Šta je novo?

Usluga pomoći na putu

Malopre me kontaktirao neki Lazar savetnik za bezbednost vozaca u saobracaju iz atlas asistencije pomoci na putu,isprica mi on tako nekih 4-5 minuta a da ja nestignem da ga prekinem i da mu kazem da mi ne treba pomoc na putu.
Uglavnom nudio mi je neku pomoc za samo 4500 dinara.
Nije mi jasno kako mi zna ime i broj telefona?
Jeste da sam pre neku godinu imao jednu godinu uplacen vozzi pa jedino da je iz njihove baze pokupio moje ime i broj telefona ali vidim da ne zna koji auto imam.
 
Malopre me kontaktirao neki Lazar savetnik za bezbednost vozaca u saobracaju iz atlas asistencije pomoci na putu,isprica mi on tako nekih 4-5 minuta a da ja nestignem da ga prekinem i da mu kazem da mi ne treba pomoc na putu.
Kad krenu da verglaju ne možeš da ih prekineš, imao isto iskustvo pre 20tak dana.
 
Malopre me kontaktirao neki Lazar savetnik za bezbednost vozaca u saobracaju iz atlas asistencije pomoci na putu,isprica mi on tako nekih 4-5 minuta a da ja nestignem da ga prekinem i da mu kazem da mi ne treba pomoc na putu.
Uglavnom nudio mi je neku pomoc za samo 4500 dinara.
Nije mi jasno kako mi zna ime i broj telefona?
Jeste da sam pre neku godinu imao jednu godinu uplacen vozzi pa jedino da je iz njihove baze pokupio moje ime i broj telefona ali vidim da ne zna koji auto imam.
Zna ti ime i broj telefona, zato što mu je neki tvoj prijatelj dao, tj. preporučio te.
Kada ugovaraš osiguranje sa agentima, umeju da pitaju da li imate 2.ili 3. prijatelja koje bi možda zanimalo i kojima bi mogli da ponudimo naše usluge.
 
Onaj broj od juce sam blokirao,veceras opet zove neki savetnik za bezbednost vozaca u saobracaju iz atlas asistencije pomoci na putu ovaj put Marko sa drugog broja zove,njemu sam odmah prekinuo i blokirao broj.
 
Poslednja izmena:
Bas sam to hteo juce da napisem, Ne zovi registar upis najbolje.
 
Mene su zvali uprkos tome, ali opet bolje je upisati se, vremenom će početi da funkcioniše.
 
"Kod Yettel-a, dovoljno je da posetite Yettel aplikaciju, ili web sajt https://yettel.rs/yettel/ i da sa leve strane odaberete Ostalo a onda na dnu stranice opciju Registar "Ne zovi""
Gledano sa kompa,kod mene ta opcija "registar ne zovi" nepostoji?
Jedino ako ima neke veze to sto mi nije registrovan pripejd broj?
 
Jezivo je naci to na Yettel-u, ja sam tek uz pomoc kol operatera uspeo. Moras da imas podesen PIN za aplikaciju (iz nekog razloga), udjes u Ostalo, pa Profil i na dnu je taj registar.
 
Nema ako nisi podesio PIN. Ali ovo svakako nije tema za taj registar.
 
Kakva su iskustva s Altas refundacijom troškova? brat je imao kvar na autu u inostranstvu, imamo onaj Internacionalni+ paket, zvao sam Atlas, po njihovim instrukcijama otišao je u servis i popravio auto, i poslali smo im zahtev za refundaciju sa potrebnim podacima i računima, evo sutra ističe mesec dana koliko su dali sebi rok u mejlu da će odgovoriti na zahtev i ništa se ne dešava, nešto imam utisak da neće ni odgovoriti na kraju.
 
Kakva su iskustva s Altas refundacijom troškova? brat je imao kvar na autu u inostranstvu, imamo onaj Internacionalni+ paket, zvao sam Atlas, po njihovim instrukcijama otišao je u servis i popravio auto, i poslali smo im zahtev za refundaciju sa potrebnim podacima i računima, evo sutra ističe mesec dana koliko su dali sebi rok u mejlu da će odgovoriti na zahtev i ništa se ne dešava, nešto imam utisak da neće ni odgovoriti na kraju.

Upravo vidim da su mi refundirali, pun iznos, iako je u računu bilo i kočionih pločica, što sam video da ne refundiraju po ugovoru. Jako lepo iskustvo sa atlasom na kraju, uzeću i za drugi auto.
 
Kakva su iskustva s Altas refundacijom troškova? brat je imao kvar na autu u inostranstvu, imamo onaj Internacionalni+ paket, zvao sam Atlas, po njihovim instrukcijama otišao je u servis i popravio auto, i poslali smo im zahtev za refundaciju sa potrebnim podacima i računima, evo sutra ističe mesec dana koliko su dali sebi rok u mejlu da će odgovoriti na zahtev i ništa se ne dešava, nešto imam utisak da neće ni odgovoriti na kraju.
Meni su refundirali sa zakašnjenjem od 7-8dana,ali tek pošto sam ih pozvao.
 
Upravo vidim da su mi refundirali, pun iznos, iako je u računu bilo i kočionih pločica, što sam video da ne refundiraju po ugovoru. Jako lepo iskustvo sa atlasom na kraju, uzeću i za drugi auto.
Ovo sa kočionim pločicama je zabrinjavajuće.
 
Da li negde mogu da nadjem kod za popust trenutno za Atlas osiguranje?
 
a1 popust 15% na internacionalni ili preko lidl plus praktik paket za 4990
 
Evo i ja da se upisem za Atlas. Cimao ih pre neki dan ovde u Srbiji(Internacionalni paket), rekli da imam opciju slepa do adrese ili servisa, izabrao na kraju servis po izboru.
Mana je sto sam ih malo duze cekao, slali su svog coveka, pa se to ipak oteglo na 2h cekanja vecinom zbog guzve na izlasku iz BG-a i to u popodnevnom spicu.
 
Ako neko planira da uzima gumu/gume, da znate da imate i ovaj Atlas paket ako se guma uzme preko IPG, ja sam narucio odatle a nisam ni znao da daju.

Stavljam oba linka posto vidim da su opet okacili vest pre par dana ali to je to u principu:



Iskoristite popuste i poklon paket na IPG-u!
15.03.2024.
Svakom kupovinom guma na našem sajtu dobijate:

POKLON paket pomoći na putu firme Atlas 24h Servis, vrednosti 3.000 rsd
15% popusta na auto delove, na sajtu ProdajaDelova.rs – više o tome saznajte klikom ovde
1.000 rsd popusta na tehnički pregled – listu gde možete ostvariti popust pogledajte ovde
do čak 30% popusta na vulkanizerske usluge – potražite vulkanizera u svom mestu ovde

Sadržaj ATLAS 24h poklon paketa pomoći na putu

Poklon paket koji dobijate uključuje:

Jedno besplatno šlepovanje ili manji servis na licu mesta do 100km,
čuvanje vozila jedan dan,
besplatan prevoz za dva putnika,
prevoz priključnog vozila,
organizaciju prevoza za ostale putnike i prenoćišta,
kao i 10% popust na usluge rent a car-a.
 
Pozdrav,
Nikako ne preporucujem AMClub pomoc na putu!
Placam vec 2 ili 3 godine, nikad nisam trazio asistenciju iako je bilo manjih kvarova koje sam resavao sam.
Desila mi se situacija da mi je u Beogradu otislo nesto oko menjaca, a uputio sam se u kuci , sto je 350km od Beograda. Na poziv dobio sam odgovor da ce doci "njihov" covek, i slepati auto do "njihovog" servisa, koji se nalazi na Novom Beogradu. Ja sam u tom trenutku bio na Mirijevu. Ako kvar nije veliki i auto moze da se popravi u roku od 24h, nemam pravo na slep do adrese koja je navedena u ugovoru. Popravku placam ja, ne interesuje ih da li u tom trenutku imam novac za tu poravku, niti definisu sta je to "veci" kvar. Na pitanje da li mi je obezbedjen prevoz od servisa do adrese na kojoj mogu da prenocim u slucaju da moram da sacekam popravku, dobio sam odgovor od "njihvog" coveka da me on vozi do servisa, tamo osatavlja i nastavlja dalje, da za sve ostalo moram sam da se snadjem ili vidim sa njima. Posto mi nista od toga nije odgovaralo otkazao sam im asitenciju, jer sve to sam mogu da resim, bez odlaska na Novi Beograd, prvi ivlasceni servise je bio dve ulice udaljen.
Kasnije procitam detaljno ugovor u kome stoji -šlepanje bez ograničenja kilometraze u slučaju veceg kvara saobracajne nezgode bez naknade, a u slucaju nemogućnosti otklanjanja
kvara u najbližem servisu, vozilo se slepa do adrese navedene u ugovoru
korisnika usluge bez ogranicenja kilometraze.
Sad vidim u komentarima da samo Atlas ima opciju da izaberes hoces li popravku ili slep.
Svakako je greska moja sto nisam dobro procitao ugovor, to naravno niko od operatera nije naveo kada su mi nudili paket.
Razgovori se ne snimaju, pa tako nemam pravo na zalbu. Ali u svakom slucaju bar da napisem ovde da se jos neko ne predje.
 
A malo degutantna situacija, posto sam imao sa njima iskustva,ali pozitivna. Uopste se nije postavljalo pitanje kakav je kvar, jer ni sam u tom trenutku nisam nisam znao,a ni moj majstor je u telefonskom razgovoru imao vise predpostavki....upalila se lampica za pritisak ulja. Dosli odvezli me mom majstoru, niko nije spominjao neku drugu opciju.
 
Koliko daleko je bio majstor udaljen od tebe?
 
@mikiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii čekamo odgovor na ova pitanja, jer već smo imali previše korisnika registrovanih da daju negativnu ocenu za jednu službu, a usput pomenu da je druga bolja.
 
Nisam mogao da biram majstora ili servis, vec su bili iskljucivi da se auto vozi u njihov servis na Novom Beogradu, a ja na Mirijevu, sa sestrom i psom koji posle moraju da se vracaju do Karaburme sa Novog Beograda. Zato sam najvise i odustao, da sam bio sam pristao bih pa bas da vidim kako bi procenili kvar. Njihov covek koji me je kontaktirao je rekao da je verovatno druk lager i da to moze da se resi za 24h.
Sve to stoji u ugovoru koji ja nisam citao, osim sto nigde ne preciziraju sta je to mali/veliki kvar i to da klijent placa popravku, uz to stoji da se auto slepa do najbizeg servisa sto svakako nije na NB i da auto mora da se popravi u roku od 24h.
U Atlas osiguranju lepo pise da klijent bira slepanje ili popravka, koju oni placaju ako je do 100e, sto je i vise nego posteno.
AMC kada uzimate paket sve moze, a kada se desi kvar sve kontra od onog sto su pricali. Greska je sto im nisam trazio blanko ugovor na uvid pa tek onda da pristanem.
 
Stvarno misliš da postoje lokalni servisi u svakom naselju u (svakom) gradu?
Ne znam u kom svetu živiš ....
 
Jako je tesko definisati kvar,pogotovo preko telefona,a ni sami majstori ne vole da pricaju i dijagnostikuju preko telefona, meni je uljna pumpa riknula,zaribao motor,turbina....ali se to nije moglo utvrditi preko telefona, bilo je samo nagadjanje, uljna pumpa, kuciste filtera.....
 
U servisu sa kojim oni imaju ugovor. Šta je tu neobično?

Ti uvek možeš da svratiš u servis koji je tu odmah pored tebe, bio ovlašćen ili ne
Još nisam video da neko troši ovakvu uslugu za situaciji u svom ataru
 
Nazad
Vrh Dno