Radi li nekome ona SBB WIFI zona? "Specijalne pogodnosti – svi korisnici prijavljeni za Total MIX uslugu do 31.12.2012. dobijaju i D3 GO uslugu (u toku trajanja inicijalne ugovorne obaveze), besplatnu kvotu saobraćaja u SBB WiFI Zoni, kao i eksluzivno mogućnost praćenja HBO GO usluge uz paket HBO Premium."
Da li imate danas problema sa Adsl-om ? Imam prekid od danas od 14 h, ne sijaju ni Adsl ni Internet lampica na ruteru, podršku nikako da dobijem, ovo pišem sa telefona ...
Dobio tehničku podršku, proverili i kažu da mi je Telekom DEMONTIRAO port, pošto mi je migracioni kod istekao 06. Oktobra, iako sam ja totalu podneo zahtev i migracioni kod još
07. Septembra, dan pošto sam uzeo MIK od PTT-a , a od 14 Septembra i koristim Adsl kod Totala, ali oni biseri izgleda zaboravili da proslede Mik Telekomu .
I šta sad ...??!
Da, prijavio se telefonom Totalu i rekao broj MIK-A u petak 07 Septembra, u utorak 11 Sep. stigao mi brzom poštom aneks ugovora u dva primerka i na njemu piše broj MIK-a, potpisao i vratio njima jedan primerak i 15 septembra mi stigla oprema i do danas Adsl i D3 go sa SBB-ovim podešavanjima radio bez problema...
Izvinjavam se ako sam propustio neko slovo , pišem sa telefona
Ja probao par puta i izbacuje mi da je netacna user i pass?!?!
Migracioni sam uzeo od PTT-a pošto mi je ugovor isticao 25 septembra, isplatio sve i dobio MIK bez problema. Imam skeniran aneks ugovora kao i migracioni kod pa ću postaviti sutra kad dođem na posao. .. Još nemogu ni ja da verujem , i lik što mi se javio ostao bez teksta, kao sad je kasno , zvaće sutra telekom da pokuša da reši ovo...
Da li je neko uspeo da posle reklamacije podigne brzinu? Imam 8Mbit/s u ruteru stoji max 16, zvao sam podrsku zaveli su problem, ali vec 10dana nema odgovora.
Ne pomaže ništa... Zvao sam Telekom i tamo mi kažu da je trenutna brzina 8 mbps, a za promenu brzine moram da se obratim svom internet provajderu.
Kontaktirao sam SBB skoro svakodnevno, jednom su mi čak rekli da je Telekom prihvatio promenu brzine, ali od toga nije bilo ništa jer su se javili i rekli da je 8 mpbs maksimalna brzina na mojoj liniji dok u max. rate polju stoji oko 17000 kbps.
Slao sam neki zahtev Ratelu sa svim email konverzacijama koje sam imao sa SBB-om, ali od odgovora ni traga ni glasa.
Na kraju bih još da pokušam sa privatnom tužbom protiv Telekoma. Gde bih mogao da nađem advokata koji je upoznat sa IT tehnologijom i koji se bavi sličnim slučajevima? Da li preko advokatske komore ili... ? U Pančevu uglavnom svi rešavaju neke sitnije imovinske sporove.
Meni su isto stavili 8 Mbit/s, a znam da postoji mogucnost za vecu brzinu. U ruteru mi stoji 15300 kao max rate, a down rate mi je 8192 kbps. Pre ovoga sam imao dva IPTV-a i 4 Mbit/s net, i jednom prilikom mi se protok za IPTV-ove spojio sa protokom za net (neka telekomova greska, nikad se vise nije ponovila, nazalost) i imao sam download 1400 kb/s ukoliko su mi ugaseni IPTV-ovi, tako da znam da sigurno postoji mogucnost za vise od ovih 850 kb/s koliko sam dobijam. Evo i slike: Pogledajte prilog 98089
Pa evo, posto su mi poslali i neupotrebljivu sifru za e-mail, cekam da me nazove covek iz tehnicke podrske za to, pa cu da vidim sa njim i za brzinu odma. Ako ne bude nista od toga, podnecu zalbu ratelu.
@slawisha Obecana brzina jeste od 6 do 16 Mbit/s, ali manju brzinu treba da imam samo zbog tehnickih mogucnosti, a ne zato sto je njima dunulo da me limitiraju na 8 mbit/s. Ako imam mogucnosti za 15000 kbps, onda toliko i hocu, a ne 8000.
@mylo85 Vidim da si i ti imao slican problem, a i isto si iz Panceva, koliko vidim. Kakva je kod tebe situacija, da li su ti ispravili to?
Nisu poslao sam tuzbu ratelu pa cekam da mi ratel odgovori
Čekaćeš oko mesec dana na odgovor (govorim iz ličnog iskustva). Prvo Ratel analizira dokumenta koja su primili i provere dali ima navoda (u bilo kom slučaju uvek ima), onda pišu zapisniku i otvaranju žalbeni postupak, nakon toga kompletna dokumenta koja su primili šalju navedenim firmama u tvom slučaju to je Telekom pružalac infrastrukture i SBB pružalac usluge, pa dok svaki provajder odgovori na žalbu u zavisnosti šta se na njih odnosi, pošalju odgovore čeka se i do mesec dana, a nekad to i bude duže zavisno koliko je Ratel opterećen.
Samo znam da sam prilikom žalbe na Telekom i njihovih odgovora kod sebe imao obimnu dokumentaciju (tri dokumenta iz beograda tri različite službe), odgovor prvostepene komisije kod Telekoma, pa onda neka drugostepena komisija, pa odgovor direktora itd... brdo dokumenata od Telekoma, a jedan samo od Ratela, i na kraju Ratel rešio problem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari