj koji ti vrtis TI SE NIKAD neces nakaciti na internet onda. zato lepo ako imas samo jedan broj i 64 pristupne linije a 16 ih je vec nakaceno onda tiimas preostalih 48 pristupnih linija da se nakacis..

Jel ti sad jasno zasto je bolje SMAO JEDAN BROJ ?
Plus pravo merilo je KOLIKO pristupnih linija ima svaki provajder a ne koliko ima telefonskih brojeva..

toliko od mene . ajd cao
 
Poslednja izmena:
E ako si im rekao! Backup je zakon i tacka! Sve sto je vredno cuvanja, treba da imate na cd-u ili dvd-u i to u 2 kopije, za vazne podatke, koje necete cuvati na istom mestu! Onda, provajder moze da vas "brise" koliko hoce, vi ste sigurni!
 
MarijanKo je napisao(la):
...
AKo neko tvrdi da je uplatio taj i taj mesec izvoli te godpodo skener u ruke i lepo da racun skenirate i onda imate dokaz da ste stvarno racun platili za sta znam proslu godinu i time niste uleteli u grupu kojoj treba da se iskljuci nalog.
...

Pozdravio te Dinkic :D
Kakav crni racun u Srbiji? Da svi rade (provajderi) legalno, ne bi imali razlicite cene preko racuna ("za pravna lica") i za kesh (za istu uslugu)...


MarijanKo je napisao(la):
...
nego bi ste se okrenuli ka cinjenicama koje i te kako nego govore u korist verat-a.. Ne nisam zaposlen u veratu niti sam ikad radio u veratu ali sam njihov korisnik aktivno zadnje 4 godine. Ako izuzmem sitne probleme koji se svima desavaju kao i opterecenja koje imaju zbog odrdjenog monopoliste a uz sve to po kojoj ceni dobijamo to sto nudi verat Ubedljivo je kod mene na prvoj listi verat.
...

Verat je resenje samo za onoga kome raspolozivost (up-time) nije bitna previse, a hoce najjeftinije moguce resenje...
Kako sme da se dogodi da dva-tri dana sajt ne bude dostupan?? Kada mi se to zadnji put dogodilo (bese u oktobru-novembru), definitivno sam "pukao" i promenio hosting...
[Primer] U trenutku dok ovo pisem, http://www.hifi.co.yu/ (hostovan na Veratu) prikazuje gresku "cannot connect" - dokle - ne znam (pogledacu sutra :D ).

Jos kada se setim (pre par nedelja) bisera sa promenom parametara za pristup MyQql bazi...
 
Paja je napisao(la):
Pozdravio te Dinkic :D
Kakav crni racun u Srbiji? Da svi rade (provajderi) legalno, ne bi imali razlicite cene preko racuna ("za pravna lica") i za kesh (za istu uslugu)...
:))) ma i ja sam zazirem od racuna ali eto igrom slucaja ima sve racune od placanja kako satnih tako i flat naloga na veratu :) samo kad bi jos mogao da ih najdem de mi se nalaze :) e Verat uvek daje racun za ono sto vam naplati ... Eto jedan plus za verat..


Paja je napisao(la):
Verat je resenje samo za onoga kome raspolozivost (up-time) nije bitna previse, a hoce najjeftinije moguce resenje...
Kako sme da se dogodi da dva-tri dana sajt ne bude dostupan?? Kada mi se to zadnji put dogodilo (bese u oktobru-novembru), definitivno sam "pukao" i promenio hosting...
......Jos kada se setim (pre par nedelja) bisera sa promenom parametara za pristup MyQql bazi...
Dobro ti govoris o hostingu ja o DialUp-u i emailovima :)... Mada sto se tice hostinga mozda bi mogao prvo da se informises oko detalja kako je realizovan link kod verata...
Ja bi ipak veratu dao jedan veliki plus jer oni JEDINI osim Telekoma imamu svoj zasebni link ka inostranstvu od 155Mb. i trude se ne ovise o monopolistickoj politici telekoma..Ip[ak kao rezervu imau poprecni link ka Telekomu od 34Mb ako se ne varam.. E pa ako u ti nemas pristupa serveru a nisi an veratovoj mrezi znaci oba su im link aotisla i primarni i pomocni.
Evo bas sam procitao da na fruskoj gori imaju valjda odasiljac za povezivanje sa sledecim provajderom koji je u inostranmstvu bezicnim putem i da su imali zadnjih 24 sata smetnje na toj vezi. I da je ekipa na terenu i to sredjuje...
Ali pitanje je zasto ne radi sekundarni link preko telekoma.. Ja bi pre rekao da to ima veze sa onim tihim ratom izmedju telekoma i verata.. da sada ne lupetam oko teorija zavere jasno je da verat nij eu milosti telekomovoj..
Ali to ne znaci da je verat los provajder nego da je okruzenje u kome pokusava da radi i razvija se je lose..

A sto se tice promene parametara u bazi pa vidis taj ko ti je radio prezentaciju treba da u jednom fajlu ima inicijalno podesavanje . neki global.ini :) recimo :) koji vidi svaka stranica tako da je promena parametara stvar par minuta posla :)... Tako da ako si ti imao malo vecih problema ja bi se dobro zapitao ko ti je radio prezentaciju :). zavrsnuo bi necije usi i nasao nekom ko to ume kako treba da odradi u startu a ne da zavisi od promena parametara koji su u stvri veoma trivijalni ..

Mada jedno bi se slozio.. ako nista drugo verat mora da resi pitanje vidljivosti prezentacija cak i kad izgube link.. mozda nekim mirrorom ili sta li vec ali ceo dan server da bude nedostupan je previse..mozda sat vremena max ma i to je previse. :).. Server moram da bude na mrezi makar sve korisnike isekli i samo preko drugog provajdera imali vidljivost za prezentacije koje hostuju.. To bi ja propagirao pre nego li neko drugo resenje.

Pozdrav
 
Poslednja izmena:
MarijanKo je napisao(la):
...
Dobro ti govoris o hostingu ja o DialUp-u i emailovima :)... Mada sto se tice hostinga mozda bi mogao prvo da se informises oko detalja kako je realizovan link kod verata...
Ja bi ipak veratu dao jedan veliki plus jer oni JEDINI osim Telekoma imamu svoj zasebni link ka inostranstvu od 155Mb. i trude se ne ovise o monopolistickoj politici telekoma..Ip[ak kao rezervu imau poprecni link ka Telekomu od 34Mb ako se ne varam.. E pa ako u ti nemas pristupa serveru a nisi an veratovoj mrezi znaci oba su im link aotisla i primarni i pomocni.
Evo bas sam procitao da na fruskoj gori imaju valjda odasiljac za povezivanje sa sledecim provajderom koji je u inostranmstvu bezicnim putem i da su imali zadnjih 24 sata smetnje na toj vezi. I da je ekipa na terenu i to sredjuje...
Ali pitanje je zasto ne radi sekundarni link preko telekoma.. Ja bi pre rekao da to ima veze sa onim tihim ratom izmedju telekoma i verata...

Mene kao korisnika ne (treba da) interesuje kakve veze ima moj provajder/hosting, vec kako to radi u praksi...


MarijanKo je napisao(la):
...
A sto se tice promene parametara u bazi pa vidis taj ko ti je radio prezentaciju treba da u jednom fajlu ima inicijalno podesavanje . neki global.ini :) recimo :) koji vidi svaka stranica tako da je promena parametara stvar par minuta posla :)... Tako da ako si ti imao malo vecih problema ja bi se dobro zapitao ko ti je radio prezentaciju :). zavrsnuo bi necije usi i nasao nekom ko to ume kako treba da odradi u startu a ne da zavisi od promena parametara koji su u stvri veoma trivijalni ..
...

U pitanju je forum, a ne ceo sajt...
Ako se ne varam, parametri za moj hosting su promenjeni (recimo) u cetvrtak. U roku od par sati sam promenio parametre za pristup bazi, ali to nije pomoglo :(
Baza je proradila kako treba tek (ako se dobro secam) u ponedeljak (bez ikakvih daljih intervencija sa moje strane)...
 
MarijanKo je napisao(la):
Kada bi ste samo znali imalo teorije o integrisanim telekomunikacionim mrezama kao i pracenjem optercenja protoka preko istih onda bi manje bilo ovakvih zlih postova...

Nisam korisnik Verat-a ali mi nije logično ovo što si rekao...

Da li neko ko se žali na Zastavine automobile može jednostavno da kaže:"To i to ne valja a kod (recimo) Golf-a valja" ili se odmah proglasi nekompetentnim jer ne poznaje princip rada benzinskih motora...
 
Moram da uletim :D

@MarijanKO
lepo si rekoa dosta stvari,
Stvarno ljudi sta je s` vama.. od kad se vazne informacije (toliko vazne da dizete ovoliku galamu oko toga) cuvaju negde gde niste sigurni ni vi sam da sutra dan nesto moze da se desi provajderu ?!!? btw: outlook je jedan soft. koji sam dolazi uz m$-ove OS-ove i koji skida mail sa servera i ostaje vam u racunaru...
WebMail nikad u zivotu nisam koristio, sve svuces lepo na svoj racunar pa onda radis sa njima ...

@Paja
Pa pazi... da ti platjas veratove usluge skuplje nego od nekih provajdera pa i da kazes to za praksu... lepo neko rece .. koliko para, toliko muzike ...


A sto se tice VeratNet-a kao ISP-a ...
po meni je najvetji plus sto imaju samostalni link i ne zavise od telekoma kao svi ostali provajderi...
Sutra (mada ne moze da se desi tako lako, ali aj da kazemo tako) ako telekomu dune da sutne sve provajdere sa njihovog linka, gde bi ste?!?! sta bi ste onda ?!?!
Mislim da Verat ekipa i nadlezni u njoj imaju petlju da se suoce sa Telekom-om koji drzi monopol i od kog zavise svi ostali provajderi sem VERAT-a !!

sry za post, bilo je jace od mene :D
 
Vrh Dno