Šta je novo?

TotalTV Mix (TV+ 16Mbit/s Adsl)

Hvala puno,evo sad cu da probam pa javljam... Ne znam sta mi je ovo sad trebalo...
 
Radiiiiiiii :happy::happy::happy::happy:
Brate mnogo ti hvala,ja sam pokusavao nesto slicno ,ali nije islo,hvala ti punooooooooooooo :Klanjanje:Klanjanje:Klanjanje

EDIT:
E sad da pitam ono zbog cega sam i zeznuo net.
Hteo sam da promenim IP adresu preko IP CHANGERA kojeg sam oduvek koristio,dok sam imao telekom ADSL extra je radilo,sad na SBB-u nece,u cemu je problem,i da li ima neko mozda neko resenje kako menjati IP adresu. Hvala :)
 
Poslednja izmena:
Radi li nekome ona SBB WIFI zona? "Specijalne pogodnosti – svi korisnici prijavljeni za Total MIX uslugu do 31.12.2012. dobijaju i D3 GO uslugu (u toku trajanja inicijalne ugovorne obaveze), besplatnu kvotu saobraćaja u SBB WiFI Zoni, kao i eksluzivno mogućnost praćenja HBO GO usluge uz paket HBO Premium."
 
Radi li nekome ona SBB WIFI zona? "Specijalne pogodnosti – svi korisnici prijavljeni za Total MIX uslugu do 31.12.2012. dobijaju i D3 GO uslugu (u toku trajanja inicijalne ugovorne obaveze), besplatnu kvotu saobraćaja u SBB WiFI Zoni, kao i eksluzivno mogućnost praćenja HBO GO usluge uz paket HBO Premium."

Ja probao par puta i izbacuje mi da je netacna user i pass?!?!
 
Da li imate danas problema sa Adsl-om ? Imam prekid od danas od 14 h, ne sijaju ni Adsl ni Internet lampica na ruteru, podršku nikako da dobijem, ovo pišem sa telefona ...
 
Dobio tehničku podršku, proverili i kažu da mi je Telekom DEMONTIRAO port, pošto mi je migracioni kod istekao 06. Oktobra, iako sam ja totalu podneo zahtev i migracioni kod još
07. Septembra, dan pošto sam uzeo MIK od PTT-a , a od 14 Septembra i koristim Adsl kod Totala, ali oni biseri izgleda zaboravili da proslede Mik Telekomu .
I šta sad ...??!
 
Dobio tehničku podršku, proverili i kažu da mi je Telekom DEMONTIRAO port, pošto mi je migracioni kod istekao 06. Oktobra, iako sam ja totalu podneo zahtev i migracioni kod još
07. Septembra, dan pošto sam uzeo MIK od PTT-a , a od 14 Septembra i koristim Adsl kod Totala, ali oni biseri izgleda zaboravili da proslede Mik Telekomu .
I šta sad ...??!


Cekaj, ne razumem, jesi li potpisao ugovor za TotalMix?
 
Da, prijavio se telefonom Totalu i rekao broj MIK-A u petak 07 Septembra, u utorak 11 Sep. stigao mi brzom poštom aneks ugovora u dva primerka i na njemu piše broj MIK-a, potpisao i vratio njima jedan primerak i 15 septembra mi stigla oprema i do danas Adsl i D3 go sa SBB-ovim podešavanjima radio bez problema...
Izvinjavam se ako sam propustio neko slovo , pišem sa telefona
 
Poslednja izmena:
Da, prijavio se telefonom Totalu i rekao broj MIK-A u petak 07 Septembra, u utorak 11 Sep. stigao mi brzom poštom aneks ugovora u dva primerka i na njemu piše broj MIK-a, potpisao i vratio njima jedan primerak i 15 septembra mi stigla oprema i do danas Adsl i D3 go sa SBB-ovim podešavanjima radio bez problema...
Izvinjavam se ako sam propustio neko slovo , pišem sa telefona

Prosto je nemoguce da migriras, sa telekoma na Total bez Mik-a. Stoga je sigurno Total predao Mik Telekomu. Moras da zoves Total i da ih nateras da ti obnove uslugu. Ti si potpisao aneks i tebi ce stizati racun. Ovo jos nisam cuo, da ima gubljenja porta i posle prelaska na drugi provajder.
 
Ja probao par puta i izbacuje mi da je netacna user i pass?!?!

Pa da, ne radi. Poslao sam im mejl sa pitanjem kada nameravaju da srede to, nisu ništa odgovorili. Sutra ću zvati Call centar. Pre mesec dana sam ih pitao i rekli su kako to trenutno nikome ne radi i da rade na tome da srede problem. Ima da ih pitam i to da li će proraditi u toku ugovorne obaveze.
 
Migracioni sam uzeo od PTT-a pošto mi je ugovor isticao 25 septembra, isplatio sve i dobio MIK bez problema. Imam skeniran aneks ugovora kao i migracioni kod pa ću postaviti sutra kad dođem na posao. .. Još nemogu ni ja da verujem , i lik što mi se javio ostao bez teksta, kao sad je kasno , zvaće sutra telekom da pokuša da reši ovo...
 
Migracioni sam uzeo od PTT-a pošto mi je ugovor isticao 25 septembra, isplatio sve i dobio MIK bez problema. Imam skeniran aneks ugovora kao i migracioni kod pa ću postaviti sutra kad dođem na posao. .. Još nemogu ni ja da verujem , i lik što mi se javio ostao bez teksta, kao sad je kasno , zvaće sutra telekom da pokuša da reši ovo...

Ma naravno moraju da rese. Greskom je neko demontirao tvoj port, oni moraju da vide tamo da je port zauzeo Total.
 
Ako su ovi u Totalu u opšte zauzeli port, ili mi je telekom isključio port pošto vide da više nemam ništa sa PTT-om, a novi "vlasnik" porta Total "zaboravio" da prijavi preuzimanje porta Telekomu.
Ako ništa drugo, od večeras ću kucati poruke duplo brže, pošto sve ovo pišem sa telefona.
 
Poslednja izmena:
Evo skeniranog migracionog koda i datuma kada je uzet i dokle važi
Migracioni  kod dobijen od PTTa.jpg

Ovo je aneks ugovora na kojem je upisan broj MIK-a rukom u gornjem desnom uglu od strane službenika Totala i vidi se da je anek napisan 10.09.2012 , a ja sam ga potpisao 11.09 kada mi je dostavljen brzom poštom
aneksugovorazatotaltvmi.jpg

Preko bar koda na koverti kojom sam dobio aneks ugovora, dobio podatke o povratnoj pošiljci, tj o primerku ugovora koji sam vratio Totalu, datum i vreme kada sam dao kuriru ( označeno sa 1) i datum i vreme kada je primljena u Totalu ( označeno sa 2 ) od strane nekog ko se preziva Miljković.
Siti ekspres posiljka povratna.jpg

A evo i parametara sa mog rutera i Totalovom IP adresom kada sam primio opremu 15.09. i ovako je bilo sve do juče, mala brzina je što sam oko 3 km od centrale i sve preko veza puca, ali to sad nije poenta...
5Total TV NET podatci iz rutera.jpg


Danas ponovo zovem da vidim šta dalje, a ovo postavljam jer sam se prvo obradovao kad sam sve obavio za sedam dana a ovde čitao kako su neke zavlačili samo tako, ALI sada kao potvrdu da kod nas važi pravilo NIKAD NE RECI NIKAD !
 
Poslednja izmena:
Da li je neko uspeo da posle reklamacije podigne brzinu? Imam 8Mbit/s u ruteru stoji max 16, zvao sam podrsku zaveli su problem, ali vec 10dana nema odgovora.
 
Ne pomaže ništa... Zvao sam Telekom i tamo mi kažu da je trenutna brzina 8 mbps, a za promenu brzine moram da se obratim svom internet provajderu.
Kontaktirao sam SBB skoro svakodnevno, jednom su mi čak rekli da je Telekom prihvatio promenu brzine, ali od toga nije bilo ništa jer su se javili i rekli da je 8 mpbs maksimalna brzina na mojoj liniji dok u max. rate polju stoji oko 17000 kbps.
Slao sam neki zahtev Ratelu sa svim email konverzacijama koje sam imao sa SBB-om, ali od odgovora ni traga ni glasa.

Na kraju bih još da pokušam sa privatnom tužbom protiv Telekoma. Gde bih mogao da nađem advokata koji je upoznat sa IT tehnologijom i koji se bavi sličnim slučajevima? Da li preko advokatske komore ili... ? U Pančevu uglavnom svi rešavaju neke sitnije imovinske sporove.
 
Ne pomaže ništa... Zvao sam Telekom i tamo mi kažu da je trenutna brzina 8 mbps, a za promenu brzine moram da se obratim svom internet provajderu.
Kontaktirao sam SBB skoro svakodnevno, jednom su mi čak rekli da je Telekom prihvatio promenu brzine, ali od toga nije bilo ništa jer su se javili i rekli da je 8 mpbs maksimalna brzina na mojoj liniji dok u max. rate polju stoji oko 17000 kbps.
Slao sam neki zahtev Ratelu sa svim email konverzacijama koje sam imao sa SBB-om, ali od odgovora ni traga ni glasa.

Na kraju bih još da pokušam sa privatnom tužbom protiv Telekoma. Gde bih mogao da nađem advokata koji je upoznat sa IT tehnologijom i koji se bavi sličnim slučajevima? Da li preko advokatske komore ili... ? U Pančevu uglavnom svi rešavaju neke sitnije imovinske sporove.

Ja sam se obratio ratelu isto sam iz pančeva podnesi i ti tužbu ratelu što nas je više to je bolje evo možes to ovde da uradiš http://portal.ratel.rs/cyr/complaint
 
Meni su isto stavili 8 Mbit/s, a znam da postoji mogucnost za vecu brzinu. U ruteru mi stoji 15300 kao max rate, a down rate mi je 8192 kbps. Pre ovoga sam imao dva IPTV-a i 4 Mbit/s net, i jednom prilikom mi se protok za IPTV-ove spojio sa protokom za net (neka telekomova greska, nikad se vise nije ponovila, nazalost) i imao sam download 1400 kb/s ukoliko su mi ugaseni IPTV-ovi, tako da znam da sigurno postoji mogucnost za vise od ovih 850 kb/s koliko sam dobijam. Evo i slike: net.jpg
 
Meni su isto stavili 8 Mbit/s, a znam da postoji mogucnost za vecu brzinu. U ruteru mi stoji 15300 kao max rate, a down rate mi je 8192 kbps. Pre ovoga sam imao dva IPTV-a i 4 Mbit/s net, i jednom prilikom mi se protok za IPTV-ove spojio sa protokom za net (neka telekomova greska, nikad se vise nije ponovila, nazalost) i imao sam download 1400 kb/s ukoliko su mi ugaseni IPTV-ovi, tako da znam da sigurno postoji mogucnost za vise od ovih 850 kb/s koliko sam dobijam. Evo i slike: Pogledajte prilog 98089

Pa nece telekom proizvoljno da podesava brzine korisnicima drugog provajdera zato treba se zaliti ratelu
 
Pa evo, posto su mi poslali i neupotrebljivu sifru za e-mail, cekam da me nazove covek iz tehnicke podrske za to, pa cu da vidim sa njim i za brzinu odma. Ako ne bude nista od toga, podnecu zalbu ratelu.
 
Pa evo, posto su mi poslali i neupotrebljivu sifru za e-mail, cekam da me nazove covek iz tehnicke podrske za to, pa cu da vidim sa njim i za brzinu odma. Ako ne bude nista od toga, podnecu zalbu ratelu.

Ja sam imao isti problem, nije htela da radi ni sifra za D3Go, iako sam sve odradio kako treba. Posalji mail na [email protected] i objasni poblem.

Sto se tice brzine. Ne verujem da ce Ratel nesto da uradi. Jer je obecana brzina 6-16 Mbit. Evo i kod mene:

c2.PNG

na HG520c mi je max rate isao preko 17 Mbit
 
Poslednja izmena:
@slawisha Obecana brzina jeste od 6 do 16 Mbit/s, ali manju brzinu treba da imam samo zbog tehnickih mogucnosti, a ne zato sto je njima dunulo da me limitiraju na 8 mbit/s. Ako imam mogucnosti za 15000 kbps, onda toliko i hocu, a ne 8000.
@mylo85 Vidim da si i ti imao slican problem, a i isto si iz Panceva, koliko vidim. Kakva je kod tebe situacija, da li su ti ispravili to?
 
@slawisha Obecana brzina jeste od 6 do 16 Mbit/s, ali manju brzinu treba da imam samo zbog tehnickih mogucnosti, a ne zato sto je njima dunulo da me limitiraju na 8 mbit/s. Ako imam mogucnosti za 15000 kbps, onda toliko i hocu, a ne 8000.
@mylo85 Vidim da si i ti imao slican problem, a i isto si iz Panceva, koliko vidim. Kakva je kod tebe situacija, da li su ti ispravili to?

Nisu poslao sam tuzbu ratelu pa cekam da mi ratel odgovori
 
Pa dobro, u svakom slucaju je bolji nego onaj od 4 mbita sto sam imao. Prijavio sam i njima i RATELU, pa cu da vidim ko se prvi seti da mi odgovori. :)
Ako tebi nesto odgovore, javi, da znam dal' vredi cekati uopste.
 
Nisu poslao sam tuzbu ratelu pa cekam da mi ratel odgovori

Čekaćeš oko mesec dana na odgovor (govorim iz ličnog iskustva). Prvo Ratel analizira dokumenta koja su primili i provere dali ima navoda (u bilo kom slučaju uvek ima), onda pišu zapisniku i otvaranju žalbeni postupak, nakon toga kompletna dokumenta koja su primili šalju navedenim firmama u tvom slučaju to je Telekom pružalac infrastrukture i SBB pružalac usluge, pa dok svaki provajder odgovori na žalbu u zavisnosti šta se na njih odnosi, pošalju odgovore čeka se i do mesec dana, a nekad to i bude duže zavisno koliko je Ratel opterećen.

Samo znam da sam prilikom žalbe na Telekom i njihovih odgovora kod sebe imao obimnu dokumentaciju (tri dokumenta iz beograda tri različite službe), odgovor prvostepene komisije kod Telekoma, pa onda neka drugostepena komisija, pa odgovor direktora itd... brdo dokumenata od Telekoma, a jedan samo od Ratela, i na kraju Ratel rešio problem.
 
Poslednja izmena:
ja sam se žalio SBB-u što mi je sa 6Mbit palo na 5Mbit i oni su mi rekli da je do telekoma ali da ne mogu više da dobijem a da konekcija bude stabilna 24/7.
 
Koja latino/turska serija ... Prvo se iscimate oko MIK-a po onoj proceduri koju je neko napisao, pa onda dobijete net koji radi sporije od onoga što može, Telekom kaže obratite se SBB-u, SBB kaže to je do Telekoma, onda sakupljate tonu papira da biste uložili žalbu/tužbu RATELU i onda čekate da vam možda reše u vašu korist.:smash:
 
Čekaćeš oko mesec dana na odgovor (govorim iz ličnog iskustva). Prvo Ratel analizira dokumenta koja su primili i provere dali ima navoda (u bilo kom slučaju uvek ima), onda pišu zapisniku i otvaranju žalbeni postupak, nakon toga kompletna dokumenta koja su primili šalju navedenim firmama u tvom slučaju to je Telekom pružalac infrastrukture i SBB pružalac usluge, pa dok svaki provajder odgovori na žalbu u zavisnosti šta se na njih odnosi, pošalju odgovore čeka se i do mesec dana, a nekad to i bude duže zavisno koliko je Ratel opterećen.

Samo znam da sam prilikom žalbe na Telekom i njihovih odgovora kod sebe imao obimnu dokumentaciju (tri dokumenta iz beograda tri različite službe), odgovor prvostepene komisije kod Telekoma, pa onda neka drugostepena komisija, pa odgovor direktora itd... brdo dokumenata od Telekoma, a jedan samo od Ratela, i na kraju Ratel rešio problem.

Ja imam izvode iz rutera da sam kod telekoma imao podeseno na portu 10000 kbps i to sam poslao ratelu konfiguracioni fajl rutera, screenshotove rutera sve sa mac adresom rutera, ma cekacu i pola godine nije mi problem ali ne moze da ogranicavaju zato sto je drugi provajder
 
Nazad
Vrh Dno