@ G@W
Sledeci put kad se odusevis igrom, strpi se par dana dok se glava ne oladi da opises :d Ja se nameracio na nju posle tvoji opisa al cu se zadrzati na drakensangu dok ne srede lekove
@G@W
Tebe baš uhvatio prvi utisak
Igra je dobra ali ništa posebno. Iako je animacija likova dobro odradjena melee borbe su očajne. Deluju tromo i sve se svodi na kliktanje. Ja sam izabrao ranger klasu da bih izbegao ovo. Hteo sam maga ali mi magije deluju slabo. Bacim fireball i samo vidim malo vatre i dima. Kad su već pravili akcioni RPG trebali su se koncentišru na borbu a ne na okolnu vegetaciju.
Ne svijda mi se ni automatsko levelovanje protivnika sa mojim nivoom. Najgluplji mogući koncept ikada.
Ne svidja mi se što nema speech skill-a i do sada nisam naišao na quest koji bi rešio kroz priču sa likom a to je po meni jedan od osnovnih elemenata dobrog RPG-a.
Sve u svemu solidan akcioni RPG konzolno orijentisan ali zadovoljavajuće kvalitetan. Igraću ga dok se ne pojavi nešto bolje najverovatnije Witcher 2 koji će bez sumnje postaviti nove standarde u žanru.
Istinu zborite, jeste me uhvatio prvi utisak. Animacije kretanja i borbe me jesu oduševile jer me smara da gledam likove koji se kreću protivno pravilima fizike ili su jednostavno zakucani za zemlju kao u Bioware igrama.
Utisak splasne pošto skontate da je klasa koju svi preferiraju (pa i ja) smor za igranje. Igranje sa mačevima je ultra dosadno zbog toga što se svodi samo na pravovremeno kliktanje (mada možete silovati dugme nema bitne razlike).
Mage je na početku jadan ali je u okviru jednog spella moguće kombinovati više magija pa bih rekao da na kraju Mage postoje pravi Wizard. Dobra (a za ljubitelje ESa loša) stvar je što da bi postali moćan čarobnjak ne možete uporedo budžiti ostale klase jednako efikasno.
Ranger je odličan i kako vreme prolazi postaje sve bolji. Pravo je uživanje igrati rangera iako je simlifikovano pucanje lukom i strelom (homing missiles iliti autotarget kada se dovoljno približite meti).
Neprijatelji automatski lvluju sa tobom koliko i u Gothic/Risen igrama. Već na tutorijal ostrvu možeš naići na Gnome koje nema šanse da ubiješ.
Speech skilla nema što jeste šteta ali ga nema ni u Oblivionu koji je uzor Two Worldsu. Mada i gde ima tog speech skilla, u poslednje vreme je to urađeno jako loše i gotovo da nema veći uticaj na igru.
Ono što je bitno napomenuti jeste da je mene igra nastavila da oduševljava posle početnog wow utiska i kasnijeg hlađenja glave. Priča je u principu bezveze ali većina priča koje sam video van knjiga su bezveze (filmovi, igre, zapadni stripovi). Witcher ima dobru priču ali to je igra rađena po jako dobroj knjizi.
Slažem se da će Witcher 2 biti bolji od ove igre ali ne verujem da će ići na isti fazon.
Oduvek sam voleo igre koji mi dozvoljavaju da se igram unutar igre pa makar to bilo obično grindovanje kao u Diablu ili branje cveća i spravljanje napitaka kao u ES igrama. Ova igra jeste takva. Na primer, loviti životinje u ovoj igri je zabavnije nego u svim specijalizovanih simulacijama lova do sada koje sam igrao.
Kvestova ima solidno, gradovi su interesantni, likovi su urađeni solidno, daju kvestove ti ih izvršavaš, skupljaš opremu, budžiš se, dobijaš nove mogućnosti itd. Kada bi ova igra imala multi poput MMORPG igara bila bi bolja od svih na tržištu.
Interesantna je fora da se možeš zameriti čuvarima tako što više puta u trku ih očešeš ramenom
Takođe je jahanje konja interesantno izvedeno.
Btw. ja sam igrao demo i aktivirao igru po završetku demoa. Isključio sam internet pri phone aktivaciji i nije mi tražila igra ponovnu aktivaciju a chapter 3 sam trenutno. Videćemo za kasnije.
Kome smeta bobbing mora će da istrpi jer se ne može isključiti. Ono što se može isključiti jeste motion blur pri kretanju kamere ali se tada gubi ceo lightning sistem igre koji se bazira na HDRu i Bloomu. Možda kada dođe patch sa DX11 ovo bude dručaije izvedeno.
Ko može bez osvetljenja a smeta mu motion blur i bloom komanda za gašenje je:
- stisni ENTER u igri
- ukucaj twoworldscheats
- engine.HDR 0
Stojim iza onoga što sam rekao da je kao sam je ja pravio samo tu fale hardcore momenti. Ja bih izbacio regeneraciju u uveo ranjavanje i zavoje. Naravno mag bi mogao da leči ali samo ako bi izabrao cleric specijalizaciju. Likove bi produbio i ubacio emocije (koje ova igra za razliku od DAO nema) i speech skil (uz dodatne atribute) i intrigu i zabadanje noža u leđa i tako interesatne stvari. Moja igra ne bi imala tutorijale za izvođenje osnovnih radnji, ne bi imala mapu koja se sama crta, journal koji se sam piše. Poeni se ne bi dodeljivali već bi ih dobijao u zavisnosti od tvoje igre i ne bi to bilo predstavljeno poenima već bi ti svet igre slao feedback o tome koliko si jak. Ali to bi bila jedna sasvim drugačija igra. Ono što ova igra ima a što bi ta moja morala imati jesu animacije. Bilo bi sjajno kada bi ovi momci licencirali endžin PBu da ne moraju da se mlate oko toga i da konačno mogu da se posvete elementima koji čine Gothic igre onim što jesu. Jednog dana bi možda došli do stvari koje ja želim da vidim u jednoj ovakvoj igri.
Za kraj samo jednu stvar da kažem. Ne morate moje oduševljenje uzimati za ozbiljno da je garant dobre igre. Ali takođe nemojte od mene očekivati da ja vas shvatim ozbiljno a oduševljavate se Call of Duty On Rails pucačinom sa 'pričom'
