Šta je novo?

Unreal Tournament 2007 Screenshots

Pitanje je koja graf. karta moze da prikazuje tu sumanutu rez? Mislim da su to ipak prerenderovane slike, a ne SS-i.

Edit: Tek sad primetih da je to sasvim legalna 2560x1540 :) Zacudilo me je onih 6500x3700.

Nista tu nije prerenderovano, ne izgleda toliko dobro da bi uopste pomislili tako nesto. A opet, izgleda bolesno dobro. Kao da je njima problem izvuci screenshot u bilo kojoj rezoluciji ....
 
bas vala, nije kao da su ukljucili FRAPS da se vidi :d A i nama je svejedno...bar meni.
 
Svako ko je igrao Gears of War zna da jedan R600 i G80 mogu da izađu na kraj sa time... Xbox360 nema nikakav svemirski hardver. Naravoučenije, slike nisu prerenderovane...
 
Naravno da nisu prerenderovane...i G80 i R600 ce to da guraju.
Mislim da bi i Gears of War radio u 60 fps na jakom PC-u u nekim normalnim rezolucijama, sto nije postignuto na xbox-u...mada su ga stvarno mocno odradili za xbox.

Interesuje me koliko je build engine-a u Roboblitz-u daleko od onog koji ce biti u UT-u 3? Da li uopste smemo da donosimo neke zakljucke na osnovu toga kako radi Roboblitz, npr?
 
Poslednja izmena:
Hmmm, ne znam da li ste u nekom od ranijih postova videli sta je vodeci covek EPIC-a rekao :

"We always aim Unreal for systems that people don't have yet. (laughs) Whether its UT or any Unreal game, so I think the sweet spot has yet to show up. Again, it's 64-bit and a ton of RAM, like an NVIDIA dual 8800s and Core 2 Extreme Quad processor-you could certainly build a super rig, but UT3 with everything turned up all the way is still going to struggle on that kind of thing."


Bit ce chupavo :p
 
Mogu da se kladim da ce ipak da leti na tome sto su naveli :)
 
pazi, kad je ut2003 izasao, na tada najjacoj masini (ajd da ne lupam sad koji prcesor tacno, mislim da je athlon na 1200mhz bio najjaci tada) sa ti4200 overklokovanim (odlican primerak) u 1024 rezoluciji na holy sh*t podesavanjima igra je radila solidno, negde glatko, negde je seckala. Na onoj mapi kao u paklu je znala da secka samo tako. Verovatno je ovaj covek iz Epic-a na te stvari mislio. Unreal 1 nije radio kako treba dok nisi zabo voodoo2 sli ili dok nije izasao voodoo3 (skoro pola godine kasnije, ako ne i vise)

@byMax

Znas i sam da konzole to drugacije rade od PC-a. Pogledaj monster madness koji treba sad da izadje za PC, na X-box360 sve radi kako treba, za PC ce trebati AGEIA da bi fizika bila kao na x-box-u. Znaci imas jaci CPU, jacu grafiku ali opet ti treba AGEIA. Da li je to marketing i dogovor ili zaista ne moze PC to da odradi kako treba bez physiX karte - ne znam.
 
A X-BOX ima PhysX, ili možda tri core procesor plus grafiku?

U svakom slucaju, iako to nije bas za direktno poredjenje, ima daleko slabiji hardware od PC-a sa G80 ili R600...
I ponovo skrecemo na xbox, mogli bi da se drzimo UT-a.

Inace, ti specificni slucajevi u specificnim situacijama, kakva je ova sa AGEIA-om i Monster Madness-om, nisu nikakvo merilo, niti treba na osnovu njih bilo sta da zakljucujemo. Kao kad bi nesto zakljucivali na osnovu Cell Factor-a u ovom trenutku.

Eurogamer: Will PC players using the PPU see a marked improvement over the Xbox 360 version?

Jeremy Stieglitz: PC players will get a framerate boost at higher resolutions, but there'll be no difference in the mayhem and fun to be had."

Dakle, uopste nije pitanje da li ce PC verzija moci da dostigne xbox verziju, nego obrnuto. Ja mislim da ce biti iste...a pritom niko nema AGEIA-u :)
 
Poslednja izmena:
Ivane, Monster M. je deo "games for windows" trademarka...need to say more ? :wall:
 
ma ne bre :) Treba da znaci da ne mozemo sa sigurnoscu predvidjati kako ce igre sa konzole raditi na PC-u, posto bi ocekivao da "games for windows" pre koriste HAVOC engine i mogucnosti novih DX10 karti i proracunavanja fizike, a ne AGEIA fiziku i te karte, ali eto sa M madness to nije slucaj, nista od Havoka i nista od dx 10 akceleracije.
 
Jel neko rekao Unreal Onanija 3?

http://forums.beyondunreal.com/showpost.php?p=2266704&postcount=2

Eight Core Support? Maaaa daaaaaj, pa posteno nije izrabljeno ni Dual Core, Quadro Core jos uvek nema smisla, a sada vec podrska za Eight Core ... Gde je 8, tu je i sesnaest, pa tako redmo ...

Sto bi Zeljkovic rekao, stigli ste do petnaestog pitanja, koje donosi Infinity Core Support ... Bravo!
 
Prodas, zenu, decu, stan, auto, i jos sto sta pride, pa se lepo zaigras... :)
 
gx-x: U septembu 2002 kada se pojavio UT2003 najaci proc su vec furali 2GHz. Ja sam UT2003 igrao na XP1800+ sa 512 Mb ram-a i Ti4200 i na Holy Shit podesavanjima nisam mogao da predjem kampanju. Oceanic mapa sa jos 4 bota i padalo je na 20 FPS u nekim situacijama.
Da ne pricam da Bombrun deonice nisu radile kako treba ni na Normal podesavanjima, a da UT2004 Onslaught mape ni na Venice 3000+, 2Gb ram-a i 6600GT nisu davale preko 40 FPS.
 
Poslednja izmena:
Jel neko rekao Unreal Onanija 3?

http://forums.beyondunreal.com/showpost.php?p=2266704&postcount=2

Eight Core Support? Maaaa daaaaaj, pa posteno nije izrabljeno ni Dual Core, Quadro Core jos uvek nema smisla, a sada vec podrska za Eight Core ... Gde je 8, tu je i sesnaest, pa tako redmo ...

Sto bi Zeljkovic rekao, stigli ste do petnaestog pitanja, koje donosi Infinity Core Support ... Bravo!

Znas kako, 8 core support znaci da ce igra raditi na 8core procesorima. Recimo za STALKER pise da ima dualcore support, a u njegovom slucaju upravo znaci to - radi na DC procesorima i nista vise :p
 
Znas kako, 8 core support znaci da ce igra raditi na 8core procesorima. Recimo za STALKER pise da ima dualcore support, a u njegovom slucaju upravo znaci to - radi na DC procesorima i nista vise :p


Ali nadam se da uvidjas sta to znaci ... Ogroman jaz izmedju korisnika ... Lepeza od minimum do recomended se siri neumoljivo ... Pogubno za PC gaming
 
Poslednja izmena:
Ma letecje to nekome na gf 5200:)

Morao sam to da kazem:p

Iskreno, gomilu igara sam igrao svojevremeno na "ochaj" podesenjima, i cekao sledecji upgrade, i sledecji upgrade,i...nekad se desi da to i odigram kako treba:p

Iskreno, necje pc gaming tek tako propasti, jer gomila ljudi ne pridaje znacaj max podesenjima, nego daje znacaj svezini, novinama, prici i atmosferi.
Uzmite primer stalkera, retko ko moze to da potera na max setings.

Nego da ne bude skroz OT, jel' planiraju neki single player, meni je U2 The awakening bio bas extra.
 
Ali nadam se da uvidjas sta to znaci ... Ogroman jaz izmedju korisnika ... Lepeza od minimum do recomended se siri neumoljivo ... Pogubno za PC gaming

nisi ti mene razumeo :p Ono sto sam hteo da kazem je da STALKER ne radi nista bolje na DC procesorima nego na single core procesorima, tako verovatno ni UT2k7 nece raditi nista bolje na 8 jezgara nego na 2... To sto pise "support for 8 core CPU's" Samo znaci da ce igra raditi (posto ima igara koje recimo po default-u NE RADE n a dual core proceosrima vec moras da prebacis afinity na samo jedan core da bi igra radila uopste...)
 
nisi ti mene razumeo :p Ono sto sam hteo da kazem je da STALKER ne radi nista bolje na DC procesorima nego na single core procesorima, tako verovatno ni UT2k7 nece raditi nista bolje na 8 jezgara nego na 2... To sto pise "support for 8 core CPU's" Samo znaci da ce igra raditi (posto ima igara koje recimo po default-u NE RADE n a dual core proceosrima vec moras da prebacis afinity na samo jedan core da bi igra radila uopste...)

No, no.... UE3 u startu podrzava, odnosno koristi prednosti multicore, dok stalker to ne radi ... U tome je razlika, Stalker ce raditi, ali nece koristiti dodatnu snabu Multicore procesora, dok ce UT3 da ga cedi samo tako ...
 
nisi ti mene razumeo :p Ono sto sam hteo da kazem je da STALKER ne radi nista bolje na DC procesorima nego na single core procesorima, tako verovatno ni UT2k7 nece raditi nista bolje na 8 jezgara nego na 2... To sto pise "support for 8 core CPU's" Samo znaci da ce igra raditi (posto ima igara koje recimo po default-u NE RADE n a dual core proceosrima vec moras da prebacis afinity na samo jedan core da bi igra radila uopste...)

No, no.... UE3 u startu podrzava, odnosno koristi prednosti multicore, dok stalker to ne radi ... U tome je razlika, Stalker ce raditi, ali nece koristiti dodatnu snagu Multicore procesora, dok ce UT3 da ga cedi samo tako ...
 
Nista to ne mora da znaci. DX10 nije CPU limited, samim time vise zavisi od graficke nego od CPU-a. Nema puno toga sto ce u dx10 modu 8 jezgara moci bolje da uradi od 2 jezgra.
 
Nista to ne mora da znaci. DX10 nije CPU limited, samim time vise zavisi od graficke nego od CPU-a. Nema puno toga sto ce u dx10 modu 8 jezgara moci bolje da uradi od 2 jezgra.


Probaj Cascades Demo na C2D i na nekom 2800+ pa ces videti da ima razlike. Pre bih rekao da je manje zavistan, nego da niije CPU limited. A pored toga nije igra samo grafika, tu je i fizika, i AI, i gomila drugih proracuna koji uticu performanse ...
 
Ma uzmite PS3 verziju i ne brinite se za zahtevnost! :D
 
Ma uzmite PS3 verziju i ne brinite se za zahtevnost! :D

Ha-ha... :wall:

Ovo vec postaje ozbiljan problem na ovom forumu.

Sta te je navelo da udjes u "Igre za PC", otvoris ovu temu i otkucas to sto si otkucao?

Protiv ovakvih stvari definitivno mora nesto da se preduzme. Nisam moderator, niti mi je namera da tako zvucim, ali ovakve gluposti non stop zagadjuju forum i upropastavaju svaku temu.
 
bolje uzmite xbox360 verziju, imace lepsu grafiku ;)

J/K
 
Poslednja izmena:
Ha-ha... :wall:

Ovo vec postaje ozbiljan problem na ovom forumu.

Sta te je navelo da udjes u "Igre za PC", otvoris ovu temu i otkucas to sto si otkucao?

Protiv ovakvih stvari definitivno mora nesto da se preduzme. Nisam moderator, niti mi je namera da tako zvucim, ali ovakve gluposti non stop zagadjuju forum i upropastavaju svaku temu.

word.
 
Nazad
Vrh Dno