Šta je novo?

VERAT - i.dioti neopevani !!!

http://vdial.verat.net/srp/vdial_usluge/12/

Trajanje Satnog paketa je punih godinu dana, a osim toga ne postoje nikakva ograničenja prilikom njegovog korišćenja.
Satni paket će vam biti ukinut ukoliko ga ne iskoristite u roku od godinu dana.

http://vdial.verat.net/srp/vdial_usluge/283/
Ako istrošite sve pakete, i ne doplatite ni jedan paket u periodu od godinu dana, vaš nalog će biti automatski izbrisan zajedno sa svim e-mail porukama i ličnom prezentacijom (ako ste je postavili).

Mislim nije da branim Verat, ali ovo ste potpisali kada se sklapali ugovor.

A i drugo, sto ih ne tuzite onda, nego ovde mlatite praznu slamu?
 
1. zato sto bi advokat i proces kostali vise od ucinjene stete (u mom slucaju)
2. zato sto se zakon ne moze primenjivati retroaktivno. ja imam ugovor u kome ne pise da ce mi nalog biti obrisan i da cu izgubiti sve meilove sa servera ako ne budem aktivan godinu dana
3. ovo je diskusija kao i mnogo druge i daleko bilo da se svaka diskusija zavrsi sudskim procesom. ovde je u pitanju cist amaterizam i sarlatanstvo
 
melkor je napisao(la):
Koristim web-mail na Verat-u, gde placam i hosting prezentacije...

Neki priuceni administrator odlucio da brise neaktivne naloge, na serveru koji naravno nije bekapovan ?? ,) , i obrisao i podosta aktivnih naloga, odn. one koji NISU smeli biti obrisani. Znaci, bez upozorenja, e-maila, najave... bilo cega, u nepovrat otisla dvogodisnja korespodencija sa bitnim emailovima, poslovnim kontaktima.... :wall: .

Od tehnicke podrske sam dobio jedno veliko 'IZVINI', ali to mogu da nabiju sebi tamo gde sunce ne z.....
I ko je tu kriv? Ko snosi posledice? Niko naravno.... klijent nema nikakva prava.

To pokazuje kako i u 'nazovi ozbiljnim ISP-ovima' rade magarci koji ne znaju svoj posao, umesto da prodaju jabuke, krompir, sade paprike ili sta su vec sposobni da nauce.

Bas sam isfrustriran, jelte.... I.DIOTI.

Toliko od mene... :wave:

Zivela "Srbija TM"

Priučeni administratori, magarci, koji ne znaju svoj posao... Veoma si neinformisan.
1) Niko nije GREŠKOM obrisao naloge. (momak iz tehničke podrške vam je to loše objasnio)

Ukoliko nekoga interesuje istina. Koristio si 18 meseci mail bez uplaćivanja 1 dinara za tu uslugu... Obrisani su svi takvi nalozi. Zbog mnogobrojnih žalbi nalozi vezani za hosting su ponovo otvoreni.
 
Poslednja izmena od urednika:
Cekaj, gde pise da se placa koriscenje webmail-a? Ja sam uredno plati otvaranja naloga i oni su mi sada zatvorili nesto sto sam ja platio?! Ja sam placao vreme dok mi je trebalo a sada mi vise ne treba i oni mene sada kaznjavaju ili sta, ne razumem?!

Koristim recimo webmail na usa.net i godisnje me kosta webmail toliko i toliko i to lepo pise i ja sam pristao na to, medjutim u momentu potpisivanja ugovora tj otavranja naloga kod verata nije bilo govora o tome...Ja bih platio koriscenje webmail-a ali tako nesto NE POSTOJI kao opcija niti sam ja kao end-user obavesten o tome.

Ja uopste ne vredjam i ne krivim te ljude koji su bili egzekutori, oni su samo radili sta im je nalozeno, nego ne mogu da verujem da je neko izdao takav nalog, da se sve to pobrishe...
 
Poslednja izmena:
Zaboravio sam da dodam.
Obaveštenje postoji na sajtu!
Obaveštenje preko maila nije rađeno upravo zbog toga što su se neki korisnici žalili na takve poruke (Novogodišnji popust...)
 
Da lo moze da se izjednaci po vaznosti inormacija o novogodisnjem popustu i o zatvaranju naloga i brisanju kompletnog Inbox-a???
Za mene je ovo zaista neshavtljivo.
 
Broz je napisao(la):
1. zato sto bi advokat i proces kostali vise od ucinjene stete (u mom slucaju)
2. zato sto se zakon ne moze primenjivati retroaktivno. ja imam ugovor u kome ne pise da ce mi nalog biti obrisan i da cu izgubiti sve meilove sa servera ako ne budem aktivan godinu dana
3. ovo je diskusija kao i mnogo druge i daleko bilo da se svaka diskusija zavrsi sudskim procesom. ovde je u pitanju cist amaterizam i sarlatanstvo


Zakon??? Kako Verat, firma, pa jos privatna moze da donosi zakone?

Nemam sad ugovor kod sebe, ali cini mi se da negde pri kraju pise nesto tipa da provajder zadrzava pravo da promeni ili dopuni neke stavke u ugovoru? Slicno kao i ovo pravilo o ponasanju na netu...
 
Broz je napisao(la):
Cekaj, gde pise da se placa koriscenje webmail-a? Ja sam uredno plati otvaranja naloga i oni su mi sada zatvorili nesto sto sam ja platio?! Ja sam placao vreme dok mi je trebalo a sada mi vise ne treba i oni mene sada kaznjavaju ili sta, ne razumem?!

Koristim recimo webmail na usa.net i godisnje me kosta webmail toliko i toliko i to lepo pise i ja sam pristao na to, medjutim u momentu potpisivanja ugovora tj otavranja naloga kod verata nije bilo govora o tome...Ja bih platio koriscenje webmail-a ali tako nesto NE POSTOJI kao opcija niti sam ja kao end-user obavesten o tome.

Ja uopste ne vredjam te ljude nego ne mogu da verujem da je neko izdao takav nalog, da se sve to pobrishe...

Nisam za tebe rekao da vređaš. Pročitaj prvi post (melkor)
Problem je u tome što je priča kako su ovo admini uradili greškom levo desno.

Broz, faco. Samo da proverim da li sam te dobro razumeo. Ti si pre par godinaplatio otvaranje naloga 100 din i uplaćivao vreme, trošio... Više do 18 meseci nisi uplatio niti jednog dinara. Problem je što više ne možeš da koristiš mail, jer ti je obrisan nalog, kao što je praksa kod većine provajdera?
 
@ Broz i Paja
Zapravo pravi odgovor je:"Imaš ugovor u kome piše da se slažeš sa pravilima koja se objavljuju na sajtu"
Takav ugovor daju svi (mobtel, provajderi)

Na sajtu su objavljene informacije koje je DusaN naveo (citati).
 
Broz je napisao(la):
Da lo moze da se izjednaci po vaznosti inormacija o novogodisnjem popustu i o zatvaranju naloga i brisanju kompletnog Inbox-a???
Za mene je ovo zaista neshavtljivo.

Pa ne može da se izjednači. I?
Jel ti kapiraš da neki korisnici prete tužbom ukoliko dobiju NEŽELJENI mail? I da zbog tih/takvih korisnika verovatno neće biti obaveštenja dok se problem ne reši sa "pravne" strane.
 
The-spiki je napisao(la):
@ Broz i Paja
Zapravo pravi odgovor je:"Imaš ugovor u kome piše da se slažeš sa pravilima koja se objavljuju na sajtu"
Takav ugovor daju svi (mobtel, provajderi)

Na sajtu su objavljene informacije koje je DusaN naveo (citati).

Pretpostavljam da bi se takav ugovor vrlo lako oborio na sudu (ako bi se neko angazovao)...
 
@The-Spiki

Kolega, ne znam zasto stajes u odbranu ovih magaraca iz Verat-a :mad: .

Da razjasnimo :type: . Obrisali su naloge koji su neaktivni vise od 18 meseci. Tu se donekle slazem sa njima... ako se neko nije logovao 18 meseci na svoj web-mail nalog, a pri tom nije uplatio ni jedan sat internet vremena za tih 18 meseci, a vremena na svom racunu nema, onda je to donekle i ok.

Ali u tom postupku je neki priuceni magarac obrisao i AKTIVNE naloge. Za tvoju informaciju, ja ne da nisam vise od 18 meseci uplacivao net kod Verat-a, vec sam do 31.12.2004. imao uplacen godisnji flat kod njih. Znaci, proslo je tek 2 meseca i 10 dana otkad sam prestao da im uplacujem internet vreme. ALI !!! i dalje im placam hostovanje sajta. Kroz moj web-mail dnevno prolazi vise stotina kilobajta i svakodnevno se koristi, tako da sigurno NIJE NEAKTIVAN. Na kraju krajeva, i sami su priznali da su pogresili... Ne znam sta ti tu nije jasno...

SHVATI druze, da su greskom obrisali i naloge koje nisu smeli. Kapis? :smash:
 
Poslednja izmena:
The-spiki je napisao(la):
Broz, faco. Samo da proverim da li sam te dobro razumeo. Ti si pre par godinaplatio otvaranje naloga 100 din i uplaćivao vreme, trošio... Više do 18 meseci nisi uplatio niti jednog dinara. Problem je što više ne možeš da koristiš mail, jer ti je obrisan nalog, kao što je praksa kod većine provajdera?

Ma ne!
Problem je u tome sto mi kao korisniku nije OMOGUCENO da PLATIM SAMO koriscenje webmail-a. I na kraju ne samo da mi nije omoguceno ovo nego mi je obrisan ceo Inbox.

Inace sto se ugovora tice on ne moze biti tako neprecizan, fleksibilan i potpuno slobodno definisan jer tada ne bi ni bio Ugovor. Uostalom ja sam prihvatio uslove sa sajta NA DAN potpisivanja Ugovora. Mislim, oni mogu da menjaju svakih mesec dana uslove i sta to onda znaci, da imam fluktuirajuce clanove Ugovora:), ali da ne filozofiram vise...
 
Poslednja izmena:
Broz je napisao(la):
Ma ne!
Problem je u tome sto mi kao korisniku nije OMOGUCENO da PLATIM SAMO koriscenje webmail-a. I na kraju ne samo da mi nije omoguceno ovo nego mi je obrisan ceo Inbox...


Kako ti nije omoguceno da koristis samo webmail?

http://vdial.verat.net/srp/vdial_usluge/12/
Broj sati Cena (din.)
5 sati 60,00 (za fizicka lica PDV uracunat u cenu)

Znaci 60din za godinu dana i mozes da korists webmail. Jeftinije je samo na Yahoou, Hotmailu... :)
 
ma opusteno...

Au bre, je*o te...

Prvo, vi ste neozbiljni da drzite vazne mailove kod ISP-a ..
Drugo, ako su toliko bitni da bi ste podneli tuzbu zbog toga, onda niste bas cisti, jer ko je lud da veruje bilo kom a kamoli provajderu za takve stvari kad svako moze retzimo iz njega da pristupi vasim mailovima, ne samo za Verat, nego svuda ... ti ne platjas mail box pa da se bunis, on je za dz...
Da su ti skinuli sate pa i da se bunis...
A i bitni mailovi se stampaju i cuvaju u racunaru ...
Sta da se nesto desi provideru, neka havarija ispadne, sa bi bilo onda, kad sve pukne i nisu oni krivi... morate malo da stanete i sa njihove strane ...

Ne pravdam ih, jesu donekle pogresili ali ovako pljuvanje po nekom nije na mestu.

Znate ono, nije tesko biti fin :D

Ma sta se ja bahtjem, nemam veze s` ovim.. ali privukla me tema, jer ima zanimljivo ime :-devil-:
 
Poslednja izmena:
melkor je napisao(la):
Dusane, citas a ne razumes. Greska je kod njih. Nisu smeli da obrisu moj AKTIVAN nalog. Nakon moje intervencije, vratili su nalog, ali prazan. Hvala lepo. Magarci !
Po tebi ispada da sam JA kriv sto su oni obrisali ono sto nisu smeli ?? :smash:

:wave:
Nije greksa kod njih. Nisu oni krivi sto su obrisali ono sto ti mislis da nisu smeli. Vraceni su nalozi zbog mnogobrojnih zalbi. a ne zbog toga sto je neko napravio gresku
 
Bocy je napisao(la):
Odrzavam nekoliko sajtova koji se nalaze na njihovom serveru. Evo pre nekih mesec dana bez ikakvog obavestenja (bar ga ja nisam dobio) promenili su neke podatke vezane za MySQL i odjednom svi interaktivni delovi sajta koji koriste bazu prestali su da rade! Tek kada sam ih zvao da ih pitam sta se desava dobio sam to obavestenje. Zaista neprofesionalno!
Radi poboljsanja usluga stavili su novi server na koji su prebacili deo stvari. Obavestenje je bilo na sajtu...
 
A neki se smeju onima koji placaju uslugu e-mail-a na yahoo, hotmail i ostalim serverima...Kome je email servis bitan --->>reshenje se zna.


.
 
Poslednja izmena:
ljtruba je napisao(la):
Meni je najbolje sto Verat obavestava neke moje klijente da im istice hosting na mail na veratu koji oni ne koriste. I onda oni naravno ne znaju da treba da im plate 1000 dinara i onda im Verat lepo zakljuca sajt.

Ljudi naravno popizde i kazu j***alo ih 1000 dinara.
Umesto da ih lepo nazovu, posalju fakturu itd.

Sto niste čitali mail? Neće valjda neko da te zove na mobilni i kaze, e ajde uplati...
Šta se dešava kad ne platiš račun za telefon par meseci zato sto si u inostranstvu. Račun je stigao na tvoju adresu, posle nekog vremena ti lepo ugase liniju i tu je kraj priče.
Mailovi su stigli na adresu koja je postavljena za primanje takvih mailova i to je kraj priče. Mogao si da postaviš neki drugi mail ili podesiš preusmeravanje mailove itd... Čisto tvoja krivica.
 
melkor je napisao(la):
@The-Spiki

Kolega, ne znam zasto stajes u odbranu ovih magaraca iz Verat-a :mad: .

Da razjasnimo :type: . Obrisali su naloge koji su neaktivni vise od 18 meseci. Tu se donekle slazem sa njima... ako se neko nije logovao 18 meseci na svoj web-mail nalog, a pri tom nije uplatio ni jedan sat internet vremena za tih 18 meseci, a vremena na svom racunu nema, onda je to donekle i ok.

Ali u tom postupku je neki priuceni magarac obrisao i AKTIVNE naloge. Za tvoju informaciju, ja ne da nisam vise od 18 meseci uplacivao net kod Verat-a, vec sam do 31.12.2004. imao uplacen godisnji flat kod njih. Znaci, proslo je tek 2 meseca i 10 dana otkad sam prestao da im uplacujem internet vreme. ALI !!! i dalje im placam hostovanje sajta. Kroz moj web-mail dnevno prolazi vise stotina kilobajta i svakodnevno se koristi, tako da sigurno NIJE NEAKTIVAN. Na kraju krajeva, i sami su priznali da su pogresili... Ne znam sta ti tu nije jasno...

SHVATI druze, da su greskom obrisali i naloge koje nisu smeli. Kapis? :smash:
Kolega? Da smo kolege ne bi ovako pričali :)
Pazi. Opet ovo "priučeni magarac". I opet ide priča da je neko greškom uradi... Kao što sam već rekao. Loše si informisan. Onaj ko ti je rekao da je greška POGREŠIO JE 100 %! Nisu brisani nalozi na koje se niko nije ulogovo preko webmaila! To nije bio kriterijum. Pa ljudi su godinama koristili webmail (i uopšte mail servis) a nisu ništa plaćali... Ugašeni/obrisani su nalozi na koje nije uplaćeno u poslednjih 18 meseci.
 
The-Spiki, ne znam sta da ti kazem... izgleda da i ti citas, ali ne razumes... ili uopste ne citas.

Ajmo jos jednom za one sa jeftinijim ulaznicama ;) . Konkretno, ja sam recimo imao uplacen nalog do pre dva meseca, do 31.12.2004.
A taj godisnji flat sam uplatio negde 03.01.2004.

Znaci, po oba kriterijuma ja ne spadam u one koji nisu uplacivali vreme duze od 18 meseci.

Cak i da sam zasluzio da obrisu nalog, i meni i ostalim ostecenim korisinicima, nije u redu da to urade bez upozorenja. Indijanci !!

I nisu mi rekli: Ajde kada si vec navalio, vraticemo ti tvoj nalog; nego su se izvinuli i priznali da su pogresili. Ako u tehn. podrsci rade neki indijanci koji pojma nemaju sta rade admini, to nije moj problem. Sto zaposaljavaju i magarce i indijance da im rade u kompaniji :D .

I zamolio bih sve dosadasnje ucesnike i potencijalne ucesnike ove rasprave, da se ne ukljucuju ako nemaju nista konstruktivno da doprinesu.

Hvala!
 
Poslednja izmena:
The-spiki je napisao(la):
Ugašeni/obrisani su nalozi na koje nije uplaćeno u poslednjih 18 meseci.

Sto je sasvim u redu. Ako je nekome bitan taj mail na veratu, i aktivno ga koristi, onda moze da se udostoji jednom u godinu dana da uplati 5 sati.

Veliki su troskovi band-a koje pravi mail, a jos su skuplji resursi i opterecenje mail servera i webmail-a. O spamu da ne govorim. Kada budete imali licni mail server iza MXa vaseg domena, onda ce vam tek biti jasno zasto su brisani nalozi koji ne donose nikakav finansiski plus, a koriste vredne resurse.
 
Posto vidim da imam posla sa vetrenjacama, povlacim se iz rasprave. Hvala svima na ucestvovanju.

Pozdrav !
 
@melkor. Opet ti bez potrebe i razloga pljuješ (indijanci i magarci) po ljudima o kojima ne znaš ništa.
Ponavljam. Nisu greškom obrisani nalozi.
Ponavljam. 2 puta sam napisao zbog čega nije bilo obaveštavanja pute maila.
Menadžment je odlučio da se ponovo otvore nalozi korisnicima. Nema šta tehnička podrška da odlučuje o tome pa da ti otvara nalog zato što si navalentan.
 
Periodicno brisanje neaktivnih naloga je svuda praksa. Ali takodje i mail upozorenja pre samog izvrsenja.
 
Lepo Vam covek (Melkor) kaze da su mu obrisali nalog IAKO je uredno izmirivao svoje obaveze. I naravno da su trebali da posalju mejl upozorenja.
 
Boyce je napisao(la):
Lepo Vam covek (Melkor) kaze da su mu obrisali nalog IAKO je uredno izmirivao svoje obaveze. I naravno da su trebali da posalju mejl upozorenja.

Piše lepo zašto nisu poslali mail upozorenja.
Pazi kad ne verujem da je januara 2004-te uplatio vreme na nalog koji mu je obrisan
 
Posalje se brate dve do cetiri nedelje pre isteka roka automatski generisan mail podsecanja "niste uplacivali bla-bla i ako takvo stanje ostane, racun ce se automatski ugasiti tog-i-tog datuma. Hvala, dovidjenja i prijatno". Ko posecuje redovno sajt provajdera? Osim interesenata za usluge i tehnickog tima samog provajdera - retko ko. Iznet razlog za neobavestenje mailom je blago receno prozaican.

Moguce da postoje korisnici koji u trenutku registracije nisu mogli znati za takvo nesto, jer tada nije bila takva praksa. Time se obavestavaju ujedno o promeni poslovne politike. Moguce da ce neko odluciti da uplati i produzi zivot accountu. Kako god da okrenes, u pitanju je kiks kompanije (korisnika ne interesuje da li je krivo tehnicko osoblje ili menadzmet, oni svi cine tu istu firmu).
 
Poslednja izmena:
@Vetrenjace

Da pojednostavim situaciju... izgleda da nekima bas nikako nije jasno :crash: .

Ajde na stranu sto sam od 31.12.2004. imao uplaceno internet vreme (godisnji flat paket).

Uzmimo samo u razmatranje da uredno placam hosting prezentacije, a oni su mi ukinuli i obrisali e-mail bez upozorenja... i to GRESKOM !!!.

A da su magarci, to kaze i uvazeni silverglider koji ipak predstavlja neki autoritet medju svima nama.

Nadam se da se moje ime nece vise povlaciti ovde od strane nekompetentnih...

Toliko od mene...
 
Nazad
Vrh Dno