Šta je novo?

Unreal Tournament 3

Evo i kako to izgleda.

titang.jpg
 
Evo par minuta sa jednog meca od sinoc, mada je bilo mucno za igranje.

http://rapidshare.com/files/220076046/DM1.mp4

Prvo sam probao preko ingame demorec komande kako bih kasnije iz spectator moda snimio frapsom, ali je prilikom pustanja playback-a video seckao do negledljivosti.
Onda sam ukljucio fraps da snima tokom igranja, ali je tada igranje bukvalno preslo u granicu neigrivosti, da tokom i najmanjeg okretanja misa u stranu nisam mogao nista da ispratim, ali sam nekako uspeo da zavrsim na trecem mestu sa najboljim ratiom.
Sto se tice servera upao sam na jedan gde sam imao zadovoljavajuci ping (oko 50) i gledao sam da prilikom pretrage bude neki sa visim skill ratiom igraca (ovaj je imao 2100, ostali sa pingom do 150 su imali uglavnom oko 1500 i nize).
 

Prilozi

  • ScreenShot00301.JPG
    ScreenShot00301.JPG
    100.9 KB · Pregleda: 55
Lele, kako meni ne ide vishe VCTF. Znachio Warfare i nekako, ali VCTF, jedino kao snajper i to samo na nekim mapama. Posle toga sam igrao CTF i setio sam se shto sam uopshte kupio UT3.
Nego moze neki tips za kako koristiti vozila, kao i kako ih pobedjivati?
 
Sta te konkretno muci. Ja ponekad odigram VCTF, mada od modova sa vozilima igram uglavnom warfare. Najcesce koristim brza vozlila (scoprion, manta, viper, raptor). Ako budu slobodna uzmem i bendera i nightshade, dok tenk, paladin, fury, nemesis i walkera uglavnom izbegavam (dobrim delom jer odem na americki server sa boljim igracima, ali mi je previsok ping, pa ne bi bilo korektno prema saigracima).

Zatim, posto koristim brza, ona imaju manje hp, scorp ima 300 hp pa mozes i da podneses jedan pogodak avrilom, a manta i viper po 200 pa treba da pazis. Sa ovim vozilima izbegavam da idem na previse otvoreno. Najbolje se kretati negde gde mozes brzo da zamaknes za cosak, drvo, zgradu... Dosta ljudi tu grese kada koriste avril da prerano lock-uju brza vozila. Trebalo bi da se saceka da pridju dovoljno da raketa putuje kratko, a i sam avril hoce poprilicno da promasuje a jos kada se doda uzasno spor reload treba gledati da skoro svaki pucanj bude pogodak.

Takodje sa AVRIL-om ne moras imati lock-ovanog protivnika sa desnim kilikom. Ako su dalje da ne moras naglo da se okreces u stranu dovoljno je da ih samo pratis misem. Ili ako znas gde se nalazi a ti si iza coska i treba previse vremena raketi da stigne da bi se otkrio, dovoljno je dok si sakriven ispaliti raketu i vazduh pod nekim uglom u odnosu vozilo. Kada procenis da je raketa negde blizu, izadjes nakratko i brzo naciljas vozilo misem, tada avril naglo menja smer ka njemu (uglavnom nadole ili u stranu), i cim ga pogodis odmah se sakrijes. Ovako sam uspeo da nekoliko puta unistim tenk ili bendera. Mada cak iako se krijes iza coska a direktno si ispred tenka, ako mozes najbolje je izbegavati napad dok ne pridjes sa strane.
Ja sam bind-ovao AVRIL na taster misa, i u Warfare-u dosta bolje reagujem ako me neko iznenada napadne, onako dok iskrolujes preko misa izgubis taman toliko vremena da zagines. Mada opet u Warfare skoro uvek ima AVRIL u bazi i prakticno ne idem bez njega, dok u VCFT je dalje i ume da bude na sredini mape (kao u Kargo) pa je teze, a ima i vise prepreka u koje moze da udari na putu do voliza.
Naravno za unistavanje pored avrila dobri su i link gun, minigun, flak (za blizinu), shock rifle za mantu (posto je igrac u vozilu isto prima stetu, pa je dobro opaliti core ako manta ide direktno na tebe jer je odmaknes, a combo za ubijanje igraca u njoj).

Sto se tice upotrebe vozila sve zavisi koja je situacija u pitanju. Tenk i paladin su dobri kampovanje i odbranu neke pozicije, pogotovo ako se nabijes u neki cosak gde treba da izadju na otvoreno kako bi te napali. Manta i viper su brzi i dobri za unistavanje sporijih vozila poput leviathana, tenka, paladina, walkera. Skorpion i viper isto mogu da unistavaju, ali ih najvise koristim za self-destruct. Shade je veoma korisna. Par puta sam stavljao EMP mine gde igraci najcesce prolaze sa boardom, i u blizini spider mine. Onako kada padnu nastave peske pa ih spider mine pohvataju. Naravno uvek treba postaviti mine u blizini zastave i node-a. Jednom sam na Downtown sa hellbender-om stigao skoro do masakra kada sam se nabio sa kod Center Node tako sto bih slao po 5 kugli a zatim ih unistavao desnim klikom, i to sve kada je serveru bio dobar deo igraca rangiranih u prvih 100.
Isto u VCTF su dobra leteca voliza kako bi prenela saigraca koji nosi zastavu. Npr, gledao sam kako na Suspence Raptor prenese nekoga sa zastavom preko cele mape, ili Fury na Sandstorm preko centra mape, u Warfare na Torlanu raptor nosioca orb-a od baze do neprijateljskog prime-a, na Floodgate isto sa viper-om. Ali tu treba da si i timu koji ume tako da odigra a ne gde svako uzme za sebe i ide samo da ubija.

Ja sam dosta vremena gledao bolje igrace iz spectator moda, pa generalo u Warfare znam sta treba sa kojim vozilom da se radi na kojoj mapi. Mada ugladnom pokupim AVRIL i nastavim bez vozila (navika da se ide peske iz DM), ali opet sve zavisi od mape do mape koliko vozila ima na njoj i od procene da li cu vise uraditi sa vozilom ili bez njega.
Naravno podrazumeva se da ponajes dobro mapu i da znas da li i gde mozes neprimeceno da se provuces (u poslednje vreme na Islander-u dosta koristim ulaz u neprijateljsku bazu preko brda, stavio sam slike, treba da se pazi samo da te ne primete dok prilazis, ili ako ima snajper ili turret, mada u vecini slucajeva prolazi).
 

Prilozi

  • UT3 2009-04-12 12-26-06-10[(000823)12-27-09].JPG
    UT3 2009-04-12 12-26-06-10[(000823)12-27-09].JPG
    109.2 KB · Pregleda: 50
  • UT3 2009-04-12 12-26-06-10[(000958)12-27-11].JPG
    UT3 2009-04-12 12-26-06-10[(000958)12-27-11].JPG
    109.4 KB · Pregleda: 42
  • UT3 2009-04-12 12-26-06-10[(001030)12-27-12].JPG
    UT3 2009-04-12 12-26-06-10[(001030)12-27-12].JPG
    123.3 KB · Pregleda: 43
  • UT3 2009-04-12 12-26-06-10[(001162)12-27-15].JPG
    UT3 2009-04-12 12-26-06-10[(001162)12-27-15].JPG
    121.2 KB · Pregleda: 56
Poslednja izmena:
Pa ovo za avril ti hvala i za ostale tipove za ubijanje vozila, a mene josh zanimaju i sposobnosti nekih vozila kojih do sada nisam vidjao. Do sada sam samo znao za Mantu, Scorpiona, Raptora, Golliatha i onog Hellbendera, a vidim da ima i neka lopta, neki darkwalker, neki koji postaje nevidljiv... Koji od njih postavlja te mine?
Pored toga zanima me shta je reedemer, mislim deshava mi se na intervalima manjim od 5 minuta da me neko ubije(ili zaslepi) tim oruzjem, a za Titane, kada postanesh onaj veci prvi put imash neku vrstu Shock Rifle-a i rocket launchera, e a chesto mi se deshava da me ubiju ili obore nekim AoE napadom(kao neshto se on izdere i zahvati odredjeno podruchje oko njega). Kako se to radi i da li ima josh slichnih sposobnosti?
 
Uf redemeer (zapravo to je nuklearka), moje omiljeno oruzje, na Deck-u pored mene niko ne moze da dodje do njega. :D

deemer1.jpg


Imas raketu koja ide pravo ako opalis preko levog kila, ili na desni klik navodis raketu tako sto vidis na ekranu gde putuje (mada za ovo gledaj da se zavuces negde jer neko lako moze da te ubije). Pojavljuje se na svakih 1:50 minuta, znaci ako je mec od 20 minuta, prvi se na spawn pointu pojavljuje oko 18:10, ako je odmah pokupljen sledeci ce biti u 16:20 (isto je sa Shied Belt-om koji dolazi na nekih 54-55 sekundi). A ima ga na dosta mapa, pogotovo na VCTF i Warfare mapama gde je na uglavnom na centralnoj liniju mape. Evo gde se nalazi za vecinu mapa:
za DM - Deck - kada se prodje kroz portal, Gateway - na sneznom delu, trebaju jump boots da bi ga uzeo, Deimos, Ocean Relic, Sanctary (gde se nalazi Jump pad, kada se pojavi kule bacaju plavu svetlost), Morbias (na centru)

za CTF - Facing Worlds (u bazi kada prodjes kroz portal gde je shock rifle), Vertebrae (na dnu mape, isto centar), mozda jos na nekoj ali nisam gledao na novim mapama

za VCTF - Suspence (na centru ispod mosta), Kargo (centar blizu AVRIL-a i stita), Necropolis (na centru mosta), Sandstorm (kada se na popnes liftom na vrh a zatim spustis na kraju gde otice voda), Corruption (gde otice voda ima mala pecina ispod), Stranded (u jednom kontejneru kod plave base)

za Warfare - Cold Harbor (izmedju dve baze na centru), Confrontation (ovde ih ima tri, po jedan u svakoj bazi i jedan iznad Prime Node), Downtown (isto centar gde je kanalizacija), Dusk na vrhu mape iznad Cicada-e, Floodgate, Power Surge, Serenity (sve na centralnoj liniji), Torlan (na cetralnom tornju), Islander (mora da se odleti raptorom na more gde ima mali toranj).

Od vozila, ta lopta je Scavenger, retko ga koristim (teze skrece u brzini), ima kuglu kojom ubijas na levi klik, ili na desni kada se krecec pretvori se u loptu i izbaci seciva sa strane.
A darkwalker ti je ono cudo na tri pipka, ima beam na levi klik, a na desni obara ako neko ima ispod (takodje moze da zbaci ljude sa vipera ili mante). On se koristi tako sto nadjes neko mesto sa dobrim pregledom na mapu i przis sta ti izadje, ali nije dobar za izlazak na otvoreno, jer je spor i sporo se okrece pa ga brza vozila lako uniste.
Mine postavljaju Nighshade i Stealthbender (ima ga samo na Confrontation). Kod Nighshade ima na keca spider mine (one male odvratne paukove sto trce po zemlji pa skacu na tebe, najbolje je ili promeniti visinu ili da bezis i pucas na najblize), zatim slow field genereator (usporava sve sto se krece kroz njega), EMP mine (zaustavljaju vozila koja prodju preko, isto deluje za hoverboard), zastitno polje (sprecava pucnje iz daljine da prodju, korisno za zastitu node). A stealthbender ima jos link field (leci prijateljska vozila, node...), x-ray field generator (pravi stetu neprijateljskim jedinicama). Takodje iako su nevidljivi mozes tada da ih naciljas i gadjas AVRIL-om (ako znas da su u blizini).

A titani mogu na pritisak tastera E (mislim da je E) da udaraju oruzjem u zemlju i tako ubijaju protivnike u blizini posto imas ogranicenu municiju. Ovde imas video tutorijal za Titane pa pogledaj:

http://www.youtube.com/watch?v=c9ESHdLsv4Q&fmt=22
 
Poslednja izmena:
A imash neke savete kako da se biju titani. Recimo sada sam igrao jedan mali CTF(stvarno se ne secam koja je mapa) Ima 3 komore(2 sa zastavama i jednu centralnu) i da bi uzeo zastavu i izashao iz komore sa njom morash da imash ili jump boots ili da ti titan stane kod vrata koja povezuju to i sredinu pa da izadjesh. E pa tu su nam doshli 2 titana do flag rooma i tako sam jedno chitav minut umirao u 15 sekundi od spawna dok ga nismo oborili. Verujem da u close quarters situacijama i ne mogu da obore, ali na otvorenom?
 
Ne igram meceve sa Titan mutatorom pa ne znam toliko kako se najefikasnije ubijaju. To je Mobrid mapa (isti Morbias sa dve sobe). Mozete da svi napadete na njega posto titan ima 400 hp i 400 armor, pre ili posle mora da zagine. Ali to je specificna situacija i ostale mape nisu toliko zatvorene, najbolje da ih gadjas sa daljine gde udaranjem u zemlju ne moze da te ubiju, ali naravno kada je neko u protivnickom timu titan uvek racunaj na to da ces vise umirati. Mada tu valjda spwanujes gore, nisam siguran da li te onda dohvata udar, nisam igrao to.
E da, reedemer ih provereno ubija. :D

Ne znam koliko dobro poznajes mape, ali mozes nekad da prodjes kampanju, na nekim mapa poznavanje gde su power-ups ili najboljeg puta kada stici do neke tacke moze biti od presudnog znacaja.
 
Poslednja izmena:
Jedino znam Necropolis, valjda je on bio u Demo-u.
Pa dobro, hvala ti, idem onda da vezbam :D
P.S. Kako si tako dobar sa shock rifle?
 
sada igram na beer drinkers TDM sa jacim igracima, ako hoces svrati
 
Cisto sam na kratko izleteo iz igre pa nisam stigao da iskucam. Suspence mapa je bila u demou. Mada skoro na svakoj u vctf ima redeemer, malopre sam dobio ultra kill sa jednim na Deck-u, kako su se svi lepo naslagali. :D
Sa shock rifle umem dobro da igram, ali ponekad i bas ocajno, posto visim na us serverima i ne mogu previse da se krecem pa uglavnom idem napred-nazad (cisto da ne budem laka meta), ili malo u stranu.
 
Ja samo DM igram. Te modove sa velikim mapama i vozilima sam tolko igrao u 2k4 da me smorilo.

UT nisu tenkovi, UT je rocket u gu'scu :D
 
Izasao je patch 2.1.

http://www.fileplanet.com/199547/190000/fileinfo/Unreal-Tournament-3---Patch-5
http://www.fileplay.net/file/5147/unreal-tournament-3-patch-5-aka-v2-1

Izmene:

UI:
- Disabled wrap for options lists on PC.
- Split out player and bot counts on mixed servers in server browser.
- No longer require double clicking on main menu.
- Fixed problem with vote menu, where list positions and scrollbar get reset after the menu updates
- Fixed issue with 'no password' connection error not asking for a password, when in online play
- Fixed issue with dialog boxes, where button positions are not updated correctly after resolution or message length changes
- Made the Instant Action and Host Game menus properly recover the saved mutator list, when the Mutator menu is not opened.
- Fixed an incorrect call to WorldInfo.TravelFailed, and fixed the 'Incorrect Password' dialog not asking for a password.

Game:
- No longer disable achievements for mods that don't contain code (maps and custom characters).
- Fixed issues with weapons respawning with Duel and with WeaponsRespawn mutator.
- Reduced visibility of DM beacons in darkmatch.
- Fixed greed exploit with redeemer.
- Updated russian localization. Thanks Michael Sokolkov.
- Removed os helper workaround for Windows 2003 server, now that we have a better fix.
- Fixed low gore issue with Titans.
- Fix for wrong team shader in rare cases.
- Fixed dropflag command not working. Also fixes a CTF exploit.
- Fixed excessive link beam decals for listen servers.
- Fixed warfare orb not showing up on minimap on second and subsequent rounds on map where teams switch sides.
- Reduced damage to nodes/cores from dead Titan explosion.
- Reduced damage Titans do to nodes/core with weapons.
- Titan melee doesn't knock down spawn protected players.

Server Administration:
- Fixed problem where maplist entries contain unwanted whitespace, and move invalid maplist entries to a separate 'BadMaps' list,
instead of just deleting them
- Fixed bug where the advertised game was wrong after switching gametypes, but only for the startup gametype
- Fixed bug with password being removed from URL, during non-seamless travel on the same server
- Fixed bug where the current game profiles mutators would be carried over into other gametypes
- Added 'MapReplayLimit' to UTMapList; this overrides the same value in UTMapListManager, unless set to -1
- Added code to trim down the size of server details results when they become too large, fixes problem where servers would not be advertised
- Adjusted vote code to end vote rounds early, when all players have voted, and to switch map immediately instead of respecting the
'EndTimeDelay' and 'RestartWait' settings
- In endgame votes, forcibly extend the first vote round by 16 seconds (i.e. the time it takes for the vote menu to popup)
- Added admin-only buttons to the vote menu, which allow admins to force a winning vote
- Fixed non-seamless travel client timeout disconnects.
- Now consider server "pure" with same rules as achievements (custom maps, characters, and Epic mutators + webadmin allowed).
- Adjusted mutator voting to properly account for mutators in the game profile settings (both added and excluded mutators)

Mod support:
- Fixed problem with cooking with -mod and ModShaderCache
- Fixed map makers unable to cook when using Titan Pack assets.
May need to delete GlobalPersistentCookerData.upk from My Games\Unreal Tournament 3\UTGame\Published\CookedPC
- Added mutator hook for blocking team changes

Level specific:
- Fixed WAR-Confrontation raptor exploit.
- Possible fix for darkmatch memory leak.
- Added refshadercache to patch, so titan content will have shaders compiled.
- Fix for reported rare WAR-Floodgate crash.
 
Ko je u prilici neka proveri kombinaciju:

Windows XP + Radeon HD 5850 + UT3

Meni ovo ne radi stabilno. Freezing bez greške posle svega par minuta igranja.
 
Ja sam imao problema sa freezingom na 4850 pa sam se vratio na Nvidiju, pogotovo kod portala na Deck-u.
 
Zna li neko kako se ukljucuje anti aliasing ako neko ima ATI graficku? (npr. ja:D)
Nema u podesavanjima a primetio sam da su ivice krzave
 
Probaj da forsiras iz drajvera posto nema opcije u igri. Samo pre je neko pomenuo da za ATI ne radi na XP-u ili nesto slicno. Ne znam da li je to sredjeno sada posto sam na Nvidiji skoro godinu dana, u svakom slucaju mozes da probas.
 
Planiram da kupim UT 3, posto je dosta povoljna cena, da igram malo online. Interesuje me ima li jos igraca da igra ovo online, da znam vredi li uopste kupovati UT 3?
 
Ne igram skoro godinu ipo, ali vec tada je bilo malo igraca. Najbolje sto mozes da ocekujes je 2-3 popunjenih servera za DM, jedan do dva za TDM, Warfare i vCTF. Najvise igraca ces naci u vCTF (uglavnom 20-ak je limit za server) i WAR modu (ima uvek pun TITAN server na kome je redovno visilo 30-ak igraca, uglavnom slabiji). Ali, pored toga sumnjam da se sada situacija nesto drasticno popravila.
 
Igram već dve godine, a trenutno je aktivno 2-3 DM servera koji imaju odgovarajući ping i na kojima ima dosta skiller-a.









P.S. Geble kako si se rangirao u vreme dok si igrao aktivno. Čisto da procenim kako bih sad prošao sa tobom.
 
Poslednja izmena:
Negde oko 200-og mesta dok je jos mnogo ljudi igralo (kraj 2008.-e, pocetak 2009.-e).

Rang lista je ok za neke stvari, tipa da vidis statistiku oruzja sta najvise koristis i od cega gines, ali nije skroz realna jer uvek favorizuje WAR i VCTF igrace naspram DM igraca.
Npr. sigurno najbolji DM igrac protiv koga sam igrao je elixir, a bio je max rangiran 5-10 mesta, dok su ispred njega bili war i vcft igraci koje bi sve redom prao. U sustini lako sam mogao da nabijam visok rang igrajuci warfare jer umem lagano da nabijem visok skor (vidi sliku). Za DM sam bio nesto losije rangiran (oko 500 mesta sa drugim nalogom), mada sam tu uvek igrao na tom serveru u Cikagu jer su tamo igrali dosta jaki DM igraci, ali mi je ping bio dosta visok (~180) pa je bilo dodatno zeznuto.

Ovo su neki od alijasa koje sam koristio, mada je sam imao jos nekoliko cisto za zezanje.

http://www.dfbgaming.com/ut3_stats/index.php?page=player&plid=171289851&game_name=ut3pc&plsubpage=weapons

http://www.dfbgaming.com/ut3_stats/index.php?page=player&plid=200407094&game_name=ut3pc&plsubpage=weapons

Ponekad odigram mec u UDK-u protov botova, i dalje mogu da ih lagano dobijem na godlike igrajuci samo sa shock rifle. :D

BTW, kad vec pisem evo ti i moja ulepsana varijanta mape Deck. :)
 

Prilozi

  • tank.jpg
    tank.jpg
    258.5 KB · Pregleda: 45
  • Deck.jpg
    Deck.jpg
    518.8 KB · Pregleda: 59
Poslednja izmena:
Znam za jadac, čim vidim na prvoj strani "Hoverboard Usage" ne gledam mu renking. Gledam Efficency i Kill/Death odnos i prema tome zaključujem kakav je ko igrač. Rottentooth, koforok, ego.death.kill i ostali su još uvek tu. Elix je preteran lik ali on odavno ne igra, a naš najbolji igrač je stimpi ali ni on nije aktivan.
 
Poslednja izmena:
Igrao sam sa vecinom od njih i uglavnom nisam imao nekih vecih problema. :)
Sto se tice hoverboard-a, donekle je tacno ali mora uvek da znaci (ja generalno gledam k/d ratio i broj ubistava sa komboima i shock-om, vecina dobrih igraca igra tako, ali opet ima i izuzetaka.). U US nekoliko igraca sa kojima sam igrao su igrali i vctf samo da bi ubijali (imao je server sa dosta jakim igracima), iako su bili pre svega DM igraci. Eventualno sam se i ja smorio zadnjih par meseci jer nije bilo dm ili tdm servera koji bi me zanimali pa sam isao na jedan vctf koji je blizu a i ovi koje si pomenuo su svracali tamo. Uglavnom bih uleteo na neku otvorenu mapu tipa Arena, Anarchy Halls ili Feelgood i samo se izivljavao igrajuci samo sa komboima. Onda znas da je doslo vreme da batalis igru, a previse sam sati potrosio igrajuci.

Na tom US serveru sam visio i pored loseg pinga jer su dolazili mnogo jaci igraci, a vecina je bila rangirana u prvih 100 ili 200 (ako bi zanemario one vcft i war bili bi jos nize). Sto se tice eliksa, gledao sam/igrao sa njim xyz partija i samo sam video da ga je jednom jedan pretekao do 41 i to za 1 ili 2 fraga.
Smesna stvar je da iako su ovi bili u prvih 100, kada gledas kako ih cisti izgledalo je kao da su pocetnici. I koliko god ljudi bilo na mapi, nikada nije imao problem da uleti u spam. Ima bolestan hitscan, 40% pa i vise, tako da maltene i ne razlikujes od bota; nije bilo meca da ga neko nije prozivao da ne vara. Mislim da jos na kompu imam kratak demo kada sam ga snimio jednom gde gadja 16/20 sa snajperom. :)
Mada i pored loseg pinga sam se dobro drzao tamo, ovde sam zavsio pre i njega. ,) Jel treba reci da je igrao samo zadnja 2 minuta meca. :D
A znao sam da sam negde imao i tu sliku ranga heh.
 

Prilozi

  • dm.jpg
    dm.jpg
    122.2 KB · Pregleda: 29
  • Rank1.jpg
    Rank1.jpg
    204.7 KB · Pregleda: 35
Poslednja izmena:
Kako je Epic totalno srozao UT serijal sa ovom igrom, to je neverovatno...
 
ja se izvinjavam što vadim temu iz naftalina, ali igra li ovo ko? Meni nešto zasvrbelo igra mi se strašno pa sam naručio sa zavvija za 750 dinara, oću li igrati sam sa sobom? :)
 
Pa bojim se da je tako, jedino ako Paradigma jos igra. :)
Gore sam napisao sta se pre igralo verovatno i sad, tako ako ti ne smeta War i vCTF tamo uvek ima barem jedan server skroz popunjen; doduse za war je uglavnom newb nivo, ali mozes da se izivljavas zato do mile volje. :D
 
Nazad
Vrh Dno