Šta je novo?

TS IPTV Informacije, cene, itd.....

Vraceni telefoni, ali cene straota, ko da si kupio nov u nekoj radnji, jos ako uzmes telefon uz novi ugovor nemas 3 meseca gratis, sto ti je za box 4 nesto preko 10000din.
 
Imam problem sa zvukom na rts hd, svakih minut dva zvuk se uzgubi na oko pola sekunde, samo zvuk slika ise normalno i to samo na hd na obicnom rts-u sve normalno. Probao da resetujem modem i iptv ali i dalje isto. Jel ima(o) neko slican problem?
 
Isti problem na sbbu , samo sto se desava svakih 10-tak sekundi da se zvuk izgubi na pola sekunde a slika ide bez problema .
 
Poslednja dva dana, ovaj problem se dešava na RTS HD i kod nekih drugih operatera (Pošta Net kablovska), tako da je verovatno problem u linkovima, ili kod samog emitera (RTS).
 
Izgleda da ova nova platforma nevredi nicemu,zadnjih 20-tak dana imam konstantnih prekida neta i tv, ukoci se slika i izbaci na ekranu "medijska greska" i onda nestane slike i neta a na ruteru se pogase lampice za dsl i net.Posle jedno dva tri minuta lampice se ponovo upale i dodje slika i net, i to se tako ponavlja dnevno bar desetak puta.Paket je BOX 3 sa brzinom neta 20/2 i ruter i stb su Huawei.Uspeo sam nekako da prijavljujem ovaj problem TS a dolazili su kod mene kuci i tehnicari da mere i analiziraju vezu, kablove, instalaciju, opremu i ostala cudesa.Njihov "strucni" nalaz je da je sve ok sa tehnickog aspekta opreme i svega ostalog, da sve radi i da je sve u savrsenom redu.Kazu desava se to, optereti se sistem, dodje do zagusenja u celom tom sistemu i da je sve to manje vise redovna i normalna pojava.Mozda je to njima redovno i normalno al je meni to bogami nenormalno, i ono sto je najtragicnije u svemu ovome da se kako mi se cini uopste ne nazire resenje ovoga problema.Vratio bi im opremu i pobegao daleko od njih ali me veze ugovor koji istice tek za godinu i nesto jace.
 
Izgleda da ova nova platforma nevredi nicemu,zadnjih 20-tak dana imam konstantnih prekida neta i tv, ukoci se slika i izbaci na ekranu "medijska greska" i onda nestane slike i neta a na ruteru se pogase lampice za dsl i net.Posle jedno dva tri minuta lampice se ponovo upale i dodje slika i net, i to se tako ponavlja dnevno bar desetak puta.Paket je BOX 3 sa brzinom neta 20/2 i ruter i stb su Huawei.Uspeo sam nekako da prijavljujem ovaj problem TS a dolazili su kod mene kuci i tehnicari da mere i analiziraju vezu, kablove, instalaciju, opremu i ostala cudesa.Njihov "strucni" nalaz je da je sve ok sa tehnickog aspekta opreme i svega ostalog, da sve radi i da je sve u savrsenom redu.Kazu desava se to, optereti se sistem, dodje do zagusenja u celom tom sistemu i da je sve to manje vise redovna i normalna pojava.Mozda je to njima redovno i normalno al je meni to bogami nenormalno, i ono sto je najtragicnije u svemu ovome da se kako mi se cini uopste ne nazire resenje ovoga problema.Vratio bi im opremu i pobegao daleko od njih ali me veze ugovor koji istice tek za godinu i nesto jace.

Indentican problem sam imao i ja, godinu i dva meseca sam se cimao sa Telekomom, na kraju su mi resili problem. Pucanje veze nije normalna i redovna pojava ni jedanput u toku 24h ako je sve u redu. Zovi ih svakodnevno na 0800-100-100, budi uporan, samo tako ces resiti svoj problem.
 
Ma znam i ja da to nije niti redovna niti normalna pojava, ali je mozda oni smatraju dobar izgovor kao ono "nije do nikoga problem, visa sila je u pitanju" pa gde prodje prodje.Zovem ih redovno a bogami i zvacu, pa cemo da vidimo ko ce prvi da popusti, jer ako oni traze da im se plati svaki mesec ja trazim da usluga koju placam bude kvalitetna i zadovoljavajuca.Jedino neznam dali mozda postoji mogucnost da se pre isteka ugovora raskine isti zbog nepostovanja ugovorne obaveze sa njihove strane.
 
Naravno da postoji, ali ja nisam čuo ni jedan takav slučaj...

Sent from my D6603 using Tapatalk
 
Naravno da postoji, ali ja nisam čuo ni jedan takav slučaj...

Sent from my D6603 using Tapatalk

I ako postoji takva mogucnost pravo je cudo uspeti u tome, jer je sve vezano oko pruzanja usluge sa njihove strane spomenuto u ugovoru tipa parametri kvaliteta pruzanja usluge su na sajtu, naci te parametre na sajtu je ravno nemogucem i tako ukrug, a sve je to u stvari kao ima to negde al kao i da ga nema.Izgleda da je i ovde ista situacija ista kao i u vecini slucajeva, a to je kako dokazati da je potrosac tj. korisnik usluge ostecen od strane davaoca tj.pruzaoca usluge, pa da onda na osnovu toga taj isti potrosac raskine ugovor bez ikakve stete po samoga sebe.
 
Da li mi se čini ili su kanali na iptvu progledali sa boljom slikom? Rekao bih 720p umesto SD. Primetio sam na nekoliko kanala, one koje gledam.
 
Naša, IDX, Animal... Mislio sam da je moj privid, pa nisam mnogo ni obraćao pažnju, ali kad je žena rekla to isto... :) Videću danas detaljnije. Vidim po drveću u kadru, lepo se razaznaju krošnje i lišće i takvi detalji, nije baš kao full hd ali bilo mi je baš primetno.
 
Au čoveče, ja sad tek vidim koliko gluposti od kanala ima kad sam uzeo ovako redom da ih teram. Što se slike tiče, sve je to bolje nego što je bilo. Rts je super, šteta što ga ne palim odreda. Boje su mnogo zasićenije. Arene perverzija. Informativni takođe...
 
Brat juče setovao na nekom televizori DVB T2 uređaj na nekom televizoru u kući u kojoj se i dalje koristi obična antena, jer se pojavilo obaveštenje da će to morati da se uradi posle nekih promena itd.

Namestio sve, kad tamo svih 5 kanala Arenesport. Otkud to?
 
Bice free do kraja sledeceg meseca.Ima tema na forumu.

Sent from my m2 using Tapatalk
 
To je nova MTS-ova pay platforma preko zemaljske mreže
 
Prekid emitovanja kanala Food Network i Food Network HD
Kanali Food Network i Food Network HD od 01.oktobra nisu deo ponude mts TV usluge.
www.mts.rs/tv

Takođe, od danas:
Prekid emitovanja kanala Disney XD
Od 3. oktobra kanal Disney XD nije deo ponude mts TV usluge.
 
Poslednja izmena:
Dal sam ja nesto umislio ili stvarno ima ta opcija. Pre dolazim do matoraca i na TV-u (iptv) pored glavnog kanala, u donjem levom uglu stoji kao uporedni kanal (cini mi se arena sport). Kako sam prebacio kanal tako je ona arena iz ugla nestala. Zna li neko o cemu se radi?
 
Osnovni paket upola cene tokom cele ugovorne obaveze, ko se prijavi do 31.12.



161005112350741784.png
 
Znači onda bi osobe sa invaliditetom trebale da dobiju 100% popusta, jer npr cena je sa 50% popusta ko potpiše novi ugovor, plus 50% popusta za osobe sa invaliditetom. Iskreno treba da daju tako.
 
Eh, to je kako mali Perica zamišlja matematiku.
To je egzaktna nauka i nema improvizacija tog tipa.
50% od navedenog popusta od 50% nikako ne može biti nula.
 
Mislio sam od ukupne cene, ovako bi bilo 283,75 dinara. Međutim onda neće davati 50% popusta za osobe sa invaliditetom jer će reći da ovo nije trajna cena već akcijska, tako da od toga neće biti ništa.
 
Pa akcija, nije redovna cena i kao takva ograničena je na određeni period
 
Može li neko kratko objašnjenje kako IPTV utiče na internet konekciju u globalu?

Koliko zauzima od protoka i da li je prioritet u odnosu na standardni internet? Odnosno, ima li neki "zagarantovani" protok? Recimo pustim torent da skida full brzinom, da li IPTV ako se aktivira umanji tu brzinu i koliko.

I ako ima tu neke istine, da li je gašenje IPTV uredjaja dovoljno ili mora i da se izvadi iz struje ne bi li se oslobodio protok?

Nemam IPTV da lično proverim, pa rekoh da pitam ovde ako neko zna.
 
Poslednja izmena:
Iptv ne utiče na brzinu interneta, osim ako, zbog ograničenosti linije, ne podese drugačije. Meni internet ide punom brzinom (blizu 10) kad je uključen neki od sd kanala, a padne na 8 kad je ukljičen hd kanal. Ne treba ništa da ištekaš iz struje :)

Послато са GSmart_Classic уз помоћ Тапатока
 
Nazad
Vrh Dno