Šta je novo?

Uncharted 2

Vidiš, nekim ljudima ovde, uključujući i meni je to na džipu i skuteru "baš namerno stavljeno kako US&A igrači i kritičari ne bi mogli šta da zamere, a igri u osnovi to nije bilo potrebno...".

Daleko od toga da je uncharted 100% nemonotona i nelinerna igra, ali je sa konkurencijom pod obrisala :)...

US&A???

ma odlicna je igra, uzivanje je kako je audio i video komponenta resena...nema greske...jedva cekam ovaj drugi deo a pored svih drugih igara koje izlaze od septembra trebace nam izgleda dosta love :)
 
Mogu se sloziti da mi ne bi smetalo malo manje pucnjave u U2..
 
Meni pucnjava uopshte nije smetala jer je to najbolje uradjeno nishanjenje joypadom ikada.
 
Meni se nisanjenje ne svidjas bas preterano, jer tesko je ubosti head iz prve. KZ2 ima najbolje pucanje ikada na konzolama, ali igra je drugi zanr.
Pa sto bi smanjivali pucanje u U2 kad je ta igra vise na fazon Indiane Jones. U TR samo skaces ko majmun (sa peticama).
 
Znači nišanjenje je dobro ako pada hedara iz prvog? Ja se gnušam oružija uživo, ali sam makar pucao iz vazdušare u streljani i shvatio sam šta znači pogoditi išta sa samo nekoliko metara :)...
 
Meni pucnjava uopshte nije smetala jer je to najbolje uradjeno nishanjenje joypadom ikada.

Bolje je u KZ2, ali slazem se za taj zanr je odlicno. Kad bi tako svaka igra iz treceg lica radila bilo bi do jaja.. Lazem, nije mi smetala kolicina pucnjave vec zvuk oruzja :)
 
Poslednja izmena:
Znači nišanjenje je dobro ako pada hedara iz prvog? Ja se gnušam oružija uživo, ali sam makar pucao iz vazdušare u streljani i shvatio sam šta znači pogoditi išta sa samo nekoliko metara :)...

Ja sam ubio omanje jato vrabaca iz vazdusare, znam ponesto (jako malo) o gadjanju. Nije da je lose nisanjenje, nego u KZ2 iz velikih daljina imas aim assist pa mozda sam na to naviako, a i lakse je iz prvog lica gadjati. Ne zaboravite kako MGS 4 ima dobro nisanjenje i do jaja zvuk oruzja. Jos kad si pod stresom pa se SNake-u tresu ruke, extra osecaj. Lepo bi bilo videt strees bar i u drugim igrama. Npr Nathan, kad ga napadne njih 10 pocne polako da panici, ruke mu se tresu (ovo bi bio onda neki Crushing mod,a ? ) :D
 
Bolje je u KZ2, ali slazem se za taj zanr je odlicno. Kad bi tako svaka igra iz treceg lica radila bilo bi do jaja.. Lazem, nije mi smetala kolicina pucnjave vec zvuk oruzja :)

Ja predjoh 2x igru, prvi put sam napravio 100 headova na pola igre, a to je bila moja prva igra gde nishan upravljam joypadom. Posle kad sam igrao KZ2, uradjeno je to odlichno, ali se nisam osecao tako opushteno u pucanju kao u Unchartedu.
 
Poslednja izmena:
Ti si igrao jos kada nije bio izasao High Precision mod za KZ2, pa su tako deadzone bile monstruzono ogromne, a i inercija je bila dosta jaca nego sada.
Uncharted nema te "dodatke", nisanjenje je vrlo precizno, pa ni autoaim nije potreban.
 
Meni se uvek u KZ2 svidjao taj lag oruzja, imao sam osecaj kako da stvarno druzim pusku koja ima 5,6 kg ili vise.
U Unchartedu je jako tesko iz velike daljine pogoditi head. U KZ2 sa M82 mogu da pogodim sa 500m bez tog crap-a od HP.
 
Pa, u KZ-u mozes sa M82, realno, da gadjas i do 120-150m, ali sa zoomom. :)

U Uncharted 1 nema zooma, a sa crosshairom tesko da ista sa vece udaljenosti mozes da pogodis. Sto i nije problem, jer retko kada se gadja na vece daljine.
 
Pa nije bas da ne gadjas iz daljine. ako budem igrao crushing mod moracu da gadjam iz daljine i da igram stekarski ako mislim da predjem, nije igra naivna kad krene jedan sa shotkom na tebe(debeli saban sa pancirom), ovi izz pucaju kalasom na tebe plus bacaju bombe.
 
Pa da, tog lika sa shotgunom treba bas izresetati, ja sam presao na hard i par puta je bilo cupavo kad mi je takav naletao. :)
 
Pa nije bas da ne gadjas iz daljine. ako budem igrao crushing mod moracu da gadjam iz daljine i da igram stekarski ako mislim da predjem, nije igra naivna kad krene jedan sa shotkom na tebe(debeli saban sa pancirom), ovi izz pucaju kalasom na tebe plus bacaju bombe.
Pa neces bas moci da se stekas na crushing-u, razlika izmedju njega i harda je ta sto na crushingu svi idu (da ne kazem da ce trcati) prema tebi i ako ne budes pazio onaj simpatican cikica sa sacmom ce za tren oka biti ispred tebe, moraces brzo da reagujes inace ces da gledas crno-beli ekran :d
 
^Bas to. Ako ti se u Crushingu neko priblizi na 1-2 metra, imas nekih 5% sansi da prezivis...
 
Sanse su nikakve ako ti se 2 lika priblize ili ako se jedan priblizi, a drugi ga pokriva.

Uzmi za primer scenu gde nalazis avion, a onda krecu talasi neprijatelja. To mi je, sa jos nekim scenama, bio najtezi deo Uncharteda na Crushing.
 
pa jeste to tezak deo, ali poenta je u pucanju bez nisana. sacmara iz bliza ubija iz prve tako da ako nisanis gines u najavi, ali ako opalis ovako ubijas ih bez problema.
 
http://arstechnica.com/gaming/news/2...pen-on-360.ars

"I guarantee that this game couldn't be working on XBox 360. It would be impossible. I'm 100 percent sure of this." Christophe Balestra, co-president of Naughty Dog, spoke with Ars about the technology behind Uncharted 2, the hugely anticipated follow-up to one of the PS3's best games: Uncharted: Drake's Fortune. "First of all, we fill the Blu-ray 100 percent, we have no room left on this one. We have 25GB of data; we're using every single bit of it."

Naughty Dog also used the SPUs to add physics to the sound so things occlude properly. That means that if you're behind a door, the sound will reflect that. Effects will sound different depending on where your character is in relation to the source. "All that math is done on SPUs to immerse players into the environment," he said. If you have a surround-sound setup for your PS3, this could very well be your new showcase title.

Uncharted 2 is going to be a showpiece title for the PlayStation 3, and Balestra notes that the knowledge and technical know-how used to create the game is something the team shares. "One thing we did for Uncharted is that we made the source code available to all the first parties," he explained. There is a team at Naughty Dog that's separate from those working on the game; their mandate is to work on technology that's shared with both first- and third-parties.

"They know how we're using the SPUs; they are free to look at how we're doing things and package it in such a way that it can be shared with third parties," Balestra told Ars.

Developers from Naughty Dog give talks at GDC, and the team often has third-party developers coming into the offices to discuss PlayStation 3 tech. Balestra said they have time set aside to speak with other developers after the game is finished—as of this writing they're nine days away from submission.

"We're very open, yes. That's part of our jobs."

Zlo. :)
 
Ma ja sam puco iz ebem li ga cega nisam ali najvece zadovoljstvo je iz starog sarca.
 
Pa, pitanje je koliko su "otvoreni" :) Mislim, postavite se u njihovu poziciju pa ce vam biti jasno.

Ovo oko manipulaciju zvukom mi se jako svidja :) E sad jos samo 5.1 sistem... i ps3 slim :D ... i volan :D ... i sixaxis3 :D
 
Pa, pitanje je koliko su "otvoreni" :) Mislim, postavite se u njihovu poziciju pa ce vam biti jasno.

Ovo oko manipulaciju zvukom mi se jako svidja :) E sad jos samo 5.1 sistem... i ps3 slim :D ... i volan :D ... i sixaxis3 :D

Pa svi sony-jevi studiji saradjuju jedni sa drugima i sumnjam da tu postoji neki rivalitet i skrivanje znanja. Santa Monica je pomagala Guerili na KZ2 i slicno.. KZ2 engine koliko znam ce biti dostupan i drugima (PS3 ekskluzivama naravno) za koriscenje, kao i Uncharted engine.. Inace je Dualshock 3 ;)
 
Poslednja izmena:
Pa mislim dostupan medju SONY studijima..
 
Poslednja izmena:
Naughty Dog se upravo zbog te saradnje prebacio na C++...

Jedan od razloga zasto ih je Sony kupio jeste bila njihova tehnologija, pa su se sokirali kada su ukapirali da skoro nista od njihovog koda nece biti moguce koristiti u drugim studijima koje Sony poseduje. :d
 
Kako mislis "prebacio"? Zar iko za development koristi ista drugo sem C++ ?
 
Nazad
Vrh Dno