Šta je novo?

Total TV / EON Sat

Nemam više N1, Nova S i Pickbox preko Total TV-a ostao je Insajder, Epic Drama, TV1000 i Filmbox paket! 😔😔😔 Sutra raskid ugovora!
@Zlatko011 nema vise dosad sam gledao neke filmove,i namerno udarim fabricki reset...jos uvek imam SBB risiver zgodan za bookmarkovanje tj stavim kanale u omiljene,da ih ne jurim posle.Ostavljen je Tv1000 i Insajder Tv na 285 kanalu drugo UM-ovo su sve ukinuli.Prelaz akvizicija zavresna veceras kada sam zvao MTS rece mi neko zensko se javilo,Apriliski racuni ce ici tj placa ce se na nov tekuci racun (znaci vec su ulazili bazu podataka,i pokupili mailove i sta jos trebalo).A meni kao za inat UO istice u Septembru za EON mi nevredi,jer sam fiksni telefon odjavio odavno i eto sta se moze do Septembra nista...ako je za utehu bar je Insajder tu mada kako su pricali,ispali su bezobrazni maksimalno dogovor je bio drugaciji.Neznam da li ce Yettel da ih emituje a opet sta mi vredi,selo je ovo kod mene optike nema ni na vidiku samo budjavi ADSL :(
 
… nemam trenutno mogućnost da proveril - da li vam radi Eon aplikacija (uz Total) od jutros ili ne…?!
 
… da, isto tako je i kod mene - ne mogu portalu, ne znam da li moji imaju, ali verovatno nemaju UM kanale…
 
Gledaoci koji su do sada pratili televizijske kanale N1 i Nova putem Total TV-a, od danas više nemaju tu mogućnost.Svi građani koji su nas do sada pratili preko te platforme imaju mogućnost da nastave da nas gledaju putem EON. N1 i Nova su deo osnovnog paketa koji je dostupan svim korisnicima, bez obzira na to da li koriste SBB mrežu ili ste van nje
 
Da ali samo uz novi ugovor za EON. Treba prvo raskinuti Total.
 
Sva sreca pa nisam obnavljao ugovornu obavezu kad mi je istekla pre par meseci. Pretpostavljam da je ovako mnogo lakse odjaviti se. Mada ovde kod mene i nema alternative, tj mogu samo na mts iptv ili kako se vec zove.
 
Pitanje je dokle ce. Do kraja dana cenim da ce da ih capnu.
 
Poštenije je bilo da su gospoda iz UG ugasile ovu uslugu ako više nisu htele da je održavaju nego je prodale kome je prodale i tako ostavile korisnike na milost i nemilost onome ko ih je kupio.

Ali imaju i te pare na koje niko nije imun. Pa sad eto ima i taj EON van mreže koji btw dosta ljudi i ne može da uzme iz tehničkih razloga.

Javljajte šta ste uradili u vezi podnošenja zahteva za raskid ali realno rečeno ići će to jako teško za korisnike pod UO, ko do sada nije imao posla sa MTS imaće sada priliku za dosta nerviranja.
 
I tako...Sada niti imam pristup SBB niti MTS portalu. Pitanje je dokle će SBB email raditi, koju ću IP adresu dobijati za internet. Mislim da je ovo najgore urađena prodaja i migracija korisnika.

Edit: Najgore je što sam ugovor produžio u decembru, kada nije ni bilo pomena o prodaji.

Edit 2: A MTS se nije udostojio ni da pošalje neki informativni email o tome šta i kako dalje.
 
Poslednja izmena:
Da li je ovo uklanjanje kanala sa TotalTV-a dovoljan razlog za prekid ugovora? Sto je najgore, ja ugovor imam do 2027. godine (potpisao sam na 3 godine, zato sto sam uzeo telefon preko njih na rate januara 2025. godine).

Telefon bi otplatio ono sto je ostalo ali bi raskidao ugovor za TotalTV.
 
Da li je ovo uklanjanje kanala sa TotalTV-a dovoljan razlog za prekid ugovora? Sto je najgore, ja ugovor imam do 2027. godine (potpisao sam na 3 godine, zato sto sam uzeo telefon preko njih na rate januara 2025. godine).

Telefon bi otplatio ono sto je ostalo ali bi raskidao ugovor za TotalTV.
Od juče teče rok od 30 dana za raskid ugovora bez plaćanja troškova u vezi sa raskidom.

Stvari na koje se treba pozvati su:
  • Ukidanje kanala koji su bili sastavni deo ponude pri potpisivanju
  • Ukidanje servisa za odloženo gledanje (EON).

ZAKON O ELEKTRONSKIM KOMUNIKACIJAMA

("Sl. glasnik RS", br. 35/2023)

Izmena uslova ugovora

Član 131

Pružalac javno dostupne elektronske komunikacione usluge, osim pružaoca komunikacione usluge između osoba koja nije zasnovana na korišćenju numeracije i pružaoca usluga komunikacije između mašina, dužan je da krajnjeg korisnika, najmanje 30 dana unapred, na jasan i razumljiv način, na trajnom nosaču podataka ili na drugi odgovarajući način koji omogućava krajnjem korisniku da sačuva obaveštenje na trajnom nosaču podataka, obavesti o nameri jednostrane izmene uslova ugovora, kao i pravu krajnjeg korisnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom.

Pružalac usluge iz stava 1. ovog člana je dužan da vodi evidenciju o dostavljenim obaveštenjima iz ovog člana, koja obuhvata ime i prezime potrošača, korisnički broj, kao i vreme dostavljanja obaveštenja.

Krajnji korisnik ima pravo na raskid ugovora, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, u roku od 30 dana od dana prijema obaveštenja o nameri jednostrane izmene uslova ugovora od strane pružaoca javno dostupne elektronske komunikacione usluge, osim pružaoca komunikacione usluge između lica koja nije zasnovana na korišćenju numeracije, ako se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen, na način koji nije u korist krajnjeg korisnika, a naročito u pogledu specifikacije usluga i uslova za korišćenje usluga u vezi sa ponuđenim promotivnim pogodnostima.

Krajnji korisnik nema pravo da raskine ugovor, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, kada je jednostrana izmena uslova ugovora od strane pružaoca usluge iz stava 2. ovog člana administrativne prirode i nema negativnih posledica na krajnjeg korisnika ili je posledica zakonskih i regulatornih promena.

Shodno članu 129. st. 2. i 6. ovog zakona pravo na raskid ugovora bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom podrazumeva i pravo krajnjeg korisnika da zadrži terminalnu opremu uz plaćanje preostalog iznosa do povlašćene cene terminalne opreme utvrđene u momentu sklapanja ugovora ili plaćanje mesečnog iznosa naknade za preostali period važenja ugovora, ako je to povoljnije za krajnjeg korisnika.

Pružalac usluga iz stava 3. ovog člana dužan je da bez naknade ukloni sva ograničenja u korišćenju terminalne opreme, a najkasnije prilikom isplate iznosa iz stava 5. ovog člana.

Za usluge prenosa signala koje se koriste za usluge komunikacije između mašina, prava krajnjih korisnika iz st. 3-6. ovog člana se odnose samo na potrošače, mikro i mala pravna lica i neprofitne organizacije.

Regulator bliže propisuje sadržaj obaveštenja iz stava 1. ovog člana.
Oni su ovoga puta su oni prekršili sve što su mogli.
  • nisu obavestili korisnike o promenama 30 dana pre stupanja promena na snagu
  • nisu naveli da korisnici imaju prava u skladu sa čl 131 ZEK

Tako da, rok za otkaz bez plaćanja troškova teče od juče i može se raskinuti u narednih 30 dana.

Od danas se za sve obraćamo telekomu. Ja sam juče podneo zahtev za raskid u SBB poslovnici.
 
Da li je ovo uklanjanje kanala sa TotalTV-a dovoljan razlog za prekid ugovora? Sto je najgore, ja ugovor imam do 2027. godine (potpisao sam na 3 godine, zato sto sam uzeo telefon preko njih na rate januara 2025. godine).

Telefon bi otplatio ono sto je ostalo ali bi raskidao ugovor za TotalTV.
Da je normalna situacija da ali pošto ovo nije do kraja uobičajena situacija ima nedoumica..u svakom slučaju možeš da probaš.
 
Evo poslali sms iz MTS sa kredencijalima za pristup Iris go...koga zanima uopšte to :D
 
Kakvi ćaci!

Ako znate broj ugovora za TTV bilo čiji, znate i user i lozinku za IrisGO.

Korisničko ime je: irisgo9xxxxxxxx
Lozinka je: Irisgo.9xxxxxxxx
 
Stigli parametri za Irisgo na sms.
 
Ne mogu da pristupim na računaru, pogrešni podaci 🤣
 
Kakvi ćaci!

Ako znate broj ugovora za TTV bilo čiji, znate i user i lozinku za IrisGO.

Korisničko ime je: irisgo9xxxxxxxx
Lozinka je: Irisgo.9xxxxxxxx
Nece biti da je tako. Verovatno su menjali za Total tj sigurno su menjali jer nisi u pravu.
 
Al su ga opravili, svaka im čast!
 
Da li je ovo uklanjanje kanala sa TotalTV-a dovoljan razlog za prekid ugovora? Sto je najgore, ja ugovor imam do 2027. godine (potpisao sam na 3 godine, zato sto sam uzeo telefon preko njih na rate januara 2025. godine).
Ugovornu obavezu nisi sigurno potpisao na 3, pošto je zakonom o elektronskim komunikacijama iz 2023. ograničeno da traje na dve, inače je ništavan.
Telefon bi otplatio ono sto je ostalo ali bi raskidao ugovor za TotalTV.
To već moraš da namiriš trošak, smatra se terminalnom opremom.
 
Aaaaaa,ok. Kod nas, na Totalu ,je drugacije ali logika im je ista.
 
Vrh Dno