Šta je novo?

TS IPTV Informacije, cene, itd.....

Mnogo drame ni oko cega ,kao sto vec neko rece iskljucimo ga 25 i bez nerviranja ,taman da pogledamo Igru prestola.
 
Treba mi jedan info.Kako odrediti PIN za kupovinu?Na staroj platformi sam mogao da se snadjem,ovde ne.Hvala na pomoci.
 
Poslednja izmena:
Kako mislis odrediti? Mislis koji je pin? Ako je to tvoje pitanje onda je default-ni 12345.
 
1234 ili 1111. Ili tvoja lozinka za MTS portal. Zavisi za koji IPTV :)
 
Gle stvarno... ja se juce iznervirao kako je smanjena ponuda odjednom, a ono je sredjivali. 81 kanal ima kod mene (brojao rucno, nisam gledao koji je zadnji kanal broj)

Najsmesnija stvari: CNBC nije besplatan kanal :D Jedan od najprostijih i javnih kanala nije besplatan :)
Uz to je cudno da i English Club nije besplatan. Ne znam sta je spec. na njemu...

Bitno da sada ima 10 erotskih kanala! :) Mislim, TO je ono sto osobe sa internetom gledaju na TVu ;)
 
Poslednja izmena:
Jel besplatno korišćenje multiscreen-a kad je produživano 1. marta odmah bilo produženo do 31. avgusta? (kao što sad stoji)
Ja sam bio ubeđen da je pisalo april... :D
 
Hvala na odgovoru.Pre ce biti da je 1111 jer sam tako aktivirao drugi STB uredjaj.
Meni su trebala svi tri PINa za nesto... ne secam se za sta. Negde ima da se unese kod, ali treba PIN (znaci samo brojke), pa me je bunilo i kucao sam pass sa portala... kao i za login na MTS TV Go appu.
 
Od danas, 14. marta proširena je ponuda za uslugu TV na više uređaja

Pogledajte prilog 195397
Ja juce gledao i video puno kanala ali uopste ne izvalih da su povecali broj. Sad kad sam procito skapirao sam sta sam juce video :)

Hvala na odgovoru.Pre ce biti da je 1111 jer sam tako aktivirao drugi STB uredjaj.
Mozda kod tebe kod mene na novoj platformi je 12345 po defaultu za kupovinu recimo paketa ili usluga.
 
da li je neko rešio problem seckanja slike, izuzetno iritirajuće. hoće da pomognu ali očigledno ne znaju kako, a ja ne umem da im kažem. problem sa brzinom nemam ali otkada sam prešao na ovu novu platformu više ne gledam nego što gledam. samo nerviranje. . :(:(:(
 
Imaš druge kablove ? HDMI i ovaj mrežni, probaj zameni
 
Poslednja izmena:
Ma nije to do kablova do platforme je i ne secka uvek... Meni npr juče dok je išla LŠ na as1 seckalo a na as3 normalna slika, kad je krenuo snimak na as3 opet krenulo da secka... nije to klasično seckanje kao kada imaš smetnje nego kao kada
bi na kompjuteru krenuo da igraš neku igricu i ostavio u pozadini da nešto zahtevnije radi(mene podseća na dane igranja pes-a i kad u pozadini krene npr nešto da drnda) Ja sam lično to seckanje video u ušću u poslovnici verujem da mnogi i ne primećuju...
 
Pa zameni onda platformu. Ja imam novu, adsl 10 i nemam nikakvih problema
 
pa i ja imam novu, super box, 50 mb/s vdsl i nemam problema sa internetom ali sa televizijom da. zaista iritantno ovo seckanje, ja sad samo njega gledam i trazim programe sa kajronima :)))
 
Da li ima smisla zvati korisnicki servis zbog tog "seckanja"? I mene to prilicno iritira, u ponedeljak presao na novu platformu...
 
Šta treba ispuniti za 50 mb/s konekciju? Znam da je ranije trebalo biti mnogo blizu centrali ili tako nešto za to, jel se promenilo nešto u međuvremenu?
 
pa i ja imam novu, super box, 50 mb/s vdsl i nemam problema sa internetom ali sa televizijom da. zaista iritantno ovo seckanje, ja sad samo njega gledam i trazim programe sa kajronima :)))

Sutra prelazim na Super box pa me zanima Data Path kao setuju Fast ili Interleaved ,ja se POMIRIO sa tim seckanjem
 
opticki kabal i blizina mini pana, bez toga nisam mogao da imam tu brzinu. sto se tice seckanja ja i dalje zovem, probali da smanje brzinu, merili sve ok, malopre resetovali uredjaj na default podesavanja i dalje nema resenja. da li je do ovih uredjaja posto ili ta platforma nije jos u potpunosti ispitana ne znam ali znam da se nerviram. a moraju svi da predju tako da nesto moraju da rade.
 
Pa ako se svi pomire sa tim seckanjem slike onda oni nece nista ni preduzeti. Treba ih zvati i prijavljivati smetnje. Zasto neku uslugu placati a biti ne zadovoljan istom.
 
Pa ako se svi pomire sa tim seckanjem slike onda oni nece nista ni preduzeti. Treba ih zvati i prijavljivati smetnje. Zasto neku uslugu placati a biti ne zadovoljan istom.

Dolazili pet puta,setovali modem ,podizali brzinu pa vracali itd.....Ja sam probao drugi STB ali ista stvar.Jos modem da probam drugi ovaj sad je ZXHN H168N.Sutra potpisujem super box, pa javljam utiske
 
Pa onda je do ovih novih stb .
Medjutim kod mene radi
 
Vrh Dno