Šta je novo?

UT 2k3

mIRCon

Čuven
Učlanjen(a)
28.02.2002
Poruke
18
Poena
604
Da li je neko skinuo demo verziju, kakvi su utisci, itd ...
postovacu jedan opsirni tekst koji sam pisao na jednom forumu (http://forum.blic.net/viewtopic.php?t=2628)
nemam zivaca da ga korigujem i skracujem, pa ko zeli neka ga slobodno preskoci i napise svoje misljenje o igrici itd .. ;))


Hmmmm...
Skinuo .. igrao .....
Odlican je ... stvarno ..
Samo u njemu vidim cisti q3 :)))

Dakle ...
Prvo sam probao u 1024x768 32bit, sve moguce setovano na high ili normal (posto u nekim settingsima normal je "najjace" :))
Ukljucene jos dodatne trice i kucine (extra ovo, extra ono, ultra high textures itd, kako vec programeri vole da nazivaju silne optionse)...
Igrao sam .. i ide poprilicno glatko .. samo zavisi od situacije ..
Dakle ... u gore navedenim settingsima islo je solidno, dok se ne zakuha .. kad se skupi npr. 5 botova i pocnemo se dekati zna i trznuti, malo uspori itd ...
Onda sam spustio rezoluciju na 800x600 32bit i islo je bolje .. trznulo mi je par puta ali samo kad sam bio host u multiplayer modu...

Kasnije sam pokrenuo i njegov benchmark i evo rezultata:
1024x768
flyby= 54.4
botmatch= 23.3

800x600
flyby= 80.5
botmatch= 30.56

(flyby, kamera samo kruzi i leti kroz dve osnove (DM i TDM) mape)
(botmatch, botovi se napucavaju u istim mapama)

Zakljucak je, da se moze igrati i na slabijim GPU-ovima .. (kod mene je GFII GTS u pro izvedbi...) samo treba smanjiti detalje textura, iskljuciti neke opcijice koje samo uticu na ultra sjajne texture, odbijanje svjetlosti itd... to ionako niko ne gleda dok igra, jer naglasak je na igri a ne na bojama i kvalitetu :)) mislim da bi 800X600 pri 16bit paleti boja bilo prihvatljivo za vecinu, naravno sa iskljucenim, gore navedenim, detaljima .. Ako ni to ne sljaka, mora sljakati na 640x480...

Sta je novo u UT2k3 ..
Pa.. sve je novo :)

Pucaljke su redizajnirane, grafika takodje, zvuk (koji je poprilicno dobar) ko je igrao UT malo sta moze naci zajednicko .. osim koncepcije pojedinih pucaljki koje su zadrzale svoje funkcije :))

Iako se ponavljam, UT2k3 stvarno lici na q3, cini mi se da je malo fluidnija pa i brza tj. dinamicnija. Nije kao UT sa malim likovima i bez nekih detalja, sad stvarno sve bolje izgleda, likovi su malo krupniji a o detaljima da ne govorimo ..

Ima i novih pucaklji, a neke su i izbacene... Npr tu je sada Snajper u vidu lightning gun-a .. tj. puca koja radi na fazonu visikog napona .. ima zoom kao i snajper ali je malo redizajniran (okolo zamuti a u sredini ima kao neka vrsta vizira u kojem se vidi zumirano ;) to je i bolje nego kod obicnog UT-a.. kad zumiras sve zivo i kristalno cisto i pri najvecem zoom-u :) .. Dobra stvar kod "novog" snajpera je to sto postoji pauza (za skupljanje napona) izmedju pucanja, tako da nece vise biti onih silnih rafala iz snajpera po principu "valjda cu ga iz desete klepiti u glavu" .. I sto je najbitnije ovaj snajp ostavlja trag .. tj. vidi se kad puca kao "leti" naboj elektriciteta, pa se moze lako utvrditi gdje se ustekao kamper...

Sta je sa bacacem diska ... pa koliko ja vidim nema ga .. vjerovatno je i izbacen (glupo bi bilo da ga u demo-u nema, a ni na listi pucaklji:).

Za ljubitelje Pistolja, odn. dual boot verzije pistolja :)) ima samo poruka da se ne razocaraju, jer tu je assault rifle umjesto njih (bice opisan u toku teksta), znaci good bye "dobri stari" ... ;)) s jedne strane - steta, s druge - mozda je i bolje ovako ... :)

Shock rifle je pretrpio male promjene ... mlaz je tanji, drugacije izgleda puca totalno... a sekundarno pucanje je bolje odradjeno.. sad ide simpaticna kugla plazme (ili sta je vec) koja standardno pogodivsi metu pravi poprilican damage a moze se pogoditi i primarnim pucanjem oslobodivsi tako "haos" :)) hehe, tj. eksploziju sirokog radijusa ... (kao i prije) ..

Bio rifle je ostao skoro isti, sto se funkcionalnosti tice, samo je pretrpio kozmeticke promjene.. znaci primarno pucanje izbacuje mnogo "malih_zelenih_koji_eksplodiraju_nekon_odredjenog_vremena_ili_odmah_ako_pogode_zrtvu" a sekundarno "naduva_veliko_zeleno_koje_pravi_ogroman_damage_bilo_da_pogodi_zrtvu_ili_eksplodira_nakon_odredjenog_vremena"

Link gun tj. bivsa Pulse gun - hmmm.. zanimljivo.. dok je primarno "pucanje" ostalo isto, sekundardno, koje je na isti fazon iz UT-a, je malo redizajnirano, sad "struja" ide malo drugacije, seta tamo-vamo, i krivuda, iako ce pogoditi tamo gdje je "nisan pokazao" malo zna zbuniti (posto je siri snop).. slicno kao i lighthning gun iz q3 :) S tim da sekundarno pucanje ima jos jedan fazon .. ako tvoj "half" iz tima puca takodje sa link gun-om na nekoga, mozes ga desnim "napasti" i tako povecati razornu moc njegovog link gun-a ... nesto kao "ajde da ti pomognem" :))) zanima me sta bi bilo kad bi npr. 5 suigraca boostovali svog sestog, ovaj bi imao u fazonu "najjacu pucu na svijetu" ;))))

Impact hammer .. se vise ne zove tako, sad je Shield gun/generator ili kako vec .. napravi malo polje oko igraca i tako "upija" dio damage-a (ili sve, vjerovatno zavisi sta te lupi) pa se kao mozes malo i stititi, a ako pridjes igracu kao u borbi prsa u prsa mozes mu napraviti damage pa i ubiti i to vrlo lako .. ;)) nesto kao gauntlet iz q3 sa poboljsanjima ;))

Obicna puska (assault rifle) .. koju dobijas po defaultu kad se "stvoris" ima dvije opcije, klasicno pucanje kao primarno i sekundarno kao izbacivanje mini bombica :))

Flak Canon ... tu je dobra stara flekaca :)) samo malo obradjena, drugacije izgleda, i cini mi se pravi manji damage .. primarno i sekundarno pucanje je ostalo isto .. prvo pici uzarene komade, a drugo mini graniticu koja nakon udarca (u metu ili bilo gdje) eksplodira i prilikom eksplozije rasprsi tonu klinaca ... zivjelo kasapljenje po drugi put ;))

Sta je sa dobrim starim Rocketom ... Pa tu je , ali redizajniran :)) nema vise starog sekundarnog pucanja ... zaboravite na one klipove eksploziva .. Novi rocket izgleda drugacije .. ima tri cijevi i u primarnom pucanju, cini mi se, firerate je brzi (kao rocket u q3, mozda za nijansu brzi ako se ne varam) .. A sta je sekundarno .. pa sekundarno pucanje je sad kao kad se drzi primarno pa puni rakete ... Upravo tako :)) primarno samo puca, drzao ili ne .. a sekundarno puni .. I sto je bitno napomenuti sad moze da napuni max 3 komada (logicno) ... i onda ih ispali .. znaci nema vise brojanja, 1,2,3,4,5,6 PAAAALIIIIIIIII .. sad se mozes zabrojati pa skrsiti sebe u sekundi :)) a cini mi se da malo sporije puni nego u UT-u, ili se varam :).. I da .. zamalo da zaboravim .. rakete su sad vece :)) i mislim da je jaci damage ;), sad lice malo na q3 rakete, a ne kao u UT-u one male mrsavice :))

Tu je i minigun .. sad je malo drugaciji... princip je isti, primarno pucanje je kao i kod proslog minigun-a znaci puca veoma brzo, dok je sekundarno pucanje malo drugacije tj. ne puca obicne vec eksplozivne metke sto bi trebalo da znaci i veci damage (logicno:)).. Mana minigun-a je da sad treba vremena da se "zahajca" sto ce reci dok se zavrte rotirajuci cijevi... pa je sporiji odziv.. dobra stvar, generalno jer je tako inace, ali losa stvar ako si u frci tj. sa malo health-a a neko te krsi .. dok se ona zarola ti si se vec "stvorio" na nekom drugom mjestu na mapi :))))

Redeemer . hehe .. ostao isti, tj. princip isti .. primarno samo leti gdje je usmjereno i "ubije puru u zivoj sili" dok sekundarno omogucava navodjenje tj. upravljenje projektilom :)) Izgled je malo drugaciji, no sve pucaklje su pretrpile redizajn :) mozda je tako i bolje :))

Ion Painter - nova pucaljka ... brand new caljkapu ;)) Nisam imao priliku da je koristim (mislim da je i nema na mapama kao ni redeemer-a, ili ja nisam dovoljno trazio :)) Ovo cudo je koliko sam shvatio slabije od redeemer-a, ali je na slican fazon .. ispalis je, i prvo ide mali talas (kao EMP prilikom nuklearnog napada) i onda nakon "sekundice" ogromni razarajuci talas se rasiri i povede igrace koji su se nasli u njegovom radijusu na vjecna lovista :)) (uz mogucnost uvjetnog pustanja na random x,y,z lokaciji ... no dobro, to je klasicni spawn odn. stvaranje ... pjesnicka sloboda u vidu metafore ...... mah ...

A gdje je uvijek potrebni translocator ... eeeee, tu je on :)) sad je redizajniran i on :)))) .. Sta moze .. pa isto sto i u UT-u, s tim da sad kad ga "postavis" i odes na drugu lokaciju, mozes gledati pomocu njegove kamere sta se desava na tom dijelu... simpa za neke takticko-izvidjacke fazone :))) ili npr. kad nema nikoga na ulazu u bazu protivnika ;))

Toliko o pucama ...
..
..
Toliko od mene ... :)

....

Toliko od mene ... :)
 
Nastavak teksta :)) (nije moglo sve stati :)) ... Pravi sam flooder :)

Sta je sa game modovima tj. game type-ovima .... pa generalno su ostali isti ;)

DM, TDM i CTF ... tu je i domination 2 (ne znam sta je tacno, nisam imao volje traziti po netu, ali je na slican fazon, vjerovatno uz neke dotatke ili uslove..) ... Assault je otisao u sjecanje ... u full UT2k3 verziji ga nece biti ;) kao sto ga nema ni u ovoj demo verziji ... (doduse, nema ni domination moda u demo verziji, ali ce biti u full) ..
I jedna novost .. bombing run ;))
Sta je bombing run .. meni zanimljiv fazon ;))..
U cemu je caka .. pa jednostavno .. izgleda neka vrsta ragbija na UT nacin :)) Ima odredjena kao lopta .. ali to je kao neki matrix koji se vrti oko igraca koji je posjeduje :))), kad "nosis" loptu (ball) .. ako opucas izbacujes je .. (nije bitno koju pucaljku imas) .. dakle stos je u tome da loptu pokupi neki od tvojih igraca i on samo trci, a vi ga stitite .. cilj je doci u bazu protivnika i baciti loptu kroz neku vrstu gate-a .. mozes skociti kroz gate (i onda se nabiti tj. skrsiti kroz polja lasera, na zeljezne konstrukcije u velikoj rupi koja je iza gate-a) ili naciljati gate kad mu pridjes i opucas, ispaljujuci tako loptu kroz gate .. Naravno tako se poentira i skupljaju bodovi .. Mod bas lici na ragbi, jer se svi napucavaju, u zelji da skrze "nosioca lopte" da se oni domognu .. kad ga ubijes, ako niko od njegovih ne pokupi (ili ne stigne na vrijem nje) loptu pokupis i trzis prema njihovoj bazi u nadi da ce tvoji graci skontati i krenuti u pohod po fazonu "ubij svakog ko prijeti nosiocu i ometa ga u poentiranju :))

I naravno .. jos da napisem sta su kreatori stavili kao minimum ocnfiguration:

OS: WIN 98/ME/2000/XP

Pentium III ili AMD Athlon 733MHz processor (naravno preporucuju procesore na 1+GHz )

128 MB RAM (256+ MB preporucuju)

3 GB slobodnog prostora na disku

CD/DVD ROM: 8X

Klasicna windows kompatibilna muzicka kartica (preporucuju Sound Blaster Audigy i NVIDIA nForce ili plocu odnosno muzicku karticu koja sadrzi Dolby Digital Interactive Content Encoder ako zelite dolby digital zvuk (5.1) :))

Graficka sa 16 MB VRAM (preporucuju od 32mb do 128mb video memoriju:))) Minimalac TNT2 (preporucjuju NVIDIA GeForce 2/ATI Radeon) i naravno DirectX 8.1

Za mrezno igtanje klasicno Lan kartica, TCP/IP protokol, i kazu da za igranje preko neta moramo posjedovati 33.600 ili brzi modem :)

Eto .. pa sad neka mi vidimo sta cemo :)))

U Full verziji UT2k3 bice veci izbor rezolucija kao i dodatna podesavanja oko grafike (recimo minimalni zeljeni framerate i tome sl) ... Naravno mnogo vise mapa (cini mi se 50) i likova (mislim da ce ih biti oko 40-ak)

Sto se samih likova tice .. znam da ce u Full verziji UT2k3 biti sest vrsta i to:

Aliens:
Gen Mo'kai (Arborea)

Juggernauts:
Genetski modifikovani ljudi (Alleria)

Egyptians:
Ljudi ili "Anubani" (Anubis)

Nightmare:
Ljudi
Medusa-e (Cistiliste)

Mercs:
Human (Svetiliste, utosicte prezivjelih vojnika 7. Borbene Flote)

Automatons:
(Premaka, Neprijateljski industrijski svijet)


Zanimljivo je i to da ce UT2k3 biti tolerantniji prema vecim pingovima u poredjenju sa UT-om ... sto znaci gejmeri RS-a nadajmo se da ce tako i biti pa da i mi sa svojim ocajnim tel. linijama mozemo malo igrati na netu :)

Ako se jos cega sjetim, ili jos nesto skontam, napisacu ...
Da ... planiraju da ubace i vozila (odavno to planiraju) u demo verziji ne postoje, mozda ce biti implementirani u Full verziji UT2k3, znaci udjes u vozilo, vozikas se okolo i pucas :))))) naravno mogu i tebe skinuti kao i unistiti vozilo ... hehe, ne znam koliko ce ovo biti korisno no moze i nece biti lose ;))

Zaboravio sam napomenuti da su texture u demo verziji duplo manje rezolucije cisto zbog velicine download-a .. sto ce reci da ce Full verzija izgledati jos mocnije i kvalitetnije ... (plus sto ce vjerovatno biti jos nekih prepravki moguce cak i u koncepciji respawn-a, mozda malo u balansiranju pucaljki ili tome sl .. ;)

Heheh, burna reagovanja od strane snajperske zajednice su uslijedila nakon objave podatka u kojem pise da sniper nece biti implementiran u svom klasicnom obliku.... (ovo je jos bilo davno, kad se istom govorkalo o tome) .. ali na adresi http://gopetition.com/info.php?petid=1165 su vec organizovali galasanje .. tj. peticiju da se uvede snajp .. no nista od toga nece biti .. (nadam se) a i bolje je tako ;)

p.s. BR (Bombing Run) je stvarno dobar mod .. poprilicno zanimljiv ;)

Toliko od mene ... :)

I na kraju da vas obradujem ... to je kraj :))))))

Nadam se da ce biti odziva na ovom thread-u ..

Toliko od mene ... :)
 
Igra je dobra, ali izgleda mnogo bolje sa boljim hardwerom.

Uradio sam Benh na svom sistemu
Intel P4 2.53 512 Mb RDRAM PC800-40ns, i850E
Ati Radeon 9700 (catalyst 02.3)
(Intel Aplication Accelerator 2.2)
SB Audigy Gamer
Rezim rada 1024*768 32bit maxed details; AA 4x AF 16x High Quality Textures; Vsync ON 85Hz, Trueform Enabled!!!

Flyby: 126 FPS
Botmatch: 58 FPS

Slika je prelijepa, sa Ati karticom.
Vlasnici Geforce kartica nece biti u stanju da igraju jaki m rezimom kao sto sam naveo; pogotovo ne pokusavajte AA 4 AF 16x bice slide show racunajuci Geforce 4ti 4600, preporuljivo sve turned off u display settings, podesiti na high perfomance.
Ali time se gubi kvalitet slike, a koja znaci mnogo kad je upitanju dobro uradjena vizuelno igra.

(kombinacija athlon 2200+ i navise ili P4 2.2Ghz i navise sa Radeonom 9700 ko moze da priusti sebi, nek uzima jer je to beast masina :) )


p.s. Postoji neki drugi svijet, Nvidia nije naj!!!
 
lukar je napisao(la):
Igra je dobra, ali izgleda mnogo bolje sa boljim hardwerom.

Uradio sam Benh na svom sistemu
Intel P4 2.53 512 Mb RDRAM PC800-40ns, i850E
Ati Radeon 9700 (catalyst 02.3)
(Intel Aplication Accelerator 2.2)
SB Audigy Gamer
Rezim rada 1024*768 32bit maxed details; AA 4x AF 16x High Quality Textures; Vsync ON 85Hz, Trueform Enabled!!!

Flyby: 126 FPS
Botmatch: 58 FPS

Slika je prelijepa, sa Ati karticom.
Vlasnici Geforce kartica nece biti u stanju da igraju jaki m rezimom kao sto sam naveo; pogotovo ne pokusavajte AA 4 AF 16x bice slide show racunajuci Geforce 4ti 4600, preporuljivo sve turned off u display settings, podesiti na high perfomance.
Ali time se gubi kvalitet slike, a koja znaci mnogo kad je upitanju dobro uradjena vizuelno igra.

(kombinacija athlon 2200+ i navise ili P4 2.2Ghz i navise sa Radeonom 9700 ko moze da priusti sebi, nek uzima jer je to beast masina :) )


p.s. Postoji neki drugi svijet, Nvidia nije naj!!!


Dobro je da ga je Delimir kiknuo :p
 
lukar je napisao(la):
Igra je dobra, ali izgleda mnogo bolje sa boljim hardwerom.

Uradio sam Benh na svom sistemu
Intel P4 2.53 512 Mb RDRAM PC800-40ns, i850E
Ati Radeon 9700 (catalyst 02.3)
(Intel Aplication Accelerator 2.2)
SB Audigy Gamer
Rezim rada 1024*768 32bit maxed details; AA 4x AF 16x High Quality Textures; Vsync ON 85Hz, Trueform Enabled!!!

Flyby: 126 FPS
Botmatch: 58 FPS

Slika je prelijepa, sa Ati karticom.
Vlasnici Geforce kartica nece biti u stanju da igraju jaki m rezimom kao sto sam naveo; pogotovo ne pokusavajte AA 4 AF 16x bice slide show racunajuci Geforce 4ti 4600, preporuljivo sve turned off u display settings, podesiti na high perfomance.
Ali time se gubi kvalitet slike, a koja znaci mnogo kad je upitanju dobro uradjena vizuelno igra.

(kombinacija athlon 2200+ i navise ili P4 2.2Ghz i navise sa Radeonom 9700 ko moze da priusti sebi, nek uzima jer je to beast masina :) )


p.s. Postoji neki drugi svijet, Nvidia nije naj!!!

Nije istina da nece na GF4 Ti4200 da ide glatko kad se ukljuci AA 4... Dodji kod mene da vidis...
 
milanlj je napisao(la):
Nije istina da nece na GF4 Ti4200 da ide glatko kad se ukljuci AA 4... Dodji kod mene da vidis...

Mozda ce lukar u nekom drugom zivotu doci kod tebe to da vidi ali u ovoj epizodi nece moci jako se izvinjava morao je malo da se odmori ;) :wave; :D
 
Uhmm.. znaci niko nista ne pise o UT2k3 nego samo napaljivanja i napucavanja vlasnika ATI i Nvidia kartica ...

Ati je stvarno dobar .. jede malu djecicu .. ali sta ce biti kad izadje novi Nvidia-in mezimac i kad pojede sve zivo ...

NO TO NIJE NI BITNO ;))

Igrao li je ko UT2k3 a da je voljan nesto i da napise o istom .. ??

Sta mislite da raspravu Ati vs Nvidia preselite na adekvatne threado-ove na npr. video podforumu ... ??

Ut2k3 ?? bar neko nesto da svrljne ??

Toliko od mene ... ;)
 
ja mogu da ti dam UT2003 build 927. Instalacioni folder je 2, nesto giga, pri instalaciji trazi 4 giga slobodno na hardu ali se posle spusti na 2,26. Ja je vrlo komotno igram na celeronu 1gHz, gf4ti 4200 256 Ram-a. Uzmi pa vidi sam.,
 
Slazem se da se okrenemo UT2003. Da li se moze bencovati sa Demo verzijom i naravno ako moze kako se to radi?
 
Demo je bolji od one bete koju smo imali (od 2.5 gb).... Radi brze i bolje.. na maksimumu detalja u 1600*1200 kod mene, ili u 1024, ali sa 16x aniso filtriranjem kada je 10 puta lepse! Inace, igra je najlepsa sa Radeonom 9700.... ali to vec znate... :)
 
byMaX je napisao(la):
Demo je bolji od one bete koju smo imali (od 2.5 gb).... Radi brze i bolje.. na maksimumu detalja u 1600*1200 kod mene, ili u 1024, ali sa 16x aniso filtriranjem kada je 10 puta lepse! Inace, igra je najlepsa sa Radeonom 9700.... ali to vec znate... :)

Ti si se bash specijalizovao za iritiranje ostalih forumasha:)
Pa nemoj bre choveche ima ti dodjem jedan dan da ti dignem celu konfiguraciju...
Jel znash ti koliko mi skracujesh zivot:)
 
Evo, ja sam malo pikao najnoviji demo. Ima u system folderu benchmark.exe, ali to previse traje za moj ukus. Igra je dobra (ugledala se na Q3), ima dve standardne mape, i valjda jos dve ctf. Oruzja su prilicno super, pruzaju dosta mogucnosti za taktike. Igru osvezava i double jump, u svim pravcima, ako se dvaput kratko pritisne jedan od WASD tastera. Ima Insta Gib i jos jedan mod sa oslabljenom gravitacijom. Moze dosta da se isprobava, dok ne stigne finalna verzija sa 40 mapa, koju verovatno niko nece da igra, sem dece u igraonicama. :)
 
Dobro izgleda, dobro radi, nije prezahtevno (svakako manje nego UT kada se pojavio :) ). Double jumpovi, dodging, adrenalin...biće to dobro.
Novi mod bombing run je odličan.
A najbolje što će deca to da igraju...to samo zna za GTA i CS
 
Ostrica je napisao(la):
Evo, ja sam malo pikao najnoviji demo. Ima u system folderu benchmark.exe, ali to previse traje za moj ukus.

dok ne stigne finalna verzija sa 40 mapa, koju verovatno niko nece da igra, sem dece u igraonicama. :)

Naravno, i za moj ukus je predugacko... pa pomnozi sa osam rezolucija.... trazicu povisicu... :D
A to da niko nece da je igra... u pravu si... evo ja je prvi necu igrati.. volim brate single play da ga zavrsim a ne da se stalno cimam do igraonice... i onda me tamo napucavaju klinci koji vezbaju svaki dan...
 
Hmmmm.. pa dugo traje i 3dmark 2001 :)

Sto se tice UT2k3 build-ova .. hmm vise manje, cak sam se htio napraviti blesav pa da ih pocnem skidati... no 28.800 (multipleksirana linija, lose veze) je previse mali bandwith za takav pokusaj ... sp3 za w2k i ut2k3 demo su za sad vrhunci dl-a "u jednom cugu" ...
Kao sto rece byMax demo jeste bolji od silnih build-ova .. jer ovaj je izasao najsvjeziji ... a kad se tome pridoda podatak da su (kao sto sam naglasio u onom velikom opisu) texture 2x manje rezolucije nego sto ce biti u finalnoj verziji (zbog smanjenja velicije demo fajla za laksi dl) mozemo zakljuciti da ce pakleno izgledati kad UT2k3 Izadje u svojoj full i konacnoj verziji :)) Kontam zasto nema assault-a i kakav ce biti domination 2 (odn. double domination)...
A to sto lici na q3 svakako joj daje veliku prednost .. :))

Ne znam kako u vasim igraonicama, ali u nasim (bl) djeca igraju samo i iskljucivo samo CS, tu i tamo StarSphere ali onako usput, a sad su se nalozili i nma BF 1942.. Tako da ce ut2k3 mozda i igrati nesto iole normalnijih igraca...
No znam da se na netu ut2k3 demo prasi zestoko ... ima dosta servera, neki su konstantno puni...

Bice nesto od ut2k3-a :)))
A zanima me i sta ce biti s vozilima i kakvu ce prednost i nedostatke donositi onom ko "udje" u ista... :)))

Toliko od mene ... :)
 
mIRCon je napisao(la):
A to sto lici na q3 svakako joj daje veliku prednost .. :))

Pa lici pfft lici zbog jednog oruzja ;) mislim vidim sta ljudi pishu ovde , a u zivotu nisu odigrali koji ozbiljniji ut...

mirco kad dodjem u bl...pokazacu ti koju foru

dalje demo rula....detalji i nisu toliko bitni te se vidi na sta se obraca paznja ovde...benchovci i igre :pP (interna sala)

daj boze pa da bude moguce obogaljivanje igre kao sto se radi u q3 onaj ko igra malkice ozbiljnije ne mari bas za 1024 na max. detail's

ono sto je jako dobro je kretnja...i pomalo drugaciji game play koji se izmenio ali sta je tu je...

inace 85% evropskih igraca nije trazilo nesto ovako od marc-a i cliffy-a
bilo je dovoljno samo da izmene par stvari ali sta je tu je...
Odigrao sam vec nekih 20-ak lan meceva novog ut-a i sto se vise igra sve je bolji...

tako da toliko od mene da komentarisem oruzja i ostalo nemam vremena!
 
Max, samo jedno pitanje. Kazes da najbolje izgleda na Rade9700-ci. Reci samo da li je to zato sto podrzava njegove perverzije (tipa Pixel shadere 2.0 i sl.) ili samo zato sto moze u 1600*1200 da se ukljuci najjaci AA i Aniz.filtr. pa onda ispada najbolja.
Ovo pitam zato sto mi se cini da UT2003 ne podrzava ni napredne funkcije GF4-ke a kamoli Radeona, pa mi je cudno.
Pozdrav
P.S. sto mi obris Star Trek tred ?? Mislim, ne ljutim se, ali stvarno nema smisla :(
 
Azda' je napisao(la):
dalje demo rula....detalji i nisu toliko bitni te se vidi na sta se obraca paznja ovde...benchovci i igre :pP (interna sala)

Pa da nema nas, ne biste vi znali sta je to dobro na cemu moze lepo da se igra :)

btw oporavljaj se sto pre... Hocemo fudbal da se igra :)
 
Vidim da sam poceo sa kvazi debilnim pitanjima pa ko veli da nastavim; dakle kako se koristi adrenalin. Znate nisam imao vremena da citam bilo sta, sednem i igram. A onda ovde lepo pitam i mozda mi odgovori neko. boom

BTW Double jump je do jaja.
 
Brutalan Zlica je napisao(la):
Max, samo jedno pitanje. Kazes da najbolje izgleda na Rade9700-ci. Reci samo da li je to zato sto podrzava njegove perverzije (tipa Pixel shadere 2.0 i sl.) ili samo zato sto moze u 1600*1200 da se ukljuci najjaci AA i Aniz.filtr. pa onda ispada najbolja.
Ovo pitam zato sto mi se cini da UT2003 ne podrzava ni napredne funkcije GF4-ke a kamoli Radeona, pa mi je cudno.
Pozdrav
P.S. sto mi obris Star Trek tred ?? Mislim, ne ljutim se, ali stvarno nema smisla :(

A koje su to napredne funkcije Geforce 4 kartice koja nije ni DirectX 8.1?
Pixel Shader 1.3 je max sto podrzava Geforce 4ti, a to Radeon 9700 renda nekoliko puta brze :)

Da, snaga je u rendanju pod AA on i AF on, treba dobro da potegne graficka pod AA 6x i AF 16x sa punim detaljima, uz to trueform enabled.
 
Brutalan Zlica je napisao(la):
Max, samo jedno pitanje. Kazes da najbolje izgleda na Rade9700-ci. Reci samo da li je to zato sto podrzava njegove perverzije (tipa Pixel shadere 2.0 i sl.) ili samo zato sto moze u 1600*1200 da se ukljuci najjaci AA i Aniz.filtr. pa onda ispada najbolja.
Ovo pitam zato sto mi se cini da UT2003 ne podrzava ni napredne funkcije GF4-ke a kamoli Radeona, pa mi je cudno.
Pozdrav
P.S. sto mi obris Star Trek tred ?? Mislim, ne ljutim se, ali stvarno nema smisla :(

UT ne podrzava ni PS verzije 1.3, a kamoli one 1.4 (R8500 i R9000) ili cak 2.0 (to je vec DX 9!). UT radi sa PS 1.1, i to ih jako malo koristi, a dobro izgleda i na jakoj non-dx8 kartici. Zasto relativno dobro radi na starim Radeon karticama (iznenadio se ja sto Radeon SDR odradjuje UT2003 bolje nego GF2Ti iako je u klasi GF2MX400 - i otkrio zasto!) Ako se secate, prvi radeon je imao dva pajplajna ali je svaki sposoban da odradi tri teksturna lejera po pajplajnu, dok su sve ostale kartice, ukljucujuci i Radeon 8500 i one kasnije, kao i GF2, 3, 4 ... , sposobne da odrade samo dva... E sada, UT2003 ima uglavnom base map i lightmap, mada su preko 80% povrsina prekrivene i sa detailed map teksturom *recimo ona prva mapa u demou, u prirodi, kada idete preko onih lepih svetlo braon mostova od nekog kao betona *ustvari imaju boju slonovace*, ako pogledate dole, videcete da se vide rupice u cementu... to je detailed tekstura, koja je treca... Postoji cak i cetvrta tekstura ali samo na nekim povrsinama (recimo, senka drveta koja se pokrece preko trave).. I onda je jasno za radeon SDR koji u jednom prolazu odradi sve tri teksture, dok GF2MX koji isto ima dva pajplajna ali svaki radi dva lejera u prolazu... *ovo sam sad pojednostavio, ali ... *

Sto se tice tebe Brutalni, zaista ti nisam obrisao ST tred, a voleo bi da se javi moderator koji je to uradio... Istripovao si se, ja sam se zezao u Filmskoj diskusiji, gotivim ja ST, evo nek ti Nesha kaze da sam ga smarao na moru da mi prica ceo istorijat ST-a, o rasama i ostalim stvarima, i sto je jos gore, slusao sam ga dok je pricao... Drugim recima - NISAM GA OBRISAO! :)

pozdrav
 
E vi ATI-jevci ste poludeli... Jes da je brz ko zmija, ali po nekoliko puta, ni u kom slucaju nije brz... A sta kazete za Comanche 4 ili StarWars 2 u kome je cak Ti4600 brzi???
 
byMaX je napisao(la):
E vi ATI-jevci ste poludeli... Jes da je brz ko zmija, ali po nekoliko puta, ni u kom slucaju nije brz... A sta kazete za Comanche 4 ili StarWars 2 u kome je cak Ti4600 brzi???

I to je vrlo interesantno. U q3 9700 dere nv i do 50%, a u JK2 koji je nastao iz q3 Ti4600 je bolji.
Meni je to jako cudno. Ne bi 9700 smela da tek tako ide od igre do igre. Takav je Ati bio nekada kad je imao drajvere za svaku igru posebno :) a tu mi dosta toga smrdi, s'obzirom na ponasanje recimo Radeon 7500 i 8500 u nekoliko popularnijih igara (koje sluze za benchovanje, tipa Q3, SSam) i 3d marku i van njih (npr. GTA3, SoF2 itd.). Kao da prave drajvere koji super rade sa prvima a "artefektuju" sa drugima
 
Moji rezultati u UT2003 demo-u.
Paste-ovacu deo o konfiguraciji iz benchmark log-a koji pravi sam UT:
UT2003 Build UT2003_Build_[2002-09-13_17.31]
Windows XP 5.1 (Build: 2600)
AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1312 MHz with 511MB RAM
3D Prophet All-In-Wonder 8500DV (6118)

A rezultati posle default benchmark-a u 1024x768:
Flyby 84.493340
Botmatch 30.807926

Inace, ako su vam performanse losije nego sto bi trebalo, a imate Live! ili Audigy, proverite da li vam je ukljucen hardverski zvuk i ako jeste ISKLJUCITE ga. Meni je obarao performanse za oko 40%, mada mozda je i do drajvera, ima u readme-u jedan deo koji pominje potencijalni problem sa starijom verzijom drajvera za Audigy.
 
Inace, ako su vam performanse losije nego sto bi trebalo, a imate Live! ili Audigy, proverite da li vam je ukljucen hardverski zvuk i ako jeste ISKLJUCITE ga. Meni je obarao performanse za oko 40%, mada mozda je i do drajvera, ima u readme-u jedan deo koji pominje potencijalni problem sa starijom verzijom drajvera za Audigy.

Ovo je tačno! Kod mene je sa Live! 5.1 igra seckala i blokirala u 1024, a sada kada sam za zvuk stavio safe mode više ne secka i radi OK. Verovatno trebaju da se apdejtuju drajveri za Live! mada, meni se lini da imam poslednju verziju (osim, ako nisam zaboravio da instaliram onih 10 mega koje sam skinuo :) )
 
Delimire, sve, sve, ali vidi se da nemas iskustva sa igrama :D

Svaka zvucna karta jede odredjen broj frejmova, zavisno od kvaliteta odabranog zvuka/odabranih opcija/drajvera/ukljucenja/iskljucenja EAX-a/kakav tip zvuka igra koristi itd. itd.
SB Live! u svim varijantama je poznat kao kartica koja jede odredjen postotak frejmova. Zato se i svi testovi na netu rade bez zvucne karte, bas kao i na benchu (a uvek se stavi u konfiguraciji testa da je unutra Live, sto nije u redu) da bi se dobile sto bolje performanse i realnije procenio rad u 3d-u.
Npr. ja bez Live-a dobijem 310 fpsa u Quake-u, a sa njim 280. Mislite o tome :)
No problem je kad zakine u nekoj novijoj igri, pogotovo ako je neoptimizovan engine koji ne daje vise od 34-35 fpsa (npr. Comanche) i onda ispada da igra secka zbog karte, a u stvari nije tako.
Da ne gusim vise
Pozdrav
 
Ali ja sam hteo da se malo poigram, a ne da benchmarkujem (za promenu :) ). Kako da se igram bez zvuka i zašto sam onda davao pare za Live!, ako ću da isključujem EAX?
 
Ma nije poenta u tome da li je brze sa zvukom ili bez zvuka, naravno da je zvuk jos jedna stvar koja ce opterecivati racunar i smanjiti fps. Ali, ovde je situacija u kojoj je softverska emulacija BRZA od hardverske varijante, kod koje bi po nekoj mojoj logici audio chip trebao da rastereti CPU (zaboga, pa nije Live! AC97).
Ja i dalje tipujem na drajvere, moracu da procackam po netu, mada me Creative sajt toliko izludjuje po pitanju preglednosti da uglavnom izbegavam da se motam po njemu ako mi sve radi.
 
Pa tome se i ja čudim. Čim sam video odmah sam uključio hardverski zvuk i EAX, međutim kada sam pročitao ovde da je brže kada se uključi softverski zvuk (što je nelogično totalno...) isključio sam ga i nije seckalo... Ispade da je bolje da iščupam Live! u uključim AC97 :p

Jel se dešava nekome da se demo blokira posle izvesnog vremena...Ja sam probao kod mene na Athlon XP 2100+, 256 MB, GA 7VRX, GF2MX i blokira, takođe sam probao i na Athlon XP 2000+, Abit KT7A, 256, GF2Ti i isto :(
 
Nazad
Vrh Dno