Šta je novo?

TotalTV Mix (TV+ 16Mbit/s Adsl)

Ovaj model risivera za Total TV spolja izgleda potpuno isto kao D3 mini koji su delili tokom digitalizacije.
 
Da javim da sam imao korektnu prepisku sa TTV tehnickom podrskom... Reseno konacno na obostrano zadovoljstvo. Dosli, zamenili (novi Irdeto) risiver starim dobrim NDS risiverom model NS 1040 ... happy end :) Ja tu nista nebi menjo... Pohvala za komunikaciju i resavanje problema koja je bila i vise nego korektna sa njihove strane !
 
Total TV od februara skuplji za 150 dinara. U toku januara se može raskinuti ugovor.

 
Sus sred ugovorne obaveze oni dizu cenu? Jesam li to dobro razumeo? Ili je to za one kojima je istekao ugovor i nove korisnike?
 
Za sve korisnike je, i one koji imaju UO i one koji nemaju.
 
Meni je 4 januara stigao email Total TV račun sa 3 uplatnice za Decembar 2022, januar i februar 2023 - standardno kao i uvek salju uplatnice za 3 meseca (prosli + 2 iduca), a uvek se placa prosli mesec u tekucem mesecu sa datumom dospeca 25. Sada u januaru se placa decembnar prosle godine, u febraru ces da platis ovaj januar sve po dosadasnjoj "staroj" ceni (pre poskupljenja), a prvi uvecan iznos sa poskupljenjem (+150 rsd, odnosno +100 rsd ako imas "Start" TV paket) ce biti racun za februar koji placas u martu sa rokom dospeca 25.03.2023. Recimo meni je decembarski i januarski racun i dalje 1.395 rsd za Total TV Extra paket, a februarski racun mi je 1.545 rsd...
Na prilozenim racunima jasno stoji dole navedeno: Obaveštavamo vas da će od 1.2.2023. cena vašeg paketa biti povećana za 150 dinara. Više informacija na sbb.rs
Takodje na Total TV sajtu jasno je navedeno da "naši korisnici imaju prava u skladu sa članom 107 Zakona o elektronskim komunikacijama" sto podrazumeva da to vazi za sve, dakle i za korisnike pod ugovorenom obavezom. Kome ne odgovara nova cena (ili zeli da predje kod drugog operatera ili ne zeli da placa TV uslugu, a i dalje je pod UO) , moze bez penala raskinuti ugovor na osnovu povecanja cene usluge. To je dakle obostrano pravo, i provajdera (SBB/Total TV) da promeni definisanu cenu u ugovoru, ali i pravo korisnika da ugovor raskine bez placanja penala, dakle sve je legale, ja ne vidim tu nista sporno.
Meni su iz Total TV-a izasli u sustret pri kraju prosle godine, i bez problema resili problem sa novim Irdeto risiverom tako sto su ga zamenili za stari (provereno dobri) KAON NS 1040 risiver (cak se i serviser koji je dosao da zameni cudio, kao ovo se vise ne daje), i hvala im na tome, ne menjam ih. Kazu da ono sto je dobro ne treba menjati... Cena je tu negde, cak i koji dinar jeftinija nego SBB kabl. Cenim i to sto su izasli u susret i bez problema i doplate dali ono sto sam trazio, ja tu nebi nista menjo.
 
Meni ističe ugovor za Total Mix paket 23.02.2023g.
Ne želim više da koristim njihove usluge po isteku ugovora, znači nije raskid, već prekid dalje saradnje po isteku ugovorne obaveze, pa me zanima koja je procedura, negde sam pročitao da treba da im se najavim ranije ....
Komšija kad mu je istekao ugovor kod mts-a za M SAt tv, kaže da ih je zvao i da su došli monteri posle nekog vremena po opremu, i napravili zapisnik, potpisali, dobio primerak i otišli.
Za Total koliko sam čitao treba da im spakujem i , pošto ne živim u Bgd i nemam blizu poslovnicu, brzom poštom pošaljem resiver sa kablovima, Adsl ruter sa kablovima, imam i bežični njihov telefon za fiksnu liniju koju nikad nisam koristio. Nije problem da to sve spakujem i pošaljem, antena valjda ne mora, ali kako da znam da su oni tu opremu primili, da li šalju neki papir.....
Ako je neko imao skoro slično iskustvo, molim za savet .
Šta ako im pošaljem opremu, a oni posle 10 dana kažu da ništa nisu dobili ....;)
 
Pošalješ ti njima sve to lepo kurirskom službom. Napišeš na papir broj ugovora i zahtev za raskid i to je to.
 
Jel su resili problem sa novim (trenutno aktuelnim) Irdeto GSH-2721 cardless risiverom ? Secam se (kad sam ga imao) problem je bio da slika i ton na svim kanalima nestanu (nicim izazvano) i samo stoji narandzasti Total TV logo preko celog ekrana, dok se Info prikaz i opcije risivera uredno prikazuju. Resenje je bilo da se prekine struja risiveru na kratko i odjednom sve proradi, ali meni je to bilo uzasno iritirajuce. Zapisao sam verziju software-a koju sam zadnju imao za taj risiver (iz prosle godine): 01.01.00.39 / verzija Loadera 5.1 , jel se pojavio novi firmware mozda i ako jeste jer je problem konacno resen ?
Od kako su mi doneli stari NS1040 risiver sa karticom (na moje insistiranje), sve sljaka perfektno bez ijednog problema, al reko da pitam dali su popravili ovaj novi sto sada daju...

Vidim da nisam bio jedini sa tim problemom, @CarnX i @scouser su imali isti problem...
 
Poslednja izmena:
Ne znam, nemam to kod sebe, vec kod roditelja... Aj pitacu ih, a i za uskrs idem do njih pa cu malo istestitari... Javljam!
 
I dalje je prisutan problem ali znatno, znatno ređe se javlja.
01.01.00.3f, loader je isti 5.1
 
SBB odnosno Total nema vecu brzinu adsl/vdsl od 20/1 ?
 
Dodatak?Interesuje me prelazak kod njih,ali 20mb je malo.
 
Sa dodatkom je valjda 50/8Mbps, naravno ako imaš dovoljno dobru telefonsku liniju.
 
Što se tiče novog STB da li on može da snima kao prethodni?
Ne moze. Nema USB port, ali dobijes EON preko browser-a ili telefona (internet je preduslov razume se). Taj novi risiver imas izlozen u SBB prodajnim mestima, lako ga je uociti jer je ubedljivo najmanji uredjaj. Vidim da su i u ostalim zemljama (BiH, Hrvatska, i sl.) poceli da daju samo taj novi Irdeto risiver (TTV monter/serviser fizicki vise nema stare NDS modele). Ja sam imao oba modela (novi i sada stari), ali namucio sam se da mi zamene novi za stari model (i to su jedva pristali, kao ajde ucinicemo presedan), doduse ne zbog opcije snimanja koju pitas, nego zbog drugog problema, pisao sam vec o tome da se ne ponavljam.
 
Poslednja izmena:
Screenshot_2023-04-24-17-37-05-162-edit_com.android.chrome.jpg
Da li može neko da mi kaže čemu mogu da se nadam što se tiče VDSL-a, preko dodatka "ubrzaj net" sudeći po ovim adsl parametrima sa rutera? Da li je uopšte izvodljiv?
 
Mozda proradi profil 30/4Mbps, mozda ne, ali 20/4 sigurno moze da radi.
 
Sad si na ADSL2 signalu i "pustili" su 17/1 Mbps brzinu tako da posle "overhead"-a "gubitaka" to što letiš je očekivano.

Pitanje je da li uopšte na tvojoj centrali i imaju (slobodnih) VDSL portova.
 
Sad si na ADSL2 signalu i "pustili" su 17/1 Mbps brzinu tako da posle "overhead"-a "gubitaka" to što letiš je očekivano.

Pitanje je da li uopšte na tvojoj centrali i imaju (slobodnih) VDSL portova.
Pošto sam danas potpisao ugovor za Total Trio, ako ne budu imali tehničke mogućnosti/slobodan port, kobtam da ću raskinuti taj ugovor(za šta imam 14 dana) i ostaviti samo TV. Još uvek imam i A1 kućni net tako da imam plan B. Jedino me brine mogućnost da ne dobijem tu informaciju na vreme(14 dana, zapravo 10-ak) ili da me samo otkače kako nema uslova a da zapravo ima, ali na to ne mogu uticati. Kontam da ću ih cimati svaki dan ne bi li ubrzali procenu tehničkih uslova.
 
Možeš da ih cimaš koliko hoćeš, ne zavisi ništa od njih nego da li će da Telekom odobri.
 
Da li Vi koji imate Total Trio pakete, imate opciju Ubrzaj Net - kada se ulogujete na Moj Sbb?
 
Da li Vi koji imate Total Trio pakete, imate opciju Ubrzaj Net - kada se ulogujete na Moj Sbb?
Ne, moras da zoves call centar i trazis da ti aktiviraju, nakon cega oni proveravaju tehnicke mogucnosti i jave ti. Ako nekog zanima meni jos uvek nista nisu javili, samo me je zvao jednom covek sa kojim sam pricao da mi kaze da se jos uvek nema napretka. Ni tehnicke mogucnosti ni nista nisu odradili. Tako da sam im danas slao mejl pa cemo videti.
 
Pozdrav svima.
Zanima me zbog čega (na osnovu parametara modema) mi se poslednjih meseci dešava svakodnevno da mi se prekine internet konekcija na 1 min po nekoliko puta u toku dana. I ping u online igrama kao što su WoT mi skače?
 

Prilozi

  • Screenshot 2023-05-27 063136.png
    Screenshot 2023-05-27 063136.png
    39.7 KB · Pregleda: 33
Pošto su parametri takvi da si na granici funkcionisanja 50/8 paketa, prvo proveri sve telefonske kablove i utičnice u kakvom su stanju, da li je negde neka žica loše povezana, možda malo pokidana, skrati što je više moguće telefonske kablove do rutera.
 
Mislim da su ponovo počeli da pišu pune cene, bez elektronskog računa. U akcijskom cenovniku stoji na samom dnu sledeće:
POPUST ZA AKTIVACIJU E - RAČUNA
Svi korisnici koji aktiviraju E – račun dobijaju promotivno popust od 100 dinara na mesečnu pretplatu, izuzev korisnika koji imaju akcijsku pogodnost 1 dinar.
 
Nazad
Vrh Dno