Šta je novo?

VAZNO: Seagate drives EPIC FAIL!!!

narucio sam SEAGATE Barracuda ST31000528AS 1TB 7k 32MB SATA300.

videcemo kako ce se pokazati.
 
Seagate koji sam dobio u zamenu za crknuti pre deset meseci od danas izgleda ovako.
 

Prilozi

  • Hard disk.png
    Hard disk.png
    171 KB · Pregleda: 192
Aj instaliraj HDD sentinel pa baci screenshot, cisto da se uverimo u sve
 
Evo i iz HD sentinela
 

Prilozi

  • Hard disk 2.png
    Hard disk 2.png
    160.2 KB · Pregleda: 129
Sta je sa Seagate Barracuda ST3500418AS, tj. 7200.12 verzije? Kontam da pazarim, ili da idem na neki Samsung do 500gb.
 
Čisto da razbijemo famu o pouzdanosti firmvera CC1H (na disku ST31000333AS, 1TB), upravo drzim jedan takav sa zabrljanim firmverom. Posto je cela serija 7200.11 imala velikih problema, a Seagate se nije potrudio da odgovori i pomogne hiljadama kupaca nego su im trazili po 1.000 USD za popravku svoje greske, trebalo bi ih bojkotovati. Ja nikad vise necu kupiti Seagate disk ni za sebe ni za svoje klijente.

Btw, nekako najmanje problema ima Samsung, a video sam mnogo Hitachi-ja, WD i Seagate pokvarenih.
 
Nezahvalno je pričati o pouzdanosti. Ako pogledaš strane forume ni Samsung Product of China se nije baš proslavio. Sve zavisi od serije do serije i sbaki proizvođač je imao felerične serije.
 
Imam isti problem sa Seagate ST31500341AS modelom.Već sam pokrenuo temu u jednom od thread-ova,ali dušmani zaključaše temu,kao nepotreban šum.
Ono što želim ovde da navedem je da je HD radio dve godine i još jednu godinu je pod garancijom (do 2012.godine).

Služio je kao storage HD, sa povremenim uključivanjem u Tt HD Rack-u od 50e.No,nebitno..dakle,iz čistog mira je otkazao..prvo se čulo klik-klik,klik-klik ..nekoliko puta..pa je malo kao radio,minut..i onda se izgubila u potpunosti njegova E: particija koja je extended (NTFS).Prijavo sam problem u Atomu na NBGu,gde sam ga i kupio,oni kažu super,vrati disk,dobićeš nov, ja kažem super, a šta ćemo za podatke, oni kažu super,mi ćemo ti spasti podatke (cijena,sitnica 4000din), ja kažem super-al to tako neće moći..ima da popravite disk, jer čujem da je elektronski neispravan..oni kažu super-kakav si ti lik(umreše od smeha),ja kažem super-*@/**** ** ****=!!!!!!!!!! i na tome se završilo.

Malo sam tumarao ovde po forumu..mučio i nervirao takozvane majtore-znalce koji se uče na tudjim mukama i tako valjda preživljavaju u čoporu..elem..da skratim priču..od tada (dakle već oko 10tak dana) nisam uključivao ovaj tupavi Seagate..i danas razmišljam..gle,kad ga uključim i proradiće..i zaista,konektujem ga u HD Rack i voila..RADI!!! svi podaci tu,živi i zdravi..(mojoj sreći ne beše kraja..), sve dok nakon 30tak minuta nisam čuo opet isti zvuk Zzzz-Zzzz-Zzzz-ZzzzZzzz-ZzzzZzzz-ZzzzZzzz-ZzzzZzzz-Zzzz, jadničak opet pokušava da odradi spin up..al ne može,muči se..i šta ću, isključim ga..evo pokušavao sam opet par puta,al ista stvar.

Da napomenem da je HD primetno vreliji, skoro da se opečeš,ne baš..al tu negde..što za HD u idle režimu nije nominalna temperatura.

'Seagate Gospoda' vele na njihovom sajtu ako HD ima CC (moj je CCH1) FW, onda tu ne treba ništa dirati, jelte..

I sad, kome da zavalim ovaj HD o glavu,a da budem zadovoljan?
(samom sebi ne dolazi u obzir jer sam već iskeširao 15000za njega,što je dovoljna uvreda i od Seagate-a i od nesrećnog Atoma na Novom Beogradu, i njihivog servisera Zorana koji tu ne volontira,već lešinari..još mi majstor kaže, citiram: ŠTO GA VIŠE UKLJUČUJEŠ,SVE JE MANJA MOGUĆNOST DA SPASEŠ PODATKE'..ma znam ja za tu foru odavno,nego se brinem kako bi on zaradio bakšiš na kvaran način da ne zna za ovu foru..dakle disk slobodno uključujte i spašavajte podatke, ukoliko postoji mogućnost bilo koja zato..preko Linux-a,SF-HW putem,bilo kako..samo nemojte serviserima davati novac jer oni moraju da se zaposle da rade neki drugi posao za koji su kompetentiji..)

Any hint?

btw, evo ponovo sam ga uključio, radi, pokušavam da spasem podatke..vidim da radi-muči se(klikće)-stane,diskonektuje se-konektuje se-kopira..ali se zagrejao jako, morao sam da ga isključim..koja je to fora sa frižiderom..da ga ostavim 15-tak minuta da se ohladi,u frižideru,ili baš zamrzivaču..?? i da nastavim da kopiram podatke,pre nego se zagreje..mada,to nije do mene, već do diska i količine podataka,a pun je do vrha!
 
Poslednja izmena:
Do sada nisam pisao u ovoj temi i ostalim koje imaju veze sa ovim diskom. Ali stvarno mi nije jasno u cemu je problem kada je Atom u pitanju i sta smo to trebali da uradimo? Ni jedan jedini proizvodjac diskova ne daje garanciju na podatke. Garanciju na disk ne daje Atom vec sam uvoznik. Ni uvoznik ni maloprodaja nisu duzni da se bave poravkom niti spasavanjem podataka, vec da disk zamene za odgovarajuci. Serviser je pokusao da Vam izadje u susret i spomenuo Vam da moze da pokusa da spasi podatke ali da je sansa da mi to uradimo jako mala posto to nije nasa primarna delatnos. Pomenuo je cenu od oko 3500din sto je oko 2900 din + PDV, ako Vam cena ne odgovara imate i firme kojima je to primarna delatnos i disk mozete odneti kod njih sto je svakako i nas savet. U razgovoru spominjete da ste da drugom mestu odmah dobili nov disk, i to nije problem da se disk zameni vec sami podaci. Predlog da Vi posaljte nama samo garantni list i ne vratite neisravan disk, a mi Vam u zamenu poslaljemo nov ne bih komentarisao... U to da li je disk radio 1h ili 2 godine neprekidno, u kakvom je racku bio, koje je napajanje, sve je to nebitno diskovi kao i ostale stvari crkavaju i ni jedan disk nije dovoljno siguran da samo na njemu drzite podatke. Nama je iskreno zao sto je disk otkazao, ali mi tu nista ne mozemo vise da uradimo.
 
Svakako, svi ste se ogradili, nemate gubitke, osim krajnjeg korisnika. E pa, nece moci. Postoje inspekcije, postoje i drugi nacini da se kupcu izadje u susret. NIKAD nisam imao probleme sa GIGATRONOM, njihov šef (Mikica) je sjajan lik, ali ne znam koji me djavo terao tada, 2009te godine, da kupim kod Vas,jel'te, u Atomu ovaj Seagate za koji ni njihovi programeri nisu sposobni da napišu kršten FW.Verovatno da ga Gigatron nije imao na stanju,a meni je bio potreban kao storage HD.

Da ne mlatimo praznu slamu, dogovorili smo se pod kojim uslovima ćete vratiti novac i to je to.

Sve najbolje.

btw, ukoliko se pitate u čemu je razlika da li je Seagate kupljen u Gigatronu, ili kod Vas..razlika je u poštovanju mušterije i sposobnosti da joj se izadje u susret.
Svaki komentar je suvišan.
 
Poslednja izmena:
TheBigBang, daj da vidim bilo koju garanciju na svetu za hard disk, gde ti garanciju daju na podatke, a ne samo na hardver, a da to ne kosta brdo para.
Ovakvim izjavama ispadas malcice smesan...
 
Ukoliko je ijedna radnja poznata po postovanju musterija i sposobnosti da se musteriji izadje u susret onda je to Atom.Mislim da si jedini na ovom forumu koji je imao "problema" sa njima.Lepo ti je Joka rekao, nijedan proizvodjac hdd ne daje garanciju na podatke.Duznost prodavca ukoliko dodje do kvara je da ti u zakonskom roku zameni neispravan hdd i to je to.Zakonski rok je 45 dana,pa ti vidi.Da ne pominjem da su ti ponudili nov disk u roku od odmah(ukoliko sam te lepo razumeo),negde bi te zavlacili nedelju dana sa utvrdjivanjem kvara:S: Inspekcijom nista neces postici,nisu oni ljudi duzni da ti spasavaju podatke sa pokvarenog hdd.
 
Ako je neko ispostovan onda ste to Vi. Posto je dogovor da Vam vratimo novac sa fiskalnog racuna koliko je disk placen 2009. Razlika je skoro duplo. Ako to nije dovoljan izlazak u sustret ja stvarno ne znam sta je? Bez ikakvog utvrdjivanja i cekanja. Sve ste zavrsili u toku od max. 10 minuta razgovora preko telefona. Mi svakako necemo od uvoznika dobiti onoliko koliko smo disk platili tako da to ide direktno na nasu stetu. To da smo se ogradili nikako ne stoji. Nama se vise sad isplati da vam posaljemo drugi disk od 1.5TB bez obaveze da taj vratite, ali to ne bi radili posto ne mozemo da ispunimo Vase zahteve kada je garacija u pitanju, koji podrazumevaju da smo mi odgovorni i za podatke. Slazemo se da je svaki komentar suvisan i neka ostali sami donesu zakljucak o tome da li mi postujemo ili ne svoje musterije. A ako nadjete firmu koja nudi garanciju i na podatke (i to naravno ne naplacuje) bilo bi lepo da to podelite i sa ostalima?

Samo me zivo zanima da je disk recimo popravljen i da je posle toga opet crkao 10 dana posle garantnog roka opet bi smatrali da ste osteceni posto niste dobili nov disk?

"'Seagate Gospoda' vele na njihovom sajtu ako HD ima CC (moj je CCH1) FW, onda tu ne treba ništa dirati, jelte.. " ovo ste sami napisali po tome disk uopste nema problematican FW, vec je verovatno crkao kao i 101 drugi disk.

I ako mogu da znam sta smo mogi da uradimo da Vi budete zadovoljni? Verovatno da platimo spsavanje podatak za Vas reda velicine oko 10.000 - 20.000 din, i onda sve prebacimo na nov hdd po mogucstvu neki koji ne moze da crkne?
 
Svakako, svi ste se ogradili, nemate gubitke, osim krajnjeg korisnika. E pa, nece moci. Postoje inspekcije, postoje i drugi nacini da se kupcu izadje u susret. NIKAD nisam imao probleme sa GIGATRONOM, njihov šef (Mikica) je sjajan lik, ali ne znam koji me djavo terao tada, 2009te godine, da kupim kod Vas,jel'te, u Atomu ovaj Seagate za koji ni njihovi programeri nisu sposobni da napišu kršten FW.Verovatno da ga Gigatron nije imao na stanju,a meni je bio potreban kao storage HD.
Dzaba ti inspekcija, kad ovde nikakav problem ne postoji ni sa Seagate garancijom a kamoli Atomom. ;)
Da si disk uzeo u Gigatronu, mislis da bi ti oni dali garanciju na podatke? :D
 
Naravno da ćete ispostovati ,i to pismeno, nista usmeno, vracanje novca sa fiskalnog računa, po dogovoru.

Uzivajte, čemu panika? Meni su pukli podaci, ne vama.. a Seagate politiku možete da okačite o klin vaših servisa, jer naprosto..ni na ugovoru koji je atom potpisao ne stoji da su se ogradili, jesu-ili nisu..od spasavanja podataka..naprosto su potpisali ugovor na kome pise GARANCIJA NE VAŽI ZA FIZIČKI OŠTEENE ILI STRUJOM SPALJENE KOMPONENTE.

btw, a pazi ti tu drsku politiku seagate-a, pustili su diskove u prodaju sa bagovitim fw-om, već godinama nisu sposobni da napišu kršten fw..i vrhunac bezobrazluka..kače i dalje bagovite verzije fw-a na njihov sajt, uz to SE OGRADJUJUĆI, DA UKOLIKO PRILIKOM UPDATE FW-a NEŠTO ZEZNEŠ, SAM SNOSIŠ POSLEDICE.
 
Poslednja izmena:
Ja potpuno razumem frustraciju zbog gubitka podataka, verujem da bih se slicno osecao ukoliko bi mi trenutno jedini storage disk (Samsung F3 1TB) crkao i odneo sve podatke sa sobom. Zbog toga gledam da uzmem 2 diska od po 2TB pri cemu bi drugi sluzio kao bekap.

Da ponovim ono sto je vec neko rekao, nijedan proizvodjac ne daje garanciju na podatke, niti ce maloprodaje da daju garanciju na podatke.
 
Brate koji je tebi? Pa meni su pre dva meseca popucale particije i hardovi i sve otislo u tri lepe. Cena valjdenja podataka 40 hiljada. I sta sad? Dva harda koja vise ne rade i podaci arivederci. I jesam li trebao da odem u firmu gde sam kupio hardove i da im sve po spisku. Ne secam se da sam to uradio. Izvini, ali sve sto si ovde napisao je totalni nonsens. Uzas, bas uzas. Spusti loptu bar zbog cinjenice sto si 4 godine vec na forumu, ovo ne rade ni totalne novajlije. Razumem a si izgubio podatke, veruj mi ako neko razume, ja sam. Da je srece da si dao lepo 3000din da ti serviser iscupa podatke, uzeo nov hard i pevao na putu do kuce ti ovde oplices po njima. Da ne kukam i ne filozofiram dalje, stavrno ne razumem ovaj postupak.
 
Ja potpuno razumem frustraciju zbog gubitka podataka, verujem da bih se slicno osecao ukoliko bi mi trenutno jedini storage disk (Samsung F3 1TB) crkao i odneo sve podatke sa sobom. Zbog toga gledam da uzmem 2 diska od po 2TB pri cemu bi drugi sluzio kao bekap.

Da ponovim ono sto je vec neko rekao, nijedan proizvodjac ne daje garanciju na podatke, niti ce maloprodaje da daju garanciju na podatke.

Hm..izgleda si ti ovde jedini pametan, ako ne i najpametniji.
Ček, nisam baš najbolje razumeo..mislio si da sam trebao da uzmem još jedan takav seagate (pa da imam dva?), ili nekog drugog prozivodjača? Nije ti to loša ideja..ko će se setiti svega..u principu, dodjem ti pivo (i to mlako).Kad si već toliko pametan, da li bi mi odgovorio, da ako uzmem recimo drugog prozivodjača, pa onda pravim backup sa jednog diska, na taj drugi (ne u mirror, već u stip mod)..to će biti kompatibilni podaci? Moći ću posle ,recimo sa seagate-a, ako sam nešto kopirao na ,recimo, wd-a, normalno da koristim te podatke..hoću reći..da li su ti podaci kompatibilni koji su bili na seagate-u, pa ih iskopiram posle na wd..to će sve da radi?
E ..a sad ću ti reći nešto čega se sigurno nikada nisi mogao setiti, što će te ujedno i nasmejati..šta misliš o kupovini 3HDa..? Čisto, ako odu podaci na dva diska, pa neće Mr Marfi biti baš toliki namćor da ti trkeljiše i treći?
Nebitno ..i ovu turu ja častim!
;)

@bokaco

;)
btw, objavi kad otvoriš svoj servis, imaš kod mene besplatnu reklamu, uz to i pivo.
..pridruži se ekipi za stolom, ja častim!
 
Poslednja izmena:
Nisam nigde pominjao RAID modove. ;) Dakle, drugi (bekap) disk ne bi radio non stop, niti bi bio deo RAID niza.
Pa i kupovina 3 hard diska nije nista posebno danas, kad su jeftini, jeftinije je nego usluga vadjenja podataka. :D
E sad, bas da se nikada nisam mogao setiti.
Izgleda da jedino se ti nisi setio da niko ne daje garanciju na podatke. :p
Ja tebi dodjem jedno vruce pivo, znas onu Bolje jedno vruce pivo nego cet'ri 'ladna. :) ;)
 
Ja sam taj koji čašćava vaše genijalne ideje ;)

Tupite uzalud.
Kako se niko,od vas pametnjakovića, nije setio da objasni seagate fenomen logike i bezobrazluka..da puste u prodaju seriju diskova sa bagovitim fw-om,pa kače ispravke (takodje bagovite), hiljade nezadovoljnih korisnika širom sveta, pa se još ogradjuju,da ako zezneš upgrade njihovog bagovitog fw-a, sam snosiš posledice..uz to tvrdeći da serija ST31500341AS ,koja je na black listi, i koja ima fw CC1H, i za koju kao šatro ne treba raditi update istog..a zapravo isti crkao..etc,etc.etc......i sad, vas četvorica iz apokalipse nosite pravedno žezlo..??..ma nije da jeste..miševi,napabirčili znanje na tudjoj muci.

Ostaviću vas da se čašćavate (za stolom ,očigledno, ima još dosta mesta).. imam pametnija posla, osim da glumatam konobara ,vama zaludnima.
 
Poslednja izmena:
Jel tebe neko naterao da kupiš taj disk , hiljade nezadovoljnih korisnika ti nije bilo dovoljno da se obezbediš i napraviš bekap , kriviš nedužne ljude za svoju glupost . Ti bre nisi normalan .
 
Najgore od svega je sto se ova tema vuce vise od dve godine...
 
bila je vec jedna tema vezana za isti problem. Nije nadjeno resenje i izgleda da nece biti. Vredjanje ljudi koji ukaziju na problem se nastavlja.
Ono sto smo ustanovili u prosloj temi je da
1. prvo misljenje je bilo da se radi o elektronici
2. to ne bi resili problem
3. pricamo o firmware-u a vrlo verovatno je neispravan motor

Sve u svemu rekao sam i tamo Bog otac da sidje ne moze da ubedi BigBanga da nije u pravu.
 
Ja sam taj koji čašćava vaše genijalne ideje ;)

Tupite uzalud.
Kako se niko,od vas pametnjakovića, nije setio da objasni seagate fenomen logike i bezobrazluka..da puste u prodaju seriju diskova sa bagovitim fw-om,pa kače ispravke (takodje bagovite), hiljade nezadovoljnih korisnika širom sveta, pa se još ogradjuju,da ako zezneš upgrade njihovog bagovitog fw-a, sam snosiš posledice..uz to tvrdeći da serija ST31500341AS ,koja je na black listi, i koja ima fw CC1H, i za koju kao šatro ne treba raditi update istog..a zapravo isti crkao..etc,etc.etc......i sad, vas četvorica iz apokalipse nosite pravedno žezlo..??..ma nije da jeste..miševi,napabirčili znanje na tudjoj muci.

Ostaviću vas da se čašćavate (za stolom ,očigledno, ima još dosta mesta).. imam pametnija posla, osim da glumatam konobara ,vama zaludnima.
Nisu to nikakve ideje, vec normalno razmisljanje po kome za tvoje probleme nije kriv prodavac (u ovom slucaju Atom). A i proizvodjac se ogradio da nije odgovoran za podatke.
 
Koji god hdd sad uzeo(WD,Seagate,Samsung...) i u bilo kojoj radnji(Atom ili Gigatron,sve jedno) imas odredjenu garanciju na sam uredjaj,ali ne i na podatke na njemu.Ne moze maloprodaja da ti garantuje nesto sto ne garantuje sam proizvodjac ili uvoznik uredjaja.Atom ti je jos itekako izasao u susret odobrivsi ti povracaj novca sa fiskalnog racuna,malo maloprodaja(mozda cak nijedna druga?) to ne radi.Zasto?Zato sto je to na njihovu stetu,a i po zakonu nisu duzni to da rade.Po zakonu duzni su da neispravni uredjaj zamene istim takvim ili pribliznih perfomansi ili u krajnjem slucaju vraca se novac,ali ne onaj sa fiskalnog racuna,vec se gleda cena kada je doticni uredjaj poslednji put bio na stanju.Ukoliko je kosto recimo 7k,vraca se taj iznos.Tako da si ti jos itekako dobro prosao,sigurno mnogo bolje nego da si hdd uzeo na drugom mestu.Slazem se da izgubljeni podaci nemaju cenu,ali opet ponavljam ni maloprodaja ni proizvodjac nisu odgovorni za to.Niko se ovde ne nasladjuje tvojom mukom,ljudi su samo pokusali dj ti pomognu,govoreci ti pravo stanje stvari.To sto ti ne zelis da prihvatis drugacije misljenje od tvog i to dozivljavas kao svojevsni napad na sebe je vec druga stvar.Zaista nema smisla da vredjas ljude koji su pokusali da ti pomognu.
 
Ne vidim ni jedan razlog zasto Seagate ne bi oznacio i seriju CC kao problematicnu? Postoji 1001 razlog koji nema nikakve veze sa FW zasto dolazi do otkazivanja diska. To sto je disk otkazao nikako ne znaci da je to do FW, niti da bi se sada samo zamenom FW situacija popravila. Ako se hdd pregreva i uspeva da radi bez porblema oko 30 min, mozda bi uz bolje hladjenje radio i nesto duze sto bi trebalo da bude dovoljno vremena da se spasu podaci.
 
ti si lud ako vratis pare na svoju stetu...
 
Poslednja izmena:
Po starom zakonu (koji još uvek važi za robu kupljenu pre 1.1.2011), vraća se vrednost robe na dan reklamacije (ili se vrši zamena). Ako nema na lageru, vraća se cela suma (ili se kupcu nudi adekvatna zamena u toj klasi, koju kupac ne mora da prihvati). Po novom zakonu (važi za robu kupljenu posle 1.1.2011), ako ne može da se popravi ili zameni sa istom robom u predviđenom roku, kupac može da traži raskid ugovora i povrat sume sa fiskalnog računa (ili da traži adekvatnu zamenu u istoj klasi).
 
Poslednja izmena:
Imam jedan "brikovan" Seagate 500 gb, ne znam tacno koja mu je oznaka, ali pre vise od godinu dana kada je zakucao, ispoljavao je klasicne simptome brikovanog diska... tada sam citao kako se moze ''odbrikovati" i nabavio sam torks 6 za skidanje elektronike i nabavio neki kabl za povezivanje diska za komp da bi da sredio ali nikako nisam uspeo da nateram da radi, mislim da mi je taj kabl bio neispravan ili ko zna sta...

Da li je neko uspesno odbrikovao disk? jel moze da proba sa ovim mojim? Mnogo bi mi znacilo jer na tom disku su mi slike dece dok su bile bebe koje bih voleo da sacuvam...
 
Nazad
Vrh Dno