Šta je novo?

Usluga pomoći na putu

@vemiessubdentem
Ne!
Direktan slep za Srbiju bez odlaska kod majstora u roku od max 30 dana je neogranicena kilometraza za slepanje
Svi drugi scenariji a ima ih 2 imaju limit od 1000e max za troskove.

Sad mi pade na pamet jos nesto.
Recimo da se odlucis za bilo koji scenario slepanja od 1000e koliko je to km? Ako je kod nas slep 1e u Grckoj je bar 2e sigurno. Recimo da imas 500km slepa za dz a to nije dovoljno do Srbije ako si u Grckoj na primer.
Zanimljiva mi je stavka u uslovima da ti unapred placas razliku u troskovima za slepanje.
Ukoliko su
troškovi povratka vozila za Republiku Srbiju veći od preostalog limita, Korisnik usluge je
obavezan da doplati razliku u ceni, odmah na licu mesta, po cenovniku lokalnog pružaoca
usluge.
Da li ti mozes da kazes slep sluzbi vozi za sve pare, kad nestane love ti istovari auto???? :) :)
 
Poslednja izmena:
@vemiessubdentem
Ne!
Direktan slep za Srbiju bez odlaska kod majstora u roku od max 30 dana je neogranicena kilometraza za slepanje
Svi drugi scenariji a ima ih 2 imaju limit od 1000e max za troskove.

Sad mi pade na pamet jos nesto.
Recimo da se odlucis za bilo koji scenario slepanja od 1000e koliko je to km? Ako je kod nas slep 1e u Grckoj je bar 2e sigurno. Recimo da imas 500km slepa za dz a to nije dovoljno do Srbije ako si u Grckoj na primer.
Zanimljiva mi je stavka u uslovima da ti unapred placas razliku u troskovima za slepanje.

Da li ti mozes da kazes slep sluzbi vozi za sve pare, kad nestane love ti istovari auto???? :) :)
čini mi se da jedan drug imao neki paket koji nije mogao da dobaci do kuće pa zvao drugara fazon kači prikolicu i čekaj me kod paraćina dotle mi dobacuje besplatan šlep
 
Nemojte pisati besmislice tipa "gde ce da ostave auto od 15.000 evra" - da nece mozda lopovi da dodju i zamene bregastu osovinu i radilicu pa ga ukradu? 1EUR/km je standardna rata za prevoz auta u zapadnoj Evropi.
 
Nemojte pisati besmislice tipa "gde ce da ostave auto od 15.000 evra" - da nece mozda lopovi da dodju i zamene bregastu osovinu i radilicu pa ga ukradu? 1EUR/km je standardna rata za prevoz auta u zapadnoj Evropi.
Mislim da je to legitimno pitanje. Napisao sam 15k i vise. Tipa 20k, 30k... Nekome i auto od 2k vredi kao nekome od 20k, cifra nije bitna.
Ako vec ulazimo u detalje mogu da skinu katalizator. Izgrebu auto. Da ne nabrajam dalje.
Ko posle da dokaze kako je sta bilo.
 
Neka i bude da je legitimno pitanje, nije za ovu temu. Ne mozemo menjati uslove pruzalaca ove usluge, samo mozemo komentarisati i porediti ponudu na trzistu.
 
Gospodo, ne znam da li niste pažljivo čitali, ili ste samo kao i ja besni jer je vozzi promenio uslove pa očekujete da su svi prevaranti. ;)

Kod Atlasa je limit za povratak u Srbiju 1000 EUR samo ukoliko želite da taj povratak bude ODMAH (najkasnije u roku od 4 dana), a ukoliko se ne uklapate u tih 1000 EUR i ne želite da doplatite razliku, onda oni imaju rok od 30 dana da vrate vozilo bez ikakvih dodatnih troškova. Nadam se da je sada jasnije. A čak i da za tih 1000 EUR iz recimo Grčke možete da dobacite samo do Vranja umesto do Subotice, po meni je i to daleko bolja opcija od ostavljanja vozila tamo. Kad je auto u Srbiji, sve je mnogo lakše i jeftinije. Ako i nemate nekog svog da vas došlepa, kupite drugo osiguranje za Srbiju od par hiljada i za 3 dana zovete šlep, opet je jeftinije. Eto, i to sam vam rešio. 😁

Budimo realni, bilo koji šlep u Evropi bi bio znatno skuplji od paketa pomoći na putu.

A neko je ovde komentarisao šta to može da se pokvari a da ne može da se popravi za 200 EUR, onda mora da je auto krš i da nije održavan... Čovek nema dodir sa realnošću.
 
A šta je problem jasno napisati uslove?!
Sad ne bi smo tumačili i nagađali, vjerujem da mnogi imaju pametnija posla.
Mora biti jasno prosječnom covjeku, a ne samo strucnjacima iz te oblasti.
Ako im je teške evo ja ću to da im uradim, besplatno.

Na takve dvosmislene (blago rečeno) uslove više gledam kao na lov u mutnom i prevaru.
 
1000e kod atlasa se računa i kad odeš do servisa i nećeš da ga popravljaš već hoćeš kući. a ako nećeš prvo kod majstora onda nema tih 1000e nego je neograničena kilometraža do mesta prebivališta.
jedino što je neko rekao šta će biti s autom tih 30 dana, gde stoji i šta ako se ošteti? i ima neka zackoljica oko vrednosti auta i cene slepanja ako je vrednost auta po katalogu AMSS manja od cene šlepanja.....moraću da pročitam taj detalj
 
A šta je problem jasno napisati uslove?!
Sad ne bi smo tumačili i nagađali, vjerujem da mnogi imaju pametnija posla.
Mora biti jasno prosječnom covjeku, a ne samo strucnjacima iz te oblasti.
Ako im je teške evo ja ću to da im uradim, besplatno.

Na takve dvosmislene (blago rečeno) uslove više gledam kao na lov u mutnom i prevaru.

Naravno da su ti uslovi uvek maksimalno komplikovani, jer ih nekada pišu ljudi koji veze nemaju a nekada oni iskusni koji uvek traže način da se ograde. ;)
Šalu na stranu, siguran sam da i među korisnicima ima onih koji gledaju kako da prevare sistem.

1000e kod atlasa se računa i kad odeš do servisa i nećeš da ga popravljaš već hoćeš kući. a ako nećeš prvo kod majstora onda nema tih 1000e nego je neograničena kilometraža do mesta prebivališta.
jedino što je neko rekao šta će biti s autom tih 30 dana, gde stoji i šta ako se ošteti? i ima neka zackoljica oko vrednosti auta i cene slepanja ako je vrednost auta po katalogu AMSS manja od cene šlepanja.....moraću da pročitam taj detalj


Pa logično je (meni bar, da se ogradim) da se prvo ide u servis. Možda bude neka glupost koju će to što oni priznaju i eventualno neka razumna doplata srediti. A ako je baš neka skupa popravka onda pravac Srbija, pa makar samo do Preševa. :rolleyes:
 
Očigledno je da si iz Atlasa, pa napiši kolika je cena šlepa u Grčkoj, odnosno koliko km može da se predje za tih 1.000 EUR. I drugo, ako se korisnik odluči za šlepovanje za 1.000 EUR, da li putnici se vraćaju u šlep vozilu zajedno sa kolima ili putuju posebno?
 
Mislim da im pise u uslovima da u vozilu koje se šlepa ne sme biti putnika.
 
Naravno da ne sme u vozilu ali da li sme u šlep vozilu, ima li mesta za putnike..
 
Očigledno je da si iz Atlasa, pa napiši kolika je cena šlepa u Grčkoj, odnosno koliko km može da se predje za tih 1.000 EUR. I drugo, ako se korisnik odluči za šlepovanje za 1.000 EUR, da li putnici se vraćaju u šlep vozilu zajedno sa kolima ili putuju posebno?

Bravo legendo, odmah si shvatio gde radim. Kakva pronicljivost, nemam reči.

Prošle godine sam prvi put čuo za vozzi, sa akcentom na bezuslovni šlep do kuće. Zamalo da sada kupim paket, a onda na FB vidim komentar i krenem da čitam malo više. Zatim dođem ovde sa najboljom namerom, ali eto tebe da me raskrinkaš.

Imaš neki bolji argument ili je to najbolje što umeš?
 

Prilozi

  • Screenshot (8).png
    Screenshot (8).png
    312.4 KB · Pregleda: 77
Ajde nemoj da potcenjuješ ovaj forum, ovo su pismeni ljudi.

U istom stilu, nemoj ti da precenjuješ sebe.

Da li sam pohvalio Atlas? Da. Jer sam ga upravo kupio i smatram da trenutno nema bolje opcije. Ako misliš da grešim, izvoli, čekam da me demantuješ.
 
Poštovani, hvala svima na detaljnim odgovorima u vezi Atlasa i Vozzi. Da li neko ima paket u Tesla24h? Kakva su iskustva?

Hvala vam!
 
Gospodo, ne znam da li niste pažljivo čitali, ili ste samo kao i ja besni jer je vozzi promenio uslove pa očekujete da su svi prevaranti. ;)

Kod Atlasa je limit za povratak u Srbiju 1000 EUR samo ukoliko želite da taj povratak bude ODMAH (najkasnije u roku od 4 dana), a ukoliko se ne uklapate u tih 1000 EUR i ne želite da doplatite razliku, onda oni imaju rok od 30 dana da vrate vozilo bez ikakvih dodatnih troškova. Nadam se da je sada jasnije. A čak i da za tih 1000 EUR iz recimo Grčke možete da dobacite samo do Vranja umesto do Subotice, po meni je i to daleko bolja opcija od ostavljanja vozila tamo. Kad je auto u Srbiji, sve je mnogo lakše i jeftinije. Ako i nemate nekog svog da vas došlepa, kupite drugo osiguranje za Srbiju od par hiljada i za 3 dana zovete šlep, opet je jeftinije. Eto, i to sam vam rešio. 😁

Budimo realni, bilo koji šlep u Evropi bi bio znatno skuplji od paketa pomoći na putu.

A neko je ovde komentarisao šta to može da se pokvari a da ne može da se popravi za 200 EUR, onda mora da je auto krš i da nije održavan... Čovek nema dodir sa realnošću.
Ako ti je toliko tesko da skapiras, evo da ti pojednostavim. Besni smo jer su uslovi promenjeni u toku trajanja paketa, bez opcije da se isti paket raskine i novac dobije nazad. Svi su uplacivali Vozzi zbog tog slepa, a oni su to ukinuli u sred trajanja paketa. Naravno, to su lepo vezali u masnu da se ne provali odmah.
 
Ako ti je toliko tesko da skapiras, evo da ti pojednostavim. Besni smo jer su uslovi promenjeni u toku trajanja paketa, bez opcije da se isti paket raskine i novac dobije nazad. Svi su uplacivali Vozzi zbog tog slepa, a oni su to ukinuli u sred trajanja paketa. Naravno, to su lepo vezali u masnu da se ne provali odmah.

Prijatelju, mislim da nisi pažljivo pročitao šta sam napisao. Ja sam zamalo kupio njihov paket. Naravno da je jajarski što su uopšte promenili tu stavku, a kamoli još u toku trajanja paketa.
 
Naravno da ne sme u vozilu ali da li sme u šlep vozilu, ima li mesta za putnike..
Sad kad malo razmislim sta ako vas je 5 u vozilu? Crkne ti auto na auto putu. Slep kamioni obicno mogu jos 2 osobe maks da prime. Neka bude i jedna osoba. Kapiram da ce vozac sa slep sluzbom do majstora a sta ce ostali putnici??? Da bleje na autoputu?
 
Citiram iz atlasa
Korisnik usluge nema pravo na povratak vozila na kućnu adresu u
Republiku Srbiju ukoliko je procenjena vrednost usluge (troškovi
prevoza vozila i putnika i zahtevanih dodatnih usluga) veća od
vrednosti vozila Korisnika usluge po katalogu Centra za motorna
vozila.
Znači ako je moja krsina od punta 2003 god procenjen lupam na 1500e a stane mi na 800 km od kuće ja nemam pravo na slep?!?
 
Tako izgleda. Kapiram da je to zbog toga da oni koji voze jeftinije automobile "ne zloupotrebe" tu mogucnost slepanja nazad vec da poprave auto jer vrlo verovatno popravka nece preci 500eur koje Atlas pokriva. I to je po meni ok. Zamisli stane ti punto na 2000km od kuce, popravka kosta tipa 300eur, ali ne, covek hoce da slepa nazad. Sigurno su to i radili pa su zbog toga to uveli.

Sto se tice tvog primera za 800km od kuce, koliko sam mogao da primetim u temi, 1km slepanja je 1eur, tako da bi trebalo da mozes da slepas nazad.
 
@salevs
mislim da bi te slepali jer ti auto vredi vise od 1000e :) Ali nikad ne reci nikad :)
Bilo bi onda u redu da ti kazu kada kupujes paket za to ili da te pitaju koji auto vozis, pogledaju katalog amss i kazu ti necemo da ti prodamo pomoc na putu zato sto vozite jeftini auto.
Da li ce to da urade? Nema sanse. Propustena prodaja!
Ja sam nasao da je kod nas slepanje 1km 1 na vise od 100km (verovatno ima jeftinije ali i skuplje). Cisto sumnjam da je i u Grckoj 1e.
 
Punto sa 160000 na satu Nije baš za šanac. Ljudi idu i sa većim kršinama na more pa što ne bi i ja. Do sada 4 puta do skotine olimpijska regija bez problema bez putnog biće ove god i 5~ti put sa putnim.
 
Statistička greška je auto koji vredi manje od 1000e a da može da izgura do Grčke.
 
Put do Grčke i nije nešto težak za vozilo. Uglavnom je auto put. Dva puta sam išao tamo (Neo Peramos) sa jugom starim 20 godina. Nikakav problem. Ako je auto pravilno održavan od strane majstora koji zna posao, a ne od komšije Đure, onda nije problem. Pored tih puteva u Grčku su bila i 2 puta u CG, gde je put mnogo lošiji (preko Iriškog venca, pa dole kroz Srbiju), i to sve sa detetom mlađim od 5 godina. Nikada nikakav problem. Posle svega toga sa Puntom Grčka, Albanija, Crna Gora, isto bez problema. Valjda sam ta statistička greška...
 
Statistička greška je auto koji vredi manje od 1000e a da može da izgura do Grčke.

Ne preteruj. U toj ceni ima dosta vozila koja su u svojoj starosti i kilometraži, mehanički pouzdanija od mnogih novih modela od pre 40 godina, pa su ljudi i tada išli na 1000+km putovanja sa polovnim vozilima.

Druga stvar je što smo mi sada navikli na automatske menjače, (adaptive) cruise control, lane assistance, kontrola mrtvog ugla, elektrohromatske retrovizore.... I sve ostale stvari koje nam povećavaju udobnost. I što svi vozimo na limiti ili malo preko ograničenja brzine, jer smo tako u mogućnosti. Vozim nekoliko stotina km, izadjem iz kola potegnem se, izvadim pancerice iz gepeka i na stazu. Kola koja sam vozio pre 20 godina bi me jednako bezbedno i pouzdano prevezla na tom putu, ali bez obzira što sam bio toliko mladji, prvo odmor, pa sve ostalo.
 
Ne preteruj. U toj ceni ima dosta vozila koja su u svojoj starosti i kilometraži, mehanički pouzdanija od mnogih novih modela od pre 40 godina, pa su ljudi i tada išli na 1000+km putovanja sa polovnim vozilima.

Druga stvar je što smo mi sada navikli na automatske menjače, (adaptive) cruise control, lane assistance, kontrola mrtvog ugla, elektrohromatske retrovizore.... I sve ostale stvari koje nam povećavaju udobnost. I što svi vozimo na limiti ili malo preko ograničenja brzine, jer smo tako u mogućnosti. Vozim nekoliko stotina km, izadjem iz kola potegnem se, izvadim pancerice iz gepeka i na stazu. Kola koja sam vozio pre 20 godina bi me jednako bezbedno i pouzdano prevezla na tom putu, ali bez obzira što sam bio toliko mladji, prvo odmor, pa sve ostalo.
Bas tako. Moji su vodili mene i sestru u grcku na more ficom i nikad nam nista nije falilo. Ne znaci da je to dobro, ali svakako su to radili ljudi, a danas smo se svi razmazili. Prvi ja: "Auto bez 5 metara ne kupujem"
Sve u svemu, sta bi na kraju, sta vredi uzeti kada se ide u EU? Vozzi sam skontao da je smece, tako da necu produziti paket kad istekne a zvacu ih da me slepaju pred istek da im trosim pare.
 
Nazad
Vrh Dno