Šta je novo?

Uputstvo za izradu sajta

Gandolf_NS

Slavan
Učlanjen(a)
08.05.2005
Poruke
110
Poena
319
Da li postoji neko uputstvo za izradu sajta, koje može da se skine sa neta, a da pri tom i mi "nepismeni" (dakle na SRPSKOM JEZIKU) da možemo da pročitamo?

Počeo sam da pravim neki sajt za svoje potrebe, pa me konkretno interesuje kako na primer mogu neki deo (npr. Najnovije vesti) da ubacim, da mi se pojavljuje na svakoj strani, a da pri tom, naravno, ne pišem svaku stranu ponovo?

Dakle,

mnooogo sam veliki amater u ovom, ali čitajući forum čini mi se kako sve može da se nauči i kako je lako...
 
http://tutoriali.org/
Na ovom sajtu imaš mnogo tutorijala pa pogledaj.
Moraš da se registruješ da bi mogao da ih skineš.

:wave:
 
Da li postoji neko uputstvo za izradu sajta, koje može da se skine sa neta, a da pri tom i mi "nepismeni" (dakle na SRPSKOM JEZIKU) da možemo da pročitamo?

Počeo sam da pravim neki sajt za svoje potrebe, pa me konkretno interesuje kako na primer mogu neki deo (npr. Najnovije vesti) da ubacim, da mi se pojavljuje na svakoj strani, a da pri tom, naravno, ne pišem svaku stranu ponovo?

Dakle,

mnooogo sam veliki amater u ovom, ali čitajući forum čini mi se kako sve može da se nauči i kako je lako...
Zavisi koliko imas vremena i volje za ucenje. Ako te vise zanima programiranje nego da imas sajt onda naravno knjige u ruke, tj. tutoriale na monitor. Ako ipak imas vise zelje da imas sajt nego da se smaras sa html, php i ostalim onda ti je svakako bolje da malo procitas o gotovim CMS paketima (Joomla, Mambo.... trebalo bi da ima poneko stivo i na srpskom). Oni su zamisljeni tako da ih u OSNOVI moze koristiti bilo ko ko zna u wordu vise od kucanja slova i entera za novi red. Mozda je jedini veci problem za pocetnika instalacija CMS paketa ako ne ide bas sve kako treba, ali valjda uvek mozes naci nekog koji se malo razume u to.
poz
 
Poslednja izmena: