@Zlatko011 nema vise dosad sam gledao neke filmove,i namerno udarim fabricki reset...jos uvek imam SBB risiver zgodan za bookmarkovanje tj stavim kanale u omiljene,da ih ne jurim posle.Ostavljen je Tv1000 i Insajder Tv na 285 kanalu drugo UM-ovo su sve ukinuli.Prelaz akvizicija zavresna veceras kada sam zvao MTS rece mi neko zensko se javilo,Apriliski racuni ce ici tj placa ce se na nov tekuci racun (znaci vec su ulazili bazu podataka,i pokupili mailove i sta jos trebalo).A meni kao za inat UO istice u Septembru za EON mi nevredi,jer sam fiksni telefon odjavio odavno i eto sta se moze do Septembra nista...ako je za utehu bar je Insajder tu mada kako su pricali,ispali su bezobrazni maksimalno dogovor je bio drugaciji.Neznam da li ce Yettel da ih emituje a opet sta mi vredi,selo je ovo kod mene optike nema ni na vidiku samo budjavi ADSLNemam više N1, Nova S i Pickbox preko Total TV-a ostao je Insajder, Epic Drama, TV1000 i Filmbox paket! 😔😔😔 Sutra raskid ugovora!
Meni ne radi sbb mail.Pitanje je dokle će SBB email raditi
Od juče teče rok od 30 dana za raskid ugovora bez plaćanja troškova u vezi sa raskidom.Da li je ovo uklanjanje kanala sa TotalTV-a dovoljan razlog za prekid ugovora? Sto je najgore, ja ugovor imam do 2027. godine (potpisao sam na 3 godine, zato sto sam uzeo telefon preko njih na rate januara 2025. godine).
Telefon bi otplatio ono sto je ostalo ali bi raskidao ugovor za TotalTV.
Oni su ovoga puta su oni prekršili sve što su mogli.Izmena uslova ugovora
Član 131
Pružalac javno dostupne elektronske komunikacione usluge, osim pružaoca komunikacione usluge između osoba koja nije zasnovana na korišćenju numeracije i pružaoca usluga komunikacije između mašina, dužan je da krajnjeg korisnika, najmanje 30 dana unapred, na jasan i razumljiv način, na trajnom nosaču podataka ili na drugi odgovarajući način koji omogućava krajnjem korisniku da sačuva obaveštenje na trajnom nosaču podataka, obavesti o nameri jednostrane izmene uslova ugovora, kao i pravu krajnjeg korisnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom.
Pružalac usluge iz stava 1. ovog člana je dužan da vodi evidenciju o dostavljenim obaveštenjima iz ovog člana, koja obuhvata ime i prezime potrošača, korisnički broj, kao i vreme dostavljanja obaveštenja.
Krajnji korisnik ima pravo na raskid ugovora, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, u roku od 30 dana od dana prijema obaveštenja o nameri jednostrane izmene uslova ugovora od strane pružaoca javno dostupne elektronske komunikacione usluge, osim pružaoca komunikacione usluge između lica koja nije zasnovana na korišćenju numeracije, ako se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen, na način koji nije u korist krajnjeg korisnika, a naročito u pogledu specifikacije usluga i uslova za korišćenje usluga u vezi sa ponuđenim promotivnim pogodnostima.
Krajnji korisnik nema pravo da raskine ugovor, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, kada je jednostrana izmena uslova ugovora od strane pružaoca usluge iz stava 2. ovog člana administrativne prirode i nema negativnih posledica na krajnjeg korisnika ili je posledica zakonskih i regulatornih promena.
Shodno članu 129. st. 2. i 6. ovog zakona pravo na raskid ugovora bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom podrazumeva i pravo krajnjeg korisnika da zadrži terminalnu opremu uz plaćanje preostalog iznosa do povlašćene cene terminalne opreme utvrđene u momentu sklapanja ugovora ili plaćanje mesečnog iznosa naknade za preostali period važenja ugovora, ako je to povoljnije za krajnjeg korisnika.
Pružalac usluga iz stava 3. ovog člana dužan je da bez naknade ukloni sva ograničenja u korišćenju terminalne opreme, a najkasnije prilikom isplate iznosa iz stava 5. ovog člana.
Za usluge prenosa signala koje se koriste za usluge komunikacije između mašina, prava krajnjih korisnika iz st. 3-6. ovog člana se odnose samo na potrošače, mikro i mala pravna lica i neprofitne organizacije.
Regulator bliže propisuje sadržaj obaveštenja iz stava 1. ovog člana.
Da je normalna situacija da ali pošto ovo nije do kraja uobičajena situacija ima nedoumica..u svakom slučaju možeš da probaš.Da li je ovo uklanjanje kanala sa TotalTV-a dovoljan razlog za prekid ugovora? Sto je najgore, ja ugovor imam do 2027. godine (potpisao sam na 3 godine, zato sto sam uzeo telefon preko njih na rate januara 2025. godine).
Telefon bi otplatio ono sto je ostalo ali bi raskidao ugovor za TotalTV.
Upravo i meniEvo poslali sms iz MTS sa kredencijalima za pristup Iris go...koga zanima uopšte to![]()
Nece biti da je tako. Verovatno su menjali za Total tj sigurno su menjali jer nisi u pravu.Kakvi ćaci!
Ako znate broj ugovora za TTV bilo čiji, znate i user i lozinku za IrisGO.
Korisničko ime je: irisgo9xxxxxxxx
Lozinka je: Irisgo.9xxxxxxxx
Ugovornu obavezu nisi sigurno potpisao na 3, pošto je zakonom o elektronskim komunikacijama iz 2023. ograničeno da traje na dve, inače je ništavan.Da li je ovo uklanjanje kanala sa TotalTV-a dovoljan razlog za prekid ugovora? Sto je najgore, ja ugovor imam do 2027. godine (potpisao sam na 3 godine, zato sto sam uzeo telefon preko njih na rate januara 2025. godine).
To već moraš da namiriš trošak, smatra se terminalnom opremom.Telefon bi otplatio ono sto je ostalo ali bi raskidao ugovor za TotalTV.
hahaha, pa već imam Iris, šta će mi.Ajde bar imate irisGO/Iris SMART, jer od koga je, pravo je čudo da su i to ponudili.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari